Heeey meiden!! @arual; mooie foto!! @Akkoe: Geen hobbys die je kunt doen? Haken, breien, schilderen? @Verliefd; Ik zou het vreselijk vinden als ons meisje op een van de feestdagen geboren wordt. Ik baal al van januari omdat het al zo dicht op de dagen zit, haha. Ik zie nu bij neefjes en nichtjes dat het gewoon echt niet leuk is om zo dicht op de feestdagen jarig te zijn. Dus ik hoop dat ons meisje minstens 14 januari komt.. en misschien nog een weekje extra ofzo haha Mja.. ik was er zelf bij toen we de geboortemaand kozen.. dus nu niet klagen dan he hahahaha @Arual; Aaah..veel plezier vanmiddag!! Die babydump waar je naar toegaat is niet veel soeps hoor.. er zijn leukere filialen Voor de nieuwsgierigen: 3 collages van de babykamer in mijn album! Hoop dat het allemaal een beetje te zien is, want hij verkleint de foto's automatisch heb ff kort bijgelezen.. solly! Zit met een klein meisje die griep heeft.. koorts, overgeven, de hele tijd piepen.. zo sneu
@Tummetje: Beterschap met je meisje. Het heerst nogal. Mijn nichtje is ook alweer ziek (derde keer in een paar maanden tijd). De hele familie blijft elkaar maar in rondjes aansteken. Normaal eten we altijd met z'n allen op zaterdag bij mijn ouders, maar omdat m'n nichtje ziek is zouden we bij mijn zus eten. Maar ik denk dat ik maar thuis blijf vandaag, want ik heb echt geen zin om nu aangestoken te worden (stel je voor.. bevallen met griep....) @Liana: Gefeliciteerd met je mijlpaal! @Ik ben verliefd: Ik baal ook een beetje van de timing. Ik ben dan 1 januari uitgerekend, maar het kan ook heel goed een kerstkindje worden. Als ik het voor het kiezen had zou ik graag één van de volgende data willen: - 12-12-12 (maar die kan dus niet meer ) - 20-12-2012 (ook een mooie datum) - 28-12-2012 (die datum is door mijn oom voorspeld terwijl hij via het pendelen in contact was met mijn pas overleden oma nog zelfs voordat ik zwanger was) - 3-1-13 (ook een mooie datum) Maar ik denk inderdaad dat het me op het moment supreme echt niets kan schelen en ik gewoon blij ben als ze eruit komt! @Akkoe: Ik weet niet wat je allemaal nog op je todo lijst hebt staan. Moet je nog wasjes draaien? Heb je alles in huis (anders misschien internetschoppen?), opruimen, schoonmaken, kokkerellen, iets creatiefs doen, of juist lekker lui op de bank met de tv aan, of achter de computer. @Arual: Veel plezier bij de babydump! (Ik vind die naam nog steeds zo apart). Ik heb trouwens een webshop in baby- en kinderkleding! Mocht je de link willen dan kan je me pm'en, want volgens mij mag ik hem niet zomaar plaatsen. Vriendlief en ik hebben zojuist boodschappen gedaan, maar nu ben ik wel gelijk weer supermoe. Nu lekker even bankhangen en dan gaan we straks proberen onze boxspring op bierkratjes te zetten.
