Daantje, hoe was het bij de gyn? Lukt het wel een beetje om ondanks de ongemakken te genieten van je meisje/gezinnetje? Heb je wel hulp in huis? Ange, wat fijn dat het nu beter gaat! Kan me voorstellen dat je er even helemaal doorheen zat. Akkoe, hoop dat je een beetje kan slapen. Ik heb kerstavond nog een tabletje gehad om in te slapen van de dienstdoende gyn (ondanks dat ik echt liever geen medicijnen neem in de zwangerschap, zelfs liever geen paracetamol). Schroom niet om te bellen als het allemaal niet lukt meid, je kunt beter ietsje uitgeruster aan je bevalling beginnen dan dat je nu al op bent. Cb: Jeej, sinds de kraamzorg weg is 210 gram gegroeid! in 3 dagen dus. Trotse mama hier! Denk dat ik wel genoeg melk voor haar heb. Overdag komt ze ook om de 3 uur en dan eind middag begint het clusteren dus zit ik eigenlijk hele tijd met haar op schoot en elke keer maar aanbieden. Best vermoeiend maar voor een goed doel. Net even kort gebabbeld op het cb (meteen de afspraak voor het huisbezoek gemaakt want die stond nog niet) met de wijkverpleegkundige en die zei dat het ook wel normaal is dat clusteren nu. Rond de 10-14 dagen zit je ook nog vaak met regeldagen dus wie weet is het straks wat minder. We worden al handiger met de maxi-cosi/wagen/auto. Dames die nog niet bevallen zijn. Wacht niet met oefenen van het inklappen van de wagen tot het moment dat je weg wil gaan . Gaf even een zweetaanval maar gelukkig had ik een reddende engel met dezelfde wagen die het trucje wel wist (youtube filmpje deden we al goed).
Heeey meiden!! @Ange; Helaas houd mijn kennis hierbij een beetje op Hoop dat het snel beter gaat en dat je weet wat er aan de hand is. Dikke knuff voor jullie! @Ilja: Gefeliciteerd met je mannetje!! @Akkoe; Bleghh.. kan je een handje geven mbt de slapeloze nachten.. Zucht, vind geen slaap prima.. als het dan maar om een baby is Hebben ze verder nog onderzoek bij je gedaan, of alleen een ctg? @Arual; Schrikken he, hoe zwaar zoiets als simpel een boodschapje doen? Wij gingen na 1 week met de kleine om boodschappen.. was gelijk de rest van de dag kapot Hihi, en in gevecht met de wagen.. ook herkenbaar! @Daan; Ohh nee, dat meen je niet! Vind je het gek dat alles zo blijft zweren! Als er nog wat zit..echt schandalig..ze weten toch dat je er niet tegen kunt! Hoe was het bij de gyn? Hebben ze iets voor je kunnen doen? @Hier; Nou volgens mij werken die baarmoederrijpendekorrels wel hoor. Het rommelt als een gek hier. Verlies ook bloederig slijm. Veel weeën, zelfs in bad zijn de pijnlijk.. maar dan ga ik me afdrogen en naar bed en zakt het af. Tot ik in slaap ben, dan begint het gezeur weer. Maar toch: geen baby..dus er gebeurd nog niet genoeg Nou ja, ik mag nog een week..dus we zullen het wel zien.. morgen weer op controle
Haha, mijn dochter zit naast me.. ik met de laptop op schoot.. zit ze over het scherm te vegen.. ze denkt dat dit papa's ipad is
@arual je doet het goed!! Je dochter goed gegroeid wat wil je nog meer....!! BTW goed dat je t nog ff meldt van kinderwagen... dat moet ik nog wel ff oefenen haha (en ooooooohja moet de babyfoon ook nog ff installeren kijken hoe dat ding werkt haha) @Tummetje vandaag alleen CTG gedaan... gisteren ook gekeken inside... 2cm ontsluiting BM verweekt... maar verder beleid is rustig wachten tot 41 wkn PFFFFFFFFFFFFFFFF haha En voor slaaptabletje... wil gynaecoloog (nog) niet... tja dan mn ritme maar omdraaien.. net maar uurtje geslapen... Vnaaf ff kraamschudden bij n collega (november bevallen) Andere collega haalt me op... en dan vannacht hopelijk slapen.... als t morgen ruk is en ik ben prut te pas bel ik ze op of ik die dag mag komen voor n poging tot strippen ofzo.... (mjah overdag ist redelijk vol te houden... maar snachts....:S) En dr is ook gewoon NIKS op tv .... Zo ff alles dr uut.... hihi @Tummetje haha geweldig!! Jong geleerd is.... En wat leuk... saampjes nog op het wachtbankje!!!
