1 t/m 15 januari 2013 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door SeaShell, 15 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

@tummetje: benieuwd naar jou buikfoto's van de shoot, plaats je er ook een paar? :D

@ik ben verliefd: lastig zeg dat jullie nog niet uit de naam zijn, maar wel fijn dat je nu nog maar twijfelt tussen 2 namen, ben benieuwd welke het uiteindelijk word :D

@akkoe: goed dat je hebt gebeld en alles goed was meid, hele opluchting!

@arual: morgen alweer 37 weken zag ik, jeej!!

Hier gezellige ochtend gehad met vriendin, daarna foto's van de buikshoot opgehaald ( staan in m'n album) en even naar de bank geweest, en verder de halve middag online fotoalbums zitten maken van de zwangerschap tot nu toe, etc.. Pff ben blij dat ik ff zit zeg

2. Liana1982

Liana1982 Actief lid

10 apr 2012
    307
    0
    0
    Omg. Amsterdam
    Mijn beste vriendin zei gister middag... Je buik is al wat gezakt... En me buik is afgelopen avond/nacht nog erger gezakt.... Heb nu al 24uur onregelmatige harde buiken... Steken van onder en zeurderige pijn in mijn rug! Gisteravond onder de douche best wel wat slijm verloren, en moet continu poepen....(drang voor)

En nu wil ik weeën!!!!!! ;-p
    wat een nare nacht vannacht, buiten de klachten om ook nog nare dromen... Hoop niet dat dit zo nog 3 weken duurt....

Xxx

3. Akkoe

Akkoe Fanatiek lid

25 apr 2012
    1.186
    0
    0
    Wijkverpleegkundige Buurtzorg Nederland
    @liana spannend!!! Wie weet.....
    @daantje vaker ff zitten kost niets meer he..... ;)

Hier alles rustig :)

4. Akkoe

Akkoe Fanatiek lid

25 apr 2012
    1.186
    0
    0
    @Tummetje wauw wat een gave foto's @album.... !! :D

5. SeaShell

raar kind hebben wij toch..

vorige week muurvast ingedaald in mijn bekken met schouders en al ( door 2 gyns gevoeld en gezien op echo) en nu 1 week later verre van ingedaald, niet eens beweeglijk in bekken, maar echt 0,0..

suiker was trouwens maar 4,4 niet nuchter :$ erg laag of niet?

wist niet eens dat dat kon?

Maargoed.. dit was de laatste controle, en nu aftellen naar de datum :D

@ Liane; ben benieuwd of de harde buiken wat doen en eventueel doorzet naar weeën, ik hoop het voor je!!

@ akkoe; nee ik weet het.. ik moet echt leren om beter naar mn lijf te luisteren en niet te blijven doorgaan, want daar heb ik alleen mezelf mee

6. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Hello!!

@Daantje; Nou, vooruit, heb nog een collage in mn album gezet ;)
    Jij ook mooie foto's..toch wel leuk dat we het gedaan hebben he?

@Liana; Spannend!!! Kan voorwerk zijn, maar ook al een begin voor het echte werk! Hou je ons op de hoogte?? :D

@Akkoe: Tenk joee

@Daantje; Huh.. jullie meisje heeft er duidelijk geen zin in haha! Die denkt; ik blijf lekker zitten waar ik zit! Mijn nuchtere waarde was 4.8, 5.2 na het eten en 4.8 na 2 uur. Dus 4.4 zou wel kunnen hoor, hoe lang zat je na het eten?

@Hier; Canvas besteld voor manlief, 90x90cm.. hoop dat ie voor de kerst nog binnen is.. mja.. zo niet dan niet. We zijn een paar dagen later 8 jaar samen, dus dan is het ook leuk :D

7. SeaShell

wauw tummetje, die collage is ook weer erg gaaf!! die met die hakken vind ik zo stoer he! echt heel mooi! Ben ook blij dat ik het gedaan heb, had anders denk ik echt spijt gehad, dat had ik al omdat we het bij de 1e niet gedaan hebben :(
    ik zat trouwens een uurtje na het eten, en had ook nog appelsap en mandarijnen op :p

gaaf dat je een canvas hebt besteld als verrassing voor je man!! hopelijk is hij nog voor de kerst binnen!

