Goedemorgen meiden..! Manlief is gelukkig weer "normaal", zal wel een pestdag hebben gehad op het werk, maar dat neemt natuurlijk niet weg dat ie de hele avond als een chagrijn tegen me moet reageren. Maar ook goed nieuws haha. Had gisteren op marktplaats een hele mooie rode bugaboo gezien met een rode maxi cosi cabriofix en had even een mailtje gestuurd wat die ervoor vroeg. Prijs stond me heeeeel goed aan, dus heb net een afspraak gemaakt dat we vanavond gaan kijken..! Joehoeeeeeeeeeee We hebben besloten om pas een babykamertje te gaan kopen zodra we de sleutel van ons nieuwe huis hebben, zodat we dan ook gelijk de babykamer etc kunnen gaan inrichten. Sleuteldatum zoals het er nu uitziet is 28 Augustus. Duurt nog wel even, maar ondertussen weten we wel het geslacht en kunnen we daar ook het kamertje op aanpassen, wil namelijk 1 roze/blauwe muur. Oh kan niet meer wachten..!! We wachten momenteel al 6 1/2 jaar op een huisje en toen we in februari te horen kregen dat we dus eindelijk een huisje hadden kon ons jaar al niet meer stuk. Maar die laatste maanden die kruipen voorbij... Dus qua zooi ruimen haha, heeeeeeeel bekend, maar wij hebben echt zoveel zooi gecreeerd in die tijd dat we bij mijn ouders inwonen, pfff zou niet weten waar ik het allemaal laten moet, gaat echt een hoop naar de stort. Maar daar ga ik nu nog niet aan beginnen, dan ga ik pas doen als we overgaan in ons huis. Eerder heeft gewoonweg geen zin. @slapen gaat iets beter, normaal moest ik er minimaal 2x per nacht uit om te plassen en duurde het ook weer vrij lang voordat ik in slaap kwam. Vanochtend pas de eerste keer om kwart over 6 dus dat viel me reuze mee. Merk ook dat ik wat vaster slaap als eerst, dus komt goed denk ik Arual.
Morgen dames KImm heerlijk joh eigen huisje. mede daardoor hebben wij gekocht geen zin om zo lang op huurhuis te wachten. en wij vinden huren ook zonde van ons geld Slapen hier ook ruk maar kan erger. van me dochter lag ik complete nachten wakker. nu word ik steeds wakker van enge dromen. brrrrrr Morge de echo vind het superspannend moet ook nog bloed prikken..
Ik ga douchen meiden dan die meid halen en shoppen met der bij bartsmit. Madam heeft der spaarpot geleegd.
Ja echt lekker hoor, kan niet meer wachten. Kopen zit er voor ons niet in, zeker niet in de nieuwe situatie qua kopen etc. Ik zou er ook fulltime bij moeten werken willen wij uberhaupt kopen en dat zie ik eigenlijk ook niet zitten. Financieel is het gewoon niet haalbaar. Maar je bent ook 12 weken vandaag zie ik, gefeliciteerd met deze mijlpaal..! Heerlijk morgen die echo, zou ook wel weer willen haha en ben vorige week nog geweest, kan voor mijn gevoel niet vaak genoeg een echo krijgen.
Kim wij hebbe 3.5 jaar gelede gekocht was toen erg gunstig allemaal. en het is heerljk zown eigen huisje. alleen 1 nadeel we zijn altijd aan verbouwen haha. ja 12 week shocking hahaha. hoop stiekem beetje dat ik morge wat vooruit word gezet haha. vind de echo egt heel spannend.
Spannend hoor de echo! Bloedprikken heb ik gisteren vast gedaan, 8 buisjes, 3 formulieren. Gelukkig kan ik er wel goed tegen hoor (moest mezelf wekelijks injecteren in een spier) maar m'n hobby zal het niet worden. Wij gaan zo naar de babydump ! Gelijk even het grati cadeaupakket ophalen en even kijken bij de wagens en kamertjes en ... en ... Even leuke afleiding! Gauw even een bammetje smeren voor in m'n tas (misselijkheid) en gaan met die banaan! Ml heeft z'n roostervrije dag vandaag en na wat woorden vanmorgen (hornonster dat ik ben, pregzilla whatever ) gaan we het nu gezellig maken!
De ene week gaat beter dan de andere hahaha vanmorgen ook nog naar XCO gegaan, maar nu is de koek echt op. Zo maar even tukkie doen.
