1 t/m 15 januari 2013 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door SeaShell, 15 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik ben verliefd

Ik ben verliefd Fanatiek lid

26 apr 2011
    1.576
    0
    36
    NULL
    Buitenland
    Alle meiden een spetterend nieuwjaar :D Dat we allemaal maar een mooi kindje krijgen (hebben) en we allemaal gelukkig en gezond (dats het allerbelangerijkst) 2013 doorkomen :D

2. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

11 jan 2012
    3.530
    0
    0
    Zuid-Holland
    Daantje, spannend hoor met je meisje. Hoop dat ze goed genoeg drinkt komende dagen en haar bili niet hoger wordt. Knuffel!

Hier weer rust, even een rotdag maar morgen hopelijk beter. Net even contact gehad met kraamcentrum en krijgen een ander morgen.
    Voelde me echt lullig ookal zeggen ze dat je echt moet bellen als het niet klikt maar vond het zo rot omdat ze haar werk echt wel goed deed, alleen past ze niet bij ons en het was zonde geweest van die laatste kraandagen als ik me er zo ongemakkelijk bij voel.

Iedereen een heel goed uiteinde, laat de jip en janneke champagne maar knallen. Binnen een paar weekjes hebben we allemaal een lief wondertje in ons armen. Hele fijne avond toegewenst iedereen.
    Hele dikke knuffel voor iedereen!

3. Ik ben verliefd

Ik ben verliefd Fanatiek lid

26 apr 2011
    1.576
    0
    36
    NULL
    Buitenland
    Ik had dat vorige keer met Emma en Sjoerd ook ... Dat klikte totaal niet, hebben daarna ook een lieve meid gekregen :D Arual geniet van je laatste kraamdagen :)

4. Akkoe

Akkoe Fanatiek lid

25 apr 2012
    1.186
    0
    0
    Wijkverpleegkundige Buurtzorg Nederland
    @ange knufff
    @daantje balen, hopelijk drinkt ze snel goed xx
    Rest ff kwijt...

Fijn uiteinde & goed begin van 2013!

5. Luun

Luun Bekend lid

24 mrt 2007
    875
    0
    0
    SAHM (Stay at home mom)
    deventer
    Happy New Year meiden!! Dat we allemaal maar gezonde kindjes mogen krijgen!

@Daantje: dat begint goed voor je, dit nieuwe jaar. :( Ik hoop dat ze niet opgenomen hoeft te worden en dat ze vanaf nu naar boven krabbelt.
    @Arual: die tranen horen erbij hoor, tis ook nogal wat, zo'n verandering in je lijf en je hele huishouding! Lekker laten lopen, vooral over praten en wees niet te streng voor jezelf!
    @Ilja: ik hoop dat je inmiddels je jochie in je armen kan houden. Sterkte met het herstel en deze volgende fase!

Hier is mijn baby sitter van het eiland gered, gelukkig. Alles is weer rustig in m'n buik, dus dat wordt wel 2013 hierzo. Nu is 2013 hier nog een paar uurtjes weg, maar voor jullie alvast een heel gelukkig nieuwjaar!

6. Marloescha

Marloescha Actief lid

23 feb 2012
    427
    0
    0
    Hoogerheide
    Allemaal de beste wensen en natuurlijk een gezond en mooi kindje gewenst!!!!

Hier de avond om 8 uur al beu, maar gelukkig was er alleen familie.
    eerlijk kan ik even geen zwangerschapspraat of vragen meer horen. Ik ben dus uitgerekend met O&N dus nu gaan mensen helemaal vragen wanneer komt het. Alsof ik daar wat over te zeggen heb.
    Vergelijkingsmateriaal heb ik nu allemaal al 6 keer gehoord en vandaag gaan we nog een keer met de familie soep eten....zelfde mensen zelfde verhalen pffff

sorry ff klagen hoor.

De VK zei gisteren drie keer wat zie je er goed uit. Die komt vandaag echt niet! ik kijk nu iedere dag in de spiegel hahahaha of ik er al slechter uit ga zien;)

Daan, ik hoop dat ze aansterkt en goed gaat drinken! Ik duim voor de kleine Janice.
    Arual, je hebt helemaal gelijk hoor. Ook al is het moeilijk om te bellen. De kraamzorg zei hier, bel alsjeblieft als het niet klikt want je kunt het maar 1 keer doen die kraamweek! Je zal wel gek zijn iemand in huis te houden waar je je niet fijn bij voelt.
    Luun, hoeveel uur moest je nog tot nieuw jaar?

7. missm

missm Bekend lid

12 mrt 2012
    931
    123
    43
    iedereen een gelukkig nieuwjaar zeker met onze kleintjes die er al zijn en die nog moeten komen...

