Lijst 1 t/m 15 Januari Mama's! 1 KimmvBritt (2e kindje,thuis,bv) Laura1986 (1e kindje, thuis, bv) 2 Natascha1 (2e kindje,thuis Bv) 3 Nicolioo (3e kindje,zh,bv) 4 Sher1986 (2e kindje, zh/th) Ik ben verliefd (4e kindje / thuis / BV) Sydneys (1e kindje) Ange84 (1e kindje) Luun (4e kindje, zh/th, bv) 5 Evaaatje (2e kindje, zh, bv) Akkoe (1e kindje, zh,bv/fv?) 6 Hartje1982 (2e kindje) Suuskie (1e kindje zh) Sweetlove (3e kindje, th/bv) Corinuh (1e kindje) Iellie (1e kindje, th?/bv) 7 8 9 10 Vivian (1e kindje) 11 Sarah84 (2e kindje) Dromenvanger (2e kindje) zkh medische indi. / BV 12 Missm (1e kindje) 13 sorien (1e kindje) 14 Arual83 (1e kindje) MayD (2e kindje / thuis / BV ) daantje22 (2e kindje/zh/fv) Tumtum (1e kindje/ zh/ bv) 15 Afsprakenlijst: 22-05 Daantje22 gynaecoloog echo/intake 30-05 Sher1986 11.30 uur echo 06-06 MayD intake VK + echo 8.30 uur *************************************** mijn afspraak erbij gezet. Dames bij het quoten van deze lijst wel ff de quote haakjes weghalen a.u.b., alleen dan blijven de kleuren en layout behouden
idd raar dat het overal anders werkt. denk omdat op het formulier staat '' vanaf 6 weken'' dat ik daarom pas mee mag doen bij de zwangerschap van m'n zoontje mocht ik ook pas met 6 weken meedoen, maar was ook dezelfde informatrice
Lijst 1 t/m 15 Januari Mama's! 1 KimmvBritt (2e kindje,thuis,bv) Laura1986 (1e kindje, thuis, bv) 2 Natascha1 (2e kindje,thuis Bv) 3 Nicolioo (3e kindje,zh,bv) 4 Sher1986 (2e kindje, zh/th) Ik ben verliefd (4e kindje / thuis / BV) Sydneys (1e kindje) Ange84 (1e kindje) Luun (4e kindje, zh/th, bv) 5 Evaaatje (2e kindje, zh, bv) Akkoe (1e kindje, zh,bv/fv?) 6 Hartje1982 (2e kindje) Suuskie (1e kindje zh) Sweetlove (3e kindje, th/bv) Corinuh (1e kindje) Iellie (1e kindje, th?/bv) 7 8 9 10 Vivian (1e kindje) 11 Sarah84 (2e kindje) Dromenvanger (2e kindje) zkh medische indi. / BV 12 Missm (1e kindje) 13 sorien (1e kindje) 14 Arual83 (1e kindje) MayD (2e kindje / thuis / BV ) daantje22 (2e kindje/zh/fv) Tumtum (1e kindje/ zh/ bv) 15 Afsprakenlijst: 22-05 Daantje22 gynaecoloog echo/intake 30-05 Sher1986 11.30 uur echo 06-06 MayD intake VK + echo 8.30 uur 11-06 KimmvBritt 2e afspraak VK + termijnecho 09.40 uur *************************************** Ook ik heb mijn afspraak er even bij vermeld.
Lijst 1 t/m 15 Januari Mama's! 1 KimmvBritt (2e kindje,thuis,bv) Laura1986 (1e kindje, thuis, bv) 2 Natascha1 (2e kindje,thuis Bv) Sampiej (1e kindje, zh, bv) 3 Nicolioo (3e kindje,zh,bv) 4 Sher1986 (2e kindje, zh/th) Ik ben verliefd (4e kindje / thuis / BV) Sydneys (1e kindje) Ange84 (1e kindje) Luun (4e kindje, zh/th, bv) 5 Evaaatje (2e kindje, zh, bv) Akkoe (1e kindje, zh,bv/fv?) 6 Hartje1982 (2e kindje) Suuskie (1e kindje zh) Sweetlove (3e kindje, th/bv) Corinuh (1e kindje) Iellie (1e kindje, th?/bv) 7 8 9 10 Vivian (1e kindje) 11 Sarah84 (2e kindje) Dromenvanger (2e kindje) zkh medische indi. / BV 12 Missm (1e kindje) 13 sorien (1e kindje) 14 Arual83 (1e kindje) MayD (2e kindje / thuis / BV ) daantje22 (2e kindje/zh/fv) Tumtum (1e kindje/ zh/ bv) 15 Afsprakenlijst: 22-05 Daantje22 gynaecoloog echo/intake 30-05 Sher1986 11.30 uur echo 06-06 MayD intake VK + echo 8.30 uur 11-06 KimmvBritt 2e afspraak VK + termijnecho 09.40 uur ***************************************
Lijst 1 t/m 15 Januari Mama's! 1 KimmvBritt (2e kindje,thuis,bv) Laura1986 (1e kindje, thuis, bv) 2 Natascha1 (2e kindje,thuis Bv) Sampiej (1e kindje, zh, bv) 3 Nicolioo (3e kindje,zh,bv) 4 Sher1986 (2e kindje, zh/th) Ik ben verliefd (4e kindje / thuis / BV) Sydneys (1e kindje) Ange84 (1e kindje) Luun (4e kindje, zh/th, bv) 5 Evaaatje (2e kindje, zh, bv) Akkoe (1e kindje, zh,bv/fv?) 6 Hartje1982 (2e kindje) Suuskie (1e kindje zh) Sweetlove (3e kindje, th/bv) Corinuh (1e kindje) Iellie (1e kindje, th?/bv) 7 8 9 10 Vivian (1e kindje) 11 Sarah84 (2e kindje) Dromenvanger (2e kindje) zkh medische indi. / BV 12 Missm (1e kindje) 13 sorien (1e kindje) 14 Arual83 (1e kindje) MayD (2e kindje / thuis / BV ) daantje22 (2e kindje/zh/fv) Tumtum (1e kindje/ zh/ bv) 15 Afsprakenlijst: 18-05 TumTum intake vk 13.00 22-05 Daantje22 gynaecoloog echo/intake 30-05 Sher1986 11.30 uur echo 06-06 MayD intake VK + echo 8.30 uur 11-06 KimmvBritt 2e afspraak VK + termijnecho 09.40 uur *************************************** Ook ik heb mijn afspraak er even bij vermeld.