Bloed prikken vind ik ook echt geen probleem. neem wel altijd ff wat snoep mee voor als ik toch duizelig word. want na het zkh bezoek moeten we naar gemeentehuis de erkenning regelen. en dan ff zown snoezelig babypakje kopen hahaha
Ohhh ik vind bloed prikken verschrikkelijk, ben echt een angsthaas voor naalden. Als het eenmaal gebeurd is dan denk ik ook altijd bij mezelf, wat ben je toch een schijterd joh, dat je daar bang voor bent, maar ik kan het echt niet helpen. Het gekke is, ik zit onder de tattoo's hahaha dat vind ik dan weer niet eng, denk dat het puur ligt aan het feit dat die naald me ader ingaat enzo, brrrrrr. Oh Arual, leuk..!!! Helaas krijg ik mijn man dus echt niet zover. Ben allang blij dat ik hem nu wel zover gekregen heb dat we vanavond gaan kijken voor een buagaboo. Echt een kans die je niet kan laten liggen en het is nog dicht in de buurt ook. @Natasch Wij hebben ook het eerste pakje al gekocht hihi. Is alleen vrij lastig nu een pakje te krijgen met lange mouwen, alles is zomerspul, wordt totaal niet gedacht aan ons die een winterkindje krijgen
Thnx voor de tip, dan ga ik daar zeker even kijken. Morgenavond is koopavond in Utrecht dus heb ik wat leuks te doen
Kim aaah shoppe shoppe shoppe. zo ik ben net half uur bezig geweest met een watermeloen haha. wou hem in stukjes hebben en in bakjes verdelen. dacht dat doe ik wel even snel, niet dus
Wel n gezonde tijdsbesteding Natascha Hier sinds zwangerschap mega veel trek in spinazie a la creme..... Haha Gelukkig vindt mn mannetje t ook lkkr... Hier gisteren ff bij de prenatal gekeken naar andere kleding voor mezelf.... Kon me er nog niet toe zetten.... Denk toch dat ik dit samen met mn moeder ga doen Vandaag al wel kraamzorg aangevraagd. Willen dit bij een klein bureau, kennus van ons en zij zitten snel volgepland... Wel leuk om er nu stap voor stap meer mee bezig (durven) te zijn :d
Ik ook geen problemen met prikken naalden enz. Heb vandaag ook eerste baby pakje gekocht. In een nieuw winkeltje bij ons bambi. Een wit pakje met lange mouwen en erop geschreven. Papa's en mama's liefste. Zo cute. Hihi.
Ooh wat leuk om te lezen dat het shoppen is begonnen! Ik wil dit weekend ook kijken voor positiekleding. Mijn spijkerbroeken krijg ik niet meer dicht. Hoe is het met de buikjes? Foto's ?
Nou laat ik maar beginnen met mijn geweeeeldige idee haha Buikfoto's!!! De eerste bij 4 weken en de tweede vandaag (12 weken)
vandaag de combi test ! ben eigenlijk toch wel een klein beetje zenuwachtig ik begin ook elke x te dromen over bubbetje .. ben blij dat ik hij of zij weer zie vandaag hihihi
Goedemorgen allen. Spannend nekplooimeting succes. En geniet ook van je bubbeltje. Hoe noemen jullie beebs nu allemaal in de buik. Ik zit met me minime bij de eerste zw schap had ik humpie Ik ben zo moe zo slecht geslapen. Vlgs mij zit er griep in me lichaam. Gister al van die rare steken in me bij holtes en vanacht keel schuur papier. Maar dat t er niet uit komt weet je wel. Zo die meid weer naar school brengen. Die gaat vanmiddagnaar oma en die haal ik morgen weer uit school. Wou dat me bed terug in kon zo maar me zusje is bij me vanaf 8 u zo. Wilde gaan zonnebanen maar heb geloof weinig vut. Hoest verdr bij jullie Xxxx
Hoi meiden, Wat kletsen jullie toch veel! Heel leuk om te lezen! Maar wel veel om te lezen. Ma, din, woen werk ik en red ik het niet om bij te lezen, ben blij als ik na het eten op de bank kan liggen en dan langzaam door te schuiven naar bed!!! @Ange84, wow wat krijg je al een mooi buikje zeg! Prachtig! Ik heb het dit keer vaak over mijn kleintje! Bij de eerste was het monstertje, tweede gedoopt door mijn vriendin naar innieminnie! Vanaf wanneer voelde jullie de baby bij een eerdere zwangerschap? Ben er wel heel benieuwd naar! liefs