Morge dames. Na mijn slechte nacht van woensdag heb ik afgelopen nacht heerlijk geslapen zonder weeen, wel vaak moeten plassen maar das geen ramp... Nu in huis wat aanrommelen...
Hallo meiden!! @Verliefd: Veel plezier met je broer en fam, altijd gezellig @Liana;Aaah jammer..dat het niet doorzet @Arual; Neem lekker je rust.. ze zijn maar 1 keer zo klein Hoe reageert de hond op de kleine? @Marloescha; Hihi, lekker niks doen dan vandaag!! @Natas: lekker he..rustig slapen, haha! @Hier; Vandaag zijn ze de slaapkamer aan het veranderen.. andere vloer erin. We wonen in een ouder huis, en de vloer bleef maar kraken, leek met de dag wel erger te worden. En als je er dan 4x per nacht uitmoet om te piesen, ben je dat snel beu! Dus nu een nieuwe vloer erin. Nu keihard duimen dat ze het én afkrijgen vandaag én dat de baby nog ff wil blijven zitten. Ach ja.. wij zijn altijd last minute-planners.. dus dit kan ook nog wel
En vandaag moet het canvas voor manlief binnen komen.. zit half te stuiteren.. denk dat ik die bezorger achter het stuur vandaan trek als ie de straat in komt (Manlief weet nog steeds van niks...heb een keer mn mond kunnen houden *jeeeeej voor tum*)
@Tumm knap hoor!! En nu maar wachten tot dat ie er is... wanneer ga je het geven dan?? Timing wat vloer betreft... maaruh... baby is er nog niet dus kan toch best @Natasch lkkr hoor, nu hopelijk uitgerust.... Wie weet oplaad moment voor de bevalling..... @hier alles rustig. Beeb vast in het bekken, goed ingedaald dus Laat maar komen...... (in 2013 ofzo haha) Vanmiddag nog ff op pad voor een cadeautje voor mn nichtje (Broodtrommel van Hello Kitty ofzo... wil ze graag) Zit te dubben of ik de kerstboom al op zal gaan ruimen ghehe (Voor het geval dat..... dan heb ik daar straks geen zin meer in )
Arual, neem je rust he! En geniet van de kraamhulp Ik heb me toch een potje lopen janken toen ze vertrok! Esmée komt netjes om de 3 uur voor een voeding. De ene keer heeft ze aan 1 borst genoeg en de andere keer wil ze er 2. Is dit normaal? Heb niet meer kunnen wegen na vorige week, aangezien het cb dicht is tot 4 januari (tsss...). Vind de nachtvoedingen best zwaar hoor, vooral als ze daarna niet in haar wiegje wil slapen en ik dus 2 u met haar bezig ben. Tis niet alleen maar roze wolk bij mij. Dames op het wachtbankje, who's next? Ben zo benieuwd! Nu alleen maar meiden geboren Girls on top!
Ik vind 4-1-2013 wel een mooie datum of 11-1-2013 of 13-1-2013, maar dan loop ik al een week overtijd, volgens mij is Natas de volgende
Dames pampers weer in de aanbieding via kruidvat kaart.... Ben klaar met me krampen... Pfffff... Moet nog ff... Zo maar een poging doen tot boodschappen en pampers halen...
Ik vind het nu ook wel heel spannend worden hoor. Ik had op zich geen haast ivm de kerstdagen, maar nu word ik ook wel een beetje ongeduldig, hihi. In mijn familie was voorspeld dat ik vandaag zou bevallen, en daarom vanochtend lang wakker gelegen met menstruatie/zenuwachtige krampen. Maar het zat dus waarschijnlijk tussen mijn oren, want nu is alles weer rustig....
