Naar die kramp, hoop dat het gewoon lekker wegblijft en je van je weekeindje weg gaat genieten! Hier een baggernacht gehad, weinig geslapen, vent kwam half 1 aanzakken (zou 11 uur naar huis komen) dus lag me ook nog op te vreten. Achteraf geen drama (behalve dat de hond wel nodig naar buiten moest en ik al in bed lag en ik geen idee had of hij al kwam) maar er zat al vanalles tegen dus het was even op. Toen werd ik erg misselijk en kon ik daar niet meer van slapen haha dus ik ben blij dat ik vanmorgen even rustig aan kan doen. Vanmiddag wel druk programma en manlief moet tot half 11 werken dus die zie ik pas laat weer. Gaan jullie morgen allemaal voetbal kijken? Thuis of buitenshuis? Ik moet even kijken hoe ik me voel, plan was eigenlijk in de kroeg te gaan kijken.
Goedemorgen dames..! @Sher wat vervelend die kramp, gelukkig is het nu weg en hopelijk blijft het ook weg. @Arual Verschrikkelijk he die nachten, hier gaat het de ene nacht ook beter dan de ander. Geniet ff van je rustige ochtendje, desnoods nog ff op de bank een dutje doen. @voetbal Ik ga morgen met me ouders en Britt in de kroeg kijken. Manlief moet werken dus die kan niet mee. Eerst 's middags naar school toe, omdat ik als moeder veel help op school hebben ze een soort bedankmiddag georganiseerd, ben benieuwd. Ga ongeveer een uurtje en dan lekker terug naar huis, langzaamaan omkleden voor de wedstrijd en dan lekker op me gemak richting kroeg. Hier vannacht een redelijke nacht gehad, Britt is al 2 nachten op de rij een beetje in de weer, gisternacht een klein beetje in der broek geplast en vannacht dus weer, maar dit keer geen klein beetje, maar der hele bed zat onder. Fijnnnnnn zo midden in de nacht, NOT. Lang geleden dat ze in bed heeft geplast, ze is al zolang zindelijk overdag en 's nachts. Ik kan trouwens niet meer wachten tot maandag, pffff wat gaan die laatste dagen langzaam voorbij, weer lekker gluren naar kleine ukkie. Hebben jullie trouwens al het idee dat je je kleintje voelt? Klinkt misschien heel gek, maar met 9w en een paar dagen had ik echt het idee dat ik kleine ukkie voelde, maar dacht ik zal wel gek zijn omdat het nog zo vroeg is. Maar afgelopen dinsdag toen ik precies 10 weken was, wist ik het zeker, dit is kleine uk. Kan niet goed uitleggen wat ik voel, geen vlinders, zijn ook me darmen niet, maar echt in me baarmoeder, ukkie gleed langs mijn baarmoederwand langs zeg maar. Jullie verklaren me ook vast voor gek hahaha. Ik ga hier even wat dingen klaarzetten, tante komt 3x in de week op de koffie hier, heb er vandaag eigenlijk helemaal geen zin in maarja, dat krijg je als je nog bij je ouders inzit. Hooguit tot eind augustus en dan krijgen we eindelijk na 6 1/2 jaar wachten de sleutel van ons eigen huis....
@kramp.... Hier ook af en toe... Ik hou t ff op groei klachten..... @voetbal, bij de buren. Elke keer weer n mini buurtfeest rondom de wedstrijden haha @weekend..... Drukdruk, draai zaterdag avond/nacht dienst bij plaatselijke zomerfeesten met cascada, op en top Volgend wknd ook nog party wknd, maar dan met van velzen & miss montreal heerlijk Oftewel..... Zal hier niet veel te lezen zijn, ben wel ff druk met organisatie chopchop. Fijn wknd
ey lieve dames! Bedankt voor jullie medeleven en reacties! Hier gaat het naar omstandigheden goed. Operatie is me erg tegen gevallen, veel pijn en kan/mag niets doen... en laat ik daar heel slecht in zijn.. Gelukkig wordt er goed voor me gezorgd. Besef dat er een einde is gekomen aan nog een zwangerschap is er nog niet helemaal denk ik. Ben gelukkig nuchter ingesteld dus misschien dat ik daarom niet een emo-wrak ben. Over 6 weken controle bij gyn en dan bespreken hoe en wat. In theorie kan ik gewoon nog zwanger worden. Heb zelf besloten om een pauze in te lassen. 3 mk in 8 maanden is genoeg geweest, en twee operaties al helemaal. Willen jullie mij van de lijst afhalen? Ik kom nog zo nu en dan gluren bij jullie! Hoop dat alles goed blijft gaan en jullie de statistieken lekker doorbreken door allemaal zwanger te blijven! Veel liefs Suus
Suuskie, meid vind het zo erg voor jullie. Ik wens jullie alle goeds toe. Heel veel knuffels! @kramp, hier ook nog steeds steken rondom mijn lies. Ik neem het voor lief, voor mij een teken dat alles goed groeit @slapen, vannacht kon ik niet in slaap komen. Gelukkig was ik deze week vrij, dus heb lekker tot 10u in bed gelegen @voetbal, wij gaan morgen in de krog kijken. Dames, allen een fijn weekend!
@ Suus, wat klink je dapper. Het is goed dat je de tijd neemt om te herstellen.Sterkte hoor. Hier vannacht weinig geslapen. Laat naar bed vanwege werke en dat voetbalgeklets en vanmorgen om kwart voor 5 wakker. Wat gegeten en gedronken en ik dacht.....Ik ga lekker terug. Vanavond weer werken dus wordt weer een late. Zondag ga ik met mijn vriendinnetjes lunchen nog voor mijn B-day en dan ga ik ze maar vertellen, waarom ik geen roseetje mee drink Heb er zin in!
