Gaaf kamertje Suus - gefeliciteerd met jullie knulletje Ange - :smelt: Mooi poppetje Daantje - 60 euro´s ??? Schandalig Ik vind ze wel heel schattis De andere reageer ik later op, eerst ff een spelen met de twins
@missm leuk kamertje! @liana gezien, ga mn best doen voor je @all.... Hier weer goedgekeurd. Beebje niet vast in bekken, rustig afwachten wordt nu wel weer wat groter geschat dan vorige week haha. Nu schatting goed 8 pond als k 40wkn haal haha
Er is wat sneeuw gevallen, maar ook weer grotendeels gesmolten. Erg zacht voor deze tijd van het jaar tot nu toe. Mag van mij ook wel even nog duren hoor, want als er hier eenmaal een pak ligt, ligt het er ook een paar maanden! En om nu met weeen door een sneeuwstorm te moeten rijden zit ik ook niet zo op te wachten... Hier alles nog rustig, helaas. Hoe is het met jou?
O, super om te horen dat je weer zwanger bent! En idd die grens voorbij, dat moet wel geruststellend zijn. Succes met de tweede helft!
@ missm; mooooi zeg!! @ akkoe; fijn dat alles goed was bij de vk! Ben benieuwd hoe zwaar je kleintje uiteindelijk gaat worden @ Luun; jammer dat nog alles rustig is maar idd wat je zegt, is niet prettig om hoogzwanger door de sneeuw te moeten! Hier in spanning van volgende week.. begint nu echt dicht bij te komen @ arual; is de hoofdpijn een beetje gezakt?
@Missm, mooi kamertje!!! @Luun, inderdaad hopen dat jullie niet door een sneeuwstorm hoeven. Hoop ook zo dat hier geen ijzel ligt ofzo als het zover is. @Akkoe, Scheelt maar 2 pond . Ben ook wel benieuwd hoe groot hij/zij zal blijken te zijn bij de geboorte. @Daantje, gelukt met op je handjes zitten? Nope, nog steeds behoorlijke hoofdpijn, wel eventjes gelegen maar dat was ik al heel snel weer zat. Morgen neemt manlief de auto weer mee naar zijn werk dus moet ik wel chillen (althans, kan ik in ieder geval geen uren gaan shoppen/rondbanjeren). Nog even een laatste baby-dump bestelling eruit gedaan (laatste kleine dingen die ik nog moest kopen maar waar het nog niet van gekomen was zoals kraambezoek-boek). Gisteren nog even een lekker luchtje voor manlief gehaald voor de kerst. Ik wil eigenlijk maar 1 cadeautje... mn kindje kunnen vasthouden en zien... Vanmiddag ook ineens zo'n emo-bui in de auto, van het een op het andere moment zat ik te brullen omdat het nu eindelijk bijna zover is , wil haar zo ontzettend graag zien en vast kunnen houden en met zijn drieen kunnen zijn. Nu alleen het huis en de was bijhouden. Ohja en mijn cupcakes afmaken, hmmm morgen misschien? Als ik ze niet af krijg heeft mn moeder nog roze glazuur en versier ik ze met muisjes (cakejes zelf staan in de vriezer en er zijn er nu zo'n 30 gedecoreerd). Mn schoonmoeder is al chocolaatjes gaan halen bij de bonbonwinkel en heb nog een paar rollen beschuit en 2 pakjes muisjes dus volgens mij komen we de eerste dagen niet tekort .
Zo vandaag de laatste kleertjes gehaald (50/56) had niet veel... Ben helemaal verlieft op Een roze romper lange mouw met tule ( lijkt een balerinatje) maat 50... Doe er gewoon een legging of majo onder!en een romper korte mouw.. En klaar!!! Hihi zo leuk! En had nog te veel om op te noemen maar de kerst kadotjes zijn in huis!!! Nu lekker bank hangen!!!
Als dat geen prinsesje gaat worden Liana. Nog een uur voordat manlief klaar is met werken. Morgen mag hij weer vroeg. Echt gekkenhuis met deze dagen op zijn werk.
