dankjewel meiden!! Ja, die foto van Giorgio samen met Janice is hier ook favoriet even aan de mama's wiens kindje ongeveer nu even oud is als Janice. Hoevaak is jullie kindje wakker per dag? Janice is echt extreem rustig en maak me er best wel druk om of het nu komt door het geel zien, of dat ze gewoon rustig is Ze is eigelijk alleen wakker voor een voeding, en tijdens de fles valt ze weer in slaap en slaapt ze verder in de box/ bedje en verder is ze eigelijk 0,0 wakker per dag.. oogjes misschien 10 minuten per dag open, verder slaapt ze alleen maar.. eigelijk is het puur verschonen, voeden en slapen, eigelijk niks anders.. vandaag met de vk over gehad en die wuift het weg onder het mom van '' rustige baby icm geel zien en met 37 weken geboren'' dus benieuwd hoe het bij andere dames is wiens kindje er al is
Daantje, mooie foto's!! Esmée was de eerste week ook extreem rustig. Toen was het idd voeden, luier, voeden (toetje aan borst), slapen, voeden, luier, enz enz. Ze viel ook steeds in slaap aan de borst. De tweede week begon ze meer wakker te worden. Oogjes wijder open langer wakker blijven (cq slechter slapen haha...) Ze heeft nu steeds langer haar oogjes open. Gestripte dames...hoe staat het ermee?
Slaapt hier ook zoveel Daantje. Alleen voeden en slapen. Sinds vandaag heeft ze ietsepietsie vaker haar oogjes open. Prachtige foto's!!! Lees wel mee maar vandaag heeeeeel erg moe. Even oogjes dicht, reageer later.
Wat een mooie foto's!!! Zoiets is wat ik bedoel ..... maar dan moet onze meid eerst geboren worden hahahaha De kippen zijn al goed aan het leggen gegaan, nu ik nog ....
@ marloescha; kan me voorstellen dat je staat te springen tot jullie meisje er is.. vooral nu veel van ons al zijn bevallen.. had ik vorige zwangerschap ook.. veel voor mij bevallen en vond het toen al helemaal moeilijk om te wachten haha. Ik duim voor je dat jullie meisje er snel is! Hier trouwens het geboortebord van ons meisje
@daantje wat n gave foto's. T geboortebord btw ook Plan je die newborn shoot al van te voren of hoe werkt dat hihi @marloescha hier geduld ook btje op haha
Wow, super mooi geboortebord daantje! Marloescha, je moet maar zo denken: ze is het wachten waard! Kleine diva Ik hoop voor je dat het snel gaat beginnen. Hier net voor het eerst naar cb geweest om te wegen. Kleine meid is 800 gram gegroeid in 2 weken Ze weegt nu 3650 gram. Genoeg melk dus! Morgen afspraak met kinderarts. Wist niet dat die ook woog etc, dus beetje dubbel op. Ach ja, weet ik ook hoe dat werkt he.
Daantje wat een gaaf geboortebord! Ange, groeit lekker . Ons kleintje is vandaag ruim over haar geboortegewicht gegaan, jeej! Ook genoeg melk dus. Stuwing is helemaal voorbij, erg fijn. Alleen sinds gisteren heel veel hoofdpijn, vocht in mijn enkels waardoor waarschijnlijk een zenuw klem zit en een wat hogere temperatuur bij mij. Even in de gaten houden. Morgen laatste dag kraamzorg en komt de verloskundige afsluiten en gaan we het echt met zijn drietjes doen, spannend. Cb moet nog bellen voor een afspraak. Voor de dames wiens geduld op is, hopelijk laten jullie babies zich snel zien. Ogen vallen haast dicht maar zo weer bezoek, gaaaap. Heb trouwens al 2x bezoek gehad die zaten te mekkeren dat ze de baby alleen maar zagen, ja uhuh ga haar niet uit haar bed plukken voor de lol van visite terwijl zij daarna zichzelf wakker houdt doordat ze ligt te maaien . Of 'Nou... Ze slaapt alleen maar', uhhh ze is 3 dagen oud ?!? Vanavond bed van de klossen af, wat makkelijker met in en uit bed.
Arual, wow nu al over haar geboortegewicht heen! Wat goed zeg Die visite ook he, erg herkenbaar. Hier mogen ze blij zijn als ze boven even in haar wiegje mogen kijken terwijl ze slaapt haha Ga haar echt niet wakker maken/naar beneden sjouwen terwijl ze slaapt. Rust en regelmaat Als ze langer willen kijken dan kijken ze maar via de babyfoon. Gelukkig snappen de meesten het. Gaat helemaal goed komen straks met jullie 3tjes. Zit wel goed met je mama instinct! Esmée zit hier flink te drukken dus ga haar even verschonen. Toedels!
Drukken? Komt dat ook ??? Hier spuit het nog haha. Bezoek zit in de woonkamer maar heb me even teruggetrokken want ze wilde een voeding. Ik heb altijd zoiets van om wie gaat het nou? Om het plezier van het bezoek of om een tevreden baby? Ik kies voor het laatste in ieder geval. Zij moet ook wennen aan het leven buiten mijn buik en ik vind het belangrijk dat we zo snel mogelijk in een ritme komen met ons gezinnetje. Voor de baby-buiten-buik mama's. Jullie kindje ook zo vaak de hik? Hier na elke voeding en ook nog tussendoor regelmatig.
Helemaal mee eens arual. Hier ook meerdere malen per dag de hik, maar dat had ze in de buik ook al. Vind het schattig maar ook zo sneu, vooral als ze wil slapen. Ze klinkt echt als zo'n piepbeestje.