klasická zavinova Dit was trouwens mijn kerstcadeautje, dit is typisch tsjechisch, voor gelijk na de geboorte
Heeey meiden!! @Akkoe; Jeej, beebje mooi vast! Ik heb de kerstboom zojuist opgeruimd.. kon hem niet meer uitstaan, haha @Ange: Zou prima kunnen hoor, jij hebt ook de ene keer meer honger dan de andere keer. Maar dat ze netjes om de 3 uur komt klinkt ook goed. Zorg dan wel dat ze steeds je borst goed leeg drinkt, zodat ze ook de vette melk meekrijgt. @Verliefd: Joh, je gaat als een trein! @Liana; Ga jij maar eerst dan, met al dat gekramp bij jou @Laura; Haha, ondanks dat het toch onzin is wat je familie zegt, hou je het toch in je hoofd he? @Hier; nou, dus opruimbui gehad..alle kerstzooi uit het huis. Als ze morgen klaar zijn met klussen gaat de grote schoonmaak door het huis heen... kunnen we weer fris en fruitig beginnen aan 2013
Hey meiden Even heeeeel snel bijgelezen maar echt geen puf om te reageren, ben echt dood en dood op Vandaag de hielprik en gehoortest gehad. Gehoortest was gelukkig prima. Verder vandaag de geboortekaartjes binnengekregen en verstuurd. Gister alles geregeld omtrent ziekenfonds, huisarts, aangifte gemeentehuis etc dat ging niet vanwege kerst. Vandaag ook de verloskundige geweest. Ik had maar 6 hechtingen omdat ik allergisch ben voor hechtmateriaal hebben ze er heel weinig gezet en ver uit elkaar maar toch gingen ze nog etteren. Vandaag eruit gehaald op dag 5 en daarna moest ik weken in de badedas en is de wond pogen gesprongen hechten kan niet meer dus nu hopen dat het uit zichzelf (lelijk) heelt.. Echt klote Ook moest ik vandaag gepoept hebben anders kreeg ik een klysma gelukkig is dat uiteindelijk gelukt. Verder hou ik nog veel vocht vast , heb ik een flinke navelbreuk overgehouden die niet meer weggaat en nog steeds naweeën. Maar het genieten van J.anice doe ik volop, ze is zoooo mooi en schattig!! Ze ziet nu al iets minder geel, en drinkt goed. Gister wel echt een huilavond en nacht. S nachts slaapt ze nauwelijks en overdag de hele dag, omgekeerd ritme dus haha J.anice was trouwens 3000 gram precies en 50 cm, alleen bij de tweede meting 46,7, maar heb 50 aangehouden Ik ben benieuwd wie de volgende is die gaat bevallen
Heb weegschaaltje en Arual erbij gezet in kleur. Weegschaaltje hoe gaat het met de kleine jongen? Daan je bent aangepast ♥ZWANGERSCHAPSLIJST 1-15 JANUARI 2013♥ 1 Januari - KimmvBritt (2e kindje/ thuis / bv) JONGEN 1 Januari - Laura1986 (1e kindje / thuis / bv) MEISJE 1 Januari - Natascha1 (2de kindje / thuis / bv) JONGEN 1 Januari - Marloescha (1e kindje / thuis / bv) MEISJE 1 Januari - Evelinepien (1e kindje / zh, thuis / fv, bv) MEISJE 2 Januari - sabiine (2e kindje / zh /fv) JONGEN 2 Januari - Sampiej (.. kindje / zh, thuis / fv, bv) 3 Januari -Nicolioo (3e kindje / zh / bv) 4 Januari - Sher1986 (2e kindje / zh) MEISJE 4 Januari - Ik ben verliefd (4e kindje / thuis / bv) MEISJE 4 Januari - Sydneys (1e kindje) JONGEN 4 Januari - Luun (4e kindje / zh/th / bv) JONGEN 4 Januari - Akkoe (1e kindje / zh / bv ) ? ? 5 Januari - Liana1982 (1e kindje/ zh / bv) MEISJE 5 Januari - Veerle26 (1e kindje / zh / fv) MEISJE 6 Januari - Hartje1982 (2e kindje) JONGEN 10 Januari - Olletje (3e kindje / zh / bv,fv) JONGEN 11 Januari - Sarah84 (2e kindje) MEISJE 13 Januari - Sorien (1e kindje) MEISJE 13 Januari - Missm (1e kindje / th,zh / bv) MEISJE 14 Januari - MayD (2e kindje / thuis / bv) JONGEN 14 Januari - Wouw83 (1e kindje / kraamhotel / bv) JONGEN 14 Januari - Tummetje (2e kindje / th / bv) MEISJE TELLER : 12 MEISJES ; 10 JONGENS ; 1 GEHEIMPJE BEVALLEN : 26/9 - Weegschaaltje84 (12/1) - 24 - ??? 7/12 - Veerle26 (5/1) - 35+6 - 2115 gram en 44,8 cm - R.omee 8/12 - Ange84 (1/1) - 36+6 - 2790 gram en 47 cm - E.smee 24/12 - Daantje (14/1) - 37+2 -3000 gram en 50 cm - J.anice 26/12 - Arual 83 (8/1) -??38 +1?? - 3000 gram - I.sa AFSPRAKENLIJST : 31-12 VK controle Marloescha (40wkn)
