1 t/m 15 januari 2013 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door SeaShell, 15 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chila

chila Niet meer actief

Goedemorgen,

Nou ik voel me best belabberd. Mijn misselijkheid neemt niet af haha. Gister groot deel beroerd op de bank gelegen met een emmer naast me :). Verder veel moe en die puistjes hè :$. Maar ach, hoort erbij hè.

Fijne dag allemaal. En meiden, mooie echo's.

2. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

11 jan 2012
    3.530
    0
    0
    Zuid-Holland
    Mooie echo's sweetlove! Welkom terug!

Hier moe, ben niet vooruit te branden en als ik veel doe moet ik smiddags of begin avond echt even slapen. Misselijkheid is wel goed te handelen hier door goed te eten. Sja alleen de acne speelt weer op, dat was redelijk onder controle (voel ik me erg onzeker door, al weet ik dat het nu door de zwangerschap weer op kan laaien).
    Gaat wel goed hier, mits ik goed m'n rust neem (en dat is wel eens lastig haha) ;).
    Ohja obstipatie is wel een probleem, was al een gevoelige plek, vroeger vaak dusdanig dat ik in het ziekenhuis hoge klysma's nodig had. Nu movicolon van de gyn gehad omdat we zulke taferelen willen voorkomen. Qua voeding doe ik er al alles aan alleen is dat hier soms niet voldoende helaas.

Inmiddels zijn de meeste mensen op de hoogte. Vier volgende week mijn verjaardag en de mensen die dan komen weten het in ieder geval en zijn nu familie aan het inlichten (nouja alleen de mensen die belangrijk zijn voor ons, de rest hoort het vanzelf snel genoeg). Het hoeft van ons nu ook geen geheim mee meer te blijven alleen vind ik iets erover op socialmedia niet nodig maar het gaat vast snel genoeg rond :). De broer van mijn moeder werd gisteren helemaal enotioneel toen hij het hoorde, kreeg echt een brok in mijn keel.

Straks naar de vaders voor vaderdag maar nu even genieten van mijn ontbijtje op bed ;), al zijn de kale beschuitjes ook geen feest, het helpt wel bij mij tegen de misselijkheid voor ik uit bed stap :).

3. Sampiej

Sampiej Lid

29 apr 2012
    96
    0
    0
    Catering
    Utrecht
    Hoi dames

Ja het gaat me zeker ook wel lukken ! ik heb zelf al alles geregeld hihi heb zelfs al een babykamer op de kop kunnen tikken voor een spotprijs :D

me buik begint al te groeien en het jeukt ontzettend !! dus ben nu begonnen me buik in te smeren met bodylotion en bio olie.

Donderdag me nekplooi meting en dan gelijk vragen of ze al iets kan zien wat het word .. kan echt niet meer wachten ik wil zo graaaag gaan shoppe ! haha :D

en hoe gaat het met jullie ??

4. SweetLove

SweetLove Lid

1 feb 2012
    35
    0
    6
    chemisch analist!
    Heteren
    Ja die vermoeidheid is echt slopend, lig nu ook uitgeteld op de bank! Wel lastig de kinderen snappen er echt helemaal niks van. Best snue voor de kleintjes, maar mama moet wel.

@sampiej, wat leuk.dat je al een kamertje hebt!

Hier hebben we hem ook gisteren opgehaald!

Fijne vaderdag allemaal!

5. missm

missm Bekend lid

12 mrt 2012
    931
    123
    43
    @hier afkloppen maar ook voornamelijk echt heel moe...en obstipatie...heb ik normaal al last van dus ik heb echt een mega opgezette buik...

6. Ange84

Ange84 Fanatiek lid

26 apr 2012
    1.398
    707
    113
    Vrouw
    Ambtenaar
    Noord-Brabant
    Gaap, ook hier net een dutje gedaan :) verder ook hier sinds een paar dagen weer super misselijk en overgeven.

Sampiej en karin, wat fijn dat jullie kamertje hebben!

Arual, kei lief dat je oom helemaal emotioneel werd :) Fijn he, dat iedereen het weet. Hier weet ook bijna iedereen het al, behalve mijn manager! Morgen het werk maar even op de hoogte brengen ;)

Fijne vaderdag nog! Gaat er nog iemand voetbal kijken vnvd?

7. Luun

Luun Bekend lid

24 mrt 2007
    875
    0
    0
    SAHM (Stay at home mom)
    deventer
    Hoi Allemaal!
    Ik hoop dat iedereen snel een beetje opknapt, al die vermoeidheid en misselijkheid is niks. Bij mij is het inmiddels al een stuk beter, al ben ik nu misselijk omdat ik iets verkeerds heb gegeten. Wilde ik m'n man vandaag eens lekker verwennen en tijd geven, komt er nog niks van. Balen! Ik heb maar gezegd dat vaderdag volgend weekend ook maar een beetje gevierd gaat worden. Dan neem ik hem ook mee uit lunchen, heb een oppas geregeld en alles. Voor ons echt een luxe aangezien we geen familie in de buurt hebben wonen die kunnen oppassen. Extra genieten dus!