Lijst 1 t/m 15 Januari Mama's! 1 KimmvBritt (2e kindje,thuis,bv) Laura1986 (1e kindje, thuis, bv) 2 Natascha1 (2e kindje,thuis Bv) 3 Nicolioo (3e kindje,zh,bv) 4 Sher1986 (2e kindje, zh/th) Ik ben verliefd (4e kindje / thuis / BV) Sydneys (1e kindje) Ange84 (1e kindje) Luun (4e kindje, zh/th, bv) 5 Evaaatje (2e kindje, zh, bv) Akkoe (1e kindje, zh,bv/fv?) 6 Hartje1982 (2e kindje) Suuskie (1e kindje zh) Sweetlove (3e kindje, th/bv) Corinuh (1e kindje) Iellie (1e kindje, th?/bv) 7 Mama1987 (1e kindje) 8 9 10 Vivian (1e kindje) 11 Sarah84 (2e kindje) Dromenvanger (2e kindje) zkh medische indi. / BV 12 Missm (1e kindje) 13 sorien (1e kindje) 14 Arual83 (1e kindje) MayD (2e kindje / thuis / BV ) daantje22 (2e kindje/zh/fv) Tumtum (1e kindje/ zh/ bv) 15 Afsprakenlijst: 22-05 Daantje22 gynaecoloog echo/intake 30-05 Sher1986 11.30 uur echo 06-06 MayD intake VK + echo 8.30 uur 11-06 KimmvBritt 2e afspraak VK + termijnecho 09.40 uur 20-06 Mama1987 2e afspraak VK + termijnecho 14.30 uur *************************************** Mezelf erbij gezet, en mijn afspraak er even bij vermeld.
Zo ben ondertussen ook de lijst aan het bijwerken en ik merk dat lang niet iedereen even de moeite neemt om terug te lezen, kunnen jullie mij aub pb'en met de nieuwe gegevens, nu haal ik alles steeds uit de teskst. Nou ja zal wel niet zo heel erg veel meer bijkomen denk ik. @Sydneys, wauw die van jou is er vroeg bij met zijn of haar hartje hahaa, wel heel erg fijn, aan een echo zonder kloppend hartje heb je ook niet zo heel erg veel. Wel spannend voor jullie en de andere schildkliermeiden met het miskraamgevaar. @Ange, nog wel lang wachten maar dan weet je ook echt meer, daarna is de kans op een mk echt heel klein geworden. Bij 7 weken is dat nog echt niet zo. @missm, ja we hebben er erg zin in , in de buurt van Zwolle wordt het dan, wil niet meer in de stad wonen, in Wezep hebben we een leuk huis gezien maar dat schijnt niet zo goed bekend te staan dat dorp, weet jij er iets van? @Daantje, nemen, voor een meisje hebben we een naam, voor een jongen niet, en we hebben er lang over gedaan voor we het eens waren over Simon dus dat wordt nog wat. Ik wil ook zo snel mogelijk weten wat het wordt, lekker praktisch en dan vind ik het op de 1 of andere manier nog echter worden. Je bent inderdaad vroeg met de kamer, ik vind dat nog te eng, als het niet goed gaat word ik er op die manier elkke keer mee geconfronteerd. De kleione blijft bij ons het eerste half jaar op de kamer slapen en dan gaan we wel wat verhuizen, dus niets nieuws nodig (ik had net het kamertje verkocht) Wat een rare tijd om zo extreem misselijk te zijn, wel heel naar zeg., hopelijk gaat het deze keer anders. @tumtum, wel bijzonder om te lezen dat het in Zweden zo anders gaat. Moet ook raar voor jouw zijn dat het allemaal anders gaat dan bij de rest van ons. Super dat je waardes zo goed zijn gebleven. Leuk maar lastig dat je ouders komen, ben benieuwd of je het geheim kunt houden... @Melanie, ik heb je even bij 15 januari gezet omdat we de 16e niet meer hebben op de lijst Ik zou gewoon je vk bellen en de boel uitleggen, Ik neem aan dat ze er geen probleem mee hebben en jij gewoon een vroege inwendige echo in het ziekenhuis krijgt, reden genoeg voor lijkt mij! Die krampen die heb ik hier ook, hoort er echt bij, ook dat je er onzeker van wordt. Hier ook een mk verleden , ik kwam er pas achter met een echo rond de 10 weken, hartje was net een dag ervoor gestopt. @Kaatje, bedoel jke dat je ook een echo krijgt met 8 weken , dezelfde klachten hebt of dat je ook in Zwolle woont? @Laura, wat is