1 t/m 15 januari 2013 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door SeaShell, 15 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

11 jan 2012
    3.530
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ahhhh wat een mooi meisje Akkoe, wat ziet ze er tevreden uit, gaat alles goed?

2. Ik ben verliefd

Ik ben verliefd Fanatiek lid

26 apr 2011
    1.576
    0
    36
    NULL
    Buitenland
    Wat een dottie :D

3. Liana1982

Liana1982 Actief lid

10 apr 2012
    307
    0
    0
    Omg. Amsterdam
    Wat een dotje akkoe! Erg mooi!!!!

4. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    @Akkoe; Jaaaa...daar is ze! gefeliciteerd met Liz!!!

En ik ben vannacht bevallen van onze dochter Liv!!!! :D

Een stortbevalling from hell, 2:15 uur incl. weeën. Kom snel vertellen hoe of wat.. we zijn nog erg aan het bijkomen en zijn blij dat Liv gezond en wel is!

5. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

11 jan 2012
    3.530
    0
    0
    Zuid-Holland
    Gefeliciteerd Tummetje!!!
    Jeetje dacht dat ik snel was!
    Geniet van jullie gezonde meisje :). Was het toch stilte voor de storm ;).

Al ons bezoek kwam zonder pauze achter elkaar. Nu even eten, de kleine slaapt lekker. Zo lekker vast even plat, voel met al dat actieve gedoe een behoorlijke druk op m'n onderkant. Vloei trouwens echt nauwelijks meer, valt me echt mee!

6. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Foto in album trouwens! :D

7. Ange84

Ange84 Fanatiek lid

26 apr 2012
    1.398
    707
    113
    Vrouw
    Ambtenaar
    Noord-Brabant
    Akkoe wat een scheetje!

Tummetje, jeeej gefeliciteerd!!! Fijn dat het goed met haar gaat. En hoe gaat het met mama? Helse bevalling ja? Doe rustig aan meid. Ben benieuwd naar je verhaal

8. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

@Tummetje: van harte gefeliciteerd meid!! Wat een snoepje zeg! Echt een mooi meisje! En wat een snelle bevalling zeg, wow!! Lekker bijkomen meid!

@akkoe: aaaah wat een schatje!! Echt heel lief!

9. Ik ben verliefd

Ik ben verliefd Fanatiek lid

26 apr 2011
    1.576
    0
    36
    NULL
    Buitenland
    Gefeliciteerd Tum :D Mooie naam ook :D

10. Luun

Luun Bekend lid

24 mrt 2007
    875
    0
    0
    SAHM (Stay at home mom)
    deventer
    Jaaaa!! Ilse en Liz, welkom op de wereld! Gefeliciteerd ikbenverliefd en akkoe, jullie hebben iets bijzonder moois gecreeerd!

Ik ben nu 9 dagen geleden bevallen en de nasleep is, op z'n zachtst gezegd, niet makkelijk. Veeeeel napijn en borstontsteking. Elke keer ga ik door de grond van de pijn bij de aanleg. Ik hoop dat het snel beter gaat, anders vrees ik dat ik het opgeef en op de fles overga. Zo zie je maar weer dat ook na 3x succesvol borstvoeden een vierde je zo maar kan verrassen. Ties zuigt als een dolle, in het ziekenhuis gaven ze hem al de bijnaam 'little barricuda' . :)

Ook is Ties gediagnostiseerd met heupdysplasie in het Boston Children's Hospital, dus hij heeft nu zo'n 'harnas' aan. Lastig, maar ik hoop dat hij er met 2-3 maanden weer vanaf is. Ik was er wel mee bekend omdat het in mijn familie zo veel voorkomt.

Verder heeft mn man een herpesuitbraak, mijn oudste zoon een geinfecteerd oog en dit alles zonder kraamhulp. Ben beetje jaloers op jullie meiden, met die extra hulp in huis. Zou ik op het moment ook wel willen... Kunnen jullie ze hier even langssturen?? :p
    Gelukkig hebben we dan wel weer hele lieve vrienden en collega's hier die voor ons koken. Ik geloof dat ik voor de komende twee weken genoeg heb! Er staat nu een grote doos buiten in de sneeuw omdat m'n vriezer bommetje vol zit, haha!

Bijgevoegde bestanden:

• 002.jpg
      002.jpg
      Bestandsgrootte:
      15,6 KB
      Weergaven:
      5
  11. Luun

Luun Bekend lid

24 mrt 2007
    875
    0
    0
    SAHM (Stay at home mom)
    deventer
    O Tummetje, ik zie nu jou berichtje pas: gefeliciteerd met Liv!! Moooie naam zeg! Ga nu maar lekker bijkomen, zo'n korte bevalling is zeker niet beter, bah!

