Mooie echo meid. Zie je al echt heel kindje in hè zo lijkt t al zo groot terwijl t nog maar mini is. Echt mooi!!!
Ik probeer het meiden maar het is zo moeilijk. Vooral ook omdat ze bezig blijven. Zelfs schoonmoeder doet mee. Lijkt het op. Smst altijd, nu niet? Gister kreeg ik een sms met hele verhalen over schoonzussen. Ik hoef dat allemaal niet aan te horen. Maar blijkbaar ben ik de boosdoener van alles. Ik ben zwanger geraakt en dat was niet de bedoeling. En het maakt het nog lastiger omdat mn vriend en ik er niet uit komen. Ik wil geen contact meer en wil dat hij ze duidelijk maakt wat dit voor onzin is. Hij wil dat ik doe alsof mn neus bloed. Er is nu weer wat nieuws wat me boos maakt. Ze zoeken contact met mijn vriends ex van jaren geleden....ze willen haar terug hahaha. No way dat dat een stiefmoeder gaat worden van mijn baby. Akkoe: Mooie echo hoor!! En een leuk cadeau! Ik moet straks naar de tandarts. Zal haar vriendelijk verzoeken niet te ver achterin te gaan, dan ga ik kokhalzen. En mn tandvlees is toch al zo gevoelig nu haha. Kimm: Gefeliciteerd met 12 weken! En kun je wat energie mijn kant op sturen? Haha Liana: veel plezier op centerparcs. Hoe is het eigenlijk met jullie buikjes? Zie je het al goed?
Je moet t echt van je af gaan zetten. Hoe meer jij je irriteert hoe meer hun hun zin krijgen want zo krijg jij ook wrijvingen tussen jou en je mannetje. Laat ze zeiken en hou jij de eer aan je zelf.
Dat is ook zo. Want we hebben vaak al gezeur hierover. En dat is ook eigenlijk precies wat ze willen.
Precies. Dus zorg dat je mannetje dat gezeur niet heb zodat hun hun zin niet krijgen. Hoe meer je erop in gaat hoe meer jij je laat kennen
hoi dames! Ik lees nog af en toe stiekempies met jullie mee!! Wel moeilijk soms maar toch ben ik super blij voor jullie dat jullie nog lekker allemaal zwanger zijn! en wat een goede echo's!! jeeej Hier nog steeds herstellen! rustig aan doen en mn hoofd leeg maken! succes nog met jullie zwangerschappen, vanaf nu wordt het allemaal beter!! Ik blijf jullie volgen! kussie
Echt Zo knap van je dat je hier nog komt. Echt respect. Sterkte hè wijfie. En ga ff dvd kijken ofzo lekker niks doen even kus
Wat ontzettend lief Suuskie, dat je meelees/ft en een berichtje achterlaat! Lijkt me best wel moeilijk ook, je hebt toch heel wat te verwerken naast je lichamelijke herstel. Knuffel!!!
Ahhh Suus wat lief dat je toch nog meeleest en een berichtje achterlaat. Respect voor jou op de manier waarop je ermee omgaat. Vind het echt heel knap van je..! Doe lekker rustig aan meid, het is niet niks, lichamelijk niet, maar geestelijk ook niet. Ik denk aan je..! Kusssss
Suuskie, wat een lief bericht! Hoe gaat het met je? Neem lekker de tijd om het allemaal een plekje te geven. Hoop dat je veel steun krijgt van anderen? Hier net de nekplooimeting gehad en alles is oke plooitje was 1,4 mm dus dat is prima. Kans van 1 op 15000 dat er iets mis is Nu kan ik hopelijk echt gaan genieten! Babyspullen kijken, kraamzorg regelen, kamertje beginnen. Heb er zin in!
@Ange wat fijn dat de nekplooimeting goed was..! Stelt je een hoop gerust he.. Geniet lekker van alles bekijken, shoppen etc hihi. Heerlijk is het, kan niet wachten tot ik kan gaan shoppen.
@ akkoe, wat een prachtige echo zeg!!!! @ Ange, wat ontzettend fijn dat de nekplooimeting goed was, altijd een gerustellend gevoel! Hier nog steeds lekker moe, wel blij dat de kinderkamer er al helemaal staat. Hou ervan optijd te zijn, alleen zijn nu wel heel erg vroeg, maar goed, kunnen we iig rustig aan alles achter de schotten vandaan gaan halen! @suuske, Rustig aan meid, even goed bijkomen nu! Wel ontzettend knap dat je heir nog durft te lezen! Nu maar weer verder aan het werk, maar wat is mijn concentratie gedaald sinds ik zwanger ben......
Ange: Fijn dat de nekplooimeting goed was. Lekker genieten nu. Suus: Wat lief dat je toch nog eventjes komt lezen hier en zo blij bent met onze zwangerschappen. Heel veel sterkte en kom maar lekker tot rust.
Arghhh kan mijn man wel schieten momenteel..!! :x:x:x Komt ie uit zijn werk, ik vraag, zullen we even naar Utrecht rijden naar de babydump, kamertjes kijken etc. Nou alsof de wereld verging, we hebben nog alle tijd van de wereld, blablablabla. Ben ik gek in mijn hoofd geworden ofzo??? Afijn, meneer gaat chagrijnig liggen op de bank en slaapt. Lekker gezellig..!!!! NOT..! Wil gewoon lekker rondkijken wat de mogelijkheden etc zijn, dit hebben wij bij Britt nooit kunnen doen, aangezien wij toen bij mijn ouders inwoonden en allemaal losse dingetjes via Marktplaats hebben gekocht. Ik heb dat zo erg gemist, snapt ie dat dan niet?? Weet ook wel dat ik pas 12 weken ben, maar het kan toch geen kwaad om lekker te neuzen?? Hij was trouwens een uur geleden al thuis, dus lekker vroeg en dan krijg je dit?? Arghhhhh :x:x:x
Mannen, ze snappen niet dat je daar rustig de tijd voor wilt nemen en lekker rond kijken! Eerste winkel kijken is niet eerste winkel kopen! Snap je heel goed, maar mannen zijn anders, en misschien heeft hij wel een slechte dag op zijn werk gehad! Sterkte ermee meid!
Ja dat zijn geen leuke dingen. Misschien was die x blij vroeg thuis te zijn en denkt Chillen. Maar snap je wel. Ik zou ook vertieft zijn hahahahahaha Dus t is lekker gezellig bij je. Ik haat t als mannen gaan slapen als ze thuis zijn van werk. Als die van mij dat doet die krijgt echt een beker water over Zich heen hahaha
Kimm, grrr ik snap je helemaal! Mannen! Het is wel duidelijk dat mannen heel anders met de zwangerschap bezig zijn dan wij vrouwen. Hier precies hetzelfde hoor. Toen ik al voor een kinderwagen en behang aan het kijken was zei hij dat we nog wel een paar maanden kunnen wachten. Grrr, ik wil NU kijken! Sweetlove, wat fijn dat de kinderkamer al klaar is! Hier staat de "kinderkamer" nog vol rommel! Ik kan ook niet wachten om te behangen, in te richten, gezellig te maken Mogen zwangere vrouwen trouwens behangen??? Verven niet weet ik, maar behangen? Mijn vriend heeft 2 linkerhanden en aangezien ik nogal een controlfreak ben wil ik het graag zelf doen en het niet uit handen geven aan (schoon)vader. Hier een echo fotootjes van vanmiddag