Oke dan show ik mijn buik ook even. Foto is gisteren gemaakt, let vooral niet op mijn charmante kleding en de rommel op die kamer haha. Ben niet slank van mezelf, maar vind het toch al een aardig bol buikje, kan me buik ook echt niet meer inhouden.
MOrge Liana ben benieuwd waar het bloed vandaan komt. Kimm balen zeg joh en ja tja die AB kuur moet je dan helaas maar voor lief nemen. oh lees net dat het geen blaasontst is. wat die buikpijn dan wel is ja das altijd moeilijk he en eng.. hopen dat het groeipijn is. Sampiejj wat fijn dat het gesprek zo goed ging. en dat ze je aannemen. goed dat je direct eerlijk bent geweest. en respect dat je daar in die stank kan werken als zwangere hahaha misschien een idee om alvast oefeningen te doen om de boel van onder wat sterker te maken Hier ben ik flink aan het balen hoor. ben weer zo misselijk en het spugen is ook weer veel heftiger.. ik had zo gehoopt dat het nu beter zou gaan
Sampiej voor dat urine verlies heb je van die speciale maand verband dingen die kreeg ik ergens bij speciaal Zw schap. Ben benieuwd wat ze doen Vk met je buikklachten. Zw zijn is iets moois maar zo stressend ook soms met dingen die je wel en niet voelt. Ik zit heerlijk in de tuin in t zonnetje vanmorgen even zonnebank geweest e nu in tuintje ga zo me post in mappen sorteren en doen. En even broodje smeren Kijken jullie gtst??
Akkoe je ziet het wel een beetje mooi hooor ik ben bijna 13 week ma mijn buik is al behoorlijk dik verder gaat je zwanger wel goed ??
Sampiej gefeliciteerd!!!! Top hoor! Kim, wat naar die onzekerheid zeg, heel veel succes vanmiddag! Het bakken loopt hier niet zo gesmeerd, m'n vormpjes zijn overstroomd in de oven ondanks de aangewezen hoeveelheden. Volgende keer m'n eigen gevoel maar weer volgen! Grrr
@natas Vanochtend echo gehad... Niets vreemds opgezien... We houden het op een gesprongen bloedvat en een blaasontsteking... Nu komt er namelijk nog steeds oud bloed uit dus dat is geen vaatje geweest verder afwachten... Ga ik weer bloed verliezen gelijk Bellen... Lig eigenlijk alleen maar te slapen momenteel... Dus dat ga ik nu ook weer doen!! Groetjes
@Liana, rustig aan meid..! Gelukkig was alles goed op de echo..! @Arual wow wat een mooi buikje al..! @Akkoe jij ook een heel mooi buikje..!
Liana oke fijndat niets ergs is. heb je nog rust voorgeschreven gekregen?? hier net me meissie weer opgehaald en haar zo in bedje leggen. dan ga ik ook in chillstand
@ilja succes vanmiddag!! @liana fijn dat het,toch goed was geruststelling....? @arual mooi buikje!! @Arual... Toch jmmr van die cakejes....! Maar ze zullen vast lekker zijn @sabine, verder gaat de zwangersch redelijk, blijf om de een of andere reden wat onzeker.... En flink last van obstipatie waarvoor movicolon.... En twijfel of ik bij gyn zal blijven of over naar vk (mag waars over naar vk....) @hier, heerlijk om toch al pos kleding aan te hebben.... Heerlijk over mn buikje, voelt lkkr beweeglijk ook praktisch met mensen verplegen (thuiszorg)
dames ff vraagje. 1 van onze mama's kreeg vorige week toch de uitslag van de punctie???? heeft iemand haar nog weer gesproken zo stom ben haar naam vergeten
1 van de meiden had toch een echo gehad en daarop zagen ze vocht in het hoofdje?? en naar aanleiding daarvan moest ze allemaal testen doen
Ohw ja nu je t zegt idd. Nee ik heb daar niks meer over gehoord vlgs mij Weet ook niet wie t was eigenlijk shame shame.
Ja supers dat je dat even gedaan heb je ken bij der profiel ook zien wanneer ze voor t laats zp is geweest.