Even snel, heb niks bijgelezen Vanmorgen om 8.00 gel ingebracht om baarmoedermond week te maken. 8.05 startte echter de eerste weeën al. Om 10.00 2cm ontsluiting en de vliezen gebroken Om 12.00 4cm ontsluiting Om 13.15 hield ik het niet meer van de pijn en wilden ze een ruggenprik zetten. Had toen 5 cm. Om 14.00 zat de ruggenprik maar was verkeerd gezegd en werkte niet. Weeën werden heftiger en kreeg een drukgevoel aan de onderkant. Verloskundige getoucheerd op de OK en had ineens 9 cm en werd met spoed terug naar de verloskamers gereden. Op de verloskamers 10cm en mocht ik persen. Na 9 minuten was ze er. Haar hartslag zakte en stopte en toen is er een knip gezet en na een keer persen is ze geboren. Navelstreng zat om de nek. Janice weegt 3000 gram en is 50 cm lang
Prachtig Daan!!! Geniet van elkaar!!! Ik probeer nog even op te houden tot na de kerst (nee hoor, we zien het wel ).
Hoi dames, Ik heb een zeer heftige tijd achter de rug en zit er ook nog midden in. Ik keam nu even kijken in de topic hoe het hier met iedereen gaat. Ik zie toevallig mijn naam nog in de lijst staan dus ik dacht ik plaats even snel een reactie. Ik ben al een hele tijd geleden bevallen. Mijn kleine man is 26 sept geboren met exact 24 weken, precies op de grens van levensvatbaarheid. Hij leeft nog en vecht nog iedere dag voor zn leventje. Hij heeft al ontzettend veel meegemaakt in zn jonge leventje, van operaties tot bloedtransfusies, tot beademing tot ontelbare medicatie via infusen en noem maar op. Hij maakt het op dit moment redelijk goed. Hij heeft een zuurstofbrilletje waarmee hij wat extra zuurstof krijgt toegediend. Er is nog een hele lange weg te gaan, maar we gaan ervoor en hij ook... Liefs
Daantje wat een verhaal joh heftig. Gelukkig alles goed.. Je ziet er heel gelukkig uit meiss.... Weegschaaltje wat een verhaal zeg ik hoop dat alles goed komt met jullie menneke..
Daantje, gefeliciteerd met jullie mooie meid! Het is snel gegaan zeg! Wel heftig zo te horen. En navelstreng om haar nekje, brrr. Gelukkig is alles goed gegaan. Mag je wel al naar huis? Geniet van jullie eerste kerst met zijn 4-tjes. Weegschaaltje, wat heftig zeg Hoop dat het snel beter gaat met jullie kleintje. Arual, spannend! Wie weet een kerstkindje!! Mocht het zo ver zijn, zet hem op! TOI TOI TOI!!! Alle dames, iig hele fijne feestdagen en een gelukkig en gezond 2013 alvast. Met allemaal gezonde kindjes en happy mamma's!
Hieperdepiep hoeraaaa Janice, gefeliciteerd met je geboortedag! Daan geniet ervan! Weegschaal, wat heftig zeg en wat een sterke jongen hebben jullie! Dikke kroel voor jullie! Hier rustige kerst. Kleine van mijn man is er die gaat morgen mee naar oma eten met de schoonfam. 2de kerst bij mijn zus dus lekker niks om handen! Mag ook wel vandaag al weer 39 weken... Het is wel zwaar die laatste loodjes maar heb zo'n vermoeden dat ze nog fff blijft plakken.
Daantje gefeliciteerd met de knappe dame!!!! Weegschaaltje sterkte en ik duim voor je en je kleine man!!! Vandaag vk geweest en ben weer goed gekeurd.. Volgende week weer terug komen....
Weegschaaltje, wat ontzettend heftig zeg. Wat is jullie mannetje sterk en wat zijn jullie sterk want het lijkt me onwijs moeilijk je mannetje elke dag zien vechten voor zijn leven. Ik wil je nog heel erg veel sterkte en kracht toewensen! Dikke knuffel!
@daantje prachtig genieten!! Heftig, vlot, maar wat n mooi meisje! @arual succes.... @weegschaaltje damn wat heftig, gefeliciteerd en nog veel kracht toegewenst meid! Hier alles rustig..... Meer pijntjes onderin, maar niet,echt,idee van voortekenen.... Fijne avond allen & mooie kerstdagen! Xxx
Weegschaaltje, van harte gefeliciteerd met je mannetje En wat een vechtertje, heel veel geluk saampjes ... Daantje hoe spreek je het uit gewoon janice of djanice ?
