Meiden hierbij de echo foto van Liana1982. Vind dat ze echt wel gelijk heeft met het feit dat de echo erg onduidelijk is, als ik heel eerlijk ben. Maar dat neemt niet weg dat je wel een heel mooi wondertje in je buik hebt groeien.
Bah TumTum, het spijt me meid...ik heb even geen woorden...ik hoop dat het snel weer mag lukken voor je.
Tumtum, wat erg! Heel veel sterkte bij het verwerken van het verlies Hier ook weinig behoefte aan sex. Ben te moe en ook bang dat ik het kleintje iets aan doe (wat niet kan, maar het gevoel is er) Verder nog steeds misselijk, last van obstipatie en moe.
Ik heb ook totaal geen behoefte aan sex, gemeen voor de partner's mjaa wat nie wil wil nie he. Misschien moeten we eerst een uitgebreide massage krijgen van onze kerels hihihi (grapje)
Hey meiden, Alweer een tijdje niet gereageerd maar heb wel meegelezen. @tumtum: wat ontzettend naar zeg! Veel sterkte. *kram* @seks: hier ook al bijna 6 weken geen seks gehad. Ik ben echt zo moe de laatste tijd! Weinig libido ook. Sowieso moeten vriendlief en ik ons er vaak wel een beetje toe zetten hoor. Vaak zijn we te moe s avonds en moeten we er echt tijd voor plannen in het weekend. Maar we knuffelen wel veel! @kwaaltjes: deze week voor het eerst ziek gemeld. Ik had zondagnacht heel slecht geslapen en was flink misselijk. En aangezien het toch rustig is op mijn werk heb ik me 2 dagen ziek gemeld. Gisteren was ik ook vrij dus ik heb lekker kunnen uitrusten (veeeeel geslapen). Ik heb nog niet écht overgegeven, maar moet wel veel kokhalsen (ik hou het dus tegen). Vorige week ging ik echt heel moeilijk naar de wc, maar ik eet nu heel veel vezels en het gaat nu steeds beter! @vk en echo: ik geloof dat ik het vroegst van ons allemaal ben uitgerekend maar zo'n beetje het laatste een echo krijg . Woensdag eindelijk naar de vk, maar de echo gebeurt pas op 11 juni (dan ben ik bijna 11 weken). Voor iedereen: succes met het verdragen en genieten van alle kwaaltjes
Hier ook heeel moe en misselijk, echt de hele dag door. En helaas geen moment van rust met drie ukkies om me heen...
Ik had vandaag mijn theorie examen voor mijn taxipapieren en ben geslaagd ik ben zoow blij!!!!! Echt helemaal super nu ff lekker 2 weken ontspannen en dan weer de volgende examen ( praktijk) Kneep Um best wel... Normaal leer ik heel makkelijk.. Maar ik kon nu eigenlijk niets onthouden... En best wel onwijs snel afgeleid.... Nog nooit gehad... Zullen de hormonen wel zijn.. Was giga beroerd vanochtend was zo blij dat mijn vriend met me mee kon. Was nog best wel een eindje rijden...
@TumTum... damn!! Sterkte !! @Laura, geen reden voor een vroege echo, geen extra reden om je zorg te maken.... (ook al heeft elke zwangere wat zorgen en gezonde spanning... ) @Liana, mooi!! Dus je mag bijna de weg op als taxichauffeuse... mooi werk! Wat betreft je echo... Met zo'n echo zijn wij op vakantie gegaan... Voor ons super!! Een kloppend hartje, ook al niet veel te zien.... Zkr na 2x een MK nu ook blij met die echo geweest.... Gelukkig nu al weer eentje gehad waarop meer te zien is @Seks... behoefte is hier minder, maar niet weg... en het werkt soms ook heerlijk... daarna soms flink wat energie hehe @Kwaaltjes... veel honger!! Af en toe misselijk na het eten maar meer ook eigenlijk niet... wel opgeblazen gevoel. Maar aangezien ik uberhaupt al movicolon heb (zo nodig) kan ik dit nu ook gebruiken Zo ff mn fotoooo plaatsen
Akkoe mooie echo leuk om het verschil te zien ik was 1 dag eerder dan jou met de echo en ziet er zo anders uit. bij jou op de echo zie je de vruchtzak ook mooi liggen. wat zijn de afmetingen?
