1 t/m 15 januari 2013 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door SeaShell, 15 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ange84

Ange84 Fanatiek lid

26 apr 2012
    1.398
    707
    113
    Vrouw
    Ambtenaar
    Noord-Brabant
    Ik heb helemaal geen voorkeur voor een jongen of meisje. Klinkt cliché, maar als het maar gezond is :)

Hebben jullie trouwens allemaal zo vaak getest? Ik heb alleen 26 april getest (licht streepje) en 28 april (clearblue 3-4wkn zwanger en sensitest donkerder streepje). Daarna heb ik helemaal niet meer getest en ook geen bloedonderzoek gehad. Voel me wel hartstikke zwanger :) Dwz misselijk, ontzettend moe, zware borsten en af en toe een steek in mijn onderbuik.

@tumtum ik zou idd niet meer testen. Een streep is een streep toch :)

2. missm

missm Bekend lid

12 mrt 2012
    931
    123
    43
    @ testen ik heb ook wel een aantal keer getest maar ben er mee opgehouden omdat ik er ook super onzeker van werd. Topic geplaatst op zp erover en geruststellende reacties gekregen. Het schijnt dat ook lang niet iedereen knaltesten produceert. Ik begrijp de onzekerheid hoor echt heel herkenbaar. Probeer toch gewoon te genieten.

3. Akkoe

Akkoe Fanatiek lid

25 apr 2012
    1.186
    0
    0
    Wijkverpleegkundige Buurtzorg Nederland
    @tumtum, pers zou ik niet meer testen hoe lastig ook....hier ook weinig vertrouwen, gisteren n heerlijke huilbui gehad door oa angst dat t opnieuw mis zal gaan.... Ik probeer geduldig te wachten tot volgende echo....

@Sher.... Zit in Turkije..... Gaan we niet weer doen haha. Resort prima, eten prima (buffet), rest niets haha. Volgende x lkkr weer kamperen ofzo :)

4. mama1987

mama1987 Actief lid

21 nov 2011
    102
    0
    0
    Docent
    Groningen
    Zelf heb ik niet echt een voorkeur, mijn man en ik hopen alleen dat het gelukkig wordt.
    Al denk ik dat een jongen beter is voor mijn man, hij is nogal beschermend en mocht het een meisje worden dan zal ik tijdens de pubertijd (ja ver weg!) mijn man nogal beschermend zijn voor zijn dochter tegenover vriendjes...

Mijn zwager denkt trouwens dat het een meisje wordt, hij heeft het tot nu toe bij alle zwangerschappen in zijn omgeving goed gehad (15+)

Over de screening, denk niet dat ik het doe, maakt onzeker en 100% uitsluitsel krijg je niet. Laat mijn man ook het boekje lezen, dan samen beslissing maken.

Steken, mijn vk zij dat het een goed teken was, groeipijn. Als het aanhoudend is, dan vk bellen, anders blij mee zijn!

Liefs

5. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Morgen dames

Testen ik had 5 testen 4 kv en 1 clear blue die heb ik vanaf de 1ste positieve test om de dag gedaan.
    en daarna niets meer vind ik ook niet nodig trouwens.
    je word er idd alleen maar onzeker van als het streepje eens wat lichter is.

hcg ja je hebt het idd wel nodig maar iedereen maakt het op zijn eigen manier aan.
    het is zeker nodig voor de vorming van de placenta. (volgens onderzoek van mijn vriend) hahah

6. Sher1986

Sher1986 Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.050
    0
    36
    Accountmanager Binnendienst
    Almere
    @tumtum ik denk indd dat je het beste kan stoppen met zwangerschapstesten. Ik had ook de ene keer een donkere en de andere keer een lichtere. Op een gegeven moment word je er erg onzeker door! En als je het echt niet vertrouwd anders een afspraak maken bij de arts?? Succes in ieder geval meis! Mijn duimen draaien voor je dat alles goed zit

7. Frommeltje

Frommeltje Fanatiek lid

26 dec 2010
    1.086
    0
    0
    Zal ik me dan ook maar voorstellen... ookal val ik buiten de boot met de bevaldatum...

Ik ben 29 jaar en heb een kleine meid die bijna 2 wordt.
    Ik woon in het mooie Brabantse land en met mijn vriend, hond en kat!
    Ben in oktober alweer 14 jaar samen!
    Hobby's... overduidelijk winkelen!! Haha

8. sydneys

sydneys Niet meer actief

het is hier rustig vandaag, hoe was/is jullie dagje?

hier lekker rustig, dalijk de film "hugo" kijken in 3d, waren we al dagen van plan maar ik was telkens te moe.

vandaag weer lichtjes pijn in borsten, ben blij, kheb weer een symptoom erbij :D

en bij jullie? alles goed? spannende, leuke of relaxe dingen gadaan?

9. missm

missm Bekend lid

12 mrt 2012
    931
    123
    43
    ik ben vandaag heerlijk naar een mega rommelmarkt geweest..Die is elke jaar op hemelvaartsdag. Heb een mega leuke houten puzzel van nijntje op de kop getikt.