Ik heb as vrijdag DE echo, ik hoop dat alles goed is. Zeker na dat bericht van Corinuh(schrijf ik het goed?) waarbij het niet goed bleek ben ik des te zenuwachtiger. Ik ben 'al' 35 jaar, dus high risk, plus down sydrome in de familie, dus ik ben extra nerveus. Als alles goed blijkt te zijn dan gaan we het dat weekend aan iedereen vertellen.

En ja, we gaan voetbal kijken! Erg leuk met een 4-jarige erbij: ik probeer hem de regels een beetje uit te leggen, maar ja, het maakt niet uit wie een doelpunt maakt, hij staat toch wel te juichen!:D Kijk, dat maakt voetbal dan toch weer leuk he!

8. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Hier ook heel moe en misselijk.
    en standaard elke ochtend spugen bah.

en vnaaf kijken we zeker voetbal

9. Sampiej

Sampiej Lid

29 apr 2012
    96
    0
    0
    Catering
    Utrecht
    ik ga ook zekerrrr voetbal kijken en hopen op een wonder............

10. Ik ben verliefd

Ik ben verliefd Fanatiek lid

26 apr 2011
    1.576
    0
    36
    NULL
    Buitenland
    Heei , Hier gaat alles goed ... Heb woensdag weer een echo :D Vanovond voetbal kijken ... en idd hopen op een wonder . Wij hebben de namen waarschijnlijk ook al ... Als het een jongetje is word het Bram en voor een meisje Benthe (tot nu to hé :D ) hopen dat het zo blijft ... en wil ook zo snel weten of het een zij of hij wordt :D Suc6 meiden met de kwaaltjes, ik heb alleen last van extreme vermoeidheid :( Ik hoop op positieve reacties op de namen .... Veel plezier met voetbal kijken. X Dorien

11. chila

chila Niet meer actief

Hallo meiden,

Allemaal een leuke vaderdag gehad? En genoten van ons Nederlands elftal? :p

Hier leuke dag gehad, met weer lekker veel misselijkheid. Haha. Ik hou zo van chocomelk, ik dronk als het ff kon wel anderhalve pak per dag maar nu, nu staat de geur me niet meer aan en word ik er zowaar misselijk van!

Arual: Leuk dat de broer van je moeder het zo leuk vind!!

Nog even klagen;

Het lijkt erop dat szus 1, szus 2 heeft opgestookt. Vorige week het blijde nieuws verteld dat we dus al een weekje voorlopen en ons kindje misschien wel met oud en nieuw ofzo komt. Mijn fam.reageert heel leuk en was natuurlijk blij dat onze baby het zo goed doet. En szus 2 die normaal ook altijd aardig is etc. zei nu niets. Vervolgens verteld ze aan szus 1 die ook zwanger is dat ze het zo leuk vind dat er een baby bij komt en er oh zo blij mee is met hun kind. ;) Heel overdreven. En dat ze niet kan wachten tot het kind er is. Nou nou, wat is ons kind welkom daar zeg :)

12. hartje1982

hartje1982 Niet meer actief

Dag zwangere Annie's

Fijn te lezen dat hier alles goed gaat.

Wat betreft s zussen. Laat ze lekker en negeer ze je heb er verder niks mee te schaften. Ti's jij je mannetje en je kindje.

Hier alles met zw goed. Merk dat ik steeds meer ga genieten en minder gestrest raak door bepaalde dingen. Zal wel komen omdat eerste 3 mnd erbij à op zitten.

13. Marloescha

Marloescha Actief lid

23 feb 2012
    427
    0
    0
    Hoogerheide
    Het gaat wel ineens snel....bijna iedereen weet het nu en daar ben ik wel blij om want ik voel me soms toch beroerd!.
    Zo moe en soms zo'n hoofdpijn...die komt nog voort uit de hooikoorts toen mijn hoofd vol zat denk ik. Vanmorgen ook weer vanuit bed op de bank geschoven en even een tukkie gedaan.
    Zo nog werken tot laat, dus hoop dat ik het vol houd.
    Ik merk dat ik met lopen last van mijn rug krijg. Ach zo wordt ik me er steeds meer van bewust dat er toch echt wat groeit :D
    Al zou ik me wel wat fitter willen voelen hoor!

14. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

11 jan 2012
    3.530
    0
    0
    Zuid-Holland
    Natasha, balen nog steeds die misselijkheid!

Dorien, leuke namen, vind ze goed passen bij de rest van je kids!

Chila, wat Hartje zegt, het gaat nu om jullie drietjes en dat je schoonzussen er zo onvolwassen mee omgaan zegt genoeg over hen. Gelukkig is jouw familie wel heel blij :)! Geniet daarvan!
    Wel vervelend die misselijkheid, hopen dat dat gauw minder wordt. Hier helpt het goed om veel brood, fruit, beschuit etc te eten, zorgen dat mijn maag gevuld blijft. Van zoetigheid word ik wel misselijk, heb er ook echt geen behoefte aan (en dat is wel heel vreemd voor mij haha).

Hartje, top dat je steeds meer gaat genieten! Hier gelukkig ook. Kan vooral in de avond/nacht nog wel in de stress schieten maar dat heeft niet meer zo de overhand als in het begin.