@ Liane; wauw dat is echt een erg gaaf romertje! lijkt wel een gewoon pakje, echt schattig! @ arual; hier is het redelijk gelukt om gister lekker rustig aan te doen haha. Zijn jou voeten ook nog zo gezwollen? verschoot er gister van, ik kon geen enkel en hiel meer ontdekken zoooo dik Hoe is het nu met je hoofdpijn? en ga je vandaag verder aan de cupcakes?
@liana wat gaaf!!! Speen.... Kom er vandaag niet, maar schijnen ook daar al sold out te zijn.... Maar doe mn best komende daagjes.... @daantje hier ook vocht, maar heb steunkousen die ik op bed 's ochtends al aan doe hihi Damn moet echt nog boodschappen doen voor t wknd..... Hoe los ik dat op haha
Heeey meiden!! @MissM; wat gaaf dat behang zeg!!! Leuk kamertje ook hoor! @Akkoe; hihi, jij gaat reuze baby baren! Ik denk een jongetje @Arual; AAAh emodoos! Hoort erbij.. nog eventjes..dan is ze er echt! Hier ook al alle lekkers voor na de geboorte in huis (wij doen alleen beschuit met muisjes..dat hoort gewoon zo, haha) @Liana; aaah neee, die had ik gisteren in mn handen, hahaa..zooo toevallig!! Echt super schattig! @benen; ik heb nog nooit last gehad van vocht.. vind dat zo raar, dat de een er wel last van heeft, en de ander niet... ontdekte wel een spatader in mn knieholte Gelukkig niet zo groot.. maar wel flink blauw @Hier; vandaag weinig op het programma.. straks laatste hand aan de poppenspulletjes voor mn dochter en dan lekker rustig aan.
@Liana: Ik heb inderdaad Curanol zalf gekregen van de vk. En het werkt supergoed! Het doet al geen pijn meer en ik heb het idee dat het wat slinkt. Het is inderdaad wat zeg, die aambeien. Ik heb er echt nog nooit last van gehad. Blijkt nu inderdaad dat mijn moeder en zus er ook al jaren last van hebben (ook sinds zwangerschappen). Dat rompertje heeft onze mini ook gehad voor Sinterklaas! Ik ben echt zo benieuwd hoe het haar zal staan! @Arual: ooh lekker, een kerstpakket van rituals! Ik ben sinds 1,5 jaar echt Rituals fan. Mijn vriend heeft ook een Rituals kerstpakket gehad, maar voornamelijk mannendingen, dus kan ik het niet stelen (al ruikt dat ook erg lekker ). Morgen komt mijn leidinggevende mijn kerstpakket brengen. Ik ben benieuwd wat erin zit! Oh, ik wil ook nog een kraambezoekboek. Welke heb je gekocht? Ik heb het 9-maanden dagboek van Pauline Oud, dus misschien ga ik wel de hele serie sparen. @Tummetje: Ik weet niet of Zweedse gehaktballetjes met muisjes zo'n succes zijn Fijn dat het huilen een beetje heeft opgelucht! @Dropje/Suus: Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! @Daantje: Wat vervelend, die voorweeen. Misschien komt het ook wel dat je je inderdaad te druk maakt. Lijkt me ook wel lastig om goed te rusten terwijl je al een zoontje hebt rondlopen. Ik ben inderdaad ook heel erg nieuwsgierig wat mensen van onze naam gaan vinden. Het is een Zweedse naam die ik in Nederland werkelijk nog nooit heb gehoord. Mijn vriend versprak zich laast wel toen we bij mijn ouders waren. Hij ging Zweeds praten tegen mijn buik (doet hij wel vaker, alvast voorbereiding op het tweetalig opvoeden). En toen zei hij dus ook haar naam. Maar waarschijnlijk begrepen mijn ouders er toch niets van en haalden ze het er niet uit, haha. @Ange: Wat een schatje zeg! Wat fijn dat het zo goed gaat! En wat goed dat je nu alweer op je oude gewicht zit! Was je veel aangekomen? @Akkoe: Grappig he, die billen? Die van mij heeft ook een voorkeurshouding met haar rug en billen aan de rechterkant van m'n navel. Ik heb dus voortdurend een scheve buik. Maar gek genoeg schopt ze dan wel ook in mijn rechterzij. Dus ze ligt echt volledig aan de rechterkant. @Missm: Wat een schattig kamertje! Hier: Gisterenavond onze boxspring op bierkratjes gezet! Wat staat hij hoog nu! We zeiden al: Als de wereld inderdaad zal vergaan en het is door een vloedgolf, dan zitten we in ieder geval hoog en droog. Straks even lunchen met mijn ouders en zus om het begin van de kerstvakantie te vieren en dan een lekker rustig weekendje voor de boeg.