PS: Foootooooo! ;)

12. SeaShell

@ Luun;
    Jeetje wat klote van Ties zijn heupdysplasie! hoop dat hij er snel overheen groeit! wel goed dat ze zo snel hebben ingegrepen! hier zie je soms pas dat ze er na maanden pas achterkomen als het al zowat te laat is :(

Is dat boston ziekenhuis niet van de zender TLC? van one born every minute?

pffff wat erg zeg! Lijkt me echt moeilijk zo zonder kraamhulp in de USA en dan ook nog een herpesuitbraak in huis en dat je zoveel napijn en borstontsteking hebt :(

13. Ange84

Ange84 Fanatiek lid

26 apr 2012
    1.398
    707
    113
    Vrouw
    Ambtenaar
    Noord-Brabant
    luun, respect hoor! Vier kleine kinderen, zieken in huis, veel napijnen en dan geen kraamhulp! Wel fijn dat jullie hulp krijgen uit de omgeving, maar toch. Aaaah kei sneu voor jullie Ties :( Esmée wordt pas bij 3 maanden onderzocht (foto's) Ik heb zelf namelijk ook een spreidbroekje gehad, heupafwijkingen zitten in de familie, dus ze wordt wel gecheckt. Maar wel pas later dus. Goed dat ze het bij jullie meteen doen!

Met de andere dames alles goed? Is iedereen nu bevallen??

14. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

11 jan 2012
    3.530
    0
    0
    Zuid-Holland
    Missm nog niet toch?

Straks weer even wegen en langs schoonmams met de kleine. Verder beetje huishoudelijke taakjes oh en verdorie ik ben alleen met eten, echt geen seconde aan gedacht, zo de vriezer maar inspecteren.

Ik hoor de kleine, kom later weer terug!

15. missm

missm Bekend lid

12 mrt 2012
    931
    123
    43
    nee nog steeds niks.....halve nacht wakker gelegen met harde buiken en krampen verder niks....vanmiddag weer naar de gyn voor urine check en bloeddruk ik hoop dat ik weer naar huis mag maar de kans wordt wel steeds kleiner....aangezien bloeddruk meestal alleen maar oploopt....we gaan het zien ik vind het spannend....en ik hoop op een sympathiekere gyn dan de vorige...

16. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

11 jan 2012
    3.530
    0
    0
    Zuid-Holland
    Spannend missm. Ik duim met je mee dat je een sympathieke gyn hebt en dat je naar huis mag, knuf!

17. Ange84

Ange84 Fanatiek lid

26 apr 2012
    1.398
    707
    113
    Vrouw
    Ambtenaar
    Noord-Brabant
    Missm veel succes! Duim voor je mee dat je een leuke gyn hebt. Knuffel!

Arual, vergeet niet om te rusten!

Oma komt zo hier om haar kleindochter te masseren. Verder doe ik helemaal niks vandaag :) Ben moeee.

18. SeaShell

@ Ange; ook spannend voor jullie dus of alles goed is met de Esmée haar heupjes! ik duim mee van wel! wat leuk dat oma Esmée gaat masseren!

@ missm; heel veel succes meid! ben benieuwd wat de gyn zegt! hoop dat jullie kleintje zich snel laat zien!

@ arual; rustig aan vandaag meid! hier manlief volgende week weer werken, ben benieuwd, zal wel raar zijn de eerste weken alles echt alleen te moeten doen

Hier is ons kleine muisje vandaag alweer 3 weken oud <3 gaat echt veelte hard :( donderdag komt het CB hier thuis weer wegen :D

19. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

11 jan 2012
    3.530
    0
    0
    Zuid-Holland
    Geweldig dat haar Daantje :D!

Luun, respect hoor! Klinkt pittig!

Vandaag even de sneeuw door geweest (auto) om te wegen en die kleine smurf is alweer 420 gram aangekomen in een week!!! Had het idee dat m'n productie wat terugliep (kolfde ineens 30 ipv 60 vandaag uit 1 borst ??? ), maar ze krijgt dus genoeg binnen in ieder geval!
    Over 1,5 week naar de cb arts, benieuwd wat ze in de lengte heeft gedaan. Maatje 50 broeken zijn allemaal erg kort voor haar en moest haar wiegje al iets hoger opmaken van de week dus denk dat ze wel groeit ;).

Ange, hier plaste ze vandaag ook op het cb haar cape onder haha. Moest aan je denken. Romper ook nat, gelukkig had ik alles schoon bij me en had zelfs een luierzakje voor het natte spul, goed voorbereid ;).

Nu wel moe, na de volgende voeding ga ik even mee plat.

20. missm

missm Bekend lid

12 mrt 2012
    931
    123
    43
    zo weer terug...khad nu verloskundige van het ziekenhuis en die was een stuk leuker en aardiger....bloeddruk was iets gestegen heb daar nu medicijnen voor gekregen. moet morgenvroeg terugkomen en dan gaan ze kijken of ik inleidbaar ben. dus 1 dezer dagen zal de kleine dame er toch zijn....

Deel Deze Pagina