1 t/m 15 januari 2013 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door SeaShell, 15 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ange84

Ange84 Fanatiek lid

26 apr 2012
    1.398
    707
    113
    Vrouw
    Ambtenaar
    Noord-Brabant
    Wij hebben vanavond trouwens de pretecho gehad. Het is een meisje!!! Ik zag niks, maar de echoscopiste wist het zeker :D Ze heeft wel een half uur moeten zoeken, omdat beebje met de voetjes gekruist over het geslacht lag. Eigenwijsje... We zagen dus heel lang niks. Na heel was gekuch, gelach en wat jumping jacks lag onze kleine eindelijk goed :D

Zie hier het resultaat:

Bijgevoegde bestanden:

2. Luun

Luun Bekend lid

24 mrt 2007
    875
    0
    0
    SAHM (Stay at home mom)
    deventer
    Een meisje, wat leuk! Gefeliciteerd!!

3. Liana1982

Liana1982 Actief lid

10 apr 2012
    307
    0
    0
    Omg. Amsterdam
    Wij gaan het hoop ik straks horen.... Kan er zo slecht van slapen...grrrr... jullie horen het asap... Echo is om 14.45....

4. hartje1982

hartje1982 Niet meer actief

Wat leuk een meid. Gefeliciteerd. Ik zeg SHOPPUH.

Spannend meis de echo vanmiddag.

5. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

@ Ange; wat leuk ook een meisje :D :D hier ook een meisje :D
    babypark veldhoven en babydump eindhoven zijn beide 4000m2, maar babypark vind ik zooooooveel leukere dingen hebben qua accessoires dan babydump! de grote dingen haal ik sowieso bij babydump, want die zijn gewoon het goedkoopste omdat zij als enige de laagste prijs garantie geven en dus altijd onder de prenatal/babypark en andere prijzen gaan zitten.

Maar bij babypark veldhoven heb je echt veel LIEF! kleertjes, veel keuze uit verschillende boxkleden, dekentjes, spreien, schilderijtjes, waskussenhoezen,etc wat je bij babydump eindhoven totaal niet hebt, dat vind ik meer een winkel voor inkoop van grote spullen ipv de kleine leuke prulletjes :D

@ Liana; spannend!!! wat denk je zelf dat het is? ik dacht bij mij een jongetje en het is een meisje, en bij de 1e zwangerschap dacht ik een meisje en is toch echt een jongetje haha, beide keren had ik het dus fout

6. Liana1982

Liana1982 Actief lid

10 apr 2012
    307
    0
    0
    Omg. Amsterdam
    @daantje..
    Ik weet stiekem al wat het is vorige week te horen gekregen maar ik zeg nog niets.... We hadden al een afspraak bij dokter papa.. Toen moest ik 3 weken onder controle ivm een placenta die in de opening van me baarmoeder lag waardoor ik last van flinke bloedingen kreeg...

En ik betaal 65 euro zodat de hele familie (die er is) en vrienden het tegelijk kunnen horen.... Hihihi afspraak stond al en hij maakt zulke mooie echo's... Dus spannend..

7. Ange84

Ange84 Fanatiek lid

26 apr 2012
    1.398
    707
    113
    Vrouw
    Ambtenaar
    Noord-Brabant
    Dokter papa :) is dat jouw papa of de papa van baby? Wow dat je het al een week geheim hebt kunnen houden! Bij ons wist bijna iedereen het al meteen haha! Had het idee dat mijn vriendinnen het spannender vonden dan ikzelf. Ik dacht overigens ook dat we een jongetje kregen! Daarom voel ik me nu ws een beetje onzeker? Ben zo bang dat ik straks bij de 20 weken echo te horen krijg dat het toch een jongetje is! En dat ik dan het hele kamertje al roze heb... De echoscopiste zei dat ze schaamlipjes zag en dat als ze het niet zeker wist ze echt nog wel langer had gekeken, dus k hoefde niet bang te zijn. Maar toch ;)

Daantje, dan gaan we zeker nog even kijken bij babypark!

8. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    MIddag dames

Ange een meissie leukleuk dus nnu losgaan op roze kleding hahah.

hier vriendin met haar zoontje op visite gehad vanmorgen was gezellig.
    nu zo me meissie een broodje smeren en haar ron 13uur op bed gooien.
    en dan ga ik op de bank "eclipse" kijken.
    en kom ik hier spieken natuurlijk

9. Weegschaaltje84

Weegschaaltje84 Actief lid

4 nov 2011
    373
    0
    16
    NULL
    NULL
    Heyy meiden,

Ben ik ook weer! Heb even een tijdje niet mee kunnen kletsen, druk gehad en steeds niet aan toegekomen om zelf ook wat te typen. Heb wel bijgelezen nu.

@ zwangerschapsdementie: geen idee of dit echt bestaat maar weet nu al zowat niet meer wie nou wat precies gepost heeft op alle pagina's die ik moest bijlezen. Haha.. Wie ik me nu even herinner:

@ Daantje en Ange84: wowie wat leuk zeg een kleine meid! Van harte gefeliciteerd! Wat lijkt me dat leukkkkk om te weten zeg, lekker los gaan met shoppen hihihi... Ik kan zelf ook niet wachten! Ik heb een geslachtsbepaling op dins 31 juli gepland staan, ik ben dan 16w + 3d.

Ik zag dat jullie het hebben over Babydump EHV en Babypark Veldhoven. Komen jullie uit de buurt? Ik woon namelijk in EHV :):) Zoals Daantje aangaf lijkt Babydump me indd verstandig voor de grote aankopen, zoals kinderwagen, box en dat soort dingen. De kleine frutsels heb je veeeeeel meer keus bij Babypark indd. Kan nu al niet wachten om de portemonnee te gaan plunderen :D:D

@ Luun: jij vandaag je geslachtsbepaling! Spannend! Weer even naar je ukkepukje spieken en weten wat het gaat worden, geniet ervan!

