en de buggy. alles ff een keertje wassen en het kan deze ronde nog prima mee. alleen de banden moeten we eens oppompen
Sher thnx alles moest neutraal zijn omdat we niet wisten of we zoontje of dochtertje zouden krijgen. dus dit is een prima kleur voor zomer al winter. ik zal zowieso geen donkere kleur nemen want volgens mij word dat in de zomer heel warm
Dit is de kleur van onze wagen, hier met onze zoon van ondertussen 4 erin. Het is de Quinny Buzz uit 2007. Bekijk bijlage 249680 We bestellen nu wel alsnog de winterband als voorwiel erbij. Want hoe blij ik ook met deze wagen ben, hij rijdt echt heerlijk en is makkelijk in- en uit te klappen en heerlijk compact in de auto, het slippen van het voorwiel in de supermarkt was een nachtmerrie. Dat voorwiel slipt vind ik op vele gladde oppervlakten en dat heb ik zo vervelend gevonden, alleen hadden ze er toen nog niet een luchtband ofwel de winterband voor. Hij is al in bestelling bij de babydump, maar kan pas geleverd worden in week 32 De babykamer hebben we ook al uitgekozen, maar als het goed is gaat mijn oom of mijn vader die maken, zoniet, dan bestellen we die ook gewoon. Foto's hiervan kan ik niet uploaden, want die zijn beschermd op de site. @Marloesha, wat een geruststellend nieuws moet dat voor je geweest zijn! Nu hopen dat die bloeduitstorting slinkt en dat je gewoon heerlijk extra echo's hebt gehad waar je van hebt kunnen genieten.
Wat een mooie foto.. En een heel mooi jochie erin ! Dat verhaal over het voorwiel ken ik wel, daarom heb ik de andere band erbij genomen hihi.
Leuk al die wagens te zien! Ben al wel aan het kijken naar wagens en hebben al een beetje geoefend met een paar. Ben helemaal weg van de Joolz earth maar die is echt zo duur. De mutsy evo vond ik ook wel wat en betaalbaarder. Maar we moeten nog even flink gaan vergelijken en voelen. Nog meer dames zo moe? Heb net een uur liggen slapen (val gewoon in slaap tijdens lezen of tv), val sinds een week elke dag een keer in slaap (eind middag, rond avondeten of daarna) en slaap ik niet dan ben ik echt niet aanspreekbaar . Geen ramp hoor dat dutje als het kan en ik ga er vanuit dat het weer voorbij gaat maar was benieuwd! Ga de voorbereidingen voor het eten maar doen (soort tajinegerecht maar dan uit een doosje + verse ingrediënten, lekker simpel), hopen dat het me smaakt.
Fijn dat het beebje er goed uit ziet marloescha! Hier nog niet aan t kijken naar babyspullen. Durf nog niet echt te gaan zoeken & kijken.... Ben erg afwachtend merk ik..... Hier zo 'n avondronde werken.... Kom btw uit Twente
Ik ga morgen kijken naar een mutsy.. Deze ga ik morgen kijken...http://www.zwangerschapspagina.nl/kinderwagens/361307-mutsy-4rider-single-spoke-compleet.html En een maxi cosi cabrio had ik al gehad van me vriendin...
Versluis ook erg mooie kleur wagen kan ook prima voor een meissie. de Stokke vind ik trouwens helemaal niets.
Eens Natas! Die stokke kost een godsvermogen, maar vind 'm eingelijk helemaal niet zo leuk. Mjaa meningen verschillen hihihi
Sher ja das maar goed ook he niet iedereen meot hetzelfde hebben. nee ik vind die stokke gewoon heel hoog en vind het gewoon eng/gevaarlijk. wij hebben net lekker Mac voedsel gegeten haha lekker fout
Ooooh Natas wel lekker !! Ik kan dat (helaas) niet meer eten na mijn maagverkleining. Wij hebben tjauw min gegeten met wat geroosterd vlees.
Ik kan vet amper verdragen. Maar goed ik mis het ook niet meer hoor. Maar sommige dingen zijn soms wel lastig om te laten, maar aan de andere kant ben ik ook wel heel blij. Ben in 7 maanden 40 kg verloren
Dat is wel netjes joh 40 kilo eraf. lijkt me wel moeilijk altijd rekening te moeten houden met je eten. maar je raakt er ookwel aan gewend natuurlijk..
ja opzich ben ik er nu wel redelijk aan gewend. Alleen soms merk ik dat ik nog met m'n hoofd eet ipv m'n maag haha. Maar goed alles valt te leren he
Ik heb de Mura 4 en Maxi cosi pebble, beide in zwart! Wilde een neutrale kleur! Bovendien ben ik niet heel erg fan van kleurtjes... zoals rosé of blauw!