1 t/m 15 januari 2013 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door SeaShell, 15 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Akkoe

Akkoe Fanatiek lid

25 apr 2012
    1.186
    0
    0
    Wijkverpleegkundige Buurtzorg Nederland
    @arual ik doe met je mee.... Was om 4uur wkkr.... Vertikte het echter om eruit te gaan want ik wil straks naar Enschede SR :D
    Dus..... Zojuist uit bed gerold (manlief slaapt nog lkkr, heeft wat eerder vakantie, al gaat ie vanmiddag nog naar n klant op anderhalf uur rijden....)

@luun ook met jou doe ik mee..... Ik verwacht ook dat t een 2013 baby wordt
    :D
    @liana wachten duurt lang...... Doe vrolijk met je mee :)

2. Marloescha

Marloescha Actief lid

23 feb 2012
    427
    0
    0
    Hoogerheide
    Gisteren ook weer door de keuring gekomen. Jeetje het is gewoon bijna kerstmis! Ben meer met niks doen bezig dit jaar hahaha
    Vandaag nog kleertjes in de was gedaan. Leners van mijn neefje. schattig joh zit maatje 44 bij. Zal onze gup waarschijnlijk niet passen, maar toch zooooo lief om even vast te hebben!
    Het wordt soms wel zwaar he. Heb gelukkig niet zo veel klachten zoals Bi, maar merk dat staan en lopen gewoon te zwaar wordt.
    Mag ook wel met 2 weken op de teller denk ik dan maar.

3. Marloescha

Marloescha Actief lid

23 feb 2012
    427
    0
    0
    Hoogerheide
    Iemand ook last van jeuk? Heb sinds mijn gipsbuik bultjes onder mijn borst. Het is niet dramatisch maar lees net weer vanalles over PUPPs of zoiets en zwangerschapseczeem.
    Jeukt een beetje en vraag me af of ik het nu juist vet moet houden of niet...eczeem normaal wel.

4. Sampiej

Sampiej Lid

29 apr 2012
    96
    0
    0
    Catering
    Utrecht
    bij mij jeukt ook alles.. vooral me onderbuik en me benen maar ik heb geen eczeem..

hier is ook alles rustig denk ook dat het 2013 word :(

5. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

@ arual; ja, ik stond ook echt verbaasd. vorige week lag ze nog muurvast in mijn bekken met schoudertjes en al ( door 2 man gezien/gevoeld), en nu is ze ineens verre van ingedaald en kan je gewoon nog haar hoofdje bewegen :$ nog nooit meegemaakt. Veel succes bij de gyn straks! en dat je je hebt kunnen bedwingen zeg om nu pas naar de foto's te kijken haha, ik had ze allang opgemaakt en gekeken, maar ik ben dan ook wel heul nieuwsgierig :p

@ marloescha; kan de jeuk niet komen door het harder groeien de laatste weken? hier merk ik dat alles ook erg strak staat door de groei/vocht en het dan kan trekken en jeuken. het word idd steeds zwaarder en zwaarder, maar gelukkig is het bijna zover. Kan me nu al niet meer voorstellen pas zwanger te zijn, als ik nu sommige banners zie van bijv 6 weken zwanger denk ik echt wow, dan zijn wij al ver :D

@ luun; wat voor weer is het nu in jou woonplaats? vind het zo gaaf dat je in de usa woont!! hoop ook voor jou dat het snel zover mag zijn

6. Marloescha

Marloescha Actief lid

23 feb 2012
    427
    0
    0
    Hoogerheide
    De jeuk is echt plaatselijk....met bultjes. Onder mijn borst.... niet echt een rek-plek:p

7. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Heeey meiden!!

@Marloescha: Haha, mooi zo.. heb verder geen verstand van kippeneieren :D

@Akkoe; Oeps.. vervelend zeg :( Maar weer een voordeel van het niet weten.. je hebt nog kans op de andere naam, haha :D

@Daantje; oohhh die parasiet-gyn..verklaart een hoop hahaah

@Arual: Wij hebben de nieuwe collectie slingertjes van de xenos.. roze met paars..vond ik zo lief!! :D
    En een geboortebord hebben we gemaakt.. maar die laat ik uiteraard nog wel eens zien :D
    Verder hebben wij takken voor het raam, en daar wil ik nog roze dingetjes voor haken zodat ik die eraan kan hangen :)

@Liana; Aaaah..had gehoopt op een babyberichtje... :D

@Luun; Dikke knuff!! en gewoon lekker klagen hoor!

