1 t/m 15 januari 2013 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door SeaShell, 15 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chila

chila Niet meer actief

Hallo allemaal,

Hoe is het hier? Ben een paar dagen niet geweest.

Natascha: Mooie echo hoor!! Leuk.

Wij zijn gister wezen shoppen bij babydump, mooie kinderwagen besteld :D
    Wat nieuwe kleren voor mij gehaald, want pas nu toch echt niets meer.
    En verf gehaald voor de babykamer. En behang wachten we nog even mee tot we weten wat we krijgen. Vandaag 13 weekjes bereikt :D

Hier ff een fotootje van me buikje 13 weken:

Bekijk bijlage 254871

Liefs Chila

2. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Mooi buikspam joh :D

hartje nee sorry geen ervaring

3. KimmvBritt

KimmvBritt Actief lid

22 okt 2007
    235
    0
    0
    Huisvrouw
    IJsselstein
    Hey meiden,

ff een paar dagen niet geweest, was zooooo moe.

Natasch wat een mooie echo meid, prachtig..!! En nu zijn we op dezelfde datum uitgerekend :p

Chilla wat een buikje al zeg, hier de hele nacht een trekkerig gevoel gehad in me baarmoeder en daar was vanochtend dan ook een klein buikje zichtbaar, heeeeerlijk..! Bij Britt duurde het namelijk tot minimaal 21 weken voordat je echt wat begon te zien en toen was ik mega slank.

Hier nog 2 1/2 week tot de volgende afspraak bij de vk, op de verjaardag van me dochter. Wel lekker vroeg dus dat scheelt hoef ik niet zolang te wachten. Hoop ook dat ik misschien nog een echo krijg, mijn schoonmoeder gaat namelijk voor het eerst mee en zou leuk zijn als zij ukkie ook kan zien, dus wie weet...

Verder gaat het redelijk goed hier, ben mega verkouden en je mag natuurlijk helemaal niets nemen, ja een zoutoplossing, maar dat helpt voor geen meter. Heb nu een neusspray van A. Vogel, maar eerlijk gezegd helpt dat ook niet veel. Mijn keel voelt alsof ie 3x zo dik is, maarja moet maar ff.

Nu ff relaxen op de bank, zometeen Britt weer ophalen bij een vriendinnetje en dan helemaal niets meer... Heerlijk!

4. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    KIm leukk zelfde datum :D
    balen van je verkoudheid joh.
    wij moeten op de verjaardag van me vriend weer naar de verlos haha ook leuk.
    onze VK maakt geen echo's daarvoor ga ik naar de Gyn vind ik eigelijk ook wel fijn.
    want deze gyn heeft mij ook begeleid toen ik met 32 week zwangerschap ben opgenomen..

5. Marloescha

Marloescha Actief lid

23 feb 2012
    427
    0
    0
    Hoogerheide
    Mooie echo zeg "smokin' baby "

die buik die herken ik wel hahaha Ik vroeg mij al af of ik niet erg vroeg was met buik, maar zie toch al mooie dingen bij jullie (ligt het toch niet aan het eten ;))

Ik had van de week gevoel in mijn buik. Hele lichte plopjes alsof er luchtbellen door mijn buik gingen, maar dan niet die door mijn darmen :D
    Ik weet zeker dat dat mijn beebje was, alleeen wat die aan het doen was??? hahaha

6. hartje1982

hartje1982 Niet meer actief

Leuk hè allemaal. Al die dingen voelen en groeien shoppen enz.

Ik wil de bloom kinderstoel hebben. Vind me geweldig. En ik ga of buga boo of de joolz day( bloom) wagen.
    En ik wik ook de wipstoel van bloom.
    Wil wel veel haha Maarja dag mag best. Ff de ouders lief aankijken en schoonouders hihi.

7. Ange84

Ange84 Fanatiek lid

26 apr 2012
    1.398
    707
    113
    Vrouw
    Ambtenaar
    Noord-Brabant
    Dag hartje, ik ken de bloom niet. Straks even spieken op internet. Wij kopen een kinderwagen via marktplaats. Heb al een paar leuke gezien (van quinny)

Kimm balen van je verkoudheid! Veel beterschap! Het weer helpt ook niet echt mee. Tis zomer, maar ik merk er weinig van grrr... Waar blijft die zon!

Marloeschka wat leuk dat je de baby al voelt :) Hier nog niks. De eerste keer lijkt me heel bijzonder.

