Heftig meid! Natuurlijk lukt het je alleen ook wel maar toch... niet de ideale situatie.. hoop dat je veel mensen om je heen hebt die je kunnen bijstaan indien dat nodig is!
Sampiej. Heftig hoor Hey. Dit ga je ook wel redden. Met veel hulp van andere. En stabiele situatie voor je Zelf red je t. Mijn nicht heeft t ook gehad. Helemaal alleen. Vanav zw tot aan nu en der zoontje word 8. Alles gaat goed kindje komt niks te kort enz. En echt petje af voor der. Hulp van andere is wel belangrijk en dat moet je ook Echt toelaten als mensen t aanbieden enz. Succes met alles.
@ Weegschaaltje: We zijn zeker in de wolken. Ben zo blij. Ook omdat beebje zo lekker druk en beweeglijk is in mama's buik!! Is toch alles goed @Ange: Jij ook een supermooie echo!! @KimmvBritt: Heel veel beterschap met je meisje! Dat is erg vervelend. @Sampiej: Wat een vent he! Nou fijn dat je gewoon je eigen ding doet en je gaat het vast helemaal redden alleen met de kleine. Succes. @Iedereen: Vandaag 12 weken! Ben zo blij! Toch een beetje de ''gevarenzone'' door. Nu lekker kijken voor babyspulletjes, en bedenken wat we nou met de babykamer gaan doen. Vloer ligt er al. Ledikantje en commode hebben we al. Maar wil graag een muurschildering maken. Even goed nadenken dus. Want wil er wel graag nu mee beginnen ipv als ik een hele dikke buik heb
@ Chila: gefeliciteerd meis !! @ Sampiej: Heel veel sterkte en succes! Je gaat er zeker wel komen samen met je kleintje!! @ Corinuh: Heel veel sterkte meis en ik hoop dat het uiteindelijk nog goed zal uitpakken voor je!!!! Geen woorden voor @ andere meiden: Hoe gaat het verder met jullie? @ Hier: vandaag de 11 weken bereikt
Goedemorgen meiden..! @Sampiej Jeej wat een lul zeg, sorry hoor, maar ik vind dat echt niet normaal. Je komt er wel hoor, daar ben ik van overtuigd. Vanochtend hebben we de nekplooimeting gehad, alles zag er prima uit, ukkie werkte goed mee, dus ze was met 5 min. klaar met meten waardoor we nog uitgebreid van ukkie hebben kunnen genieten. De meting was 1,5 mm, dus heeeel goed. Nu nog even de bloeduitslagen afwachten, maar volgens haar hoefden we ons nergens zorgen over te maken. Ze heeft ook even naar de nub gekeken, eerste instantie dacht ze een jongetje, maar ze krabbelde terug hihi, namelijk ook even tussen de beentjes gekeken en ze denkt toch een meisje te zien. We zouden eigenlijk 21 Juli geslachtsbepalingecho hebben in Purmerend, maar onze vk deed ons een aanbod die we niet konden afslaan. We mogen namelijk 24 Juli even tussendoor voor een echo komen om even te kijken wat het geslacht is, voor helemaal niets, Joehoe..!! Wel als voorwaarde dat we dan ook de 3D/4D echo ook door haar laten doen, maar dat is geeeeeeen probleem, scheelt ons alsnog een hoop geld dan. Ik ga nu weer even op de bank bij Britt zitten, die voelt zich nog steeds ellendig, hoog tijd dat de antibiotica zijn werk gaat doen. Arm schaap. Hier nog even 2 echo's van vanochtend, hebben weer een hele rits meegekregen.
Sampiej, jee wat shit! Maar zoals je zelf al zegt; alleen lukt het je ook wel! Chila; de magische 12 weken grens behaald Gefeliciteeeeeeerd! Kimm; gefeliciteerd met de goede uitslag!! En weer een meisje waarschijnlijk! Joepie haha Zondag ben ook ik 12 weken zwanger Dinsdag hebben we nog de nekplooimeting. Hier ben ik eigenlijk wel zenuwachtig voor Zeker nu na het slechte nieuws van Corinuh. Zwanger en onzekerheid, bah! Fijn weekend dames!
Nou Ange, als ik de experts hier op het forum mag geloven gaan ze toch voor een jongen, dat is ook het eerste wat de vk zei. Tot 12 weken is de nub meestal gelijk aan de ruggegraat en lijkt het allemaal op een meid, maar hij schijnt dus nu al iets omhoog te staan. Ook hartstikke leuk, dus hier is nog niets zeker, echt wachten op 24 Juli. Ik zou me niet te druk maken om de nekplooimeting, die van ons was ook helemaal goed, 1,5 mm.
@ Kimm: mij is verteld dat je de NUB tussen de 12 en 14 weken kunt zien? Jij bent nu toch 11 + 3?? Of kunnen ze het eerder ook al zien?
Ze konden de nub al zien, alleen staan de nub's tot 12 weken meestal als een meisje. Pas na de 12 weken gaat ie zich vormen zeg maar. Deze nub stond volgens de vk al iets omhoog, waarschijnlijk dus toch een jongetje.
Zit ff in het nub topic te kijken, heb daar namelijk ook me fotootjes neer gezet, maar zijn nu al 3 mensen die zeggen een jongetje...! Zou wel erg leuk zijn, eerst een meid en dan nu een jongen, koningsgezin...
Hallo meiden, Zal me bijna opnieuw moeten voorstellen denk ik. Ben z'n tijd niet geweest. Veel ruzie met de computer en deze site gehad. Maar het lijkt erop dat alles het weer goed doet, dus ik hoop weer gezellig mee te kletsen. Als jullie dat goed vinden natuurlijk!!! Toch nog even een kleine voorstelling: Ben Karin 29 jaar en in verwachting van onze derde wonder! We hebben al een zoontje van 5 en een dochtertje van 3. Na een miskraam vorig jaar augustus nu weer in verwachting! Wat is er gebeurt de afgelopen tijd, veel!!! Met 7 weken heb ik een echo gehad, daar was een mooi hartje op te zien. Toen zijn we op vakantie gegaan en toen we terug kwamen had ik last van bloedverlies. Dat was inmiddels met 9 weken. Toen nog een echo gehad, maar ook die was gelukkig goed. Uiteindelijk gister de echte termijnbepalinsecho gehad en die was ook goed! Prachtig klein mensje met armpjes en beentjes. Ga zo even uit zoeken hoe en wat het zit met foto's plaatsen! liefs Karin