@akkoe: mooie echo zeg! Ik klaag ook niet hoor dat ik pas een late echo heb. Ik moet toch nog zo'n 7 maanden wachten voordat het geboren wordt . Maar natuurlijk ben ik wel heel nieuwsgierig of alles goed gaat! Jammergenoeg weet ik na woensdag eigenlijk nog niets... Ik heb weer wel het geluk dat mijn zus verloskunde heeft gestudeerd en een professionele doptone apparaatje heeft, dus misschien kan zij met 10 weken al op zoek naar het hartje. Al heb ik wel eens gehoord dat een doptone ook wel eens schadelijk kan zijn als je het te vroeg/veel/lang doet...
@Tumtum; ik ben hier net nieuw, maar ik wens je heel veel sterkte met het verwerken van dit verlies. Ik hoop dat ze kunnen vinden wat de oorzaak hiervan is, mede doordat je van die hartkloppingen hebt e.d. @Akkoe; Mooie echo! Had graag ook zo'n duidelijke gehad, maar onze tuinboon houdt zich op de achtergrond haha. @Kwaaltjes; gelukkig bijna geen last van. Af en toe misselijk en duizelig, maar dat is het wel. Waar ik meer mee zit, zijn mijn bekken. Bij onze zoon had ben ik de ziektewet ingegaan omdat ik niet meer vooruit kon komen. Toen hebben ze me al verteld dat dit bij een 2e sneller en eventueel heftiger terug kan komen. En wat betreft het sneller hebben ze gelijk. Als ik het druk heb gehad op mijn werk, voel ik dat gelijk zodra ik rust neem, dan doet alles zeer in mijn onderrug en billen. Verschrikkelijk. @Seks; heb ik ook geen behoefte aan. Manlief probeert het wel van tijd tot tijd, maar ik ben echt niet in the mood, en ik ben er (nog) niet in te krijgen. Zal gelukkig ook wel veranderen As maandag ga ik eens rondkijken op de woonboulevard, kijken voor een vloer voor in de nieuwe kamer. Beetje vroeg, maar het voelt nu ook goed, in vergelijking met vorig jaar. En kijken kan altijd...
@ tumtum; wat vreselijk voor jullie.. sterkte! @ akkoe; mooie echo... ben zo benieuwd hoe het er nu bij mij van binnen uitziet ] @ seks; Wel afgelopen weken.. alleen minder zin dan anders.. en tijdens een beetje pijn in onderbuik (kramp gevoel) Maar helpt wel voor de ontspanning Trouwens.. over de combinatie test.. ik weet het nog niet zeker wat ik zal doen.. wat doen jullie??? en wat zijn de voor en nadelen.. (heb helemaal geen idee!!)
@ Liane Gefeliciteerd met je theortie @ Akkoe Mooie echo meis !! @ Hier ook totaal geen zin in sex hihi, dacht al dat het aan mij lag, maar gelukkig hebben er meer last van
Hoi meiden.... TumTum, wat erg zeg! Pfff! Ik hoop dat ze er achter komen waarom het misgaat bij je! Hier gaat het wel goed maar helaas heeft mijn kleine meid de vijfde ziekte... ik weet nog niet of ik besmet ben, maar schijnbaar hoef je dat ook niet altijd te merken.. Het geeft een iets verhoogde kans op een miskraam.. erg spannend dus... Maar ik blijf positief!
Zo hehe eindelijk een banner die ik zocht... hihi! Het duurde effe maar nu kan ik af gaan tellen hihi
wat naar tumtum hoop voor jullie dat ze snel de oorzaak vinden en verhelpen @akkoe wat een prachtige echo