Corinuh, wat heftig meid! Ik duim heel hard voor jullie. Ik hoop dat je gauw wat meer duidelijkheid krijgt. Welkom Rosanne, wow mooi buikje zeg! Wat spannend, bijna je examen voor lactatiekundige. Ik zat even terug te kijken en ik had even over jouw post heen gelezen Sampiej. Ik hoop dat het je lukt het nog een week te geven, misschien went het nog wel. Knuffel!
@ange84 ik kan geen foto's vanaf mijn iPad op het forum plaatsen..heb ook nog geen recente foto zondag pas. Helaas net zoals ik mooie foto's voor het nubforum heb maar lukt niet... Mocht iemand willen helpen graag...
De app Picup downloaden. Dan kan je de foto's uploaden. Reactie plaatsen, bijlagen beheren, dan de foto's toevoegen. Zo doe ik het sinds kort via m'n iPhone!
LIana hele mooie echo hoor. Pfft ik ben gesloopt ligt al heel de middag te slapen vanaf dat me meissie ook haar bedje inging. ze heeft ons heel de nacht wakker gehouden. ben bang dat ze een oor-onsteking heeft.
Mooie foto Liana!! Corinuh: ik heb nog vaak aan je zitten denken, ik ben blij weer wat van je te horen! Wat een onzekerheid meid en ik hoop heeeel hard dat je baby in die 5% zit! Wat betreft borst- of flesvoeding: Ik heb bij alledrie borstvoeding gegeven en ja, dat is niet altijd handig, maar het is ook een kwestie van wennen en een ritme krijgen. 's Avonds voor het slapen gaan pomp ik altijd nog wat melk en stop dat in de koelkast of vriezer zodat mijn man altijd ook bij kan springen. Gelukkig hebben mijn kindjes nooit een probleem gehad met wisselen tussen borst en fles. En borstvoeding heb je altijd bij je, anders moet je altijd een flesje met poeder en een flesje water meenemen en dat kun je onderweg dan ook niet even warm maken of zo. Dat vind ik dan weer gedoe. Overigens heb ik bij alledrie een tepelhoedje gebruikt, werkt voor mij geweldig. Als tip zou ik zeggen: als het niet goed lukt of pijn doet, vraag meteen advies, ga het niet even aankijken, want dan is de kans groot dat je het toch opgeeft. Borstvoeding geven is zo bijzonder, ik had dat toch niet willen missen!
Luun ik werd gek van die tepelhoedjes elke dag uitkoken continu in de koelkast bewaren. dus snachts paar keer naar benede lopen om die dingen uit de koelkast te halen. toen we spruw hadden na elke voeding uitkoken was een drama
Goedemorgen meiden. Corinuh fijn wat te horen en duim zo hard voor jullie dT alles goed is met baby. @ BV ik ga voor de fles voeding. Ik heb bij de eerste bv gegeven. En hoe goed mijn melk productie ook was. Ik werd er zo depri van. Kreeg een mega afkeer nr die meid van me. Ik kon er niet tegen. En ken je vertellen dat is echt verschrikkelijk. Dus hier FV @ voelen. Ik heb soms niet altijd ook plopjes gevoelt dat ik dacht nee dit ken nog niet. Nu was ik vorige week bij Vk voor de echo. En ik uur lang die echo had omdat ze nekplooimeting niet goed te pakken kreeg vroeg ze aan mij voel jij nog niks. Dus t kan dus wel. Nu al voelen. @hier. Lig nu nog in bed ben zo vroeg wakker steeds 6 uur. Ga er zo maar uit. Kwa kwalen gaat goed nu. Alleen zoveel plassen om 10 min kwartier word er gek van. Moet nog steeds positie kleding kopen. En zal vd week ook foto plaatsten buikje.
Uitkoken heb ik nooit gedaan: water en zeep en af en toe in een stoomzak in de magnetron. Maar ik snap dat je met spruw wel heel voorzichtig bent en ze uitkookt. Maar waarom moet je ze in de koelkast doen??
Over het voelen van de baby: 2 dagen geleden heb ik de baby voor het eerst gevoeld! En ik meen ervaren genoeg te zijn om te zeggen dat het zo is. Het was na het eten, ik zat even rustig op de bank, dus echt zo'n moment dat beeb gaat bewegen. Heel even een paar schopjes, zoo lief!!
Luun ja ik moest ze koud bewaren vlgs de Kraam en toen deed ik dat allemaal braaf haha. oohh heerlijk dat je de beeb heb gevoeld
Wow, wat fijn dat sommigen de baby al voelen. Ben bang dat ik nog een aantal weken moet wachten? Mijn vriendin, ook eerste kindje en zelfde postuur, voelde het pas bij 20 weken. Het is sale bij mamalicious.nl. Heb net nog 2 spijkerbroeken besteld voor maar 35 euo!
hallo dames! hier weer een berichtje van Suus! Alhoewel het soms confronterend is omdat ik zo graag had willen blijven meekletsen, voelt het ook heel fijn om jullie ervaringen te lezen.. Ik was nu ongeveer 14 weken geweest denk ik en kan zo een beetje lezen wat jullie allemaal meemaken rond deze periode! Ik vind het ook zo fijn dat jullie allemaal nog lekker zwanger zijn! een die-hard zwclub! echt toppie! Hier gaat alles zn gangetje, lichamelijk bijna opgeknapt op slechte conditie en lage weerstand na.. geestelijk gaat het met ups en downs, zoals het hoort gek genoeg... Heb wel weer zin om lekker zwanger te worden (als het ons gegund is) toch ook wel weer een grappig om weer ovulatietesten te doen en zodra de smiley komt weer met spoed te moeten klussen, wij hebben er tot nu toe vaak om gelachen.. hopen dat mn cyclus weer snel op gang komt en de onderzoeken oke zijn en hop aan de klusklusklus! Ik blijf jullie volgen! Dikke kus Suus
Heej suuske, Fijn dat alles goed met je gaat. Ook ik bleef na mijn mk nog vaak meelezen in het oktober topic. Alleen deed me dat wel vaak pijn en kwam het verdriet weer. En ook weer raar inderdaad dat je weer van Voor af aan moet beginnen met ovutesten enzo. Ik hoop dat je snel weer zwanger bent en dat alles goed mag blijven gaan. Ik gun het jou ook van harte meid!! Succes!!
Goeie avond meiden, Ik was het topic even kwijt maar gelukkig ben ik er weer Hoe gaat het met iedereen? @ Suuskie: Lieverd, wat heb je toch allemaal doorstaan he de laatste weken, ik hoop zo dat ook voor jullie de zon weer gaat schijnen binnekort, dat heb je zeker verdiend. Heb je al onderzoeken gehad hoe het lichamelijk er nu voor staat? Of moet je nog even wachten tot je hersteld bent? Ik wens je in ieder geval alle geluk van de wereld toe meis!
Goedemorgen meiden. Suus. Kusje voor jou!!! Wat lees ik mamadiliciuos sale ga zo is even kijken en hopen dat die site t z doet. Loopt steeds vast. Hier verder weinig boeiende vanaf deze kant. Alleen dat nu misselijk lig te zijn op ds. Bank en me buik knort om eten. Terwijl misselijke ben bleghhhh. Lekker krom door de bocht hahahahaha Ben moe wil eigenlijk me Bedje in maar vind dat zonde van me dag. Al ga ik toch geen hol doen vandaag.
omdat daar de minste bacteriën zitten uitkoken is best belangrijk er blijven altijd wel restjes van b.v of f.v achter en er zitten altijd wel bacteriën op.