Ikbenverliefd: gefeliciteerd met jullie meisje! Het is een plaatje! En wat zie jij er goed uit meid! Daantje, wat onbeschoft!! Eikels!!! Niks van aantrekken meid. Ze zijn gewoon jaloers op jou en je prachtige gezinnetje! Missm ook al zo'n eikel! Sommige mensen denken echt dat ze zomaar alles kunnen zeggen. Hij heeft zeker zelf een graftakkengezicht?! Akkoe al bevallen?! Tummetje haha hilarische opmerking! Ik zou dat echt niet durven zeggen! Begint het inmiddels al een btje te rommelen? Of nog steeds niks? Hier; heeft iemand tips voor bij darmkrampjes. Esmée heeft veel last van haar buik en drinkt daardoor erg onrustig. Door het onrustige drinken drinkt ze te weinig naar mijn idee. Hierdoor slaapt ze weer korter en wil ze weer snel aan de borst en krijgt ze weer krampjes en zo gaat het maar door ik heb nu op advies van de lactatiekundige cinababy (infacol spuugde ze steeds uit). Hoop dat het werkt. Verder is er niks te doen tegen de sterke tsr. Kan alleen de grootste druk afkolven en een andere voedingshouding proberen, verder kan ik niks doen. Klote.. Hoop dat het snel beter gaat. De lactatiekundige belt dinsdag weer en ik zie haar woensdag weer. We hebben trouwens trouwringen gekocht We trouwen op 5 juli as. Ga proberen te slapen. Hopen dat mijn kleintje nog even doorslaapt tot de volgende voeding
Heeeellooo!! @verliefd; aaahh.. hoe is de eerste nacht gegaan? @ange; jeeeej, jullie trouwen op mijn verjaardag! Moet een leuke dag gaan worden dus, haha! (heeeeel vaak lekker weer!!) Wij hebben een dochter met darmproblemen, en druk op haar buikje werkte altijd wel goed. Dus fietsen met de beentjes, wrijven over het buikje, op je arm dragen, haar buik op buik leggen bij ons.. Uit eindelijk zijn we lactulose gaan gebruiken, een soort poepverdunner/verzachter. Maar bij ons werkte uit eindelijk alleen echte medicatie tegen de pijn, dus hoe het bij een normale baby hoort te gaan weet ik ook niet @Hier; weer een nacht echt geslapen.. heerlijk, haha. Er rommelt dus helemaal niks meer.. nou ja.. nu wil ik die 40 weken vol gaan maken ook..dus ze blijft maar ff zitten
Ange, sorry geen ervaring/tips met darmkrampjes. Wel fijn dat de lactatiekundige meekijkt met je! Wat voor soort ringen hebben jullie? (goud, witgoud, of ???). Leuk hoor trouwen. Wil ik toch ooit ook wel eens . Tummetje, ach nog 2 dagen dan . Bij mij was het trouwens de dag van te voren ook helemaal stil, je weet het niet . Wat sneu voor je oudste, had zelf als kind ook veel darmproblemen (medicatie uiteindelijk, ziekenhuizen, kinderarts). Druk dagje. Vandaag is mijn moeder jarig en ga ik daar eten met Isa (en gauw weer weg voordat bepaalde mensen komen die het een beetje verziekt hebben bij mij en ik dus even geen behoefte aan heb en die overigens niet eens het fatsoen hadden om hun eigen broer uit zichzelf te feliciteren met zijn kleindochter. Dat ze mij geen kaart sturen of feliciteren kan me geen bal schelen maar mijn vader, die altijd erg betrokken is geweest, en nog steeds, bij hun kinderen en hun wel altijd uit de brand probeert te helpen als er weer troubles zijn, heeft beter verdient, bah! Zo dat ben ik kwijt ). Verder vanmorgen kraambezoek gehad en over een uurtje weer kraambezoek. Manlief is aan het werk dus ik ga al het koffiespul maar weer klaarzetten .
Arual gefeliciteerd met je moeder! Balen van die bepaalde mensen... Sommige mensen zijn zo egoïstisch! Hier gebruiken we nu cinababy tegen krampjes. Het lijkt vandaag iets beter te gaan. Nog steeds onrustig tijdens drinken, veel drukken en scheetjes. Maar ze huilt iets minder en ze heeft vanmiddag heel goed geslapen! 2 dutjes van 3 uur Nu ligt ze weer lekker op mijn borst te slapen. Leg haar zo in bed. Hoop dat het vannacht ook goed gaat! Hier ook veel kraamvisite vandaag. Vanmiddag een vriendin collega, mijn moeder, tante en oom gehad. En vanavond nog een vriendin en haar vriend. Ben nu al kapot! Tummetje bedankt voor de tips. Heb geprobeerd te fietsen, maar er kwamen geen scheetjes. Dat dragen op de arm had ik al geprobeerd, maar hielp niet echt. Wrijven ook geprobeerd. Balen dat je dochter darmproblemen heeft. Leuk dat we op je verjaardag trouwen Arual we hebben witgouden ringen zie hieronder. Heb er zin in! Zie Esmée al in haar jurkje
De eerste nacht was best wel goed verlopen, heb eigenlijk de hele nacht naar mijn kleine wonder te liggen kijken Lana vind het super leuk en Emma en Sjoerd een beetje vreemd Gister belde het kraambureau dat als we tot vandaag wachten dat we de kraamverzorgster voor de volle 8 dagen krijgen en aangezien het niet de eerste was hebben we vandaag kennisgemaakt met de kraamverzorgster ... Een superleuke vlotte vrouw Die vanochtend op de stoep stond, de auto stopte voor de deur en die vrouw stapt eruit, mijn man zei daar heb je haar, Lana rent naar de voordeur, rukt die deur open, Psssst Ilse slaapt Lief! Voeden gaat best goed, ze is een flinke tante aanleggen gaat goed en ik geniet intens van mijn gezinnetje, nog even een schattige foto van vandaag
Dames! Gisteren 11jan 9.58uur bevallen van een prachtige dochter Liz! Volledige verhaaltje (alles verliep snel) volgt nog & fotootje ook. Ikbenverliefd gefeliciteerd! Andere dames toitoitoi! Tot snel
Gefeliciteerd met Ilse & Liz ikben verliefd en akkoe! Geniet ervan! Knappe meid zeg en wat leuk dat je oudste dochter zo enthousiast is @ange: waauw mooie ringen!!!
