1 t/m 15 januari 2013 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door SeaShell, 15 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Veerle26

Veerle26 Lid

12 okt 2011
    49
    0
    0
    NULL
    NULL
    @akkoe: succes vrijdag!

2. Ange84

Ange84 Fanatiek lid

26 apr 2012
    1.398
    707
    113
    Vrouw
    Ambtenaar
    Noord-Brabant
    Hoeraaa volgens mij zijn de regeldagen hier voorbij! Esmée is vannacht gevoed om 2.15u en net weer om 5.00u en ze ligt nu zonder te jengelen in haar wiegje te slapen :) Hopen dat dit doorzet! Kan mama ook weer wat slapen! Trusten

3. Ik ben verliefd

Ik ben verliefd Fanatiek lid

26 apr 2011
    1.576
    0
    36
    NULL
    Buitenland
    Pfff weer een nacht niet geslapen, wordt er echt doodmoe van ... Morgen mijn broer + fam. naar Schiphol brengen, dan zit het er weer op voor ze ... Hoop straks nog ff bij te kunnen slapen ...

4. Ik ben verliefd

26 apr 2011
    1.576
    0
    36
    NULL
    Buitenland
    Fijn Ange :D Hoop voor je dat Esmée lekker door blijft slapen ...

5. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

11 jan 2012
    3.530
    0
    0
    Zuid-Holland
    Veerle wat lijkt me dat eng zeg! Hopelijk kunnen jullie snel terecht!

Ange, jeej!!! Slapen!!!

Ik ben verliefd, hopelijk kun je overdag een beetje bijtanken! Hoop het heel erg.

Akkoe, duim ook voor jou, hopelijk laat de kleine zich snel zien!

Madam heeft het vannacht heel hoes gedaan met voedingen netjes ongeveer om de 3 uur en rustig daartussen. Ze is wel wakkerder dan overdag. Al flinke spuitluiers gehad hier, of 3 keer een nieuwe om moeten doen in 10 minuten.
    Ze is het slapen nu zat dus weer aan de bak.

Meiden ik denk aan jullie!!!!

6. Ange84

Ange84 Fanatiek lid

26 apr 2012
    1.398
    707
    113
    Vrouw
    Ambtenaar
    Noord-Brabant
    Arual wat goed dat ze al een ritme heeft! Heel fijn :) haha herkenbaar die spuitluiers! Heeft ze ook al over jullie heen gepoept en geplast? Bij ons zat het zelfs tegen de kast!

Akkoe ik duim mee!

Ikbenverliefd, dikke knuf! Hoop dat je toch nog wat hebt kunnen slapen.

Veerle, ben jij vannacht wakker geweest om Romée in de gaten te houden? Hopen dat ze snel met een oplossing komen/het snel beter wordt.

Esmée ligt nu aan de borst. Dwz dat er weer 3 uur tussenzit hoeraaaa! Om 10u komen collega's op visite. Blegh geen zin, wil nog in bed blijven ;)

7. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Joehoe!

Vanmorgen is de VK geweest en heeft Janice weer gewogen. Janice is 90 gram in 2 dagen aangekomen :D :D

Ze krijgt wel 10/11 voedingen per dag ipv 6/7 omdat ze ipv 70 cc telkens minder drinkt, maar komt dan uiteindelijk wel rond de 450 cc die ze volgens haar gewicht zou moeten, dus wij zijn happy! dan maar wat minder slaap/rust, als Janice maar opknapt!

Doordat ze nu meer binnenkrijgt merken we ook dat ze langszaam aan iets minder geel begint te zien.

Zelf heb ik een fikse navelbreuk die best zeer doet.. volgende week komt de huisarts op huisbezoek en kijkt hij ook ff.

Ook de wond van de knip wijkt nog heel erg, maar ziet er nu rustig uit ipv ontstoken wat het was.

Hier strakkies de newborn shoot :D hopelijk straks al wat foto's online na de shoot, zal er hier dan ook wat plaatsen.

@ ilja; hopelijk ben je nu aan het genieten van jullie kleintje!

@ ik ben verliefd; dikke knuf meid :(

@ ange; wat fijn meid dat de regeldaagjes over lijken te zijn!!

@ natascha; succes bij de vk meid!

