Kim thnxx op de echo was te zien dat de beeb wat aan de rechtrkant ligt dus daar ga ik eerst ook ff op gokken.. zal heel geduldig zijn
Hey meiden, Het is me gelukt, ik heb het hartje vastgelegd op de pc. Stukje duurt maar 3 seconden, voor de rest was het te onduidelijk doordat ukkie lekker lag te bewegen. Hier kan je het mp3 bestandje downloaden, is maar 50 kb dus erg klein hihi. Veel plezier..! 3 sec Hartje.mp3
Kim kan hem niet openen balen.. ik baal zowieso want het is me weer niet gelukt hartje te vinden met die angelsounds ik snap er neits van
Wat geeft ie aan dan Natasch? Het is namelijk gewoon een mp3 bestand, dus in principe zou je pc het gewoon moeten kunnen afspelen. Heb je over je hele buik gezocht? En niet te hoog? Ik moest dit keer dus wel hoger zoeken dan gisteren, baarmoeder groeit goed, pfff
Hier sinds gisterochtend bloed.... Verloskundige gebeld en ff rustig afwachten aangezien ik geen krampen heb... Vervolgens alleen oud bloed verlies tot vanmiddag weer was lichter rood.... Naar de praktijk geweest en heb gelukkig het hartje gehoord.... Ik heb ook erg veel last van optipatie... Dus ben gelijk na de praktijk door gereden naar de huis arts en ze wilde dat ik ff een test voor blaasontsteking deed... Die heb ik dus ... En rond 16.30 werd ik gebeld door de verloskundige en ze wil dat ik morgen ochtend toch kom voor een echo....ze wil weten waar dat bloed vandaan komt... Zo dit is het verhaal in het kort.... Stressen doe ik niet... Iig niet meer na het horen van het hartje....en nu maar weer slapen... Ik kom snel weer reageren enzo maar heb er gewoon geen tijd voor... En de fut is erg ver te zoeken... Lezen doe ik wel... Elke dag!!!
Heel veel succes Liane, misschien een gesprongen adertje? Hier morgen ook de vk bellen, voel me niet echt geweldig, heel vaak plassen en dan zijn het een paar druppels en pijn in me onderbuik, dus denk ook aan een blaasontsteking. Moet ook ineens weer veel spugen,blehh... Voor nu ga ik lekker slapen, Weltrusten meiden...
Echo van vandaag was erg leuk! Kleine meid was erbij en heeft ook flink kunnen zwaaien naar de baby... erg schattig! Ik mag over 2,5 week nog een keer om de exacte datum vast te stellen!
Moppies ik ga nr bedje. @bloed. Komt allemaal goed meis. Bij de 1 zw schap heb ik t 9 mnd gehad n heb t nu weer. Echo's. Toppie. Ziekies beterschappie Tot morgen meiden kuss
Beterschap voor wie zich niet oké voelt! Leuk Frommeltje! Ik lig weer eens wakker, piekerdepiekerdepieker... Hoop dat jullie lekker slapen, morgen behoorlijk wat werk voor de boeg dus hoop ff te slapen zo!
Goedemorgen vannacht slecht geslapen ben er een paar keer uit geweest vanmorgen even boven de wc gehangen ma verder gaat het goed morgen weer na de vk toe en ben ik alweer 13 week wat gaat het snel xxx
Goedemorgen meiden. Hier ook heel onrustig geslapen. Ben kapot moe. Nu zo die meid nr school brengen en me neefje en dan even nr de zonnebank.hoop dat weer goed aan houdt vandaag kruip ik lekker de tuin in zometeen. Xxx
hardje dusss die nacht was voor jou ook lang ik ben ook heel moe s,avonds tegen 7 uur al en als ej dan ook niet kunt slapen pff zo naar de dierenards hopen dat het droog blijft
Vanmorgen kwamen ze al om half zeven de grond ophalen die op de oprit lag. Gelukkig watjes in mijn oren en lekker verder slapen Zo opnieuw bloed prikken want om een of andere vage reden hebben ze de helft van de testen niet gedaan Vandaag maar eens proberen thuis te werken....scheelt in concentratie
Hond vond het nodig om om kwart over 6 keihard te blaffen, arghhh... Hier dus ook een baggernacht, beetje jammer want ik voel me lichamelijk zoveel beter als ik even een goede nacht heb. Nou aan de slag, morgen een kinderfeestje geven (taartjes maken met stuk of 12 kids) dus even flink aan de bak en voorbereiden! Iedereen succes met evt afspraken en een goede dag!
