@ akkoe; benieuwd naar jou buikfoto!! @ arual; pff heftig zeg van je schoonbroer..moeilijk met een dreumes die rondloopt, een verbouwing en dat hij binnekort oom word van een heel mooi meisje haha die nesteldrang is erg herkenbaar haha, hier ook veel dingen aan het vervangen Hier net nog 2 foto's online gevonden van de buikshoot 2 weken geleden waar mijn plofkop nog niet echt zichtbaar was haha. vandaag mogen we als het goed is de rest van de foto's ophalen, ben benieuwd Verder zo een vriendin op bezoek, en daarna spreek ik niks meer af, wil ff lekker relax de laatste week/weken in
Supermooie foto's Daantje!!! wow! Veel plezier met vriendin! Hier even snel aan de koffie. Ml is even aan het zuigen terwijl ik de rest afsop zo. Nesteldrang is echt niet meer te houden nu , werkelijk elke korrel zand ergert me en alle troepjes moeten weg. Straks even samen boodschappen doen, hij heeft een lang weekeind (helaas moet hij dit weekeind dan wel werken).
Heeeey meiden!! @Arual: Ohhh das een mooie ronde buik! Staat je man goed hoor, haha! @Daantje; Ja..zucht.. ik heb als hoofdhobby zeg maar, scrappen..weet niet of je dat kent? Dat vind ie er dan wel leuk uit zien, en hij weet wat het nut is.. maar zoveel vind ie er niet aan. Terwijl ik echt zo'n emomuts ben die van alles wil vastleggen haha Mooie foto's! Als het goed is krijg ik ze vandaag ook @Arual; Jaa..aparte kerst dit jaar Hoop dat je zwager jullie kleintje nog kan zien hoor, is toch wel het leukste! @plofkop van daan: die heb je helemaal niet, doos! je ziet er stralend uit! @verliefd; en, zijn jullie al uit de naam? @Hier; jeeej, 36 weken vandaag! Gisteren heeft dochter de naam gezegd van de baby. Dus ik maar snel wat anders gezegd, want je kunt heel goed iets anders verstaan. Gelukkig kwam ze net uit bed en had ze haar speentje in.. dus ik hoop dat schoonouders het ook verkeerd verstaan hebben, haha Later zei schoonmoeder; wel leuk, twee namen met een F. Dus ze zit volledig mis.. dus hoop dat het gelukt is hahaha
FF check bij jullie.... Voel sinds gisteravond laat geen trapjes oid meer.... Vanmorgen stukje gefiest en paar boodschappen gedaan.... nu 1 drupje donkerrood/bruin verlies in inlegkruisje (srry voor details) Voel nog geen schopjes.... Wanneer bellen met ass gyn...?? Wil niet om t minst of geringste bellen maar voelt ook niet helemaal lkkr....
@Tummetje gefeli 36 weken!!! Op naar de laatste.... @Daantje gezellig met een vriendin, altijd leuk @hier nu ff op bed, kijken of onze uk wkkr wordt..... Buikfoto.... 37+2
@ Akkoe, mooie foto's! Meid, ik zou zelf wel bellen. Kan gewoon zijn dat de baby minder ruimte krijgt en daardoor minder beweegt of zich voorbereidt maar mijn gyn drukte me wel op het hart te bellen bij minder beweging. Je zal wel even moeten komen voor een ctg als je belt. Hoeft niet perse wat te betekenen maar beter een keer teveel bellen en dat er niets aan het handje blijkt. Misschien wel fijn voor je eigen geruststelling?
@Akkoe; hele mooie foto's meid, je ziet er stralend uit!! ALTIJD bellen als je het niet vertrouwd meid, beter teveel dan te weinig, als je je zorgen maakt zit je ook niet lekker. hopelijk heb je gebeld en is alles goed, knuf! @ tummetje; fieuw, gelukkig heeft schoonmoeders het dan niet goed gehoord! Hier express de naam niet binnenshuis genoemd, want zoonlief slaat alles op en herhaalt het dan 100x haha, dus die denkt dat de baby '' baby zusje'' heet haha. en wat leuk dat je aan scrappen doet! erg mooi vind ik dat altijd! @ marloescha; super mooie avatar zeg, prachtig! @ arual; fijne dag samen met manlief!! En goed dat hij je meehelpt in het huishouden zodat je toch aan je nesteldrang kan voldoen zonder zelf helemaal vanalles te gaan doen @ ik ben verliefd; zijn jullie nu een beetje uit de naam meid? lastig zeg dat de buren net DE naam hebben gekozen veel plezier met koekjes bakken!