@ veerle; lijkt me schrikken meid en erg naar om te zien :( hoop dat de kinderarts raad weet

@ arual; goed van je dat je toch een andere kraamverzorgster had gevraagd! en netjes dat je meisje om de 3 uur komt! Hier komt Janice nu elke 2 uur, maar ze drinkt dan ook niet telkens haar flesjes leeg.

alle meiden die nog moeten bevallen alvast heel heel veel toi toi toi. ik hoop dat jullie je kleintjes snel kunnen knuffelen!

8. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Goedemorgen!!

@Veerle: Oh, wat eng zeg :( Je voelt je zo machteloos in wat je kan doen. Hebben jullie een draagzak/doek o.i.d.? Dat ze helemaal rechtop blijft zitten? Noem maar wat hoor, vind het zo sneu voor zo'n kleintje.

@Laura; Huh, je zus gaat je proberen te strippen? Vertel, is die verloskundige o.i.d. dan? :)

@Arual: Fijn dat je nu een lieve kraamhulp hebt, gaat het ook beter met de kraamtranen? ;)

@Natascha: Oh, spannend, jij bent al over de 40 weken! Succes vanmiddag!!

@Ange; Kwam het bekend voor? Hoop dat je meisje weer lekker snel normaal gaat doen, haha :)
    Ohhh klinkt goed!! Kan mama eventjes bijtanken! :D

@Verliefd; aaaaah...leef met je mee..hier ook weinig slaap gehad.. heb een bankdag ingelast vandaag :D

@Daantje: Jeeeej, go Janice!!! Gelukkig zeg! Veel plezier bij de shoot! Ben benieuwd!!
    En dat koppie van Janice he... dat haar.. heerlijk!
    Mijn dochter had ook een flinke bos haar..dus verwacht nu weer een lekker koppie pluis.. zo scheetig!!

9. Laura1986

Laura1986 Bekend lid

21 nov 2011
    513
    0
    0
    Applicatiebeheerder middelbare school en eigenares
    Dordrecht
    Ja, mijn zus is inderdaad verloskundige ;) Alleen niet meer praktiserend. Ik loop ook bij een verloskundigepraktijk waar ze als waarneemster heeft gewerkt.

Als alles goed gaat, gaat ze ook gewoon de hele bevalling doen. De verloskundige uit de praktijk komt dan ook wel i.v.m. eventuele complicaties (dan wil mijn zus liever niet de eindverantwoordelijke zijn).

Afgelopen nacht flink wat gerommel, krampjes en buikpijn gevoeld, maar niet echt duidelijke weeën. Wel wat lichtroze afscheiding vanochtend, dus ik denk wel dat er iets gaande is... Ik ben benieuwd!

10. SeaShell

@ laura; wat speciaal zeg dat je zus waarschijnlijk samen met de vk je bevalling gaat doen! hopelijk is er iets gaande meid!

@ tummetje; hoe gaatie bij jou? je schattig he dat haar? :D stond helemaal verbaasd aangezien ik met 37 weken ben bevallen en mijn zoontje een spierwit bol is en nu een kindje met veel en donker haar haha

net m'n zoontje met papa naar de kno arts geweest en zijn amandelen moeten er deze maand uit :( pff.. ben nu toch al zo emotioneel en na dit helemaal... lijkt me zo naar om hem onder narcose te zien, vooral de angst of hij wel wakker zal worden :)

11. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Zo weer terug van de vk..Ze kon me helaas weer niet strippen de boel was wel iets verweekt.
    Vlg week afspraak bij de gyn.

12. Akkoe

Akkoe Fanatiek lid

25 apr 2012
    1.186
    0
    0
    Wijkverpleegkundige Buurtzorg Nederland
    @Daantje fijn dat J.anice het beter doet en wat n plaatje blijft ze toch..... *smelt*
    @Natasch knufff
    @Laura hopelijk is er idd wat gaande.....

@hier echt nulkommanul ..... damn denk dat ik ruim over mn datum heen ga haha

@Tumm en verliefd hoe ist bij jullie???

