@geslacht....wij wachten netjes tot de 20 weken echo. Ik hoop dat ik dat volhoud @verjaardag....ik ken het gevoel. Ben ook zo'n perfectionist. Doe wat goed voelt, maar denk aan je lichaam! Iets minder schoon of iets minder mooie hapjes is echt niet erg Veel plezier vandaag! @buik....jawel, hij begint enigszins vorm aan te nemen Je moet goed kijken, maar ik zie het! Kan al mijn broeken nog aan gelukkig, maar voor hoe lang? @lijst....is er een lijst voor deze januari topic. Iemand die hem bijhoudt? Geef het anders zo even door...ben 14-1-2013 uitgerekend en wil graag in het ziekenhuis of kraamhotel bevallen. 24-7 hebben we onze controle staan. We hebben al 2 echo's gehad. Als ik iemand persoonlijk moet pb'en hoor ik het wel.. Fijne dag allemaal!
Hallo Meiden, Ik mag me hier ook melden. Na onze 1e icsi behandeling zijn we in Dusseldorf zwanger geworden, vandaag 11 weken en 4 dagen. Veel gebeurd afgelopen jaar en daardoor zo ontzettend onzeker en bang dat het misgaat.... Gelukkig maakt de VK iedere week een echo voor me gewoon even snel tussendoor als ik het maar gezien en gehoord heb is het weer goed. Vandaag maak ik me weer onwijs zorgen, kwaaltjes lijken wat af te nemen en dan denk ik....is dit wel goed? Dinsdag was alles perfect met onze uk, lag te zwaaien en te trappelen en hartje klopte nog precies zo als bij 6 weken en 2 dagen gehoord hadden. O ja 8 januari ben ik uitgerekend..... Liefs Juffie
Morge dames LUUN jammer dat ze geen tijd voor je namen zeg ;( Arual je maakt me aan het huilen met je foto. wij hebben ons hondje vorige jaar weg moeten doen doe er ff foto bij van ons hondje. Chilla naar je Psych luistere he nu Juffie welkom meiss Geslacht daarme wachte we tot de kleine word geboren
Welkom juffie. Gezellig en probeer beetje te genieten. Dat kealen minder worden is normaal in dit stadium van zw schap. Net me poppetje der haren gedaan ze heb haar tot ove der schouders heb 2 invlechten gemaakt net nep haar erin. Staat Zi lief maar gelijk alsof ze paar jaar ouder is. Mutsie haha
Zooo ff bijgelezen..... @nieuwkomers welkom! Gezellig!! @kleding.... Hier vanmiddag 2 positiejurkjes gekocht en een broek.... Mn eigen spijkerbroeken passen niet meer en vind het ook al zo wat om altijd een legging aan te,doen.... Zkr gezien mijn werk haha. Morgenvroeg eerst werken tot half 11 daarna doopviering van mn petekindje. Leuk hoor Vanavond relax niets doen..... Heerlijk! Jullie nog wknd plannen?
Ik heb eigenlijk helemaal geen plannen voor het weekend. Vandaag ook lekker rustig aan gedaan. Manlief heeft Britt vanochtend naar een kinderfeestje gebracht, ze kwam pas om 4 uur thuis, dus heerlijk de middag voor mezelf gehad. Manlief komt zo thuis, die is de hele dag bij zijn moeder aan het sauzen geweest. Net even samen met Britt naar het hartje van kleine uk geluisterd, had hem binnen een minuut gevonden en ook al vrij hoog op me buik (ruim boven me schaambot dus baarmoeder groeit goed zoals ik zelf al dacht). Klein uk was druk aan het bewegen en dat was goed te horen ook hahaha. Als ik morgen ff tijd heb dan probeer ik het op te nemen op me pc en online te zetten, kunnen jullie ook luisteren hihi. Voor nu ga ik lekker een kop thee maken en duik lekker op de bank. Heerlijk zo'n rustig dagje.
Hoi meiden!! Welkom Juffie, wat leuk en gefeliciteerd dat je je bij ons mag voegen! Probeer ondanks de onzekerheid te genieten, de baby is er voordat je het weet!!! Hier vandaag eindelijk onze eerste mijnlpaal bereikt!! De 12 weken!!! Moet zeggen dat ik het onwijs spannend vind! Kan niet wachten tot ik de ukkie kan voelen zodat hij me gerust kan stellen!!! hihihi @KimmvBritt, Wat ontzettend speciaal is dat he!!! Geniet ervan met je kleine meid! Prettige zondag allemaal!