Goedemorgen meiden, Wat balen dat jullie allemaal een slechte nacht hebben gehad. Ik heb gelukkig goed geslapen vergeleken met afgelopen nacht. Vanochtend om half 7 voor het eerst wakker om te plassen, dus ik klaag niet. Net de vk gebeld ivm de buikpijn die ik heb, ook zij vermoed een blaasontsteking dus ik moet zo even urine naar de huisarts gaan brengen om na te kijken en hopelijk kan ik erop wachten want de vk hebben vanmiddag geen spreekuur. Mocht het namelijk geen blaasontsteking zijn dan moet ik langskomen en gaan ze verder kijken, ivm het verleden qua buikpijn en bloedverlies. Dus zit een beetje in dubio, aan de ene kant hoop ik dus geen blaasontsteking want dan moet ik aan de antibiotica en dat vind ik echt niet fijn voor kleine uk, maar aan de andere kant, wat is het dan wel? Dat maakt me dan wel weer angstig. Ga nu maar even proberen te plassen, want urine moet voor 10 uur gebracht worden en anders zijn de vk er vanmiddag niet meer en weet ik nog niets als het geen blaasontsteking blijkt te zijn. Hou jullie op de hoogte.
goeiemorgen dames... Gister vol moed naar me sollicitatie gesprek gegaan bij de Mac.. ik was zooo zenuwachtig het gesprek ging echt super goed en toen vroeg ze wanneer ik kon beginnen en toen dacht ja sam nu moet je echt vertellen dat je zwanger bent.... met zweetdruppels op me voorhoofd vertelde ik dat ik zwanger was maar dat ik er wel 100% ervoor wil gaan. en ik dacht en nu komt het ik kan vertrekken...... Tot mijn verbazing zei ze: Ja en? voor mij is het geen belemmering want het uwv betaald je zwangerschapsverlof maar je moet je niet teveel ziek melden. ( begrijpelijk ) DUSSSSSSSSS................ IK BEN AANGENOMEN WHOEHOEEEEE dus ik hoef gelukkig geen aanvullende uitkering en ik krijg een goed salaris nu even over bubbetje... ik heb al 1 probleem wat niet erg leuk is .. ik kan moeilijk me plas inhouden en als ik b.v hoest of ik moet sochtends soms wat gal spugen dan plas ik een beetje in me broek me buik begint nu ook echt te groeien en ik volgens mij voelde ik het gisteren bewegen het voelde zo raar namelijk... vandaag ben ik lekker vrij en kan ik even op me gemak me aquarium schoonmaken en 3 juli begin ik bij me nieuwe baan ! Spannendddddddddddddddd
Oh Sampiej wat goed nieuws...!! Van harte gefeliciteerd met je nieuwe baan..! En met je urine komt me heel erg bekend voor. Bij mij is dat toen begonnen met de zwangerschap van Britt en dat heeft te maken met je bekkenbodemspieren. Bij mij is het nooit helemaal over gegaan. Ondanks dat ik na de bevalling wel oefeningen ervoor heb gedaan. Je kan je baby nu wel voelen met die termijn, ik voel de baby ook af en toe en zeker als je placenta niet aan de voorkant ligt, voel je het veel sneller. Ik heb mijn urine gebracht bij de huisarts en geen blaasontsteking, wel was de leukocyten iets verhoogd, maar dat was volgens de assistente het gevolg van afscheiding. Maar als ik zo op google kijk kan dat dus wel degelijk te maken hebben met een bacteriele urineweginfectie. In ieder geval moet ik vanmiddag naar de vk komen om 15.30, blijkt dat ze maar tot 14.00 telefonisch bereikbaar zijn maar wel gewoon spreekuur hebben. Ik knijp hem eigenlijk best wel, waar komt dan die buikpijn vandaan? Ben dus ook benieuwd wat ze gaan doen, want vanaf de buitenkant kunnen hun ook niet zien wat er aan de hand is. Pfff is het nog geen 15.30....
@Sampiejj goed nieuws dus!! Mooi mooi!! Wat betreft urine komt me (nog) niet bekend voor, maar is wel een bekend fenomeen tijdens/na zwangerschap..... (helaas...) @Kimmy... hmz... nu hopen dat alles goed zit... Kan je in ieder geval een advies geven is goed drinken... meer kun je op het moment denk ik niet doen... afwachten..... succes!! @zal hier zo eens een foto plaatsen van mn mini buikje... is een foto van vorige week.. nu wel weer iets meer gegroeid (moest de foto nog printen voor in mn 9 maanden boek hihi). Komt ie.....