Wat betreft de buiken; ik vroeg ook af of ik niet te snel ging! Gelukkig herkennen jullie het ook :)

Chila, leuk he shoppen! Ik heb vandaag ook 2 positiebroeken gekocht. Een harembroek en n jumpsuit. Heerlijk die ruimte. Heb ook een spijkerbroek gepast, maar durfde dat nog niet aan. Maatje 36 past nu perfect, maar ik weet niet hoe ik straks ga uitdijen! In de breedte of alleen een buik? Hoop stiekem het laatste hihi!

Fijn wknd dames! Nog plannen?

8. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Bloom kinderstoel grootste miskoop Ever.
    denk er dus heel goed overna.
    we hebben nu de triptrap 100000000x beter.
    die Bloom stoel zakken kindjes in weg ze zitten nooit mooi rechtop is gewoon een grote lompe stoel.
    hahah wij hebben hem ook gekocht omdat de design zo mooi was.
    gelukkig nog weer voor mooie prijs kunne doorverkopen

9. hartje1982

Hahaha oké vriendin van ons heeft m ook en de zweert erbij maar garçon eerst in winkels kijken. Hoe of wat enz.

10. KimmvBritt

KimmvBritt Actief lid

22 okt 2007
    235
    0
    0
    Huisvrouw
    IJsselstein
    Ik heb toevallig woensdagavond onze kinderwagen en maxi cosi via marktplaats gekocht.

Het is geworden een rood met zwarte bugaboo cameleon en ook een rood met zwarte maxi cosi cabriofix.

Allebei zien ze er nog als nieuw uit..!

Ik ben zooooooooooooooo blij..!

11. hartje1982

Leuk man !!!!! Ik had bij eerste zw schap ook bugaboo cameleon rood met zwart. Echt fijne wagen. Ik kon er een van vriendin over nemen bugaboo en is nog netjes enz. Maar ml wil niet die wil alles nieuw. Nouja prima. Bij de eerste had ik ook alles nieuw en voor hem is dit de eerste dus snap m wel.
    Zie t allemaal wel eerst die kamers omgooien haha

12. KimmvBritt

KimmvBritt Actief lid

22 okt 2007
    235
    0
    0
    Huisvrouw
    IJsselstein
    Ik vind het ook een heerlijke wagen, vriendin van me heeft hem ook en daar heb ik wel eens mee gereden en hij rijdt zoooo fijn. Keuze was dus eigenlijk vrij snel gemaakt dat het een bugaboo ging worden, alleen de kleur waren we nog niet over uit.

Nu dus voor deze gekozen, maar waarschijnlijk koop ik tegen de tijd dat de kleine geboren gaat worden nog wel een ander kleurtje.

Die zijn allemaal apart te verkrijgen en de prijs valt ook reuze mee.

Ik wilde eigenlijk ook alles nieuw kopen, maar ik heb zoiets van het is allemaal zooo duur en als je het dan 2e hands kan kopen wat er zo goed als nieuw uitziet, zou je toch eigenlijk wel gek zijn.

13. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Hartje ja joh het is zo verschillend de 1 vind de stoel geweldig en de ander (ik) haha vind het een vreselijlk onhandig ding ;)..
    miss moet je hem eens in de winkel ff proberen met een pop erin ofzo

14. hartje1982

Ja ga wel ff kijken. Hoe of wat. Ti's zo smakend verschillend gelukkig maar. Hahahahaha

15. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    de kinderwagen etc en de meubels voor de babykamer hebben wij dus gelukkig nog van Charlot en dat is allemaal nog zo mooi.
    dus dat gebruiken wij ook nog......
    dat heeft ons geld gnoeg gekocht belachelijk duur he ook eigelijk.
    mja je maakt het natuurlijk zelf zo duur of goedkoop als jij het wilt ;)

16. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Hartje enige voordeel van de bloom vond ik dat je dus het fruithapje in die stoel kan geven want de bloom kun je ook kiepelen dat vond ik ideaal.
    met deze kleine op komst zullen we dat dus in een schommelstoel of iets dergelijks moeten doen

17. hartje1982

Ja alles is duur maar idd je ken t zo duur maken als je zelf wil.

Waait t bij jullie ook allemaal Zo hard. Hier is t echt niet normaal me dochter der tent die ging al als een raket de lucht in die ligt ergens verderop bij de buren nu denk ik hahaha ben allang blijf At die weg is

18. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    whaha hier ook flinke wind idd.
    nou ik ga ff eten en dan naar de sportschoool me lidmaatschap opzeggen..

tot vnaaf dames

19. hartje1982

Tot vanavond natas

Deel Deze Pagina