@...... Oefff en nu ben ik het dus alweer kwijt, sorry..

Naja, hier met mij is alles goed. Had sinds week 13 (sinds anderhalve week dus) tot zo'n beetje gisteren 'last' van wat bruinverlies. Had de VK op een gegeven moment ook gebeld maar die zei dat ik me vooral geen zorgen moest maken. Had diezelfde dag dat het begon namelijk nog mijn termijnecho gehad, waarbij ik notabene een paar dagen vooruit ben gezet. Alles zag er perfect uit. Het beetje bruinverlies klonk voor haar absoluut niet verontrustend en het zou waarschijnlijk gaan om een adertje of gevoelige baarmoedermond. Ik heb het ook 2 keer eerder gehad dus het zal ook wel een beetje mij me horen jammer genoeg.. Het is in ieder geval toch niet echt prettig om steeds tegen te moeten komen in je inlegkruisje, echt ongerust ben ik niet meer, maar leuk is anders..

Verder groeit mijn penske al best een beetje heb ik het idee. Heb altijd al wel een darmenbuikje gehad als ik had gegeten, maar nu dus ook een klein bolletje zonder te eten. En als ik goed gegeten heb lijk ik zelfs wel 6/7 maanden zwanger haha..

Liefs

10. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

@liana: leuk bij dr Papa! Is echt een bekende echoscopist.Vind het ook grappig dat dat serieus zijn achternaam is :$ ben benieuwd of het geslacht nog steeds klopt met wat ze vorige week zeiden haha

@weegschaaltje: ik kom uit Helmond :D
    Schrikken hè dat bruinverlies? Ik heb dat nu ook nog wel eens

@ange: die schrik is herkenbaar. Hebben ook duidelijk schaamlipjes gezien maar blijf toch bang dat ze dadelijk zeggen dat het een jongen is, zit ik dan met al m'n roze spullen haha

11. Ange84

Ange84 Fanatiek lid

26 apr 2012
    1.398
    707
    113
    Vrouw
    Ambtenaar
    Noord-Brabant
    Wuahaha had niet door dat die echoscopist dokter Papa heet. Oeps :)

Hier ook last van zwangerschapsdementie. En kan me echt slecht concentreren... Dat belooft wat!

Bruinverlies lijkt me ook schrikken. Gelukkig weet je dat het allemaal goed gaat met de kleine.

Ik kom trouwens uit Uden. 25 min. van Eindhoven :)

12. Akkoe

Akkoe Fanatiek lid

25 apr 2012
    1.186
    0
    0
    Wijkverpleegkundige Buurtzorg Nederland
    zoooo zijn we weer.

Leuk joh al dat shoppen haha!!
    Ben benieuwd... we gaan donderdag eerst naar Babypark (Enter) en dan nog een keer naar Babydump (dichtsbijzijnd is Hellendoorn)....:D

@Daantje & euh....? leuk een meisje!!! Hier gewoon nog een halfjaartje wachten hoor!! Wij willen het niet weten.... lekker neutraal met andere kleuren dan roze en blauw :p

Zo ff naar een vriendin, bakkie doen en vanavond lkkr niets hihi (je leest het goed.... alweer niet....)

13. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

11 jan 2012
    3.530
    0
    0
    Zuid-Holland
    Leuk de geslachtsbepalingen! Wij gaan nog 'eventjes' geduld hebben. Hebben de 20 weken echo met 21 weken (+1) dus nog ruim 6!!! weken.

Ik ben m'n bed uit, hou alles binnen. Voel me nog bagger verder maar gaat vooruit. Net maar even naar de supermarkt gereden voor eten voor vanavond en meteen de felicitas zwanger box opgehaald bij de Etos. Nu weer neergeploft en kom ik voorlopig niet meer van m'n ass af ;). Haat dat ziekige echt, wil gewoon m'n gang gaan, m'n ding doen, maarja je doet er niet zoveel aan hè?!
    Wil binnenkort ook even naar babypark (Gouda is het meest dichtbij) en binnenkort maar een de knoop doorhakken welk kamertje het wordt!

14. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Ange jij gaat ook al lekker he met je buikje mooie foto ;)

15. Liana1982

Liana1982 Actief lid

10 apr 2012
    307
    0
    0
    Omg. Amsterdam
    Wij krijgen een meisje

Ze is wel heel erg druk... En zo druk had ie al heel lang niet mee gemaakt...

Nu ff genieten!!! En het verwerken... Ookal wist ik al dat het een meisje was... Nu is het officieel en ben er best van ondersteboven!!!!!

Nu ff slapen en bij komen van een drukke dag!

16. Marloescha

Marloescha Actief lid

23 feb 2012
    427
    0
    0
    Hoogerheide
    Mooi hoor Liana ik had het er niet uit kunnen halen! Geniet er van!

17. Ange84

Ange84 Fanatiek lid

26 apr 2012
    1.398
    707
    113
    Vrouw
    Ambtenaar
    Noord-Brabant
    Natascha, thx!

Liana, hoeraaaa ook een meisje! Gefeliciteerd :)

Arual, voel je je al wat beter? Lekker vroeg naar bed!

Akkoe, welke kleuren ga je gebruiken voor het kamertje? Ik twijfel nog. Enerzijds vind ik roze wel erg leuk, anderzijds liever wat neutraler. Bv turquoise of rood.

18. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    liana super zeg

19. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

11 jan 2012