Ange, wow mooie ringen!!! Ikbenverliefd, wat een mopje zeg! Wat fijn dat je een leuke kraam hebt en wat schattig van Lana! Akkoe, van harte gefeliciteerd met De geboorte van Liz! Eindelijk mogen jullie haar in jullie armen houden , zo blij voor je. Ik hoop dat het goed met jullie gaat! Ben kapot... Pfff toch teveel allemaal... Voor De kleine ook heel veel geweest, veel kraambezoek, naar verjaardag, regelmaat weg en minder slaap en daardoor onrustiger en minder effectief drinken, beetje rommelig dus. Toch wat rustiger houden voor haar en natuurlijk ook voor mij. Even luiertje doen en dan plat, gaaaaaaaaap.
Ikbenverliefd, wat een schatje! En wat een schattige opmerking van je dochter! Wel fijn dat je een leuke kraamhulp hebt! Akkoe gefeliciteerd met Liz! Ben benieuwd naaf je bevallingsverhaal en de foto's van de kleine meid! Ben je gewoon thuis? Arual jaaa snap dat het te veel is! Erg druk allemaal. Vandaag gewoon een lekkere rustdag pakken om de regelmaat weer een beetje op orde te krijgen. Hier ging het best goed vannacht. Ze heeft nog krampjes maar er is niet gehuild Zou cinababy al helpen? Wel om de 2 u een voeding vannacht dus ben bekaf. Gisteroverdag heeft ze goed geslapen op haar buik in de box. Ben benieuwd wat vandaag brengt. We gaan iig eten bij mijn ouders. Tis koud buiten, dus stop haar lekker in een skipak.
Hier gaat het super goed... Druk maar te doen.... Tessa doet het super, vrijdag zat ze weer boven haar geboorte gewicht... En we doen sinds vrijdag ook borstvoeding op verzoek.. Wat heerlijk snachts 00.00 dan 06.00 en weer 09.30... Ongeveer... Ik hoop dat dit zo blijft... Nu snel het huis ff doen er komt straks ook weer visite... Sterkte voor wie er allemaal nog op het wacht bankje zit!!!!
Liana fijn dat het goed gaat En wat een goed voedingsschema! Wat is je geheim? Of heb je nog tips voor mij? Esmée is vannacht om 00.30u geweest, 03.00u, 05.00u, 07.00u en om 09.00u WAAAAH!!! Overdag wel om de 3 a 4 uur.
@ akkoe; jeeeeeeej!!! van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Liz!! mooie naam ook!! @ arual; pffff dat klinkt idd als een hele drukke dag meid rustig aan! @ ik ben verliefd; wat een schatje zeg, wauw! en fijn dat je dezelfde kraamverzorgster 8 dagen lang hebt en ze ook leuk is! @ Liana; fijn dat Tessa het zo goed doet! @ Ange; hier ook krampjes, ze heeft ook echt moeite met poepen ik durf alleen geen cinababy of infacol te geven omdat dat soms ook kan leiden tot meer verstopping en ik bang ben dat ze dan helemaal niet meer kan poepen.. fijn dat het vannacht beter ging! en wat een gave ringen zeg! @ tummetje; nou moet jij toch de volgende zijn he meid! ik duim voor je dat het snel begint!
Wie mogen er nu nog, missm en tum??? en??? Sja rustig aan vandaag... 3x kraambezoek en de was draait alweer. Wie weet lukt het morgen beter, dan staat alleen wegen bij cb in de planning en geen kraambezoek (om er dinsdag weer volop tegenaan te gaan ). Ga de koffie maar klaar zetten, komt een lief vriendinnetje (met haar gezin), ook even wat speelgoed opsnorren voor hun kleine knul, voordat hij denkt dat de hond speelgoed is .
Ik breek ook nog even in Lang niks van me laten horen, maar ook ik zit nog op het wachtbankje. Morgen 40 weken, maar heb totaal niet het gevoel dat hij zin heeft om zich te laten zien... Voor alle mama's...gefeliciteerd met jullie wondertjes. Wat een leuke verhalen en vooral mooie foto's!! Geniet van jullie gezinnetjes! Ik hoop dat wij dat binnenkort ook mogen doen... Voor iedereen die ook nog moet bevallen...you go girls!
Ange84 eerst waren we zo een 20 min bezig dr wakker te maken... We moesten dr elke 3 uur voeden omdat ze veel gewicht verloren was.... Dat was echt verschrikkelijk... Een kind wakker maken die niet wil... Maar vanaf vrijdag kan ze zelf dr tijden bepalen... En dit is wat ze wil, ze lijkt op dr pa en ze is erg relaxt en huilt amper tot niet. zelfs niet als ze honger heeft ze is zo zoet...(ze gaat smakken) Alleen een vieze luier dat vind ze niks en gaat dr keel open...