Gooi er maar lekker uit hoor Akkoe!!! Veel plezier bij je bezoek! Tummetje, haha heeft je laptop niet eens een touchscreen??? Benieuwd of het doorzet. Morgen mijn uitgerekende datum en is ons frutje alweer bijna 2 weken! Ga maar weer een was aanzetten, Ons meisje plaste net over papa heen hahaha. Hoorde ineens over een babyfoon een noodkreet. Echt hoe vaak de waskussenhoezen hier al gewassen zijn, niet normaal. Ze vindt het erg fijn zonder luier te plassen dus hield m'n hart vast bij het cb haha. Was alleen een wikkeldoek vergeten, dus maar meteen een badcape in mijn luiertas gedaan voor de volgende keer. Gelukkig is de Ariël in de aanbieding deze week .
Meiden ik zit naast jullie op het wachtbankje ... Ik hoop zo dat ze nu geboren wordt, anders moet ik in het ziekenhuis bevallen en ik wou juist lekker thuis
@ ange; fijn dat het nu beter gaat met de borstvoeding!! @ tummetje; klinkt veelbelovend meid!! hoop dat het alsnog gaat doorzetten! @ akkoe; dikke knuf meid! @ arual; wauww 210 gram in 3 dagen!! Hier komt het CB morgen voor de intake en gaan ze haar wegen, ben benieuwd! pfff.. net terug van de gyn.. bloed geprikt op infecties, afspraak gepland voor volgende week bij de chirurg ( heb een forse navelbreuk door de zwangerschap, heb er ook flink last van) en de wond nu zoals ik al deed na elk toiletbezoek spoelen en 2x per dag met de sproeier onder de douche, meer kon ik nu niet doen Vandaag laatste AB kuur gehad, morgen belt de gyn me met de uitslag qua infecties.. en nu elke 2 weken op controle.. hechting had ik goed gezien, alleen kan er niet uit, want dan gaat het zaakje van onder tot boven helemaal open gelukkig is manlief nog 2 weken thuis, zou niet weten wat anders te doen..
Wat akelig Daantje! Wel fijn dat je man nog wel thuis is komende 2 weken. Wel heftig hoor. Ikbenverliefd, duim met je mee dat je lekker thuis kunt bevallen!
Daantje, in 1 woord KLOTE! Hele dikke knuffel meid Ik voel met je mee. Gelukkig is je man de komende 2 weken thuis om te helpen en je beetje te verwennen. Want dat heb je nu extra nodig! Tummetje, haha grappig! Wij hebben van vrienden van vl ook een Fisher Price ipad hoes speciaal voor baby's gekregen. Waar gaat het heen met de wereld Akkoe, 2 cm ontsluiting: klinkt goed. Hopen dat het doorzet... Arual, de dame groeit goed! En dat plassen: zooo herkenbaar! Hier piest ze ook vaak net als we het luiertje willen verwisselen. Ook bij het cb over de wikkeldeken geplast toen ze net was gewogen. Errug fijn! Hier worden ook heel wat wasjes gedraaid. Ikbenverliefd: ik ga mee duimen dat de kleine NU komt
@Daantje knufff je hebt met jezelf nog niet zoveel geluk na de bevalling zeg... Heftig! Dikke knufff @verliefd duim voor je dat je toch nog bevallen bent vandaag..... @arual leuk leuk hihi leren vaders er ook mee omgaan @ange helaas zet t nog niet door..... Snachts krampen dus wie weet ... Maar zodra ik krampen heb span ik ongeveer,alles aan door de pijn.... Ook niet bevorderlijk denk ik..... Woensdag bij gyn maar overleggen hoe verder..... Hier weer lkkr aan t nachtbraken, nacht 3 dat ik echt wkkr ben , echt vanaf 2uur al wkkr.... Tot 4 uur blijven liggen, maar kan ik mn kerel niet aan doen met t gedraai & gemopper van mij *hellupppp* Besloten dat ik morgen (woensdag) aan ga sturen op bevallen voor t wknd evt. met inleiden. Ga dit niet nog eens meer nachten volhouden.....
Hey, dames, zondagavond is onze kleine Tess geboren! We moesten naar het ziekenhuis want toen mijn vliezen was het vruchtwater groen.uiteindelijk wel blij mee betreft de pijnstilling en de knip met kiwi....ze wilde er niet zo maar uit! Ze doet het prima.woog 3465 gram en een bos met haar! Ze ligt nu naast me geluidjes te maken dus mama kan niet slapen.iedere keer als ik haar in bed leg wil ze weer eten denk.of bij mama liggen maar dan durf ik geen uren te slapen! Morgen zal ik wel eens wat vertellen.het is stil ik ga s nel nog even tukken.trusten
Marloescha gefeliciteerd!!! Ga genieten van jullie wonder! Akkoe, pffff blijft wel aanmodderen zo die nachten. Groot gelijk dat je erop aan gaat sturen. Hoop dat ze meewerken of dat het alsnog door gaat zetten! Pollewop slaapt weer, ga ook nog een paar uurtjes maken. Helaas dat 5 uur doorslapen was denk ik eenmalig .
