Sowwww iets te veel gedaan met de boodschappen pfieuw. dat doet zeer...nu maar totale rust op de bank denk. (hoezobenikeigenwijskanhetallemaalnogbestalleen)
Alles nog rustig meiden? De kale horen er niet tussen maar is voor het tegen elkaar plakken . Heb ook nog met beertjes en lettertjes en... Ben er helemaal klaar mee haha.
Heeey meiden!! @Arual; Jeej, cuppies klaar... oohhh wat zien ze er gaaf uit!! Koop jij je ook helemaal rot aan malletjes en uitstekers? @Missm: daarom zet ik dus ons bed niet op klossen.. zeker met de bi is het drama. @Akkoe; Haha, weet niet.. omdat ze een groot kindje verwachten. Nu kunnen meisjes natuurlijk ook makkelijk 8 pond wegen.. maar meestal zijn jongetjes zwaarder dan meisjes. @Marloescha; Hier idem hoor! Manlief is weg vanavond, en na het eten de kerstboodschappen met dochterlief gedaan. Kan niet wachten tot morgen hoor (denk ook dat het zelfmoord is als je morgen boodschappen gaat doen, haha) En welk gevoel heb ik.. dinsdag 15 januari (40+1d) dat ze geboren gaat worden.. wat komt er uit die test; 15 januari! Mja.. van mijn dochter was ik 20-05 uitgerekend.. en 05-05 was dé datum volgens mijn gevoel...... ze kwam de 24e pas..
Marloescha, hou je je een beetje rustig meid als je er last van krijgt, zorg goed voor jezelf! Hier had ml gelukkig de boodschappen gehaald. Kon ook niet anders want had geen auto en morgen moet hij ook weer werken en neemt hij de auto mee. Laura, beschuit met muisjes met zweedse vlaggetjes??? Moeilijk... Pfff volgens die test moet ik nog zeker wel 3,5 week geduld hebben. Hoop t nie . Het valt nu mee met de koopdrang van uitstekertjes tummetje . Heb voor deze helemaal geen gekochte uitstekertjes gebruikt. Voor die met beertjes en eendjes heb ik wel een mold gebruikt. Heb wel veel spulletjes hoor, het meeste aangeschaft in het begin van mijn taartengebeuren 2 jaar terug. Blijf mijn sugargun wel erg handig vinden en ben nog steeds dolblij met de mixer (kenwood) die ik voor mijn verjaardag heb gekregen . Zit hier op 20 minuutjes rijden een taartenwinkel (van de leukstetaarten) en daar ga ik meestal heen als ik iets nodig heb, behalve voor mijn marsepein, die haal ik wel ergens anders. Kan niet wachten tot ik haar eerste verjaardagstaart kan gaan maken . Mag papa wel 2 dagen vrij nemen om op te passen als ik bezig ben .
@arual gave cake'jes!! Wauw! @laura lastig combi.... Idd iets met,vlaggetjes ofzo.... @marloescha rustig aan he! Euh alternatieve datum is 29-12..... Nee nee dan wordt mn nichtje 4.... Dus dan maar wat langer zitten hihi Wat betreft voortekenen etc is t wel rustig.... Beebje mega druk hihi gezellig
Het is hier ook erg rustig (in buik) dus ben maar koekjes gaan bakken, deeg ligt nu even in de koelkast voor ik ze op het ijzer gooi. Hoe hou je een hoogzwangere vrouw bezig...??? Zo nog maar even was vouwen. Hopelijk vanmiddag nog even de deur uit als mn vent weer terug is uit zijn werk, tot die tijd even op mijn pakketjes wachten want die had ik gisteren gemist. Gisteren echt een allerschattigst mutsje voor buiten gekregen van mijn broer en schoonzus. Gebreid met oortjes bovenop en flapjes over de oortjes van baby, ook nog eens in maat 50-56, blij mee!!! Meteen maar even gewassen net, kan maar klaar liggen . Wat zijn jullie plannen voor vandaag?
vandaag maar eens ff de kerstboodschappen doen want maandag zal het wel gillend druk zijn in de supermarkt...verder lekker SR kijken...zo verslavend..
ooooohhhh MIssm heel veel succes!!! ik ben blij dat ik gisteren de hel heb getrotseerd. bah wat een drukte en allemaal van die vervelende mensen zonder geduld. Net tegen je aan rijden met zo'n kar en dan de andere kant op kijken alsof ze willen zeggen ik zie je niet. Heb vandaag gelukkig geen pijn meer, dat was wel ff genoeg gisteren. Vandaag helemaal niks op de planning. ML moet nog wel sjag halen in bels voor zijn ma....heel jammer. geloof dat hij ook niet uit zijn pyjama wil eigenlijk. Maar ja moeders he. Heb de kruidenla gepoetst....zou dat een teken zijn van nesteldrang? hahaha ik doe alleen dingen die ik zittend kan doen hoor! Wat een pleurisweer joh. nou dan blijven we zeker maar binnen...
2 januari alternatieve bevaldatum....die hadden we nog niet gehoord. Mijn zwager denkt 12-1 9-1 is mijn hubbie jarig, van mij mag het wel ergens die week komen.
@arual plannen..... Euh over n uurtje komen 2 vriendinnen hier om n bord te maken voor andere vriendin (25jr). Totaal geen zin in maar is ff niet anders. Kruip t liefst onder de wol & wil er niet meer onderuit zonder ons kleintje,haha @marloescha fijn dat de pijn weer minder is & succes met poetsen. Hier zo ff buitenkant keukenkastjes hihi @missm verslavend he sr....! Wel leuk! @hier verder alles rustig, behalve mn beeb haha blijft lkkr druk, dus nog geen tekenen van vast liggen
Marloes, ja echt poepweer! blegh! Gelukkig heb je minder pijn. Akkoe, hopelijk valt het mee en kan je erna nog even onder de wol! Koekjes zijn af, zusje op visite gehad. Nu heb ik eigenlijk helemaal nergens meer zin in...
wow wat is er ineens veel gekletst dames @ arual; supermooie cupcakes zeg!! Hier vandaag nog een paar kleertjes in maat 50 gehaald, en verder nog een paar boodschapjes. Vanavond lekker met z'n allen bij ons pap en mam buurten en wat eten. Vandaag ook 37 weken En mijn buikfoto van vandaag;
Wow Natascha, echt heel mooi!! Flinke toeter! Je buik hangt al flink laag hè? Hoop en duim voor je dat het bijna zover is voor je