@arual; succes bij de gyn!

@marloescha; zweetbultjes? noem maar wat hoor :D

@Hier; pas een uur uit bed, mn lichaam is zoooo moe (en ik doe overdag al bijna niks meer) en ik zou nu weer klokje rond kunnen slapen.
    Heb zin om er van te janken... zo'n soort dag is het dus *blegh*

Ben nu vergeleken met mijn dochter echt een hormonenbom.. zo raar om jezelf zo instabiel mee te maken, haha

8. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

11 jan 2012
    3.530
    0
    0
    Zuid-Holland
    Marloescha, geen idee wat het kan zijn, wel vervelend! Heb vooral in het begin heel veel jeuk gehad maar zonder bultjes.

Tummetje, laat je even lekker gaan, misschien geeft het wat lucht als je even flink gejankt hebt!

Alles loopt hier nog als een zonnetje ;).
    Volgens de gyn zou ze ongeveer 3000 gram wegen als ze nu geboren zou worden als ik doorloop tot week 42 zeker 4000 gram (laat mij maar iets eerder bevallen dan!). Als ik ergens rond de uitgerekende datum beval 7 pond dus heel gemiddeld :).
    Bloeddruk is ook netjes en het mag beginnen volgens de gyn. Maandag moet ik weer op controle en dan gaat ze kijken of ik al wat ontsluiting heb, spannend...

9. Liana1982

Liana1982 Actief lid

10 apr 2012
    307
    0
    0
    Omg. Amsterdam
    @tummetje Jah dat hoopte ik ook.... Hihihi maar ja ze zet niet door... Hahahaha

10. Laura1986

Laura1986 Bekend lid

21 nov 2011
    513
    0
    0
    Applicatiebeheerder middelbare school en eigenares
    Dordrecht
    @Arual: Fijn dat je weer helemaal goedgekeurd bent! Mij lijkt het ook fijner om eerder te bevallen zodat ze nog niet zo groot is haha.

@Tummetje: Gewoon lekker janken wanneer het je uitkomt hoor! Ik was eerst zo blij dat ik hormonaal vrij stabiel was heel mijn zwangerschap, maar ik merk nu ook dat ik wat prikkelbaarder ben en laatst moest ik gewoon janken bij het nummer Dochters van Marco Borsato, haha.

@Marloescha: Misschien een allergische reactie op dat gips? Ik heb ook wel wat jeuk af en toe, maar meer inderdaad daar waar mijn buik wat meer uitgerekt is.

@Daantje: Wat jammer dat je kindje weer omhoog is gegaan... Maar komt vast wel weer goed :)

@Luun: Lekker even klagen hoor! Nu mag je ;)

@Akkoe: Dat is wel balen zeg, als je favo naam net door een ander
    wordt gebruikt :(

@Decoratie voor de geboorte: Nog helemaal niet aan gedacht! We hebben nog helemaal niets. Misschien dat mijn zus nog wat heeft liggen wat we mogen lenen.
    Wat doen jullie als traktatie voor de kraamvisite? Ik wilde wel iets van beschuit met muisjes doen, maar misschien dat we er een Zweeds tintje aan kunnen geven (mijn vriend is Zweeds en onze dochter wordt dus ook half-Zweeds). Misschien kaneelbroodjes met muisjes ofzo. Of knackebrod met muisjes, haha.

@Eten na de bevalling: Mijn moeder gaat in ieder geval een lekker biefstukje voor me bakken als ik ben bevallen! En verder kijk ik ook wel heel erg uit naar carpaccio en filet american
    Ik ben vast op heel veel mensen vergeten te reageren. Sorry daarvoor!

Hier: Net weer goedgekeurd door de vk. Mini lag nog steeds goed vast in het bekken. Irritant is nu wel dat ik mezelf een aambei heb aangep**pt. Geen pretje! Behalve de gebruikelijke 'steken in mijn muts' heb ik nu dus ook last van achteren... :p

11. Liana1982

Liana1982 Actief lid

10 apr 2012
    307
    0
    0
    Omg. Amsterdam
    @laura1986 curanol zalf en pillen halen... Met 1 week is het rustig!!! (bij mij wel iig) al blijf ik zo een stukje huid hebben hangen maar die doet geen pijn.... Mijn zussie heeft er een tijdens de bevalling opgelopen... Nu afgesproken om na mijn bevalling samen naar een plastischchirurg te gaan hihi en het te laten opknappen.... Hahahaha erg hè!