8. Liana1982

Liana1982 Actief lid

10 apr 2012
    307
    0
    0
    Omg. Amsterdam
    Ook vanuit hier de beste wensen... Mag het voor iedereen die nog moet bevallen maar opschieten...

Hier een rustige avond gehad lekker met me vriend en me beste vriendin op de bank... Tv kijken, eten, snoepen.... En aan de alcohol vrije wijn/champie....... Alle hondjes (2 russells 1 Amerikaanse bull teef en daar 2 pups van ) lagen heerlijk te slapen de hele avond...

Vandaag lekker bank hangen en genieten van het nog even samen zijn met ze 2en.... (al vind ik het wel best)
    Krampjes en voorweeen zijn verdwenen.... Dus ik sluit achteraan op de wacht bank!!

9. Veerle26

Veerle26 Lid

12 okt 2011
    49
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ iedereen: Gelukkig nieuwjaar! Geniet allemaal van jullie kleintjes en van de laatste loodjes van jullie zwangerschappen!

@ daantje: Romée had in het begin ook 2 dagen dat ze suf was en niet goed dronk. Na een nachtje (in totaal 3 nachtjes) onder de lamp was dat stukken beter. Maar zij lag al in het zkh en hoefde er dus niet speciaal voor opgenomen te worden...lijkt me zwaar balen als je al thuis bent en ze dan alsbog opgenomen moet worden...sterkte ermee!

Hier gaat het met Romée best goed, ze weegt al 2650 gram. Ze drinkt alleen veel te gulzig waardoor de melk later pijnlijk omhoog komt..echt zielig. We hebben al tig spenen geprobeerd en soms gaat er 1 een dag goed en daarna zijn we weer terug bij af. Remmen haar nu wel wat af door pauzes in te lassen en een fopspeen tussendoor te geven. Nog meer kindjes hier waarbij het dag en nachtritme volledig is omgekeerd? Wij slapen momenteel max. 3 uur per nacht, meestal minder. Nu toch maar af en toe overdag bijslapen, huishouden moet maar even wachten :)

10. Ange84

Ange84 Fanatiek lid

26 apr 2012
    1.398
    707
    113
    Vrouw
    Ambtenaar
    Noord-Brabant
    Iedereen dus een rustige jaarwisseling gehad? Dat iedereen maar gauw haar kleintje kan vasthouden en knuffelen!

Arual hier zeiden ze ook direct dat je wanneer het niet klikt gewoon direct moet bellen. Je hebt het dus goed gedaan meid! Voel je vooral niet schuldig.

Veerle, Hier slaapt mevrouw sinds een paar dagen bijna niet! Steeds maar een half uur/uur en dan begint ze weer te huilen. En ze eet ook steeds maar kleine beetjes, waardoor ze dus bijna continu aan de borst zit. Ik weet echt niet meer wat ik moet doen :( Donderdag hulp vragen aan het cb. Ben echt zo moe.

11. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Heeey meiden!!

Iedereen een heel fijn 2013 gewenst! Met veel gezondheid voor de mama's en de kindjes! :D

@Ilja: Inmiddels lekker aan het genieten van jullie mannetje?

@Luun; ik hoop het, ben dat gewee aardig beu als het me geen baby oplevert, haha.

@Laura; Jeeee, zie dat je vandaag ben uitgerekend! Spannend!!

@Arual: Ohhh wat rot van je kraamhulp zeg..wel goed dat ej toch gebeld hebt! Deze tijd vergeet je nooit meer!

@Daantje; Pff..wat spannend weer met je meisje. Gelukkig hoeft ze nog niet opgenomen te worden.. maar helemaal zorgeloos is het niet :(

@Ange; Klinkt als een regeldag(en), ben je daar bekend mee? Misschien als je weet wat het is, dat het draaglijker voor je is om er mee om te gaan. Maar het blijft enorm zwaar, dikke knuff, want je doet het gewoon goed!

@Luun; jeeeeej, toch fijn gevoel dat je oppas gewoon beschikbaar is!

@marloescha; en, zie je er al uit als een oude heks? :p hahaha, sorry, moest even :D

@veerle:Fijn dat Romee zo goed groeit.. maar wat balen van de voeding. Ligt ze een beetje met haar hoofdje omhoog voor het teruglopen van de voeding?

Zo... even bijgelezen.. was de afgelopen dagen zo chagerijnig van de voorweeën dat ik ff helemaal nergens zin in had. We zijn lekker thuis gebleven en voor de zoveelste keer weeën timen, geen plannen maken, hopen op een bevalling + beebje... maar helaas.. er ligt nu een kontje tegen mn maag te drukken..heel gezellig.. maar wil dr nu wel eens zien, haha.
    Moet donderdag weer voor controle.. ben benieuwd :)

12. Veerle26

Veerle26 Lid

12 okt 2011
    49
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Ange: Wat zwaar zeg! Kan me voorstellen dat je het dan effe niet meer trekt! Dat gevoel hebben wij soms al en hier slaapt ze overdag nog redelijk. Hopelijk kan het cb helpen! Knuffel!

