Bij de eerste Zw voelde ik t pas met een week of 18 à 19 de plopjes. Had iets te maken omdat mijn baarmoeder voor lag of zoiets waar door ik t laat ging voelen. Ben benieuwd wanneer t nu de eerste keer voelbaar is. Kijk wel heel erg uit nr dat moment t teken van leven. Wat je gaat voelen hihi.
Goeie morgen meiden @ Voelen baby: Bij de eerste voelde ik het ook pas rond de 20 weken. Ben benieuwd wanneer ik nu wat ga voelen hihi. @ Baby: Vaak heb ik het over kleinee uk of ukkepuk. Heb nie echt een koosnaampje voor de baby hihi. @ Echo's: Succes meiden met de echo's. Wij hebben morgen op onze trouwdag de 12 weken echo
succes sher spanned..... @hier we noemen em/er klein ettertje omdat ie papa en mama heeft laten schrikken door de bloeding hihi
Pfff.... mogguh... (ben al even de deur uit maar voel me alsof het 5 uur sochtends is!), lag dus vannacht weer tot 4 uur naar het plafond te staren. ga dan ook zo piekeren en kan het dan niet van me af zetten. Dus als ik mn bedje in ga, ga ik lekker lezen tot mn ogen dichtvallen en als ik dan mn boek weg heb gelegd begint de ellende weer. Niet handig, maarja zal niet de enige zijn denk ik. Ik lees van eerste pakjes, leuk hoor! Wij zijn gisteren bij de babydump geweest, even met wagens rondgelopen, kamertjes gekeken, uhhh eigenlijk alles bekeken . Hebben wel een aantal wagens nu die mogelijk een optie zijn en in ieder geval een duidelijker beeld van wat wij belangrijk aan een wagen vinden. Alleen een hele irritante verkoper op die afdeling zeg, pfff. Ook al wel leuke ideeen voor kamertjes gezien. Leuk allemaal hoor. Voor mijn verjaardag krijg ik van manlief een luiertas van pink lining, yummy mummy, alleen ik wacht nog even met bestellen (zijn er ook in veel kleurtjes in webshops), helemaal blij mee want die vind ik zo gaaf! Hij vindt het ook geen probleem om met een 'vrouwentas' te lopen als dat een keer nodig is haha (paar jaar geleden liet hij mijn hondje, we woonden toen nog niet samen, altijd uit aan een geel riempje met allemaal bloemetjes erop, geen porum maar dat kan hem allemaal niet zoveel schelen), hij zit ook rustig in de auto met zn knalroze plastic zonnebril op . Ik ga weer even aan de slag! Ohja en we noemen 'm': uk(kepuk), frutsel, kleintje... nog niet echt een bijzonder naampje dus. Oh en omdat mn buik nu al echt wat uit gaat steken (had dus echt gedacht dat je bij mij de eerste 20 weken amper wat zou zien) denkt ml dat het een jongetje is, nouja we zullen zien (wat duurt die 20-wekenecho nog laaaaaannnggg).
Ooh leuk leuk, wij gaan binnenkort ook naar de babydump om ideeen op te doen. Ml weet het nog niet, maar hij moet maar mee. Dames met echo's; veel succes en plezier! Blijft bijzonder. Ik heb een nub topic geplaatst bij echo's en de meesten denken dat we een jongetje krijgen! Ik denk zelf ook een jongetje (gevoel)! Kan niet wachten tot de geslachtsecho volgende maand. Wij noemen ons hummeltje "baby"
Zo heb ff snel de tijd nu. hebbe eensupermooie echo gehad vanmorgen. er was een leerling bij dus e hebben dik half uur zitten kijken geweldig. me placenta ligt wel iets voor de uitgang maar dat trok nog wel goed omhoog zei de gyn alleen kon dat wel een bloeding ver-oorzaken waar ik niet van moest schrikken (ggrapjas) maar alles is perfect.. me uitgerekende datum is 1 januari...
mooie echo natascha dat is echt al een babytje...hihi ik kan niet wachten tot ik weer mag....nog paar daagjes....
Thnx dames dat het lijk alsof de baby rookt zeggen meer mensen hahaha. Hartje1982 dat is rimmel lycra pro french manicure en dan 433 french ivory
Mooie echo Natascha! Ik hoop morgen ook op zo'n mooie! @Arual: leuk he, dat baby shoppen! Zeker bij de eerste heb je zoveel nodig.
Hoi meiden, Hoe is het hier? Ik heb niet bijgelegen. Ben een paar daagjes naar Center Parcs geweest.... wat heeft mijn kleine meid genoten! Super leuk! Ik heb deze week een aantal x moeten overgeven... dat komt los dus! Bah! Hoop dat het tijdelijk is!
Welkom terug en fijn dat jullie zo genoten hebben jammer dat je heb moeten over geven. Altijd vervelend vrienden Zijn met de wc