8. Marloescha

Marloescha Actief lid

23 feb 2012
    427
    0
    0
    Hoogerheide
    hahaha onze kippen hebben het 2de eitje gelegd. Zo stom ben gewoon trots hahaha nu wij nog!

Bijgevoegde bestanden:

9. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Hahahaha, geweldig! Smaakt het eitje, of hou je deze als trofee? :p

@daan; thnx, ben er zo blij mee haha *klein kind*

Hebben ze niets gezegd over je waarde dan? Zoals ik het begreep (en ik heb helemaal de ballen verstand van die dingen) betekenen lage waardes dat je lichaam ze suikers goed afbreekt of iets in die richting.. en dat is goed. Zoiets. Heb het ook gevraagd hier op ZP omdat ik het niet wist haha

10. Marloescha

Marloescha Actief lid

23 feb 2012
    427
    0
    0
    Hoogerheide
    Ik heb gisteren het eerste eitje gebakken. smaakte goed!
    Ze zeggen dat om te koken het eitje een aantal dagen oud moet zijn dus bewaar m nog ff :-D

11. Akkoe

Akkoe Fanatiek lid

25 apr 2012
    1.186
    0
    0
    @daantje spannend!!
    @liana hoe is t nu.....?

Moeten hier drastisch op zoek naar nieuwe naam jongen.....
    In t dorp n jongem met deze naam geboren.... Zullen in zelfde klas komen.. F**k

12. SeaShell

@ tummetje; nee, ze zei niks van de waarden, maar het was dan ook een gyn die ik nog nooit heb gehad en een beetje een rare was haha.

@ marloescha; hebben jullie de kippen pas? wel gaaf zeg!!

@ akkoe; dat is klote zeg!! woon je in een heel klein dorp? anders de naam gewoon houden? voor jullie is jullie zoontje immers al een aantal maanden (naam) en als je nu verandert krijg je misschien spijt omdat deze naam al zolang vast stond? maar ik snap je gevoel, ik zou het ook echt niet leuk vinden!!

13. Ik ben verliefd

Ik ben verliefd Fanatiek lid

26 apr 2011
    1.576
    0
    36
    NULL
    Buitenland
    Aaahh Akkoe jij ook al ? Kl*te is dat he, hier zitten we nog steeds in dubio. Wat was de jongensnaam, als ik weten mag :D Béétje nieuwschierig :D

14. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

11 jan 2012
    3.530
    0
    0
    Zuid-Holland
    Klote Akkoe, woon je in zo'n klein dorp dat het voor jullie gevoel niet anders kan? Sluit me aan bij Daantje.

Sorry ik ben alweer kwijt wat iedereen heeft geschreven. Overdag wel af en toe meegelezen hoor maar geen tijd gehad te schrijven.
    Vanmorgen even mijn moeder opgepikt en naar mijn opa gegaan, die zag het allemaal niet meer zitten met z'n gezondheid en hoe hij zich voelt, zo sneu. Hele tijd bij hem geweest. Smiddags nog even snel een boodschap gedaan en wat dingetjes voor m'n opa geregeld en bij mijn ouders gegeten. Ben nu helemaal stuk.
    Wat buikkrampjes af en toe en aandrang :) maar ik denk vooral doordat ik heel de dag in touw ben geweest.
    Kreeg even een kramp toen we weggingen bij mijn opa en zag m'n moeder echt even kijken van 'oh, het zal toch niet?', kreeg van mijn schoonmoeder ook al een bericht met de vraag of alles nog rustig is.
    Hou trouwens ineens weer enorm veel vocht vast en manlief heeft vanmorgen m'n laarzen nog aan m'n voeten gekregen, maar de vraag is hoe krijg ik ze nu zelf weer uit? Morgen m'n uggs maar weer aan.

Morgen controle gyn.
    Nu eerst een bavaria..... Uhhhh een theetje natuurlijk ;) en even plat op m'n gat.
    Wel zalmcarpaccio gekocht, voor na de bevalling en mijn ouders hadden al champagne geregeld (met en zonder alcohol). Ik heb trouwens nog geen versiering in huis, kan niet kiezen... Wat hebben jullie? Daantje een geboortebord kan ik me nog herinneren.

