1 t/m 15 januari 2013 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door SeaShell, 15 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ange84

Ange84 Fanatiek lid

26 apr 2012
    1.398
    707
    113
    Vrouw
    Ambtenaar
    Noord-Brabant
    Ikbenverliefd wat een mooie buik, wow!!

2. Ik ben verliefd

Ik ben verliefd Fanatiek lid

26 apr 2011
    1.576
    0
    36
    NULL
    Buitenland
    Dankje Ange, maar ik ben hem nu wel zat ... :D

3. Ik ben verliefd

26 apr 2011
    1.576
    0
    36
    NULL
    Buitenland
    Esmee is alweer een maandje oud :D

4. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Heeee...buik..waar ga je met Verliefd naar toe? :p

@Hier; alles was goed bij de controle.. mag terug komen als ik precies 40 weken ben (maandag). Manlief zei heel stoer; neuh, donderdag zien we je, dan komt ze (dat heeft zijn favo vk dienst, haha) :D
    Dus we zullen zien, haha :D

5. Akkoe

Akkoe Fanatiek lid

25 apr 2012
    1.186
    0
    0
    Wijkverpleegkundige Buurtzorg Nederland
    Ik ben verliefd moooooooie buik!

Tummetje ik wil ook donderdag ofzo.... hierover t wknd haha

6. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Ik hoop voor je donderdag meis!! Wachten tot de 40 weken.. dat weet je dat dat er in zit.. maar daarna duren die dagen laaaaaaaaaaaaang. Dus jij mag van mij wel eerst hoor :D

7. Ange84

Ange84 Fanatiek lid

26 apr 2012
    1.398
    707
    113
    Vrouw
    Ambtenaar
    Noord-Brabant
    Jaaa Esmée is alweer een maandje oud! Wat gaat de tijd snel :)

Akkoe, ikbenverliefd en tummetje: het wordt dus spannend de komende dagen! Wie is de volgende...

Fotootje van mijn kleine lachebekkie

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      21,5 KB
      Weergaven:
      4
  8. Ik ben verliefd

26 apr 2011
    1.576
    0
    36
    NULL
    Buitenland
    Wat een poppie :D smelt

Iemand die iets weet over Natas ?

9. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

11 jan 2012
    3.530
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik ben verliefd, wow prachtig!

Ange, wat een lekker ding zeg!

Tummetje, wie weet heeft je man gelijk, ik heb ook even gewacht tot mijn eigen gyn dienst had ;) (alsof je er ook maar iets over te zeggen hebt).

Vandaag mijn uitgerekende datum. Best beetje gek, ons poppetje is er morgen alweer 2 weken!
    Vandaag voor het eerst bij opa en oma gegeten omdat papa moest werken en ik de deur wel even uit wilde. Heb de maxi cosi met Isa een heel stuk gedragen ondanks de waarschuwingen van de zuster, nogal dom, buikpijn nu en een zwaar gevoel. Rustig aan maar voorlopig met tillen.
    Ben nu echt kapot. Niet gerust en vanmorgen hele huis gesopt terwijl Isa sliep, om half 3 kwam ik erachter dat ik nog moest eten en toen kwam mijn moeder me al halen. Ook nog 2 rondjes met de wagen en hond gedaan. Iets teveel van het goede blijkbaar. Morgenmiddag komt het cb op bezoek. Nu wachten tot mijn mannetje uit het werk thuis komt.

Ik lees Natascha hier niet meer??? Meid, gaat alles goed met je, of heb ik iets gemist?

10. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

11 jan 2012
    3.530
    0
    0
    Zuid-Holland
    Oh Tummetje dat laatste vroeg jij ook al. Sorry m'n hoofd staat een beetje achterstevoren

11. Liana1982

Liana1982 Actief lid

10 apr 2012
    307
    0
    0
    Omg. Amsterdam
    Het verhaal komt eraan hoor... Maar ben net aan het typpen geweest en vervolgens wis ik het... Grrrrrr dus morgen weer in de herhaling!

12. Liana1982

Liana1982 Actief lid

10 apr 2012
    307
    0
    0
    Omg. Amsterdam
    Oh en iedereen die bevallen is gefeliciteerd!!

13. Ange84

Ange84 Fanatiek lid

26 apr 2012
    1.398
    707
    113
    Vrouw
    Ambtenaar
    Noord-Brabant
    Liana dat pakje hihi, super schattig!

Arual, lekker hè even naar buiten? En het is idd een gesjouw met die maxicosi's. Laat staan als ze straks wat groter zijn. Net te veel tillen hè meid!

Volgens mij is Esmée nu ook aan het clusteren. Ze is sinds 21.30u al aan het drinken, slapen, drinken, slapen. Ben benieuwd vannacht! De eerste melk afkolven om de sterke tsr af te remmen werkt niet meer! Ze krijgt nog steeds te veel te snel binnen. Heb net een tepelhoedje geprobeerd, dan blijft de eerste melk in het hoedje, maar ze vindt het maar niks. En las ook dat je niet zomaar een hoedje mag gebruiken? Weer liggend gevoed ( poging tot) grrr niet leuk. Ben benieuwd hoe lang ik zo bv ga volhouden :(. Morgen toch maar de lactatiekundige bellen.

14. Ange84

Ange84 Fanatiek lid

26 apr 2012
    1.398
    707
    113
    Vrouw
    Ambtenaar
    Noord-Brabant
    Te vroeg gejuicht...toch om 2 u weer willen drinken. Maar wel zonder te stikken! Tot nu toe dan. Hoe lang zijn jullie trouwens gemiddeld bezig met een voeding. Wij hier een uur (met luier, knuffeltje en boeren erbij)

15. Akkoe

Akkoe Fanatiek lid

25 apr 2012
    1.186
    0
    0
    Wijkverpleegkundige Buurtzorg Nederland
    @ange & liana prachtige dametjes!!! *smelt*

Natascha is zondag bevallen van een zoon, gaat volgens mij oke.