Dankjewel allemaal meiden!! Je spreekt het uit als Djennis @weegschaaltje: dikke knuf meid, wat een heftige moeilijke tijd zitten jullie in zeg @arual: ik wens je alvast heel veel succes meid!! Super spannend zeg!! Knuffel!! Hoop voor de andere dames dat het voor jullie ook snel gaat beginnen! Deze bevalling is echt totaaaal anders gegaan dan bij nr1. Toen 2x gel ingebracht en na 2 uur persen, knip en vacuüm geboren. Nu 1x gel ingebracht, na 5 minuten weeën en na 9 minuten persen geboren. Merk wel dat je er beter langer over kan doen qua pijn dan zo kort, vond het allemaal erg heftig al ben ik het nu een paar uur later al gauw vergeten nu ze er is! We moeten nog 2 daagjes blijven vanwege mijn gezondheid en ze zeker willen zijn dat alles medisch goed met me gaat voordat ikzelf naar huis mag, maar het is iig de mooiste kerst ooit!
Dat geloof ik Daan, mooiste kerst ooit!!! Klinkt heftig, je bevalling maar geniet ervan dat ze er is! Mooie naam, mooi meisje . Zijn net in het ziekenhuis geweest en het wordt al dunner en soepeler maar nog steeds evenveel ontsluiting. Op de ctg ook weeen te zien om de 4 min ongeveer en is voorwerk dus heb een normison meegekregen en moet voor de rugweeen 2 paracetamolletjes innemen en hopen dat ik daardoor even kan bijkomen en niet uitgeput raak. We zullen zien, misschien zakt het vannacht wel af. Gaan nu samen filmpje kijken en stokbroodje eten en dan lekker naar bed. Geniet van jullie kerstdagen!
Heeey meiden!! Kom ook even bijlezen en reageren @Arual over taartendingen: zooo gevaarlijk dat je zo dicht bij dlts woont zeg!! Gelukkig zit ie voor mij verder weg, haha. Vind iedere keer wel iets nieuws.. je hebt een hobby of niet he En met die verjaardagstaart komt het goed hoor, is zo leuk!!! @Daantje; Mooie buik nog zeg!! @Natas: wow, wat een toeter!!! @Decembermama; ohh wat erg zeg dat gun je niemand @37 weken: jeeej, iedereen uit dit topic nu he? spannend! @Kerst; morgen bij schoonouders, en de dag erna lekker thuis.. heb zeer weinig zin in al die heisa dit jaar @Arual; Spannend, al 2 cm! Nog steeds harde buiken??? @Daantje: jaaaaaaa...gefeliciteerd met Janice!!!! Ik dacht dat je donderdag ingeleid zou worden!!! Wat is het snel gegaan, en wat is ze mooi! prachtig kadootje voor de kerst! Geniet lekker met zn allen! @weegschaaltje; heftig zeg! Heel veel sterkte toegewenst de komende tijd! Hoop dat het snel beter gaat met jullie en je kleine man! @arual; ohhhh spannend zeg, haha.. ik voel de spanning helemaal mee! wel blijven melden hier he!!! @Hier; nou.. ik kan niet echt tegen al dat nieuws op van vandaag zie ik wel weer Gewoon controle gehad, volgende week weer terug Dus dan rest mij 1 ding: iedereen hele fijne feestdagen!!
@arual spannend.....! @daantje ben zooooooooo benieuwd hoe t hier zal gaan qua pijn, maar kan me voorbereiden lees ik..... @tumm jij ook (en de rest) fijne dagen! Lkkr nog ff genieten vh wondertje in de buik.... Hier ff naar toilet geweest, heb me toch last in mn rug nu (links achter onderin....) prut..... Ook nog ff lkkr beroerd erbij.... Lkkr.... Manlief ongeveer heel t bed ingepikt.... Dus draaien zit er ook niet echt in.... Dan maar ff bneej op de bank... Heujjjj (dit was mn klaagzang voor deze dagen )
Akkoe, ik zou die man gewoon even een douw geven! Gaat hij desnoods maar op de bank liggen! Hier net klaar met een nachtvoeding. Kleintje ligt nu te kreunen en pruttelen in haar wiegje naast me. Even wachten tot ze in slaap valt en dan ga ik ook weer slapen. Tot de volgende voeding rond 6.00u Esmée heeft van haar tante een leuk kerstpakje gekregen ( die van h&m). Morgen mag ze die aan als bij opa en oma gaan gourmetten Merry x-mas ladies!!
@ange ga zo idd een poging doen hem weer opzij te krijgen.... En wat heerlijk zo'n pruttelend kindje naast je.... *smelt* Jullie ook fijne dagen, geniet ervan. X
Schoppen die vent van je . Heerlijk Ange!!! Maak je een foto van haar pakje? Slaappilletje en paracetamolletjes uitgewerkt en het is op wat lichte krampjes na stilgevallen...pfff vind kerst niet ideaal maar liever dat het in 1x doorzet dan aanmodderen. Nu klaarwakker. Fijne kerst ladies!!!
@arual succes meid!! Btw... Op dit moment teken ik ervoor als onze uk met kerst komt..... Haha Hier n poging tot slapen......