@marloescha wauw super, gefeliciteerd! Geniet van jullie meisje!! @arual trusten! Wacht hier tot manlief eruit gaat om 7uur.... Kruip ik er weer in, heeft hij in ieder geval nog wat,slaap gehad
Marloescha gefeliciteerd meid! Ben wel benieuwd naar die bos met haar! Foto's??!! Geniet van haar! Akkoe en arual trusten! Kleine meid is hier ook weer in slaap gevallen dus ik ga ook weer naar bed.
Hello meiden!! @Akkoe; Haha, gooi alles er maar uit hoor! 2cm en verweekte bm klinkt in ieder geval al goed! Die heb je maar alvast he! @Arual; hihi heerlijk die piesverhalen.. kan me nog goed herinneren dat dochter dat vrijwel alleen bij papa deed! @Verliefd: Nog geen gerommel? @Daan: Heftig zeg.. zo is het genieten wel ver te zoeken lijkt mij Heb je ook veen pijn, of valt dat mee? @Ange; Bizar he.. ik vind het ook helemaal niks dat dochterlief al op de ipad speelt, of met onze telefoons.. maar het is gewoon de realiteit van deze eeuw.. ze heeft die ipad eerder uitgevogeld dan ik! @Marloescha: Jeeeeeej, gefeliciteerd met Tess!!! @Hier; Nog 6 dagen! Straks op controle..
@ daantje: Heftig zeg! Beterschap! @ akkoe: hoop echt voor je dat je snel aan de beurt bent! @ marloescha: gefeliciteerd met de geboorte van je dochter! Wacht met spanning op een foto
@Daantje bah zeg ik heb echt met je te doen...sterkte...en laat je lekker verwennen. @Marlouscha gefeliciteerd en wat een mooie naam @hier ongeduldig
♥ZWANGERSCHAPSLIJST 1-15 JANUARI 2013♥ 1 Januari - Natascha1 (2de kindje / thuis / bv) JONGEN 2 Januari - sabiine (2e kindje / zh /fv) JONGENonbekend 2 Januari - Sampiej (.. kindje / zh, thuis / fv, bv) 40+3 4 Januari - Ik ben verliefd (4e kindje / thuis / bv) MEISJE 4 Januari - Sydneys (1e kindje) JONGEN 41+1 4 Januari - Akkoe (1e kindje / zh / bv ) ? ? 11 Januari - Sarah84 (2e kindje) MEISJE 13 Januari - Sorien (1e kindje) MEISJE 13 Januari - Missm (1e kindje / th,zh / bv) MEISJE 14 Januari - MayD (2e kindje / thuis / bv) JONGEN 14 Januari - Wouw83 (1e kindje / kraamhotel / bv) JONGEN 14 Januari - Tummetje (2e kindje / th / bv) MEISJE TELLER : 5 MEISJES ; 5 JONGENS ; 1 GEHEIMPJE BEVALLEN : 26/9 -Weegschaaltje84 (12/1) -24+0 - ??? 7/12 -Veerle26 (5/1) - 35+6 -2115 gram en 44,8 cm - R.omee 8/12 -Ange84 (1/1) - 36+6 -2790 gram en 47 cm - E.smee 18/12- KimmvBritt(1/1) -38+0 ......................S.am 18/12 - Nicolioo (3/1) - 37+5 .................. N.ora 21/12- Sher1986(4/1)- 38+2 2930gram en 45 cm- J.adelynn I.ngrid 22/12- Evelinepien (1/1) - 38+4..................... S.ofia 23/12 - Olletje (10/1) - 37+3 ................... ??? 24/12 -Daantje (14/1) - 37+2 -3000 gram en 50 cm - J.anice 26/12 -Arual 83 (8/1) -38 +1 -3060 gram en 50 cm - I.sa 4/1 - Liana1982 (5/1) -39+6 -3540 gram en 51 cm- T.essa I.sabella R.owena 4;5/1 - Luun (4/1) - 40+0;1 - .......................... - T.ies 5/1 - Laura1986 (1/1) - 40+4 - ........................ - L.innea S.ari 6/1 - Marlouscha (1/1) - 40+5 - 3465 gram en .... - Tess
Marlous gefeliciteerd met de geboorte van Tess, zullen wij dezelfde naam hebben ??? Wie weet Hier nog steeds BIB en een fotospam van vandaag ...