Natascha, wat een schatje, wat erg dat jullie je hondje weg hebben moeten doen. Sweetlove gefeliciteerd! Nou ik kan al een hoop van mijn babyuitzetlijst halen na gisteren. Heb oa een deken, witte rompertjes, wat witte hydrofielen, washandjes, verzorgingsproducten, bad/tummytubstandaard, luiers, billendoekjes, thermometer baby + bad gehad. Neutrale dingen die ik straks zelf aan kan vullen. Erg blij mee! Ondanks dat we om half 2 de hond zijn gaan uitlaten, opruimen etc en ml aangegeven had daarna naar bed te gaan kregen we nog mensen haast de deur niet uit (tot ik herhaalde dat ik echt naar bed wilde), m'n vent was al om half 5 z'n bed uit sochtends en ik was helemaal gaar. Vandaag even niks dus . Houden jullie ook vocht vast? Heb een paar dagen erg veel gedaan maar gisterenmiddag/avond hield ik behoorlijk wat vocht vast in m'n enkels. Heb ik anders nooit. Het voelde eerst niet vervelend maar nu wel dus als het aanhoud wil een vriendin wel kinesiotape aanbrengen (fysio). Vandaag eerst maar eens veel drinken en beentjes hoog. Maandag echt jarig en dan ga ik lunchen met m'n opa en m'n oma en is de verjaarsdrukte weer voorbij! Gaat er iemand nog iets doen vandaag?
Irritant hè van die plakkers haha. Wel goed verwend meis Hier ia vandaAg Parkpop is om de hoek bij me ken de herrie horen. Maat t regent dus ga niet even kijken. Even wat boodschappen halen en verder makkie aan.
Hier ook relax..... Ochtendje werken weer gehad, ook best lkkr.... Straks dopen en daarna gezellige zondag Ik sluit me idd aan bij 'op naar t voelen van ons wondertje' kan niet wachten.... Wat lijkt me dat heerlijk.
Ik kan ook niet wachten tot ik de kleine zal voelen... ze zeggen dat het eerder is bij de tweede... hoop het ook haha! Alhoewel ik het bij de eerste laat ben gaan voelen ivm voorliggende placenta, geloof dat ik 24 weken was.... Morgen heb ik de termijnecho, maar zal wel te vroeg zijn waardoor ik waarschijnlijk over een week of 3 weer terug moet... nou laat ik dat nou alles behalve vervelend vinden... Vriendlief is een andere motor achter onze boot aan het hangen, kleine meid ligt op bed te brabbelen en hoop zo ook te slapen en ik ga lekker online shoppen!! Het is er perfect weer voor, zo regenachtig!
Hallo dames, Wat een weer vandaag he. Bah niks aan. Verveel zondag. Wij gaan zostraks even op kraamvisite, leuk. Gister feestje gehad en leuk nieuws gehoord!! Mijn zus is ook zwanger, nog heel pril. Maar superleuk natuurlijk. Onze kindjes zullen straks een maandje of 3 schelen. Kunnen we in oktober gezellig samen naar de 9 maanden beurs etc. Groetjes Chila
Wat leuk Chila! Gefeliciteerd met je zus! Ik heb net m'n lowlandskaartje te koop aangeboden op Facebook. Waren al gauw wat gegadigden voor dus hopelijk ben ik m gewoon snel kwijt! Kan mooi op de rekening voor de babyaankopen . Wij hangen beiden op de bank, ik met een stapel zwangerschapsboeken van een vriendin en m'n telefoon en ml zit te FIFAen en wielrennen te kijken. Ben eigenlijk heel slecht in op m'n kont zitten, maar wel even beter nu. Hmmm las ik online shoppen??? Ideetje... Haha Parkpop ook maar niet, moet er niet aan denken met dat t*kkeweer!
Avond dames. ik ben ook supermoe vandaag. vanmorgen van 11tot14 aan het brunchen geweest vij "van der valk"maar was veel misselijk door alle geurtjes bah. en ben ook heel de dag moe en misselijk gebleven. zo lekker me huispak aan onder de deken en zwijmelfilm kijken casanova hahahah.
@natascha lkkr hoor! Hier al lkkr languit op de bank, zo voetbal eng-ita Morgen heerlijk late dienst, lkkr uitslapen.... Niets mooier dan dat (op dit moment haha)