Juist wel, vandaag ben ik Lana de hele dag kwijt geweest, die was samen met haar nichtje leuke dingen doen, en de tweeling was mee met mijn broer en szus naar opa en oma, en onze andere zus
Ik heb mezelf er ff bijgezet, mochten er wijzingingen zijn zet het in het roze ♥ZWANGERSCHAPSLIJST 1-15 JANUARI 2013♥ 1 Januari - KimmvBritt (2e kindje/ thuis / bv) JONGEN 1 Januari - Laura1986 (1e kindje / thuis / bv) MEISJE 1 Januari - Natascha1 (2de kindje / thuis / bv) JONGEN 1 Januari - Marloescha (1e kindje / thuis / bv) MEISJE 1 Januari - Evelinepien (1e kindje / zh, thuis / fv, bv) MEISJE 2 Januari - sabiine (2e kindje / zh /fv) JONGEN 2 Januari - Sampiej (.. kindje / zh, thuis / fv, bv) 3 Januari - Nicolioo (3e kindje / zh / bv) 4 Januari - Sher1986 (2e kindje / zh) MEISJE 4 Januari - Ik ben verliefd (4e kindje / thuis / bv) MEISJE 4 Januari - Sydneys (1e kindje) JONGEN 4 Januari - Luun (4e kindje / zh/th / bv) JONGEN 4 Januari - Akkoe (1e kindje / zh / bv ) ? ? 5 Januari - Liana1982 (1e kindje/ zh / bv) MEISJE 5 Januari - Veerle26 (1e kindje / zh / fv) MEISJE 6 Januari - Hartje1982 (2e kindje) JONGEN 10 Januari - Olletje (3e kindje / zh / bv,fv) JONGEN 11 Januari - Sarah84 (2e kindje) MEISJE 13 Januari - Sorien (1e kindje) MEISJE 13 Januari - Missm (1e kindje / th,zh / bv) MEISJE 14 Januari - MayD (2e kindje / thuis / bv) JONGEN 14 Januari - Wouw83 (1e kindje / kraamhotel / bv) JONGEN 14 Januari - Tummetje (2e kindje / th / bv) MEISJE TELLER : 11 MEISJES ; 9 JONGENS ; 1 GEHEIMPJE BEVALLEN : 26/9 - Weegschaaltje84 (12/1) - 24+0 - ??? 7/12 - Veerle26 (5/1) - 35+6 - 2115 gram en 44,8 cm - R.omee 8/12 - Ange84 (1/1) - 36+6 - 2790 gram en 47 cm - E.smee 24/12 - Daantje (14/1) - 37+2 -3000 gram en 50 cm - J.anice 26/12 - Arual 83 (8/1) -38 +1 - 3000 gram - I.sa AFSPRAKENLIJST : 31-12 VK controle Marloescha (40wkn) 31-12 VK controle Ik ben verliefd
Nog 3 nachtjes. Nog net in dit jaar zal ons 4de wondertje geboren worden. Zie er naar uit en er tegenop. Keizersnee ook al is het de 3de keer toch blijft het een operatie. Maar ik ben het ook zooooooooooo zat. Alles doet zeer bekken, heupen en mijn buik. Het rommelt enorm. Wens iedereen een hele goede jaarwisseling. En hoop dat iedereen hun wondertje snel in de armen mogen sluiten. Als ik terug ga is het snel gegaan alleen de laatste weken zijn erg zwaar. Ze zeggen ook niet voor niks de laatste loodjes wegen het zwaarst. Dit zal ons laatste kindje zijn ook dat is heel raar. De laatste schopjes en hikjes in mijn buik. Zal ik zeker missen. Gelukkig krijgen we er iets moois voor terug. Allemaal succes met de laatste loodjes en tijdens de bevalling. En alvast een hele fijne kraamtijd toegewenst.
Ik lig te woelen in mijn bed, voel wat rommelen in mijn buik, maar ik wil nog een paar uur slapen ... nu de laptop maar opgestart en een spelletje doen ... Zou het dan toch nog een 2012 baby worden ?