Ik zat ook onder de pukkels. heb vorige week een scrub-creme gehaald van nivea dat doe ik om de dag onder de douche. scrub ik heel me gezicht. en heb nu al zeker 3kwart minder pukkels. voor mij werkt het scrubben super.
Chila..... Hoe ist gegaan? Hier morgen weer voor de echo.... Zoooo spannend.... Hoop zo dat,t goed mag zijn..... Nu eerst ff slapen, na n aantal drukke dagen @work en daarna taarten bakken voor morgen mn verjaardag (en die van mn tweeling broer )
Mijn huid is wel wat vetter dan normaal. Ik denk dat je huid goed verzorgen het enige is wat helpt. Dus iets van facewash in de ochtend en avond en een goede crème. Daarnaast scrub ik ook om de dag!
Akkoe: ik moet vanavond, hier hebben ze savonds echo spreekuur. Wel handig, hoeft mijn vriend niet steeds vrij te vragen. Spannend. Ben benieuwd naar onze kleine. Jij veel succes morgen
Dag dames, Hier ook last van pukkeltjes op mijn borst en rug. Gelukkig (nog) niet in mijn gezicht. Mijn haren vallen wel uit Jullie daar ook last van? Succes met de echo's vanavond en morgen. Ik mag ook morgenochtend weer :d
even een kort egoberichtje: Echo was helemaal goed, het ukje lag flink te bouncen daarbinnen en te fladderen met armpjes, heel leuk! Voor termijn was het eigenlijk net te vroeg dus de 28e officiele termijnbepaling! Echo zelf volgt nog!
Hoi allemaal, Vandaag ook echo gehad! Hele mooie echo, erg beweeglijk etc.. Alleen ze hebben vocht rond het hoofdje ontdekt.. das is ontzettend balen. We weten nog niets.. we moeten eerst naar een gynacoloog.. Waarschijnlijk is het niet goed.. HOpelijk roepen ze me snel op, dit is erg frustrerend en maakt me onzeker.. @ arual; gefeliciteerd!!
Corinuh, wat naar voor je! Duimen dat alles goed zit. Meiden, heb dus straks echo gehad en alles was supergoed! Uitwendige echo was de beeb lastig te zien dus na een poosje toch even inwendig gedaan. Hartje klopte goed, erg beweeglijk. Goed gegroeid! Alles erop en eraan. enen.. We zijn een week vooruit gezet. Ben nu dus 11weken en 5 dagen ipv 10 weken 5 dagen. Vrijdag 12 weken! Onze uitgerekende datum komt nu op 28 december! Dus eigenlijk hoor ik niet in dit topic maar blijf toch graag als jullie het goed vinden. Morgen plaats ik wel even de echo. Groetjes Chila
@Corinuh: he gatver, da's wel het laatste wat je wilt horen bij een echo, dat het misschien niet goed zit. Hebben ze je iets verteld wat het mogelijk zou kunnen zijn? Ik hoop dat je snel terecht kan en meer te weten komt. M'n duimen draaien... @Chila: Gefeliciteerd met de mooie echo! Tuurlijk moet je gewoon hier blijven kletsen. @Arual: ook gefeliciteerd met de echo, ben benieuwd naar de foto! Akkoe en Ange84: succes morgen met de echo's, dat alles maar okay mag zijn! Hier gaat alles redelijk goed. Ik had een paar dagen last van wat bloedverlies en zelfs hele lichte krampen, maar de rust is weergekeerd. Ik wacht maar gewoon af tot de echo volgende week vrijdag. Ik hoop dat alles goed zit.
