ik vertrouw er ook op dat alles goed zit. ik wil niet dat me onzekerheid me zwangerschap overschaduwd en dit zal ook ons laatste kindje zijn.
Haaiii meiden ik ga even ego doen...heb net berichtje van suus gehad met t volgende erin..Zei vroeg mij dit aan jullie te vertellen omdat ze zelf niet op de site kan komen momenteel Haaai meiden: 1 eileider minder, was een erg grote zwangerschap.. Ze stonden echt verbaast ervan te kijken in de operatiekamer. Ben net pas thuis, veel pijn, grote wond bij navel en 2 kleine. Niet geslapen erg moe.. 2 weken niks doen, 6 weken rustig aan dus niet tillen, fietsen etc.. Dikke kus
@ hartje: Jeetje wat erg voor Suus! Wil je haar ( en haar man/familie ) heel veel sterkte toewensen in deze en de aankomende tijd.. Dit wens je niemand !
Wens Suuskie heel veel sterkte toe!!! Verschrikkelijk dat ze dit mee moet maken (natuurlijk ook voor partner/familie). Knuffel
mooie echo meid!!!!!.. als dit zo zie hoop ik dat mijn datum snel voordert wil ook weer echo ben benieuwd man....leuk leuk leuk
Pff wat vreselijk voor Suuske... heel veel sterkt met herstel! @Sher: Wat een mooie echo... nog precies 1 weekje.. dan mag ik ook! HOpelijk dat alles goed gaat en is...!! Ik denk dat we geen combitest gaan doen, is inderdaad een kansberekening!
Suus sterkte!!!!! En over 2,5 week heb ik gewoon weer een echo joehoe.... ( komt ook omdat we dan de nekplooimeting laten doen) maar toch! Heerlijk weer baby'tje kijken!
suus veel sterkte! voor de anderen, proficiat met de echo's, geweldig he ik denk dat ik me hier moet afmelden! bij de eerste echo kwamen we uit op de datum van 4 januarie, gisteren kreeg ik een intakegesprek en onverwachts een echo, was zeer leuk! pixel is zo goed gegroeid dat de verwachte datum nu 28 december 2012 zal zijn, geweldig, dat het nog maar een weekje vooruitgaat dan gaat de zwangerschap goed voorbij , men handtekening moet ik nog aanpassen. pixel is nu dus 10 weken en 5 dagen als ik het goed heb. pixel heeft alles al, hoofdje, armpjes, beentjes, lijfje, zelfs de ogen, neus en mondje was al te zien, hartje klopt goed en pixel is 3cm en 40mm. pixel was ook wakker en was de hele tijd met het armpje aan het zwaaien, echt geweldig om te zien! van de dokter moest ik ook hoesten, nou,...dat vond pixel maar niks, bewoog toen alle kanten op morgen of in het weekend zal ik de echo hier posten
Sydneyss wat fijn joh dat alles zo goed. maar officieel word de uitgerekende datum toch pas vast gesteld met de 12 week echo??
ja die krijg ik 15 juni, net voor we op vakantie gaan, we zijn benieuwd. misschien is het in belgie anders dan in nederland?
ik heb geeen idee. ik heb de 21ste de termijn-echo en dan word mijn preciese uitgerekende datum bekend
Wat leuk om weer te zien.... dacht even terug aan de allereerste x dat ik frommel zag met 9 weken en 6 dagen! Nog 2,5 week en dan mag ik ook spieken in de buik.... can't wait!