Vooruit gezet naar 12w2d! Combinatietestuitslagen gunstig, even alles nagekeken verder en zag er goed uit! Lag eerst te slapen maar werd toch even wakker. Even gauw man naar station brengen en dan ga ik foto's maken van de echo's!
Wat een prachtige echo's zijn het zeg!!!!! En je bent ook meteen de 12 weken voorbij! Van harte gefeliciteerd!!!!
Joe hoe mooie echo's !!!!!!! Wow en fijn 12 wk voor bij doe je goed hahahahahaha. Dus 8 Jan uitgerekend?
Yes! 8 januari uitgerekend. Heb ze net even bij echo's en onderzoeken gezet voor de nub. Ja heerlijk ineens die 12 weken voorbij! Leuke echoscopiste, nam alle tijd en liet alles duidelijk zien met uitleg. Echt super! Bedankt voor jullie reacties dames !
@arual mooie echo's! Nu lkkr genieten! @ange, fijn dat je t hartje weer gevonden hebt, stelt weer gerust denk ik... Hier morgen weer naar gyn..... Toch vragen waar de hoofdpijn vandaan komt... Pfff en of ik dagelijks movicolon mag.... Drama die obstipatie.... Mjah nog geen buikklachten gelukkig.... Ff afwachten
Hier ook behoorlijk hoofdpijn, vervelend hè?! Hier voorhoofd en achter m'n ogen. Ik heb dagelijks movicolon, mag ophogen naar 2 per dag als dat nodig is. Hier met dagelijks 1 zakje dus geen obstipatie meer, lucht behoorlijk op. Hoop dat het bij jou ook weer wat soepeler zal gaan! Angel gaaf dat je het hartje hebt gevonden!
Hallo allemaal, Stiekem lees ik hier al af en toe mee, maar het lijkt me leuk om ook af en toe mee te kletsen. Als dat mag? Ik ben 27 jaar en mijn vriend en ik verwachten ons eerste kindje rond 5 januari. We wonen in Belgie (vriendlief is Belg), maar ik klets toch liever op een Nederlands forum..haha. Heb al 2 echo's gehad rond 6 weken en met 10 weken en 5 dagen. Morgen de echt termijn echo, toch weer spannend Gefeliciteerd allemaal trouwens! Groetjes veerle
Welkom Veerle! Succes met je echo vandaag. Ik heb trouwens ook al een aantal dagen last van hoofdpijn Is dit dan ook een zwangerschapskwaal? Ik slik 1 paracetamolletje en ga daarna liggen met een nat washandje op mijn ogen. Van obstipatie heb ik gelukkig geen last meer.
Hallo dames, Ik ben er ook weer eens een keertje. Druk gehad van de week. Vandaag 14 weekjes Ik moet pas 9 juli naar de vk weer voor controle maar ik zit me nu steeds druk te maken of alles wel goed is, haha hoe gek kun je je eigen maken. Groetjes Chila
Veerle welkom hier morge dames. Pfftt hier vreselijk last van Ishias dat is wel ff balen. Ons meissie heeft ons gistr aaf flink bezig gehoude ze had vreselijke groeipijn in haar beentje zo zielig. uiteindelijk maar een zetpilletje gegeven toen sliep ze binne half uurtje. Chila ik moet de 10de weer naar de vk duurt mij ook telang haha. ach nu nog elke week. word straks steeds vaker
Morgen meiden. Hier ook steeds hoofdpijn nu ook. Bah Net gtst gekeken voor vanavond. Wat een aflevering. In t teken van Lucas. Meer zeg ik niet hihi. Iemand al wat van Corinuh vernomen?
@ allemaal: leuk dat ik mee mag kletsen Termijnecho was goed We hebben ook de tripletest laten doen en ook die uitslag is goed, echt heel blij! Nu mag ik van mezelf eindelijk het eerste babypakje kopen