Morgen SUus hele dikke knuff meisss. Sher krampen zijn echt eng joh.... Kimm hah zo gek is het niet. ik lag vanmorgen in bed en in1x dacht ik dat ik onderin me buik iets voelde ploppen echt het "baby" gevoel maar dat drukte ik gelijk weg omdat ik denk dat kan toch niet.
@ Suuskie: heel veel sterkte met herstel! Inderdaad raar denk ik dat de zwangerschap nu 'afgelopen' is! Hopelijk knap je snel op.. Hier ook veel steken onderin de buik.. voornamelijk als ik snel opsta uit de stoel/auto.. En qua gevoel.. zou toch best kunnen dat je iets voelt.. zijn dan misschien niet de bewegingen van de armpjes etc.. maar neem aan dat je vast wel iets kan voelen (ook al is het niet bewezen!) @ voetbal.. morgen naar Guus Meeuwis.. en daar voetbal kijken! Ben benieuwd of het leuk is!! (en of ik het vol hou )
Willen jullie duimen... Over 1 uur heb ik me praktijk examen taxi chauffeuse!!! Heb maar 2 rijlessen gehad en in 1 week Amsterdam uit mijn Hoofd moeten leren... ( hopen dat ik slaag!!) duim voor me! Ik ben ff helemaal zenuwachtig en zo grrr.. Verschrikkelijk dit!!
Hey dames! Jullie zullen je mij vast niet meer herinneren, maar heb me een tijdje geleden vanaf mijn vakantiebestemming aangemeld in deze topic. Inmiddels bijna een weekje geleden terug gekomen van een heerlijk ontspannen vakantie. Heb inmiddels ook mijn eerste echo achter de rug en die was gelukkig goed. Het was even zoeken (waar ik helemaal in paniek van raakte) maar met wat draaiwerk en met 2 vuisten onder mn billen verscheen daar onze garnaal met een mooi kloppend hartje. Pfjew!! Na de eerdere miskraam was de onbezorgdheid er namelijk flink van af en was gewoon erg bang dat hetzelfde weer zou gebeuren.. Maar gelukkig, garnaaltje was 1,5 cm groot en dus precies 8 weken oud. Inmiddels ben ik 8w + 4d. De uitgerekende datum is voorlopig 14 januari ipv 15 januari (moet dus ook in de lijst nog even aangepast worden, maar kan helaas niet met de telefoon).. Ik ben heel erg onzeker. Kan er niets aan doen maar kan het helaas niet uit mn hoofd zetten. Wat daar t meeste aan bijdraagt is dat ik eigenlijk ook vrijwel niets voel Klinkt misschien stom, maar t liefst hing ik kotsmisselijk boven de pot. Niets van dat, geen eens een klein beetje. Wel wat gevoelige borsten, maar eigenlijk ook pas als ik ze aanraak. En oja, heeeeeeel af en toe een licht ongiegevoel in mn buik. Hebben meerdere van jullie ook zowat nergens last van? 19 juni weer de volgende echo.. Nou dat worden weer knikkende knieen! Met iedereen hier alles goed? Liefs, Weegschaal
Heb even wat terug gebladerd (gaat me denk ik niet lukken om allesssss terug te lezen wat ik gemist heb sorry liev dames) en zie dat Liana voor taxi chauffeur gaat! En meteen in de moeilijkste stad nog, Amsterdam! Heeel veel succes meis, zet m op! Suuske: jeetje meid ik word meteen verdrietig van je verhaal Ik wil je heel veel sterkte wensen. Ik heb nooit een bbz meegemaakt maar heb wel een MA gehad niet heel lang geleden. Het gevoel van je kindje kwijt zijn en niet meer zwanger zijn ken ik dus erg goed en ik leef dan ook heel erg met je mee. Alle woorden zijn natuurlijk niet genoeg maar er word aan je gedacht meid! Knuffel voor jou.. Liefs
Liana: Succes, hoop dat je geslaagd bent. Weegschaal: Maak je niet te druk. Je hoeft niet perse wat te voelen hoor, de ene keer voel ik wel allerlei kwaaltjes, de andere keer niet. Ik maakte me eerst ook ontzettend druk als ik niets voelde maar op de echo's was dan toch een mooi groeiend kindje te zien. Probeer jezelf niet gek te maken. Voetbal: Wij gaan lekker bij me zus en haar man kijken. Gezellig. Vandaag 10 weken zwanger Vanavond een feestje. Nou en ik ben vanaf vanochtend al flink beroerd. Hopelijk zit ik niet half spugend op het feestje vanaaf
Weegschaaltje ik ken je nog wel leuk dat je er weer bent hoe was je vakantie??? en vreselijk die onzekerheid. ik kan je zeggen ik ben letterlijk kotsmisselijk en toch nog af en toe onzeker hoor maar lang niet zoveel als jij. Als je misselijk bent zegt het nog niet dat alles oke is he maaar ik vertrouw op me lijf. nu is dit voor mij makkelijk praten omdat ik gelukkig nog niets heb meegemaakt qua Mk. maar jij hebt een mooie echo gehad dus probeer te genieten. zodra je onzeker word kijk je naar je mooi echo
Ik ben gezakt.... Volgende keer beter!!! Ik ben er sjagerijnig... Dus ik ga ff eten en op tijd me bed in.. Ben er morgen weer!!! De nieuwe welkom.. En de echo... Gefeliciteerd Sorry hoor !! zit er ff door heen.. Heb de hele dag nog niet gegeten en ik roep al da laatste 3 uur dat ik moet eten maar er werd niet geluisterd dus nu ben ik zwaar geïrriteerd... En heb ik wat uit de vriezer getrokken...