1 t/m 15 januari 2013 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door SeaShell, 15 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dropje26

dropje26 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.010
    0
    36
    bedankt! en doe niet zo gek! dit forum is ook voor de vrolijke verhalen! xx geniet van je zwangerschaP!

2. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Jeetje Suuskie :$

Wat vreselijk zeg!! En je bent zelfs zo 4 weken op vakantie geweest :(
    Sjee, wat een klote nieuws

Heel veel sterkte toegewenst. Dikke knuf :( :(

3. Akkoe

Akkoe Fanatiek lid

25 apr 2012
    1.186
    0
    0
    Wijkverpleegkundige Buurtzorg Nederland
    @ilja welkom! Geniet ervan

@suus.... Dikke knuffel voor jullie! Sterkte morgen. X

4. Liana1982

Liana1982 Actief lid

10 apr 2012
    307
    0
    0
    Omg. Amsterdam
    Sterkte suus!!!!!!

5. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Suus ik vind het echt vreselijk voor jullie.
    dit begrijp je toch niet een prachtig kindje die het goed doet.
    en die word morgen weggehaald :(
    vraag je wel of ze het kindje bewaren zodat je het nog kan zien?
    of wil je dat niet??
    hele dikke knuffel

6. chila

chila Niet meer actief

Suus: wat een verschrikkelijk nieuws. Ik wens je heel veel sterkte.

Liefs Chila

7. Sher1986

Sher1986 Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.050
    0
    36
    Accountmanager Binnendienst
    Almere
    Lieve Suuskie,

Wat ontzettend naar en erg voor jullie!
    Ik wil je alle sterkte toewensen die je maar kunt wensen.:(
    Heb er even geen woorden voor, maar wil je in ieder geval laten weten dat ik aan je denk. Heel veel sterkte morgen en ik hoop echt dat jullie er samen sterker uit komen!

8. nicolioo

nicolioo Bekend lid

1 dec 2008
    901
    0
    0
    suuskie, heel veel sterkte morgen en de dagen erna, ook voor suuskieman.

9. Ange84

Ange84 Fanatiek lid

26 apr 2012
    1.398
    707
    113
    Vrouw
    Ambtenaar
    Noord-Brabant
    Suuskie, wat een verschrikkelijk nieuws :( Ik wens jullie heel veel sterkte en kracht toe.

Liefs Angel

10. Marloescha

Marloescha Actief lid

23 feb 2012
    427
    0
    0
    Hoogerheide
    Wat een verdrietig nieuws. Heel veel sterkte Suuskie, ik zal morgen aan jullie denken.

11. Versluis

Versluis Fanatiek lid

10 jul 2011
    1.924
    0
    0
    Filiaalmanager
    Zeeland

Hey Suus,

Ik wil je heel veel sterkte wensen morgen en voor de tijd daarna!!! Wat verschrikkelijk, zo'n mooi compleet kindje en het mag toch niet zo zijn, dat is niet te begrijpen. Ik heb er de rillingen van en ik weet ook niet goed wat te schrijven. Ik denk aan jullie! XX

12. Frommeltje

Frommeltje Fanatiek lid

26 dec 2010
    1.086
    0
    0
    Pff sprakeloos!!! Heel veel succes Suus! Morgen en de komende tijd

13. Marloescha

Marloescha Actief lid

23 feb 2012
    427
    0
    0
    Hoogerheide
    Vandaag brand er een kaarsje voor jou en de baby Suuskie!

14. Liana1982

Liana1982 Actief lid

10 apr 2012
    307
    0
    0
    Omg. Amsterdam
    Straks om 11 uur echotijd voor mij.....
    Naar wie kan ik eventueel de foto weer mailen, ik krijg het er nog steeds niet op :(

15. missm

missm Bekend lid

12 mrt 2012
    931
    123
    43
    @Suuskie ontzettend veel sterkte ik zal aan je denken.

@hier gisteren een goede echo gehad. blijkt dat mijn baarmoeder iets gekanteld is waardoor ze vorige week dachten dat ik minder ver was. Nu ben ik dus weer een stuk vooruit gezet en hoor ik weer gewoon officieel hier en staat de uitgerekende datum op 10 januari.
    Blij iniedergeval dat alles weer goed is bevonden. Intake was verder ook goed geen gekke dingen ik wordt alleen meer op suiker getest omdat mijn moeder diabetes heeft. Ik vind het allemaal prima.

16. Ange84

Ange84 Fanatiek lid

26 apr 2012
    1.398
    707
    113
    Vrouw
    Ambtenaar
    Noord-Brabant
    Brr ik heb ook om 11.00u mijn intake en eerste echo. Ben zoooo zenuwachtig!

Missm, fijn dat je echo goed was!

17. KimmvBritt

KimmvBritt Actief lid

22 okt 2007
    235
    0
    0
    Huisvrouw
    IJsselstein
    jeeeetje Suus, ben ff een tijdje niet geweest en dan lees ik dit.
    Wil je heeeeeeel veel sterkte wensen in deze moeilijke tijd, weet verder eigenlijk niet zo goed hoe ik moet reageren. Vind het echt heel erg voor je.

