Goedemorgen allemaaal sorry heb veel gemist hier weinig energie gehad lees straks ff weer terug heb mooie buikjes gezien hier gaat het goed heb alleen last van de onderrug en benen als ik loop en stil sta en veel hoofdpijn helaas mijn zoontje heeft zijn speen weg gegooid in de prullenbak alleen de nacht ging minder omdat ie geen speen ahd en niet in slaap kon komen pfff wat nu moet ik gewooon door zetten of toch nog een speen halen xxx
Goedemorgen!!! Hier afgelopen druk geweest met werk/huis/feestjes... nu weer ff tijd (heb vanavond late dienst vanaf 17.00uur). @Suus... Knufffel voor jullie!! @Luun hier gaan we ook BV proberen, lijkt me ook een geweldige ervaring!! @Sabinne, ik zou het even zo laten..... misschien wel een speen halen (achter de hand) maar miss gaat het ook ineens prima... @Hier, vanmiddag intake VK..... ze gaan iig het hartje luisteren hoop ik....
Hallo dames, Ben er een poos niet geweest, nu toch weer ff. Gister bij de verloskundige geweest voor controle en alles was super! Hartje gehoord, zo mooi. En ik was goed gegroeid voor deze periode. Gister ook meteen een afspraak gemaakt voor de 20 weken echo. Nog 5 weekjes en dan weten we wat het wordt! Zo spannend. Helaas ben ik nog lekker veel misselijk, vandaar ook niet veel op pc. Het beperkt me echt in mn dagelijkse dingen maar het is voor een goed doel Liefs Chila
Avond dames hier druk manlief is jarig vandaag. vanmorgen ook bij de VK geweest. alles prima zit weer op me startgewicht. bloeduitslagen waren ook goed gelukkig..
Gister weer een echo gehad.. Mijn placenta is gelukkig omhoog gegaan.. Dus ik zou nu geen bloed meer mogen verliezen... Ook heeft ze gekeken naar wat het geslacht is... Ze vond het wat vroeg om het te bepalen... Maar ze wilde een gokje doen en ze zei.... ( dat zeg ik niet aangezien er hier misschien ook bekende mee kunnen lezen)... We hebben volgende week dinsdag een afspraak bij dokter papa...en dan weten we het zeker... En omdat ze het niet zeker wist houd ik gewoon nog ff mijn mond... Groetjes liana
Zooo nu een paar daagjes niets Njah... huis moet nog een beetje schoon en strijkwerk chopchop.... @Natascha, fijn dat alles oke was!! @Liana prettig dat je placenta wat verplaatst is lijkt me... goed vooruit zicht... Intake/Controle VK was prima, hartje zo gevonden en klopt goed! Mn baarmoeder is al goed te voelen, zit nu (al) ter hoogte van mn navel, goed gegroeid zei VK Leuke tas met spulletjes meegekregen en nadien toch ook maar gelijk de zwangerbox vd etos opgehaald hihi Begin er nu echt van te genieten....
middag dames. ik ben echt super mega verkouden wat voel ik me ellendig bah. mja gaat wel weer over. oohh zwangerbox van etos kun jedie gewoon ophalen???? ik kom ff me buikje spammen hoor
@ natascha1 mooi buikje hooor ik zal er van de week ook even 1 van mijn buik maken had net al geprobeerd ma lukt me niet echt
Sabine ben benieuwd naar je buikkie. Smeren julie ook al?? ik ben al wel zeker 5a6 week aan het smeren. met zwitsal borsten en buikzalf
Hey meiden Hoest hier. Hier vanmorgen even minder heb zo in de stres gezeten. Kwam vanmorgen uit bed loop nr de keuken en voel ineens wat lopen tussen me benen. Denk dit is niet goed. En naar wc en ja hoor Zat onder t bloed. Vk gebeld meteen erheen echo gehad baby waa alles goed moet alleen vrijdag Zh voor onderzoekje waar t bloeden vandaan komt. Heb nu nog bloed. Loop leeg. Lijkt wel soort menstruatie. Zeg maar alleen dan zonder stolsels en buikpijn. Dacht eerst nog zal t dat misschien gewoon zijn omdat je dat wel vaker hoort bij vrouwen die zwanger zijn maar GEB gerekend en normaal zou pas de 20 e mijn menstruatie komen. Maar ben blij baby t goed maakt. Ben alleen erg moe en op. Lig bankie. Even vraagje van de mama dilicious broeken. Welke maat adviseren jullie. Heb 36/38 aan broeken normaal Welke maat zal bestellen 28??? Of 27 of 29 hahaha
nou heb besteld heb 29 gedaan heb de didde sleam jeans en zit 2 procent streg in.had eerst 28 aan geklikt maa toch om gegooit nr 29 zat echt te twijfelen...maar mijn heupen zijn al best breed..en is niet goed stuur ik terug en heb een hempje erbij besteld hier nog even de echoos
hartje brr eng hoor. moet je nu ook rust houden nu je bloed verliest?? hopen dat ze snel wete waar het vandaag komt
@hartje bah naar! Neem je rust....! Knuffel @natascha is de felicitas zwangerbox, kun je je voor aanmelden krijg je n ophaal bon @sorien leuk leuk gefeliciteerd!
Hartje, dat is schrikken! Doe lekker rustig aan meid! Gelukkig is het met de baby alles goed, maar blijft een beetje eng. Veel sterkte. Ik heb vorige week ook de felicitas box opgehaald? Leuke dingen! Lekkere alcoholvrije rose bier haha! Ik heb de box vn de kruidvat ook besteld. Akkoe wat zit jouw baarmoeder al hoog! Ik voel bij mij nog helemaal niks Gister met mijn knieen omhoog liggend op mijn rug zitten voelen, maar voelde niks. En met het zoekn van het hartje van de baby moest ik echt nog bij mijn schaambot zoeken. Sorien, welkom! Natascha, mooie buik hoor Ik smeer iedere avond mijn buikje.
Hartje, hoe is het met bloeden? Kan me voorstellen dat je geschrokken bent! Kleding weet ik niet, heb ook besteld dus ben wel benieuwd. Hier net bij de gyn geweest, kleine eventjes gezien en hartje gehoord. Zit nu 2 vingers onder m'n navel. Stemming is hier nog steeds niet top en daar baal ik erg van omdat ik hartstikke blij ben met het wondertje dat in me groeit en echt wil genieten van m'n zwangerschap. Moet nu overwegen medicatie weer op te starten maar liever wil ik dat niet (al mag het wel gebruikt worden tijdens de zwangerschap). HB was wel weer wat laag dus heb weer ijzertabletjes gekregen. Moeders voor moeders net even gebeld omdat mijn uitgerekende datum bijgesteld was 2 weken terug en mag nu nog 2 weken flessen vullen en dan mag ik weer gewoon gaan zitten op de bril (doe graag mee maar lijkt me ook wel weer lekker gewoon te kunnen gaan plassen).
@Ange, ja VK benoemde ook dat BM goed gegroeid was... zit hier ong een duim onder mn navel.... @Arual fijn dat je je wondertje weer gezien hebt!! Balen dat je toch minder geniet/kunt genieten.... Hoop dat je snel een keerpunt mag mee maken, knuffel...!! @Hartje... Hoop dat het bloeden inmiddels gestopt is....!! X @Hier, waarschijnlijk binnenkort een proefles zwangerschaps yoga... Enerzijds lijkt me het helemaal niets, anderszijds lijkt het me voor mezelf goed om de rust te vinden na de angst vd vorige keren (die onbewust nog best veel aanwezig is). Ben benieuwd.... Jullie nog nagedacht over zwangerschapsgym oid???