Ilja zet m op! Mannen. ken het, heb net naar huis gereden van een verjaardag. 3 keer gezegd rustig aan met dat bier pffff alsof je vraagt zijn kak in te houden. bah Hier ook veel last van harde buiken, maar denk toch echt dat zij dit nog wel een weekje blijft veroorzaken pfffff ben wel moe.....bekend probleem hier voor velen. Iedereen succes
Succes Ilja, ik denk aan je! Je kan snel je vierde menneke vasthouden, hoera! Ik hoop dat alles goed gaat morgen, ik hou de site in de gaten!
@ikbenverliefd: ja, we zijn uit de naam, gelukkig. Nog heeeel even en dan is ie er! @tummetje: balen is dat he, als het niet doorzet. Het zal niet lang meer duren iig.
Nou, de eerste avond dat het echt rommelt en dan belt m'n babysitter op: ze is ingesneeuwd op een eiland!! Gisternacht hebben we een sneeuwstorm gehad en is er zo'n 15 cm sneeuw gevallen. En zij was bij haar zus op bezoek, op een eiland dus. En nu gaat de ferry niet meer.... Ik heb wel een back up, maar zij is minder bekend met de routine van de kinderen. Bah, nou heb ik stress, hopelijk vandaag of morgen geen baby.
Ilja, zet hem op!!! Luun, dat meen je niet! Zal je net zien. Ook al komt de baby wel, dan komt het ook vast wel goed. Knuffel! Ik lees en leef met jullie mee! Hier gaat het goed. Gisteren kwamen de kraamtranen, pfff.... ook nog de laatste dag van kraamzorg 1 gisteren, oh wat ga ik die lieverd missen zeg... (kak zijn die tranen weer). Afwachten wie er straks voor de deur staat. In verband met de feestdagen heb ik dus 2 kraamverzorgsters, heb nu nog 5 dagen een nieuwe. Manlief moet werken (is al weg) dus ben nu voor het eerst alleen met Isa. Ze heeft net flink gedronken dus ze is in diepe slaap dus ga zo eens douchen (vind het best eng babyfoon mee). Eerste kraamverzorgster was geweldig en hopelijk komt ze over een paar maandjes bij mijn zusje kramen (mogen voorkeur opgeven), ze was ook heel lief voor de papa en we hebben het heel erg gezellig gehad. Zeker nu met die kraamtranen vind ik het supereng zo weer een vreemd iemand in huis te hebben. Gisteren gelukkig even een vriendinnetje bij me in bed gekropen en kon ik even alles laten gaan. Kleine meid doet het heel goed, gisteren even schrikken omdat haar temperatuur erg laag leek maar we denken dat mama de thermometer er niet goed had ingedaan . Vannacht heeft ze goed geslapen tussen de voedingen door. Zelf alleen erg last van die meloenen die ooit in mij beha's pasten. Behoorlijk last van stuwing. Vandaag een druk dagje met bezoeken maar ook cjg komt langs voor de hielprik, de verloskundige en een nieuwe kraam en dan vanavond ook nog oud en nieuw (vieren we met het gezinnetje). Ik leef met jullie laatste loodjes mee!!!
Even ego J.anice ziet nog zeer geel en word dadelijk thuis geprikt op haar bilburine gehalte. Als dat te hoog is word ze opgenomen en moet ze onder de lamp. Ze is ook afgevallen en is sloom en drinkt niet goed
Daantje, sterkte Esmée is ook 2 keer geprikt (ziekenhuis en thuis door vk de eerste week) op haar bilburine gehalte, omdat ze geel zag. Gelukkig viel het allemaal mee. Hoop dat het bij jullie ook meevalt en ze gewoon lekker thuis mag blijven. Arual, laat die tranen maar lekker stromen meid. Hoort er allemaal bij. Lief dat je vriendin bij je in bed is komen liggen om je te troosten. Hoop dat je tweede kraamhulp net zo lief is. Hier zoooo moe! Sinds gister wil Esmée constant aan de borst. En niet alleen overdag, maar ook 's nachts. Dan is het huilen van honger, voeden, slapen, uurtje later huilen van honger, voeden slapen, etc. etc. Heb dus ogen op je stokjes. Straks nog even naar het centrum om pampers te halen en hapjes voor vanavond. Vanmiddag krijgen we nog visite van een nicht van mijn vriend en daarna ga ik even liggen. Alvast een spetterende jaarwisseling dames!
Oh Daantje wat naar! Knuffel!!! Heel veel sterkte meid, denk aan je. Ohhhh... Mis m'n oude kraamhulp :'(, heb nu een geitenwollensokkenmevrouw die in mijn tiet knijpt met voeden en alles gaat anders en moet nu rusten dus heb me met baby en hond opgesloten in mijn slaapkamer. Dit worden lange dagen zo zeg... Getverderrie!!! Ze is niet onaardig hoor maar zo echt niet mijn type! Moest ik ineens wachten met voeden terwijl m'n kind mijn trui al vacuüm had, dikke mik, wat denk je zelf? Gelukkig was de verloskundige er ook en die zei 'ben je mal! Aanleggen!'. Wil even rommelen met onze babyfoto's maar dat zit er niet echt in zo, voel me nu een beetje ongemakkelijk in mijn eigen huis. Bah even gehad op dit moment. Adem in, adem uit... Heb je ook nog van dat bezoek dat zit te mekkeren als je je kind laat slapen. Hoop dat mijn vent snel weer thuis is.
oh Arual bah..gewoon lekker je eigen gevoel volgen hoor...tis jouw huis en jouw kind kan toch niet zo zijn dat je je een vreemde voelt in je eigen huis...
Ben het ook zat in m'n nest te blijven, snap wel waarom ik er lig hoor. Ze doet echt haar best en werkt hard maar kan geen spatje humor of gezelligheid vanaf op de manier hoe het de eerste dagen was, potverdrie meiden, bereid je maar voor op kraamtranen . Gekke dingen die hormonen... Geniet heerlijk van ons wonder, echt waar maar het schijnt erbij te horen.
J.anice haar bilirubine is nu 270 en 300 is een opname. ze hoef dus (nog) niet opgenomen te worden, maar het bilirubine kan wel stijgen als ze niet goed drinkt. ze mag 80cc en drinkt er elke keer 40/50 met moeite, waardoor ze dus nóg slapper word en dus nog minder gaat drinken. Woensdag komt de verloskundige nogmaals langs, en als ze nu nog slechter gaat drinken zal ze toch alsnog opgenomen worden met eventueel sonde, maar niet onder de lamp..