geocachen? @Sampiej, welkom hier, best spannend jouw hartproblemen en een zwangerschap lijkt me. Het is wel zo dat ze tegenwoordig al zo veel kunnen zien en als er wat is er zo veel aan kunnen doen, echt bijzonder. @mama1987, ben maar blij dat je geen reden hebt voor extra's echo's, al kan ik me wel voorstellen dat je erg nieuwsgierig bent @MayD, zou je mij willen pben voor nieuwe afspraken, ik houd de lijst bij ion een ander topic (zie eeste pagina van dit topic....) Hier een rustig dagje gewerkt en nu maar even de tijd genomen om hier weer alles door te spitten. Nou zelf eigenlijk niets te melden behalve dat ik gisteren mijn hele klerenkast overhoop heb gehaald in de hoop iets te kunnen vinden voor mijn werk zodat niemand ziet dat ik zwanger ben.. Is niet gelukt, 1 collega heeft het geraden,..)
Net 1e afspraak gehad, meteen iets mee gekregen om over na te denken. screening op downsyndroom. Ik zou tijdens de echo hier info over krijgen, maar dan ben ik 11 weken en wordt het krap. Weten jullie of jullie deze screening laten doen? Was verder erg leuk, ook boekjes over borstvoeding, zwangerschap en ouders van nu: zwanger mee gekregen. Leuke kost om te lezen! Morgen de verjaardag van mijn schoonvader, ben benieuwd wat hij en zijn vriendin van het nieuws vinden. De rest, mijn ouders, moeder van mijn man en onze broer en zussen reageerden allemaal heel enthaisiast! Zo alvast koken, heb een honger deze dagen!
@mama, hier de vorige keren de informatie mee gekregen en doorgelezen.... We zijn er eigenlijk niet uitgekomen... (was toen achteraf ook niet nodig... ) maar weten het nu nog niet..... Krijgen volg week 2e echo en zullen dan met gyn opties bespreken.... @verder...... Ben all inn vakantie zat! Dit doen we a) niet weer omdat we van actie houden b) onze huid niet opgewassen is tegen deze zon haha. Het relaxen kwam wel ff goed uit natuurlijk.... Slapenslapen haha
@ meiden: Even een leuk vraagje tussendoor, ik heb al een zoon van bijna 6 en omdat dit onze laatste spruit word hoop ik op een meid. Uiteraard is het ook niet erg als het een zoon word, als het maar gezond is natuurlijk.... Waar gaat jullie voorkeur naar uit?? Ben wel benieuwd...
Even een leuk vraagje tussendoor, ik heb al een zoon van bijna 6 en omdat dit onze laatste spruit word hoop ik op een meid. Uiteraard is het ook niet erg als het een zoon word, als het maar gezond is natuurlijk.... Waar gaat jullie voorkeur naar uit?? Ben wel benieuwd... vragen moesten in het rood toch... oops hihi
@nicolioo tja Wezep volgens mij is het als overal tis maar net waar je in een dorp/stad gaat wonen...persoonlijk vind ik Nunspeet of Hattem ook erg mooi...
Ik heb de vk gebelt om sowieso de afspraak te verzetten omdat ik moet werken 29-5. Ze kon alleen later en dan zou ik nog 3wk moeten wachten! Ik kon gelukkig al volgende week woensdag 23-5. Ik heb meteen Gezegt hoe ik me voelde en als zij niks kon zien op de uitwendige echo dat ik dan graag een inwendige in het zh wil! Dit vond ze oké maar ze zei als we WEL iets konden zien het niet nodig vond om naar het zh te gaan. Spannend dus!!! En Jah mijn voorkeur is deze x ook een meid,maar dat mag hier niet te gard Gezegt worden (op het forum) want daar komen stevige discussies van!! Hahaha. Toch denk ik dat het een jongen wordt aangezien de jongens sneller zijn. We hebben sex gehad op de dag van de eisprong en zegt men dat hè meer kans hebt op een jongen omdat ze sneller zwemmen. De meisjes zijn langzamer maar leven langer in de baarmoeder. Hoe denken jullie hierover? Bij mijn zoon klopte het wel,ook verwekt op de dag van mijn ei!