@tummetje nee zo creabea ben ik niet haha @laura mn lijstje is wel zo goed als klaar ghehe maaar ... Denk dat ik maandag ofzo de keuken nog maar eens ga doen (in okt nog uitgebreid gedaan maar toch....) Gisteravond de koelkast al gedaan ghehe @data... Hier voorkeur voor 20-12-2012, of na 6 januari haha (6jan is mn petekindje jarig) en 29dec ook nog n nichtje... Dus als t ff kan
@ data: mij maakt het allemaal echt serieus helemaal niks uit, zolang zij en ik gezond en wel uit de bevalling komen dat is me goud waard, een datum is maar een datum, welke datum het ook is, ik zorg er toch wel voor dat haar verjaardag elk jaar speciaal word @ tummetje; wat een prachtige collages zeg, echt een heeeeel mooi kamertje en spulletjes, echt mijn smaak!! en ik zie idd de muis van LIEF! erg leuk! beterschap met je meisje @ Liana; ook alweer 37 weken, jeetje!! gaat snel he? @ arual; nog naar babydump geweest? wat voor babyfoon heb je gehaald? hier straks ff geweest met de sweetpeace (2e keer ) hij schommelde niet meer, grrr.. oude meegenomen en kreeg binnen 2 minuten een nieuwe mee, echt super service! @ Hier; vandaag ff wat boodschapjes gehaald en voor zoonlief 2 paar nieuwe schoenen en voor dochterlief super schattige baby uggs Buikfoto van vandaag; 36 weken ( let niet op mijn plofkop )
@Tummetje, even naar Spijkenisse geweest geweest naar babydump, de rest is veel verder weg en gingen alleen voor de babyfoon dus vind het zonde van de benzine en tijd om dan minstens 45 minuten heen en 45 minuten terug te reizen als 11 minuten ook kan, shop ik liever online . Je kan helaas niet online je cadeaubonnen inleveren en had nog voor 75 euro aan bonnen die ik graag kwijt wilde voor ze er is, normaal bestel ik meestal met een code voor gratis knuffel of romper online. Ben nu al een keer of tig bij deze babydump geweest dus ken hem aardig uit mijn hoofd ja haha. Vind het sowieso niet echt een gezellige winkel maar ze hebben wel vaak voor de meest gunstige prijs wat ik nodig heb en dan combineer ik het maar meteen even met leenbakker en blokker en de Mac op de terugweg . Beterschap met je meisje! @Laura nou ik zou hem graag willen per pm! @Daantje, mooie foto! Ohhhhh die uggs, geweldig! De Philips-avent scd525, geen beeld dus. Wel goede service. Ik heb tot nu toe alleen maar goede service gehad, werkt alleen 1 man die ons niet prettig en juist voorlichtte mbt kinderwagens. Manlief heeft m'n buik gegipst, wat een bende geeft dat zeg! Gelukkig had ik tentzeil op de badkamervloer gelegd maar meneer heeft op de muren gespetterd dus mag nog even boenen zo. Wel een leuk aandenken aan m'n buik.
Hello!!! @Laura: Ja...vreselijk he! Ik snap ook nooit dat mensen hun zieke kinderen meenemen naar een verjaardag of ergens op visite ofzo. Ben vandaag niet naar de verjaardag van mijn neefje geweest, want ik wil niet dat mijn dochter de rest aansteekt (manlief is even alleen geweest). Als meer mensen zou zouden denken, houden we de griep een beetje in de hand haha. Want normaal kan het me niet zoveel schelen.. maar zit er nu niet op te wachten om ziek te worden En mag ik ook de link van je webshopje? Altijd leuk om even te snuffelen @Akkoe: Heb je je nog wel kunnen vermaken vandaag dan? @Daantje; Dank je! En wat een buik heb je zeg! Vond die van mij erg naar voren staan, maar das peanuts met die van jou haha @Arual; Haha, dan zou ik het ook wel weten, 11 minuten of 45.. helaas is Spijkenisse of Breda voor mij het dichtsbijzijnde.. dus ben toch een uur onderweg. Maar je hebt het weer lekker gecombineerd! Nu heb ik ook zin in de mac.. helaas is manlief om gewone frietjes haha Ben benieuwd naar je gipsbuik! Weet je al hoe je hem gaat versieren?
@Tummetje, ja een uur is wel een stukje om 'zomaar' even op en neer te gaan! Haha ja moest manlief wel een beetje omkopen dus even naar de Mac gegaan erna haha (anders was hij ook wel meegegaan maar goed gedrag belonen werkt vaak wel goed en vond het zelf ook wel lekker ). Gewone patatjes zijn ook erg lekker, wij hebben rijst met kip en groenten op als gezonde tegenhanger van vanmiddag . Ik wil hem versieren met mozaïek maar ik denk dat dat pas na de bevalling gaat worden! Hij ligt nu te drogen, man is helemaal trots op zijn werk haha. Vond het wel schattig, hij zei nog 'nou kan ik je mooie grote buik en borsten gewoon aan de muur hangen!' .
