Hallo meiden! Hier ook weer even een berichtje van mij. Hoe voelen jullie je? Hier gaat het opzich goed hoor, weinig last van de zwangerschapskwaaltjes... @ Missm jeetje meis dat was ff schrikken voor je!!!! Gelukkig is alles goed @ Meiden blij om te lezen dat jullie allemaal nog goed gaan in de zwangerschap !! TOPPIE @ Hier morgen 2e echo.. Spannend! Hoop dat alles gewoon goed zit, omdat ik eigenlijk nu weinig last heb van kwaaltjes. En 4 juni intake bij de VK om 09.00 uur. Kan iemand dat aub voor mij in de lijst zetten hihi, voordat ik het weer verkeerd doe zoals de vorige keer
Wat een geweldig nieuws! Ik moest heel wat bijlessen dus het duurde ook ff voordat ik de uitslag kon lezen... geweldig dus! Ik ben ook nog niet zo ver hoor... heb even zitten rekenen en de datum van mij is van 21 naar 22 januari gegaan.... ik hoor eigenlijk in het andere topic te zitten... ach ja.... wat maakt het ook uit he! Januari is januari
@ Missm: wat fijn dat het goed is!!! @ Marloescha: gelukkig is het verder een goede zwangerschap, maar wat zou inderdaad 'dat andere' zijn.. spannend! Succes in ieder geval! Hier is het nog rustig.. nog 2 weekjes en dan echo!!
Morgen dames. hier weer flink aan het knuffelen geweeest met de wc dat gaat ook nog wel een poos door denk ik. vanaf vandaag mag ik nog maar 1 zetpil per dag. dat is wel ff een domper hoor. zie er erg tegenop. maar de HA wil per se dat ik nu afbouw. en als het niet gaat wil hij dat ik andere meds krijg. maar goed we zullen het gaan zien.
@ natascha; wat vreselijk zeg, dat je steeds moet overgeven! En dan helemaal afbouwen met medicatie! Waarschijnlijk een erg sterke, dat niet helemaal goed is voor langdurig gebruik! Hopelijk verdwijnt deze kwaal snel! sterkte..
Corinuh het is emesafene maar het zijn zetpillen. en daar zitten vast weer andere bijwerkingen aan. ik merk het wel heel erg aan mijn darmen hoor.. vnacht heel veel buikpijn gehad. bij me dochterjte had ik de pillen die moest ik ook rond deze tijd gaan afbouwen, las ik toevallig net in me dagboek. ben benieuwd hoe het zal gaan
He bah Natas, hoop dat je snel van je misselijkheid af bent, spreek ook uit ervaring van de zwangerschap van Britt, weet hoe verschrikkelijk het is. Een half uurtje geleden heb ik een echo gehad ivm de nekplooimeting omdat de gyn dacht dat ik dus verder was. Termijn van de echo was nu 8w6d, ben vandaag 9w1d. Maar volgens de vk zegt dat dus nog helemaal niets, dus kan de afspraak voor de nekplooimeting gewoon laten staan op 15 Juni om 8.30 uur. 11 Juni had ik zoiezo nog een afspraak staan voor controle en termijnecho en die blijft ook gewoon staan. Oh wat voel ik me bevoorrecht met zoveel echo's. Kleine uk was al lekker aan het spartelen, hartje weer mooi zien kloppen. Prachtig was het weer. Britt vond het ook geweldig om te zien hoe haar broertje/zusje gegroeid is in de afgelopen 2 weken. Ze blijft ook volhouden dat het een meisje is hahaha. Hier de echo van vanochtend.
Prachtige echo. nee de termijnen zegge idd niets nu. pas met de 12week echo word de datum vast gesteld
Wat een ontzettend mooie echo. Leuk hè. Hier 19 juni termijn echo dan ven ik 11 weken ben benieuwd Hier zit ik lekker in de tuin van t zonnetje aan t genieten. Love it.
Hallo dames, Mag ik gezellig met jullie meekletsen? Ik ben volgens de berekeningen uitgerekend op 4 januari. Wil iemand mij aan de lijst toevoegen? Groetjes Chila
Dankjewel. Nou ik ben dus Chila, 22 jaar bijna 23. Mijn vriend en ik zijn 2 jaar samen. Maar we kennen elkaar al veeeeel langer. We hebben samen heel wat meegemaakt en vorig jaar juni gestopt met de pil. Helaas bleek toen dat ik niet ongesteld werd en na maanden niet ongesteld te zijn geweest hebben we geinformeerd bij een fertiliteitskliniek (omdat het ziekenhuis ons niet wou helpen) en het bleek dat ik pcos heb. Kuurtje duphaston gekregen en daarna begonnen met clomid in maart en meteen de eerste x clomid zwanger geraakt! Wij zijn heel gelukkig dat het zo snel mocht lukken en hopen natuurlijk dat het goed blijft gaan. We hebben inmiddels 3 echos gehad en het hartje klopt mooi en ons kindje groeit goed.
Hoi Chila, Van harte welkom en van harte gefeliciteerd met je zwangerschap. Mag ik vragen hoe bij jou de diagnose pcos is vastgesteld? Dames bedankt voor de lieve reacties op de echo...
Dankjewel, was duidelijk te zien op de echo die ik had gekregen. Zaten allemaal blaasjes. Het is alleen niet officieel vastgesteld want ik moest 5 kilo afvallen van het ziekenhuis maar nadat ik ben afgevallen kwam mijn menstruatie nog steeds niet terug.
Dankje, ja dat is heel fijn. En zeker dat het nog zo snel gelukt is met behulp van clomid. We mogen van geluk spreken. Jullie natuurlijk ook allemaal gefeliciteerd!!
Hee meiden, Vandaag bij de gyn geweest en alles gaat gelukkig nog steeds goed :d! Ze hebben de beeb gemeten en volgens de meeting zou ik 8 weken en 6 dagen zijn ipv 8 weken en 5 dagen. Nu zijn we dus + 1 dag haha. Ik ben nu klaar bij de Fertipoli en ben overgedragen aan de gyn. Op 6 juni daar de eerste echo . Ik hou nu gewoon nog even de eerste meeting aan, met 12 weken zullen ze vast beter kunnen meten wanneer ik precies uitgerekend ben. Hoe gaat het verder hier meiden?? @ nieuwe dame(s): welkom @ kimmvbritt: mooie echo meis @ missm: mooi dat het goed gaat !