15. Akkoe

Akkoe Fanatiek lid

25 apr 2012
    1.186
    0
    0
    @daantje klopt wel, maar hier nog weinig over,gesproken aangezien we r geslacht niet weteb ghehe. We zijn er nog niet uit......
    @ik ben verl ik pb,wel ff miss heb je nog,alternatieven :D

@arual bavaria 0% :p en lief dat je ff naar je opa bent geweest!

16. SeaShell

@ arual; succes morgen bij de controle!! Wat zielig voor je opa zeg, vooral nu de feestdagen eraan komen en je dan zo slecht voelen :( hier ook een man die mijn schoenen aan moet doen haha, heb geluk dat ik uggs heb net als jij, want gewone schoenen krijg ik mezelf niet meer in vrees ik haha.

Zat hier net te kwijlen op een reclameblaadje van de PLUS bij het zien van filet american met uitjes *jam jam* laat het manlief ook in huis halen voor als ik thuis ben, lekker stokbrood met filet american, mmmmm..

@ akkoe;voel me nu echt dom :) maar jullie weten idd het geslacht nog niet van jullie kleine, dus het kan net zo goed een meisje zijn in je buik, maar wel ''fijn'' dat jullie kindje voor jullie gevoel dus nog niet echt ''de'' naam draagt aangezien het of een jongetje óf meisje is ( hoe leg ik dat uit :p) dan is het wel makkelijker als dat je zeker zou weten dat het nu een jongetje is, al is het nog zwaar k** dat ''de'' naam nu gebruikt is :( hopelijk vinden jullie snel een andere leuke jongensnaam!

17. Akkoe

Akkoe Fanatiek lid

25 apr 2012
    1.186
    0
    0
    @arual natuurlijk ook succes morgen!

18. Liana1982

Liana1982 Actief lid

10 apr 2012
    307
    0
    0
    Omg. Amsterdam
    Het is hier rustig!!!! Ben goed gekeurt door de vk dus kan weer een week mee... Is allemaal voor werk....

Ach.... Ga gewoon weer op het wachtbankje zitten netjes naast iedereen hihihi ;)

19. Luun

Luun Bekend lid

24 mrt 2007
    875
    0
    0
    SAHM (Stay at home mom)
    deventer
    Ik loop de hele dag al op blote voeten, aangezien ik m'n sokken niet eens meer aan kan krijgen. En ik heb zo'n last van maagzuur, echt niet normaal meer. Voel me de hele dag misselijk en dat branderige gevoel; bah! Laat staan 's nachts, ik slaap dus echt niet meer. Ik schuifel voetje voor voetje door het huis, echt veel last van m'n bekken. Niet echt handig met drie kinderen. AAAAAARGH! Ik heb er zoooooo genoeg van!! Sorry, die moest ik even kwijt. :D Ik vrees dat het wel 2013 wordt helaas...alles is nog superrustig. Ik hoop dat het jullie allemaal beter vergaat.
    *Zo, weer even genoeg geklaagd*

20. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

11 jan 2012
    3.530
    0
    0
    Zuid-Holland
    Luun, mag hoor even klagen!
    Lijkt me ook wel pittig als je er nog 3 hebt rondhupsen!
    Vind blote voeten in ons kikkerlandje een beetje fris voor naar buiten :p. Wat dat betreft was de zomer makkelijker geweest met slippers. Maar ben toch wel dankbaar dat ik niet met 30 graden hoef te bevallen (al is het enorm warm op de verloskamers merkte ik al).

Daantje, herinner me ineens dat ik las dat je kindje teruggefloept is, wat vreemd?! Ik dacht ingedaald is ingedaald.

Om 11.10 naar de gyn (verwacht dat ik binnen 5 minuten weer buiten sta) voor controle en vanmiddag mijn kerstpakket ophalen. Neem wel even iemand mee want we krijgen meestal een enorme doos.

Zo even de foto's bekijken die mijn vriendin heeft gemaakt en bewerkt. Heeft ze gisteren door de brievenbus gedaan. Eerst maar eens ontbijten, was alweer om 5 uur wakker, zo duren die laatste weken wel lang!

Deel Deze Pagina