Gewoon bellen! Dat is het eerste wat de VK tegen me zei. Als je weinig of niks voelt gelijk bellen. Een baby die niet beweegt voelt zich niet lekker!
Heey meiden!! @Akkoe; Gewoon bellen meis, zeker als je je kindje al een poosje niet gevoeld hebt! Enne, mooie buik! Je straalt @Daan; Haha, onze dochter weigerde de naam dus te zeggen... en ineens zegt ze het.. dus wij dachten; mwaaaa...komt wel goed haha. Dus niet.. ach ja.. nog 4 weken, vind het minder erg nu. @Hier; de foto's van de shoot binnen gekregen! ze zijn leuk!! Zo een canvas voor manlief bestellen als verassing voor de kerst.. Wel super lastig om foto's te zien die ik niet gemaakt heb, haha.. Krijg super bewerkneigingen haha
Ik zoek een leuke tekst voor naast een van de foto's (van manlief en mij samen)...iemand een idee? Ik hou wel van zoetsappige dingen..en het liefst in het engels
Sorry Tummetje, ik ben echt totaaaal inspiratieloos laatste weken. Akkoe, ik hoop dat alles goed is. Laat je het even weten? Ikbenverliefd, inderdaad balen van de naam, wij vonden Tess ook mooi maar mijn nichtje heet Thessa en de hond van een goede vriendin heette Tess (vorig jaar overleden) dus hij viel hier af. Maar zeker in een zo laat stadium... Boodschappen zijn weer binnen, huisje weer helemaal blinkend! Morgen 37 weken dus we zijn er klaar voor (nee hoor, nog genoeg te doen).
We zijn nog steeds niet uit de naam, waarschijnlijk wordt het toch gewoon Tess, omdat wij ook willen verhuizen ... Of toch Ilse, we zien wel hoe onze dame eruit ziet, en welke naam bij haar past ... De kinderen weten de naam ook niet (namen dan dus ) Dus Lana komt de hele tijd met de meest belachelijke namen aanzetten Zo zou zusje Guriga moeten gaan heten Echt niet
@all.... Ctg gehad + echo alles oke. Uk is ingedaald waardoor veranderingen qua kracht mogelijk zijn.... Hij wou me morgen weer inplannen voor ctg..... Met de insteek dat ik me erg bezwaard voel om te bellen..... Oftewel als ik morgen onze uk niet minimasl 5x voel dan bellen voor ctg... Voorlopig afspr donderdag staan.... Nu,ff rust.... @arual heerlijk he zo'n schoon huis @tummetje cool cool spam....? @verliefd lastig.... Maar scheelt je kunt t op t moment nog beslissen hihi
Akkoe, gelukkig is alles goed! Ook wel fijn dat de baby is ingedaald! Misschien wel goed om ingepland te staan als je je zo bezwaard voelt om te bellen (heel herkenbaar).
ik voel de kleine ook minder.. heb al 3x aan de ctg gelegen en elke x als ik eraan lag ging was ie heel druk haha zo zie je maar
@Akkoe: Heb al een paar foto's in mn album staan van de shoot En fijn dat alles goed was! En dat ze je serieus nemen mbt de bewegingen van de baby! @Verliefd: Aaaaaah dat jullie dat kunnen joh... zo relaxed over de naam. "MWa.. we denken Tess.. maar misschien Ilse.. we zien het wel" hahahaha ik zou gek worden @Bewegen; denk dat ook mijn baby eindelijk is ingedaald. Vorige week was haar hoofdje halverwege het bekken.. en na al die voorweeën denk ik dat ze nu vast ligt. De bewegingen zijn ook hier stukken minder.. (is ook wel even fijn.. heb het gevoel dat ze een rib gaat breken als ze zo doorgaat ) Maar weet nog van mn dochter dat de laatste weken erg rustig zijn in de buik.. dus ik raak niet meer zo snel in paniek