@ Tummetje: Romée's bedje staat idd al schuin. Tijdens en tot een half uur na de voeding houden we haar rechtop en als we gaan wandelen houdt mijn man de kinderwagenbak zelfs constant schuin. Af en toe loopt haar mondje vol en stikt ze er bijna in, ze laat het er meestal niet uitlopen en slikt uiteindelijk terug. Best eng :(

13. Laura1986

Laura1986 Bekend lid

21 nov 2011
    513
    0
    0
    Applicatiebeheerder middelbare school en eigenares
    Dordrecht
    Hey meiden,

Jullie ook allemaal een heel gelukkig en gezond 2013 toegewenst met jullie pracht babies!

Ik ben inderdaad vandaag uitgerekend, maar het is nog steeds rustig...
    Morgenochtend gaat mijn zus me proberen te strippen. En s middags moet ik naar de vk voor controle, dus misschien dan nog een keer. Misschien krijgt mijn vriend dan toch gelijk met zijn voorspelling van 3 januari.

14. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

11 jan 2012
    3.530
    0
    0
    Zuid-Holland
    Happy newyear!

Hier een goed begin, heb een lieve nieuwe kraamhulp. Ze is er vooral om mij nu nog 3 daagjes te helpen met de kleine meid, dan zitten mijn 10 dagen er weer op. Vandaag rustig aan gedaan, alleen onze directe familie is even langs geweest om gelukkig nieuwjaar te wensen.

Veerle, dag en nachtritme is hier ook nog omgedraaid, slapen dus ook ongeveer 3 uur. Voeding liep wat moeilijker door de stuwing dus het was even extra aanmodderen maar sinds vanmiddag gaat het wat beter dus hoop dat dat zo blijft.

15. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Laura ik morgenvroeg ook naar de vk.Die gaat weer proberen me te strippen maar zal wel niets worden. Aangezien vorige week ook niet lukte..

16. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

11 jan 2012
    3.530
    0
    0
    Zuid-Holland
    Duim voor jullie Laura en Natascha!

17. Ange84

Ange84 Fanatiek lid

26 apr 2012
    1.398
    707
    113
    Vrouw
    Ambtenaar
    Noord-Brabant
    Veel succes laura en natascha! Hopen dat het na het strippen snel doorzet.

Tummetje, heb gegoogled op regeldagen. Hoop dat dat het is en dat onze kleine meid het snel "geregeld" heeft hihi. Duim voor me ;) Hoop dat het voor jou ook snel gaat beginnen! Snap dat je benieuwd bent naar je kleintje!

Veerle, wat zielig voor Romée! Snap dat je schrikt als je ziet dat je kleintje bijna stikt, brrr! Heb je het er al met cb over ghad? Of de kinderarts?

Arual fijn dat je nu wel een lieve hulp hebt! Geniet ervan meid!

18. Marloescha

Marloescha Actief lid

23 feb 2012
    427
    0
    0
    Hoogerheide
    Nou tummetje, wel wat bleker dan gisteren maar als een heks hahahaha nee, vandaag ook nog geen baby....

19. Akkoe

Akkoe Fanatiek lid

25 apr 2012
    1.186
    0
    0
    Wijkverpleegkundige Buurtzorg Nederland
    Laura & natas succes morgen!
    Ilja, hoe is t nu.....?
    Rest.... Afwachten dus.....

Hier vrijdag op controle.... Ben dan 40wkn.....

20. Veerle26

Veerle26 Lid

12 okt 2011
    49
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ laura, natascha en marloescha: succes en hopelijk snel jullie wondertje in jullie armen!

@ arual: fijn dat de voeding beter gaat, hopen dat het zo blijft! R
    Dag en nachtritme is dus bij jullie ook omgedraaid. Hopelijk verandert dat binnenkort, paar uurtjes meer slapen (tussen de nachvoedingen door) zou soms wel lekker zijn.

@ ange: heb vanavond nog naar afdeling neonatologie gebeld waar ze gelegen heeft, konden nu niks doen. Moeten vrijdag op controle bij de kinderarts, gaan bellen of we morgen al kunnen komen. Ze had het net weer en wegdraaiende oogjes...eng! Als ik het zie, draai ik haar op buik of zij, maar weet niet of zw het zelf weg krijgt als ik het niet zou zien...durf vannacht niet in skaap te vallen denk ik.

Deel Deze Pagina