12. Akkoe

Akkoe Fanatiek lid

25 apr 2012
    1.186
    0
    0
    @tummetje lkkr janken! Lucht op :D
    @..... Voortekenen weer verdwenen....?
    @arual onze uk werd geschat op 3000g.... Benieuwd wat men morgen zegt.....

Rest ff kwijt,srry.....
    Ff bij sr in enschede geweest nu uitgeteld op de bank. Vnaaf filmpje kijken (manlief heeft n overleg voor de plaatselijke feesten in juni :D)
    Hier verder de welbekende steken onderin, evenals bewegingen mini.....

13. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

11 jan 2012
    3.530
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik vind het wel spannend nu hoor wie de volgende zal zijn!

14. Liana1982

Liana1982 Actief lid

10 apr 2012
    307
    0
    0
    Omg. Amsterdam
    Ik wil me vrijwillig aanmelden arual...... Hahahaha......;-p

15. Akkoe

Akkoe Fanatiek lid

25 apr 2012
    1.186
    0
    0
    Neee liana dat wil ik :p

16. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Nee ikkkkee

17. SeaShell

Als er niemand volgende week bevalt dan ikke aangezien ik de datum al weet :p

@ Laura; Fijn dat alles goed was bij de vk, alleen vervelend joh van de aambeien :( maar idd curanol schijnt goed te helpen en is veilig tijdens de zwangerschap, heeft de vk niks voorgeschreven? je kan het ook zonder recept halen

@ arual; netjes gewicht van jullie meisje zeg! Hier zal ze rond de 7 pond worden bij 37 weken net als onze zoon.. vorige week woog ze al bijna 6 pond bij 35 weken. benieuwd maandag of je al ontsluiting hebt!

@ akkoe; een fijn filmavondje gewenst!

@ decoratie; hier een geboortebord.. ligt mooi op zolder te prijken en hopelijk mag hij ergens volgende week de tuin in :D :D

Net de post aan de deur geweest met ons meisje haar eerste schoentjes (ofja slofjes) ff delen, vind ze zooo schattig :D

18. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

11 jan 2012
    3.530
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ohhhh wil ze ook... Model Erin?
    Had gehoopt dat assem ze af ging prijzen maar vooralsnog niet, hopen dat m'n papa nog koopdrang krijgt ofzo ;).
    Spannend dat jij de datum al hebt en weet dat je volgende week je meisje al vast kan houden!

Voel me echt alsof ik mega ongesteld moet worden. Rillingen, aandrang, zeurbuik. Maar verder niks. Hoop niet dat ik me nog een paar weken ongie ga voelen hoor.
    M'n kerstpakket van dit jaar is een ritualspakket met een bon van een parfumerie, denk dat ik zo maar lekker met m'n nieuwe sopjes onder de douche ga. Ml gaat toch een avondje naar vrienden (blijft wel nuchter genoeg om te rijden).

19. SeaShell

idd model Erin Arual! ik zat ook al de hele tijd te kijken bij vd assem, alleen denk ik ook niet dat ze in de korting komen, en vooral niet maat S, die is daar al tijden niet meer in die kleur.. heb ze nu bij van Arendonk online besteld, was de enige die ze nog had in maat S, assem en bijenkorf hadden alleen maat M :(

idd spannend dat ik de datum al weet, vind het nu wel eng dichtbij komen allemaal.. op de dag zelf moet ik om 6.45 bellen of ik kan komen ( want als alle verloskamers vol liggen met vrouwen die spontaan aan het bevallen zijn gaat het die dag niet door) en dan om 7.00 moet ik komen.. dus nu duim ik erg hard dat het die dag niet vol ligt, want stel me er toch wel op in..

Wat een leuk kerstpakket zeg!! man krijgt het straks ( is om 00.00 pas afgewerkt) ben benieuwd, al verwacht ik gewoon een pakket met een paar nootjes, wijntje en die dingen.

zouden die rillingen, aandrang etc een voorteken zijn? ik hoop het voor je :D

20. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Hihihi ik moet wel steeds om ons lachen...Helemaal paranoïde met onze voortekens :p

Daantje die slofjes supergaaf hoe duur zijn die krengen?

Deel Deze Pagina