1 t/m 15 januari 2013 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door SeaShell, 15 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Oh wat erg! ik begin serieus dement te worden :) vergeet ook overal waar ik iets neerleg en raak alles kwijt haha

Lees nu idd dat Wicked Supergaaf was! Erg fijn! :D

Wauw gaaf zeg dat je huis in Riviera Maison stijl is, helemaal mijn smaak :D

Mijn zoontje wou juist heel graag een zusje terwijl ik wel had verwacht dat de meeste jongetjes liever een broertje willen haha

Ach, je dochter zal haar broertje straks vast geweldig vinden en idd blij zijn dat ze over een jaar of 10 niet vechten om kleding/make up of vriendjes :p

2. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

11 jan 2012
    3.530
    0
    0
    Zuid-Holland
    Wat een gave echo Daantje (en gezellig dat je er weer bent)!
    Ook leuk kamertje en die lief kleertjes zijn echt heel snoepig.

Wij zijn gisteren waarschijnlijk aangestoken door vrienden met buikgriep. Vechten om de wc dus, ik hou echt niets binnen op een droog stukje beschuit na. Water komt er steeds weer uit. Hoop dat het wel gaat lukken om wat vocht binnen te houden.
    Bah, liggen dus allebei plat met een emmer binnen handbereik en alles doet zeer van het overgeven de hele nacht/ochtend. Hopen dat we allebei gauw weer opknappen!!!

3. hartje1982

hartje1982 Niet meer actief

Beter schap Arual. Vervelend. T heerst momenteel

Daan. Heb niet t officiële Riviera maison hoor aan meubels veela te duur. Haha. Maar t lijkt er erop. Is meer om indicatie te geven hoe t hier is en en heb wel glazen en fotolijst ervan hahaha. Vind onwijs mooi maar echt duur.

4. SeaShell

@ Arual; veel beterschap meid :( Heb je ORS in huis? anders dat misschien iets door je drinken proberen te doen, dan heb je toch iets extra's aan hoognodige voedingsstoffen binnen om niet uit te drogen

@ Hartje; ja het echte riviera maison is echt superduur als je daar heel je huis mee zou doen haha, maar die stijl is echt super in je huisje, en of het nu echt of nep is, geen hond die erop let :p

5. hartje1982

Hahahahaha ja daar heb je een punt. Hee druk in de weer met de kamers. Hele woonkamer staat vol.

6. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Aruel beterschappp.

zag superleuke echo voorbij komen.

en een mooie kamertje en kleertjes.

7. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

11 jan 2012
    3.530
    0
    0
    Zuid-Holland
    Bedankt voor de beterschapwensen! Koorts, heb inmiddels 200 cc vocht binnen. Is in ieder geval iets. Als het morgen niet beter is laat ik ors brengen maar hoop dat ik dan alweer wat binnenkrijg.

8. Akkoe

Akkoe Fanatiek lid

25 apr 2012
    1.186
    0
    0
    Wijkverpleegkundige Buurtzorg Nederland
    @hartje, fijn dat alles ok is. Jmmr van gyn!
    Officieel is gevaren zone tot 16weken, aldus mijn gyn & vk. Kans op .... Wordt echter steeds minder na 12 weken.....
    Maar fijn dat alles ok is :)
    @arual beterschap!
    @daantje leuk leuk!

Hier n druk wknd gehad, nu lkkr slapen

Xxx Anne

9. Luun

Luun Bekend lid

24 mrt 2007
    875
    0
    0
    SAHM (Stay at home mom)
    deventer
    Wauw Corinuh!! Wat een opluchting zeg! Hoorde je toch bij de 5%!? Ik ben heeel blij voor jullie! :):):)

10. Marloescha

Marloescha Actief lid

23 feb 2012
    427
    0
    0
    Hoogerheide
    Ik ben ook erg opgelucht voor jullie Coirinuh, hopenlijk blijft er positief nieuws volgen!

Vanmiddag naar de VK. Mijn zus zat gisteren aan mijn buik te voelen en zei: volgens mij zit het al onder je navel....hhahaha geen idee ik heb het gevoel dat heel mijn buik vol zit en hard is :D
    Vandaag zullen we het horen. Ik ga ook vragen of ik met mijn rugklachten naar de Osteopaat mag want het is super vervelend met het lopen.
    Volgende week vrijdag naar de gynaecoloog. Ik denk dat hij dan mijn baarmoederhals gaat meten. Hij moet kijken of het nog wel stevig genoeg is omdat hij er een aantal jaar geleden een operatie aan heeft uitgevoerd. We willen die dat het kind er ineens uit valt he.

11. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Morgen.

Marloescha aah fijn dat ze het zo goed in de gaten houden dan.

@hier nog steeds mega verkouden.
    me holtes zitten nu ook helemaal verstopt vlgs mij.
    voelt echt alsof ik vreselijke kiespijn heb.

me meissie is nu voor laatste ochtend bij de gastouder.
    vanmiddag met haar naar de HA ze blijft pijn houden bij haar schaamlipjes en ik heb geen idee wat het kan zijn. weet alleen dat het haar heel veel pijn doet.

12. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

11 jan 2012
    3.530
    0
    0
    Zuid-Holland
    Marloescha, goed dat ze het in de gaten houden! Laat je weten hoe het bij de vk was? Succes!

Natascha, wat balen van je holtes, kan echt zo naar voelen!
    En wat sneu dat je dochtertje zo'n pijn heeft bij haar schaamlipjes, hoop dat de dokter weet wat het zou kunnen zijn en er iets mee kan om te zorgen dat ze er geen/minder last van heeft.

Hier nog steeds in bed. Gisterenavond nog koorts en overgeven voor het slapengaan. Nu is de koorts gezakt en hopelijk blijft dat zo. Kan gelukkig wel iets eten en drinken en m'n schoonmoeder gaat soep trekken.
    Gisteren nog wel even gelachen samen over hoe zielig we samen zijn haha. Lagen allebei te zuchten en te kreunen en maar hopen dat we niet tegelijk de wc nodig hadden. Hopelijk over een paar daagjes weer de oude maar nu eerst maar zorgen dat ik alles binnenhou.
    Manlief heeft een dvdtje erin gedaan in de slaapkamer dus ga ik zo maar kijken om de tijd een beetje te doden. Hij voelt zich gelukkig weer fit genoeg voor een beetje playstationen op de bank.

Net leuke patronen gevonden om een babydeken te gaan haken. Lijkt me wel leuk, nu alleen nog even kijken welke ik wil gaan maken en dan ga ik daar lekker mee aan de slag.

13. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Arual snel beter worde hoor.
    fijn dat je in elk geval weer wat eten binnen houdt.
    leuk zown deken haken dat kan ik dus echt niet he haha

14. hartje1982

Broek is binnen zit perfect wat een opluchting als je zoiets aan heb :) geweldig

15. Marloescha

Marloescha Actief lid

23 feb 2012
    427
    0
    0
    Hoogerheide
    Nou de baby is goed gegroeid 3 vingers onder de navel en het hartje klopt prima.gelukkig maar. 16 weken zwanger Jippie!!!

@Natascha, heeft ze al lang last dan? En is er wat te zien? wat vervelend zeg dat voelt ze met alle bewegingen.

@Arual, beterschap zeg ik heb het vorig jaar flink gehad en o wat dacht ik dat ik dood ging. Vooral niet te veel doen hoor! Goed uitzieken!

@Hartje, wat een verademing he, dan merk je pas hoe slecht je je oude broeken past!

16. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

11 jan 2012
    3.530
    0
    0
    Zuid-Holland
    Marloescha, super dat de kleine goed gegroeid is!

Hartje, foto??? :D

17. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Nou me meissie is helemaal goed gekeurd door de HA.
    plasje goed alles ziet er goed uit.
    hij had het er nog over dat wormpjes kunnnen zijn.
    maar dat kan ik me niet voorstellen dan hadden wij dat allang in haar poep moeten zien..

18. SeaShell

@ Arual; klote dat je je nog zo ziek voelt :( nogmaals beterschap, hopelijk is het snel over

@ Natascha; beterschap ermee, en gelukkig was alles goed met jullie meisje bij de HA

@ Marlouscha; Fijn dat alles goed was bij de VK :D

@ Hartje; leuk leuk! wat voor positiebroek had je gekocht?

@Hier; vandaag naar babypark in Veldhoven geweest, wauw wat een mooie winkel!! kom normaal altijd bij babydump en daar hebben ze alleen LIEF! beddengoed, en anders niks van LIEF!, maar bij babypark was het een waar LIEF! walhalla, niet normaal, echt een build in store, en laat ik nou nét enorm fan zijn van LIEF :p was dus een erg duur dagje haha, maar wel superleuk geshopped ( 4 schilderijen, beddengoed, quilt, kussens, kleertjes, waskussenhoezen,etc)

19. Akkoe

Akkoe Fanatiek lid

25 apr 2012
    1.186
    0
    0
    Wijkverpleegkundige Buurtzorg Nederland
    Daantje leuk!! Wij gaan donderdag in deze regio naar Babypark. Ben heel benieuwd :)

Marloescha mooi dat alles ok is!
    Natascha beterschap met je meissie!
    arual ff lkkr aansterken he!

Xxx

20. Ange84

Ange84 Fanatiek lid

26 apr 2012
    1.398
    707
    113
    Vrouw
    Ambtenaar
    Noord-Brabant
    @arual; Heel veel beterschap. Ik hoop dat je snel beter bent bent!

@natascha; fijn om te horen dat je meisje is goedgekeurd door de HA!

@hartje; mooi dat je broek precies past! Welke had je ook alweer precies besteld?

@Marlouscha; Fijn om te horen dat alles goed gaat. En ook alweer 16 weken. Het gaat snel he!

@daantje; is Babypark groter dan Babydump? En qua prijs? Wij wonen ook in de regio Eindhoven :) Tot nu toe alleen bij Babydump geweest en was eigenlijk van plan om daar het kamertje te bestellen, maar als Babypark meer keus heeft gaan we daar toch ook nog even kijken!

Deel Deze Pagina