Sorry meiden dat ik er niet zovaak ben om mee te schrijven, maar heb er gewoonweg de fut niet voor.
    Lig 's avonds om half 8 al op bed. Niet om te slapen, maar gewoon rustig liggen en tv kijken. Oke ik lieg, soms ga ik ook al slapen. Ben gewoon zoooooooo moe.

@echo's wat goed allemaal en voor diegene die nog moeten, spannend..!!

@puistjes ik heb ze ook, op mijn rug, borst, gezicht, pfff echt niet leuk gewoon.

@misselijk nog met vlagen en bij het ruiken van bepaalde dingen kan ik ineens kotsmisselijk worden....

@eten hebben jullie ook dat jullie niet alles meer kunnen eten omdat je er ziek van wordt/maagzuur van krijgt.
    Ik word er niet goed van....

Hier net bloed laten prikken voor de combinatietest, zat daar weer met het zweet in me handen, ik vind het zoooo leuk om bloed te laten prikken, NOT....
    Maar het is weer gebeurd en voorlopig geen geprik meer voor mij.

Aankomende maandag 2e afspraak bij de vk, dan ben ik 10w6d en krijg ik ook de termijnecho. Ik ben zooo benieuwd wat de uiteindelijke datum gaat worden. Weet zeker dat ik op 10 april namelijk mijn eisprong heb gehad.
    En dan vrijdag de 15e nekplooimeting, pffff zenuwslopend.
    We willen graag mijn dochter meenemen van bijna 6, hebben jullie enig idee of dit mag?

Ik ga weer even wat doen hier in huis, net al de bedden verschoond en alles gestofd en gezogen, nu de rest nog, word al moe als ik eraan denk hahahaha.

Kom straks weer ff bijlezen..

18. Sher1986

Sher1986 Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.050
    0
    36
    Accountmanager Binnendienst
    Almere
    @ KimmvBritt: Volgens mij mag je je kleine meid gewoon mee nemen hoor. Ik heb mijn kleine nu ook al een paar keer meegenomen. Misschien is het handig om nog een volwassene mee te nemen, mocht ze dan wat aandacht willen als jij op de stoel ligt, kan iemand haar even afleiden...

@ Suuskie: Heel veel sterkte vandaag en uiteraard ook alle andere dagen.

@ Echo's: Meiden die vandaag gaan, succes allemaal :D!
    Ik ben morgen weer aan de beurt. De eerste echo bij de gyn. Bij de Ferti poli ben ik nu klaar en heb ik afscheid genomen en nu gaan we over naar de gyn. Ben benieuwd hoe het er allemaal voor staat :).

19. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

hier mogen geen kinderen mee naar de combinatietest of 20 weken echo. word hier ook altijd vooraf gemeld. combinatietest is heel nauwkeurig en secuur meten van de nekplooi, en daar willen ze liever geen kinderen bij, ivm dat ze er doorheen kunnen praten, en eventueel in geval van slecht nieuws

Ik reageer ook weinig. ben echt hondsmoe en heb weinig puf voor dingen.

Hier donderdag weer een echo, pfff ben zo zenuwachtig en benieuwd. ik zal blij zijn als ik die 12 weken over ben, vind het maar zenuwslopend en spannend hoor!

@ puisten; hier ook heel mn rug/borst en gezicht onder :p denk dat veel mensen wel vermoeden dat ik zwanger ben aan m'n gezicht te zien. had ik bij de vorige ook heel erg.

suuskie, heel veel succes vandaag meid :( ik leef echt met je mee..

andere meiden vandaag veel succes bij de echo!

20. KimmvBritt

KimmvBritt Actief lid

22 okt 2007
    235
    0
    0
    Huisvrouw
    IJsselstein
    Thnx Sher voor je snelle antwoord.

Ik heb haar al 2 keer meegenomen naar een echo bij de vk en ze vind het prachtig om haar broertje/zusje te zien.

Maar omdat deze echo dus een stuk langer zou duren had ik zoiets van is het slim om haar mee te nemen. Ze is in ieder geval erg geduldig, dus daar zal het niet aan liggen.

Mijn man gaat ook mee, dus mocht ze even aandacht willen dan komt dat helemaal goed.

Dan heeft ze dus een extra dagje vrij want moet om 8.30 's ochtends al, dus meld haar dan wel een dagje "ziek". Oh klinkt eigenlijk heel erg als ik het zo zie staan. Maarja zou vast niet de enige zijn die haar kind af en toe thuis houdt terwijl ze niet ziek is.

@Sher, spannend morgen..!! Zou vast allemaal goed zijn, daar ga ik van uit, maar altijd leuk om weer te spieken bij de kleine.

Ik kan echt niet wachten tot volgende week, echt erg eigenlijk, heb al veel echo's gehad maar toch ben ik elke keer weer zenuwachtig...

Deel Deze Pagina