Corinuh heel veel s6..! Duim voor je dat alles goed is..! @echo's ben benieuwd naar jullie foto's, maar wat een goed nieuws zeg dat het er goed uitzag. En Chilla een week vooruit, wow..! Heerlijk gevoel moet dat zijn dat je bijna 12 weken bent. Het is even rustig van deze kant, dochter is ziek thuis. Gisterochtend werd ik gebeld door de juffrouw of ik haar wilde komen halen. Nu vanochtend is de keelpijn alleen maar erger, dus ik even kijken in haar mond, zijn de amandelen vergroot en allemaal spikkels erop, dus me arme schat heeft gewoon een keelontsteking. Vanmiddag om 14.20 naar de huisarts, ze zal wel een kuurtje krijgen. Hoop dat ze snel opknapt. Morgenochtend vroeg hebben wij de nekplooimeting, dochterlief zou eigenlijk ook meegaan, maar in deze conditie blijft ze lekker bij oma. Gisteravond hebben we weer het hartje gevonden met de angelsound, dit keer had ik het hartje binnen 10 minuten gevonden en dit keer hebben we er heeeeeeeeel lang van kunnen genieten. Heb op een gegeven het apparaat uitgezet, want door het drukken op je buik, krijg je een soort blauwe plek gevoel hihi. Zelfs de kleine meid heeft kunnen meeluisteren, want die was wakker geworden. Ik ga weer even bij mijn dochter zitten, kom straks weer even lezen..
Hee meiden! Hier even een berichtje van mij! @conrinuh: Heel veel succes en sterkte meis, hoop dat alles alsnog in orde is.. @Kimm: Wat sneu voor je meisje! Beterschap toegewenst en succes morgen met de echo.. @ meiden: Hoop dat met jullie ook alles goed is en succes met de aankomende echo's @ hier: Mijn buik begint nu toch wel op te zetten, heb last van een borrelend geluid in de buik en lucht. Hebben jullie daar ook last van???
Even de echo van gisteren. Ze zijn niet zo duidelijk, voor de 10 weken doen ze het bij ons in het ziekenhuis altijd inwendig maar ze ging het toch uitwendig proberen. Mn blaas zat heel erg vol (liep een beetje uit) dus nadat ze deze plaatjes vastgelegd had mocht ik even gaan plassen zodat ze misschien een scherper beeld kreeg voor een foto'tje. Helaas pindakaas, toen kon ze niet meer bij onze uk komen dus bleef het bij deze plaatjes. Omdat het eigenlijk nog te vroeg was voor de termijnbepaling doen we die de 28e. We zagen m nu al flink bewegen, dat was erg leuk . Datum voor de 20-wekenecho is ook gepland.
Corinuh, wat naar! Hoe is de echo geweest? Ik duim voor een goede uitslag. Arual, wat een schattig kleintje! Kimm, veel beterschap voor je dochtertje. Hoop dat het snel beter gaat. Sher wat een schattig buikje! Andere meiden, hoe gaat het? Hebben jullie ook al een buikje? Ik een darmenbuikje? Ben nu in totaal 1 kg aangekomen. Mijn termijnecho vanochtend was goed. Beebje lag te slapen. De vk vroeg of ik even wou lachen of hoesten en toen begon beebje te spartelen Ik ben nu weer een dag vooruit gezet. Uitgerekende datum op 30 dec. 2012 Ik zal vnvd een echo plaatsen!
@Arual toch een hele mooi echo meid..! Heerlijk he die kleine frummeltjes..! @Ange Ben benieuwd naar de foto..! Mooi dat alles goed was, geeft toch weer een fijn gevoel he. Vooral als kleine frummel gaat bewegen. @Corinuh weet je al wat meer meis?
Corinuh, heel veel succes morgen, ik hoop dat ze snel meer duidelijkheid kunnen geven! Ik heb wel wat last van pukkeltjes, maar niet extreem in mijn gezicht (niet meer dan normaal) Opgeblazen voel ik me al weken, dus echt verbergen dat er iets zit...Nu moet ik zeggen dat iedereen het aan mijn borsten ziet hahaha. (vooral de mannen) Mijn allergrootste kwaal is toch wel 0,0% energie. Ik werk vaak 's middags/'s avonds maar dan is eigenlijk de koek al wel op... Ik heb best veel echo's gehad in de afgelopen weken en nu zit er lang tussen grrr. das dan wel weer jammer. Ik zie veel mooie echo's voorbij komen zeg! Tijd om op de bank te gaan hangen...voor een uurtje dan.Energie sparen voor vanmiddag.