@hier weer n heerlijke k... nacht.... Ik doe niet meer pfffff
    Nu hopen dat gyn ook mee wil werken.... Kan niet meer hier pfff

16. Ange84

Ange84 Fanatiek lid

26 apr 2012
    1.398
    707
    113
    Vrouw
    Ambtenaar
    Noord-Brabant
    Akkoe meid toch! Snap dat je helemaal op bent. Hoop dat de gyn vandaag goed meewerkt en je je kleintje vandaag al kunt knuffelen.

Hier vannacht ook prut. Een borst lukt wel, maar de andere is steeds huilen, spugen, stikken. Vl wordt er gek van en zegt dan makkelijk: hup stoppen en geef maar de fles. Maar ik wil nog niet opgeven :( hopen dat de lactatiekundige snel komt meekijken.

17. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

11 jan 2012
    3.530
    0
    0
    Zuid-Holland
    Akkoe knuffel!!! Hoop ook dat hij mee wil werken!

Ange, zou idd een lactatiekundige inschakelen.
    Hier is de nu snachts onrustig na de voeding, maaien, hikken, vooral als ik haar neerleg.
    Oh ik typ straks weer verder, ze is wakker.

18. dropje26

dropje26 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.010
    0
    36
    Dag lieve mama's!!!
    Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie mooie babys!!
    Wauw wat is de tijd voorbij gevlogen!!
    Ik hoop dat de dames die nog aan het wachten zijn snel bevallen! Akkoe ik ga n regendansje voor je doen!!
    Hier gaat het nog steeds goed!! 20 wkn echo helemaal top!!
    Geniet van jullie kleintjes!
    Xxxx suus (oude suuskie)

19. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

11 jan 2012
    3.530
    0
    0
    Zuid-Holland
    Suus wat heerlijk!!! Ook alweer op de helft! Is jullie zo gegund!

Waar was ik... ohja... overdag gaat ze dus heel rustig en lekker slapen zonder onrust maar eind van de middag, 's avonds en snachts is ze een stuk onrustiger. Hou haar natuurlijk wel even omhoog voor een boertje en lekker even knuffelen maar toch gaat ze dan erg kreunen, maaien en hikken en soms hoesten en geeft ze ook wat meer melk op. nu was ik binnen een half uurtje klaar met uit bed halen, luiertje, voeden, boertje, kroel maar snachts ook zeker wel een uur en als ze erg onrustig is een stuk langer.

Ange, ik begrijp zo dat je de bv niet op wilt geven, hoop dat de lactatiekundige je kan helpen. De eerste weken schijnen het moeilijkste te zijn. Hier kunnen we de lactatiekundige van de kraamzorg ook bellen indien nodig, wel een fijn idee (hoef je ook niet meteen een consult te betalen) al is het nog niet nodig geweest hier.

Akkoe, ik dans met dropje mee!!!

20. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

@ suus; super dat de 20 weken echo helemaal goed was meid! :D hele fijne verdere zwangerschap toegewenst!!

@ arual; hier ook een meisje dat wel 20-30 keer per dag de hik heeft en zich dan ook verslikt en alles uitspuugt :( ze word ook telkens wakker van de hik. Baker jij je meisje ook in? hier ook overdag veel minder moeite met slapen als einde van de middag, dan begint het echt moeizaam te gaan.

@ ange; hoop dat de lactatiekundige snel komt meekijken meid! en wat een geweldig mooi meisje hebben jullie zeg! ook een mooi tintje heeft ze ( heb een zwak voor halfbloedjes/donkere kindjes :p)

@ tummetje; fijn dat alles goed was bij de controle! hoop dat je man gelijk krijgt en de kleine zich snel aandient

@ akkoe; dikke knuf meid :(

@ Liane; aaaaah wat een droppie!!! mooi meisje hoor!

@ natascha; gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!

@ ik ben verliefd; wat een prachtige buik meid!! En wat zie je er goed uit :$ wow! Ben ook benieuwd hoe oud je bent, zwanger van de 4e en er nog zo fris en fruitig uitzien, respect!

Hier de bloeduitslagen terug van de gyn en gelukkig is de infectie weg! :D HB is ook mooi gestegen in 2 weken tijd van 6,6 naar 7,6 dus dat is erg mooi!

Verder dan dinsdag naar de chirurg voor mijn navelbreuk.. hij zal wel een echo willen maken om te zien of het darm is dat uitpuilt of gewoon buikvet.. ik vermoed het eerste.. al sinds de bevalling veel last van, voelt erg raar aan..

Ziet er ook heel naar en gek uit van de buitenkant, echt een bobbel op je navel, echt lelijk :( maar we zien dinsdag wel..

Verder consultatiebureau intake gehad gisteren. Janice is 160 gram in 1 week aangekomen, en 150 is ''gemiddeld'' zei ze, dus best netjes!

Verder komt Janice nog steeds om de 2 uur waardoor we op 9 flessen in 24 uur zitten ( 9 x 60 cc) maar gaan nu proberen 6x80 cc te geven, maar dat werkt nog niet echt als ze om de 2 uur blijft komen.. verder huilen na elke voeding, veel spugen, ontlasting komt alleen als je temperatuurt, verder veel krampen en scheetjes.. CB vermoed misschien ook koemelkallergie net als bij onze zoon.. ze krijgt al hypoallergene voeding, maar nu dus extra in de gaten houden.. volgende week komt ze even terug om te kijken hoe het nu gaat..

's avonds bakeren we haar in met de puckababy piep, ze slaapt erg onrustig..

Deel Deze Pagina