@daantje wauw! Ennuh je hoofd..... Valt nog mee toch qua vocht?? Gaaf die uggs!! @tummetje gisteren btje wasjes gedraaid, en eigenlijk van alles niks..... Vandaag weer zo'n dag haha @arual benieuwd naar je gipsbuik
Haha, mannen zijn ook overal hetzelfde he... mijn man snapte het hele idee (lees: nut) van zo'n gipsbuik niet.. Dus ik zeg; nou..das een mooie herinnering aan mn zwangere buik, want tis de laatste keer. En toen zei hij; doe je je tieten ook mee dan, dan dat zie ik wel zitten zo aan de muur @akkoe: lekker zo'n niks dagje
Zal wel een foto maken straks . Zal ik vandaag eens gaan doen. Genoeg te doen maar de vraag is: waar heb ik zin in? Wasjes zijn al weggedraaid gisterenavond .
@arual hier nu n btje wasjes aan t draaien &lezen in t boek 'veilig bevallen' Collega bracht me die haha nu toch maar x lezen .... Geen noodzaak, wel tijdverdrijf @tummetje.... Kerels... Allemaal t zelfde
Heb ik al gelezen dus valt hier af, hmmm duik in je weeen heb ik nog wel liggen . Wij gaan misschien zo even naar Ikea. Als ik na doe voetbalwedstrijd op de BBC nog zin heb. Net de drogerwas opgevouwen.
@ arual; wauww erg gaaf die gipsbuik, en wat een toeter zeg!! veel plezier bij Ikea als je gaat!! @ tummetje; haha die man van jou denkt hetzelfde als die van mij ook als ik iedere week vraag een buikfoto te maken, kijkt hij al raar zo van '' wat heb je er aan??" zo ook het dagboekje wat ik bijhou van deze zwangerschap en de vorige, hij ziet daar het nut niet van in @ akkoe; nou, mijn hoofd is echt heel anders als voor de zwangerschap en in het begin haha, echt een plofkop voor mijn doen. ik krijg ook echt veel pigmentvlekken erbij net als onder m'n oksels en heel m'n rug, brr.. ben blij als het straks weer allemaal weggetrokken is haha @ Hier; dadelijk even lekker een broodje eten en verder een heeeeel lief cadeau mogen bestellen van ons pap, mam, en manlief alvast voor kerst en als kraamcadeau nu ik het nog bestellen kan
naar wat ik heb mogen bestellen?? een ipad mini ik voel me echt zo schandalig verwent niet normaal maar ik geniet er echt heeeel erg van
@arual gaaaf die buik!! Goed gelukt ! @daantje heerlijk dat je verwent wordt, heb je dan ook verdient En hiet ook n plofkop hoor haha. Zal morgen foto online zetten, zit nu ff op mobiel.....
Thnx , ml is helemaal trots op zijn werk! Hier ook plofkop hoor! Ik zie bij Daantje geen enorm plofhoofd maar dat vinden sommigen bij mij ook wel meevallen, maar als je foto's van voor mijn zwangerschap ziet dan zie je een behoorlijk verschil. Daantje, schandalig!!!!!!!!! , geniet ervan meid, je hebt het verdiend! . Wij slaan kerstcadeaus even over dit jaar, wel een kleinigheidje voor elkaar maar geen grote dingen. Zal sowieso een aparte kerst worden, ik met baby-in-buik of... En mijn zwager en schoonzusje hebben net te horen gekregen dat mijn zwager (broer man) voor 4 maanden wordt uitgezonden, ze hebben een dreumes rondlopen en zitten midden in een verhuizing dus het was wel even flink schrikken (al weet je dat het kan met zijn werk). Als ik meer dan een week overtijd zou lopen dan ziet hij zijn nichtje pas in het echt als ze al 4 maanden is. Was echt in tranen toen ik het hoorde voor mijn schoonzusje. Rondje ikea gedaan hier, nieuwe wc-borstels (jaja, nesteldrang...) en placemats gekocht (laatste gebruik ik om marsepein op uit te rollen, hebben een fijne anti-plak achterkant) en een fles alcoholvrije perenbubbels voor oud en nieuw. Nu maar aardappels schillen.
@arual jeetje dat is ook wat..... Nu,hopen dat jullie wonder miss toch wat eerder komt zodat je zwager nog ff kan genieten .... Hier ook vreemde kerst denk ik.... Zoals je zegt of baby in de bui, of lkkr op de arm.... Beide lijkt me apart.... Hihi