13. Veerle26

Veerle26 Lid

12 okt 2011
    49
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ ange: fijn dat het beter gaat met de voedingen :) Vannacht ging redelijk, zelfs nog een beetje kunnen slapen. vanmorgen heeft ze wel flink gespuugd, maar dat was meteen na de voeding en denk ik dus normaal. We kunnen vandaag om 17.45 bij de kinderarts terecht ipv vrijdag, echt fijn!
    @ ikbenverliefd: hopelijk lukt het je om overdag wat bij te slapen!
    @ arual: fijn dat er vannacht een beetje ritme zat in de voedingen! 3 luiers in 10 minuten...hihi leuke cadeautjes! Hier in het begin ook, nu nog maar 1 a 2 poepluiers per dag.
    @ daantje: wat een mooie foto's van jullie prachtige meid! En wat fijn dat ze is bijgekomen en toch de juiste hoeveelheid binnenkrijgt. Balen dat je zelf nogal last hebt. Probeer maar genoeg rust te nemen en je te laten verwennen zodat je snel herstelt! Veel plezier met de new born shoot! Hier was dat niet zo'n succes, Romée was het er niet mee eens..haha.
    @ tummetje: Draagdoek hebben we. Wist alleen niet zeker of ik die al mag gebruiken. Straks even navragen en toch eens uitvinden hoe het werkt :) thanks voor het meedenken!

14. Veerle26

Veerle26 Lid

12 okt 2011
    49
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ natascha: balen zeg!

15. Marloescha

Marloescha Actief lid

23 feb 2012
    427
    0
    0
    Hoogerheide
    wachten duurt lang he:(

16. Laura1986

Laura1986 Bekend lid

21 nov 2011
    513
    0
    0
    Applicatiebeheerder middelbare school en eigenares
    Dordrecht
    Zo, net gestript door mijn zus. Het was gelukkig niet zo vervelend als ik had gedacht.

De baarmoederhals was half verweekt en ze kon in ieder geval er met 1 vinger bij.

Half 4 moet ik naar de vk voor controle, en als ik voor die tijd nou nog niets heb gevoeld kan zij me misschien ook nog eens strippen.

17. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Helloo!!

@Laura; Haha, gelukkig.. dacht al dat je zus geen medische knowhow had en je ging strippen, haha.
    Maar wel speciaal dat ze je bevalling gaat doen joh, lijkt me heel bijzonder :)

@Daantje; Hier gaat ie wel, voel me qua weeën wel prima.. zit mn hele knop vol snot.. haha, ach ja.. kom maar op dan, hebben we dat ook maar weer gehad!
    Ja..vind zo'n koppie met haar heerlijk! Vind kale baby's nooit zo heel mooi, haha. Bij dochterlief zagen ze op de echo met 30 weken al dat ze flink wat haar had, en bij deze baby ook..dus ik heb in ieder geval haartjes straks haha :D

Aah..en je kleine man.. maar wel beter dat ze het doen als hij zo jong is! Het is ff sneu voor hem.. maar dan hopen dat ie overal vanaf is!

@Natas: aaah wat jammer zeg!!

@Akkoe: aaah, saampjes over de datum heen dan? :p haha

@Veerle; Ja, sorry, als je het vervelend vind dat ik em ermee bemoei moet je het zeggen hoor! Wil alleen meedenken en zorgen dat je kleintje zich gewoon goed voelt :)

@Laura; Klinkt goed!! Ben benieuwd of het iets gaat doen!

18. SeaShell

#2938 SeaShell, 2 jan 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 2 jan 2013
    @natascha: wat balen zeg dat ze niet konden strippen!!

@tummetje: hoop voor jou dat je verkoudheid snel over is! Hier nu snotterig/grieperig. Zoon ook mega verkouden. Hopelijk fietst Janice erdoorheen

@veerle: op welke dag hebben jullie de foto's van Romeé laten maken? Janice is nu 9 dagen maar deed het erg goed, maar denk vooral dat dat komt omdat ze zo sloom is van het gelezen

@akkoe: dikke knuf! Hoop voor je dat het snel begint!

@laura: fijn dat het strippen is gelukt meid! Ben benieuwd wat de VK zei!

@hier: vandaag van 12.00-15.30 de newborn shoot gehad. Was erg vermoeiend maar de foto's zijn echt zooo mooi voor zover we konden zien! Straks zet ze er een paar online. Janice is samen met haar grote broer op de foto gegaan en ook samen met z'n viertjes en veel alleen. Tussendoor gevoed en lekker het huis 24 graden gestookt en een kacheltje haha.

edit: hier alvast 2 foto's van ons drolleke van vanmiddag

19. SeaShell

20. Ik ben verliefd

26 apr 2011
    1.576
    0
    36
    NULL
    Buitenland
    Wat een poppetje :D

Hier mijn broer + fam. weggebracht, en kon het niet droog houden ... Ik vind het toch jammer dat we niet naast elkaar wonen, vanmorgen bij de vk geweest en we gaan kijken of we maandag gaan strippen of dat ze er al is ...

Deel Deze Pagina