10. Akkoe

Akkoe Fanatiek lid

25 apr 2012
    1.186
    0
    0
    Wijkverpleegkundige Buurtzorg Nederland
    @frommeltje, dus toch ook welkom :)

Hier dagje met veel kokhalzen... Bleh
    Morgen lkkr in de grote vogel (vliegtuig dus) naar huis, heerlijk! Zaterdag al weer volle bak aan t werk, ook prima haha.
    Fijn wknd alvast :)

11. Ange84

Ange84 Fanatiek lid

26 apr 2012
    1.398
    707
    113
    Vrouw
    Ambtenaar
    Noord-Brabant
    Wij hebben vandaag met vrienden gebbqt. Niet teveel kunnen eten door de misselijkheid. Vriendlief en ik liggen nu gezellig met zijn tweeën op de bank :)

12. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Ik ben vandaag met een vriendin na de straat markt geweest.
    Gelukkig waren de winkels open in de stad want het bleek dus een "planten,bloemen en asperges markt". Fijn dus. (not)
    Achja we hebben het leuk gehad.
    Nog gehad over zwangerschappen en heb me vaak moeten omdraaien om niet te blozen of wat dan ook.
    Ze zei "als ik zwanger raak ben jij de enige die ik het meteen vertel"
    Pffff en ze had natuurlijk verwacht dat ik zou zeggen "ik jou ook!"
    Maar ik kreeg het niet over mijn lippen.

Voor mijn mk had ik haar een bericht gestuurd met een zwangerschaps gedichtje.
    Toen ik haar zag kwam ze me niet eens feliciteren.
    Ze is een jaloers typ dus mijn gevoel zei "ze gunt het je niet"
    Achja,ze moet nog maar even wachten.

13. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

11 jan 2012
    3.530
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik ben gisteren naar Dauwpop geweest (Guus Meeuwis, Ilse de Lange, Drive like Maria, Within Temptation). Als alles goed blijft gaan voorlopig even het laatste festival, ook mijn lowlandskaartje verkoop ik. Muziek was wel leuk maar dat zitten op de grond en niet lekker zijn beviel wat minder dit keer. En dan nog 2 uur terugrijden.

Ook mijn auto komt niet door de APK :(. We gaan zo even passen of er een onderstel van een wagen in een Mazda 2 gaat. Wel balen, komt echt niet uit maarja mijn 323 was dan ook dit jaar 20 geworden (opa was eerste eigenaar).

Verder ben ik vaak snel aangebrand en geïrriteerd. Niet leuk voor manlief natuurlijk die erg zijn best doet.
    Kwaaltjes zijn er ook nog (misselijk, gevoelige borsten, trek, rommelige darmen) en kan maar moeilijk ontspannen. Wel slaap ik ietsje beter gelukkig!

Ben zo gespannen voor die echo, hoop zo op de bevestiging dat het er vooralsnog goed uitziet vanbinnen en ons krummeltje een kloppend hartje heeft. Wat duurt het dan lang hè?! Heb wel echt last van de onzekerheid.

Inmiddels zijn mijn ouders op de hoogte! Waren blij en voor mij is het zo'n opluchting! Zat er van de week zo doorheen dat we hebben besloten met mijn ouders niet tot de echo te wachten.

Ik ga me aankleden (zijn vrij) en op autojacht want heb per volgende week een nieuwe nodig eigenlijk!

14. Sampiej

Sampiej Lid

29 apr 2012
    96
    0
    0
    Catering
    Utrecht
    woehoe ik ga vandaag naar de toppers :D:D onwijs veel zin in!
    ik ben wel heel blij dat ik zit plaatsen heb omdat ik zo snel moe ben
    en gelukkig heb ik naast mijn moeheid en haaruitval helemaal nergens last van dus dat word een heerlijk dagje mee bleren "vooral met glennis grace "

:D

15. minniii

minniii Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.011
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Zuid-Holland
    Hoi meiden,

Mag ik me bij jullie aansluiten?:D
    Ik ben op het moment 7w1 zwanger en 3 Januari uitgerekent ( als het goed is )
    aanstaande Dinsdag de eerste echoo...!!!!! Hhihihihihi

Groetjes

16. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Morgen dames

Minniii welkom en gefeliciteerd oe jij ook al zo vroeg een echo wat fijnn.

arual83 balen zeg dat je auto niet door de apk komt :(

Sampiej oohh veel plezier bij de toppers gaaf hoor.

Ik net weer met de VK gebeld en moet me emesafene gaan afbouwen erg jammer.
    dus vandaag en morgen 2.5 zetpil.
    en zondag weer naar 2.
    gelukkig is me vriend zondag vrij.
    ik baal er best van dat ik weer moet afbouwen maar wil het wel proberen.

17. missm

missm Bekend lid

12 mrt 2012
    931
    123
    43
    welkom miniii spannend hoor al bijna een echo voor jou..

18. mama1987

mama1987 Actief lid

21 nov 2011
    102
    0
    0
    Docent
    Groningen
    Welkom minniii! Je hebt al bijna je eerste echo, leuk en spannend!!!

@ sampiej: veel plezier bij de toppers, ben er zelf een paar jaar geleden geweest: groot feest!

@ arual: Succes met auto shoppen, wij hebben net een nieuwe, onze oude viel zowat uitelkaar. Nu een mooie uit 2003 waar ook plek is voor onze kleine spruit.

Zijn jullie ook zo onzeker of alles wel goed gaat en zit daarbinnen? Ik wordt er echt gek van, helemaal omdat ik me zo goed voel (amper tot geen kwaaltjes...), nog een maand wachten tot 1e echo... grrrrrr!!!!

19. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Ja ik ben ook erg onzeker.
    Heb wel erg gevoelige borsten,tepels lijken ook langer Hahaha.
    Verder nergens last van.
    Woensdag de eerste echo en dan hoop ik een beetje gerust gesteld te zijn!

20. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Hier totaal niet onzeker maar ja ik ben ook zo kotsbroerd..
    ik heb nog niet eens een afspraak staan voor de echo.

Deel Deze Pagina