Nou die voetbal gisteren was beetje jammer... had al niet zoveel hoop meer hoor maar had het toch wel leuk gevonden als ze nog doorgingen.

Net de boodschapjes in huis gehaald nadat ik eenmaal op gang was vanmorgen (lijkt wel of ik zoveel trrraaaaaaaaggggeeerrrr ben dan normaal). Zo maar huisje soppen en nog even mn rust pakken, vandaag kan het gelukkig. Manlief heeft de auto mee dus kan toch geen kant op, verplicht me ook een beetje rustigjes aan te doen.

Verder van de week een beetje voorbereidingen voor mn verjaardag treffen, vier het zaterdag (ben de 25e jarig) tussen de bedrijven door. Morgen ook even bloedprikken op vanalles en nogwat ter controle voor de gynaecoloog.

Ik ga wat doen anders komt er weer geen snars van terecht allemaal ;). Fijne dag meiden!

15. Ange84

Ange84 Fanatiek lid

26 apr 2012
    1.398
    707
    113
    Vrouw
    Ambtenaar
    Noord-Brabant
    Dorien, vind het zo leuk dat je zwanger bent van een vierde! Ben je net zo onzeker als bij de eerste? Of wordt dat minder naarmate je meer kindjes hebt?

Chila, wat de rest zegt! Hun gedrag zegt meer over hun, dan over jou :) Jij staat erboven! Fijn dat de rest van de familie wel leuk reageert.

Pff vandaag van 9.00u tot 21.00u gewerkt! Ben kapot!! Gelukkig kan ik morgen uitslapen. Heb om 11.30u de nekplooimeting, dus heb de ochtend vrij genomen. Ik heb het trouwens nog steeds niet verteld aan mijn manager! Was een beetje bang :( bang voor de reactie.

Hartje, fijn dat je steeds meer kunt genieten :)

Arual, hier ook traaaaaaa....

Wat voor schoonmaakmiddelen gebruiken jullie trouwens?

16. Liana1982

Liana1982 Actief lid

10 apr 2012
    307
    0
    0
    Omg. Amsterdam
    Vrijdag nekplooi meting... Maar eerst gaan we tot vrijdag ochtend naar centerparks in Limburg... Heerlijk ff weg... Dan komen we vrijdag terug voor de nekplooimeting en dan zaterdag ochtend naar de familie weekend/nachtje in een hotel in papendrecht... Dus ik ga ff wat dagen nog genieten...

17. Ange84

Ange84 Fanatiek lid

26 apr 2012
    1.398
    707
    113
    Vrouw
    Ambtenaar
    Noord-Brabant
    Liana, lekker hoor! Veel plezier :)

18. hartje1982

hartje1982 Niet meer actief

Heerlijk zeg een weekje weg.

Ik gebruik Ajax heb alle geuren staan. Ben er verslaafd aan staat ook hele dag door emmer sop met iedere x ververst water met soppie. Heerlijk.

Ahh ben zo blij als die meid vakantie heeft. Niet meer haasten sochtends maar makkie aan doen. 7 juli begint hier de school vakanties. Heerlijk.

19. KimmvBritt

KimmvBritt Actief lid

22 okt 2007
    235
    0
    0
    Huisvrouw
    IJsselstein
    Goedemorgen meiden..!!

Jee wat heb ik een energie vandaag, lange tijd geleden dat ik me zo goed gevoeld heb.

Heb de slaapkamers al schoongemaakt, de bedden verschoond en nu ff lekker met een plakkie ontbijtkoek bij gelezen en ff spelletje doen ofzo :p

Vandaag de 12 weken bereikt, jeetje wat valt er een soort van last van je schouders, heeeeeeerlijk.

@Liana Heel veel plezier deze week en natuurlijk vrijdag bij de echo.

@Hartje Ik vind die Ajax geuren ook zo lekker, vooral de eucalyptus mmmm heerlijk die geur hihi.

@Marloescha Doe vooral lekker rustig aan me je rug, kijk goed wat je wel en wat je niet kan, lekker genieten ervan.

@Natascha Hoop dat je misselijkheid snel over is en je echt kan gaan genieten, het blijft heel erg vervelend als je je zo beroerd voelt.

@Chila Trek je niets aan van je schoonzussen, ze gunnen je gewoon het licht in je ogen niet en daar moet je boven staan. Het enige wat telt is je gezin..!

20. Akkoe

Akkoe Fanatiek lid

25 apr 2012
    1.186
    0
    0
    Wijkverpleegkundige Buurtzorg Nederland
    Goedemorgen!!!

Fijn dat jullie er steeds meer van kunnen gaan genieten....!! Doe ik vrolijk aan mee:D
    Heb voor mn verjaardag een fantastisch 9 maanden boek gekregen... oftewel ik ga daar eens even voor zitten om die bij te werken, erg leuk.

Tevens uiteraard het mooiste cadeau... de echo's!!
    Zie hieronder...:p:)
    Het uitsteekseltje rechts (1e echo) schijnt een voetje te zijn hihi)

Bijgevoegde bestanden:

Deel Deze Pagina