Daantje, hier ook flinke voeten! en vocht in mijn gezicht (fijn...). Hopelijk over een paar weken weer weg! Akkoe, ik laat mijn man boodschappen meenemen uit zijn werk , sja hij de auto, hij de boodschappen . Moet alleen het lijstje nog even doorsturen. Tummetje, leuk hoor al die poppenspulletjes naaien, ik ben helaas niet verder gekomen dan een boxkleed naaien en inmiddels heb ik de naaimachine maar weer opgeborgen. Leuk dat je dochter straks mee kan mama-en met al haar spulletjes! Laura (blijft grappig je eigen naam te typen voor een ander), hoog he?! Wij zitten ook hoog en droog. Ml is zelfs al een keer 's ochtends zonder na te denken uit bed gesprongen. Ja dat was iets hoger dan hij dacht hahaha. Inmiddels zijn we er wel aan gewend en het is toch wel makkelijk met bed verschonen, was opvouwen en eruit stappen! Edit: heb ook het boek van Pauline Oud, meteen maar meebesteld bij babydump gisteren. Veel plezier met je kerstpakket! Cupcakes, ja de bedoeling is daar zo aan te beginnen. Was weer drukdruk met nutteloze opruimklusjes dus nu eerst even een hapje eten en dan aan de slag. Nog steeds hoofdpijn en voorweeen, die laatste zijn wel minder nu na een warme douche. Vanavond de verjaardag van mijn zwager. Zie ik net dat mijn pakketjes bezorgd worden als we daar zijn (etenstijd)... moet voor getekend worden dus hang maar een briefje bij de bel dat we op nr. xxx zijn (zusje en zwager wonen in de straat), hopelijk is de bezorger zo lief om het daar te komen afleveren *duimduim*.
@hier bed op kratjes..ik vind et vrij lastig juist moet ik zeggen...door de BI krijg ik bijna mijn benen niet in bed en uit bed komen is ook nie makkelijk...maar ff een klein trapje regelen denk ik...en echt klein ben ik niet ik ben 1.80....stom bekken...zo da was mijn geklaag voor vandaag...nu weer verder met nijntje borduren...
Suus wat geweldig dat je de 20 weken grens bijna bereikt!!!! Verder kan ik niet meer onthouden wie wat verteld heeft sorry Vaak een zwaar gevoel onderin mijn buik en de kleine is superdruk....Mijn buik lijkt wel een golfslagbad. Onwijs emotioneel zeg pff. kan echt geen tv kijken of heb de neiging te gaan grienen. Zelfs de kippeneieren word ik warm van vanbinnen hahahaha (net een warm eitje uit het legnest gehaald zo schattig!) ML is veel op zijn werk dus word ik ook emotikoos van ... Vanavond bij mijn schoonmoeder eten. ML moet werken tot laat dus ze belde gisteren...eigenlijk geen zin in want ben blij met mijn cocon hier maar ach dat mens ook weer blij.(neem ik lekker de strijk voor haar mee ) Nu eerst maar eens even aankleden en boodschappen doen. Dat heb ik al 3 dagen uitgesteld...het boodschappen doen dan he.
@tummetje ik wil geen peuter baren hoor en jongen....? Hmz hoop nu op n meisje, die naam staat nl vast, jongen nog niet @laura inderdaad, hoe die beebjes toch lkkr kunnen liggen in die vreemde houdingen haha @oooooh ja.... Dat bed moet nog omhoog.... Ml maar ff doen dit wknd Boodschappen binnen..... Kom,de deur niet meer uit voor kerst!
@Laura; jaaaaaaaaaaaa...ik heb het! Dé traktatie voor jullie! Roze prinsessen gebakjes! BAKELSE PRINSESS Prinsessengebakje - IKEA
@Tummetje: Haha, ja die kennen we wel! En ze zijn ook best lekker! Maar eigenlijk zouden we het dan wel willen combineren met iets Hollands. Dus nog muisjes eroverheen strooien ofzo? Beschuit is wel goedkoper trouwens.