Wat leuk Liana!! en super duidelijk te zien @ Arual: gelukkig ben je iets opgeknapt. hoe gaat het nu met je? hopelijk beter @ Akkoe; knap dat je je nieuwsgierigheid tot de geboorte kan bedwingen! vind dat zeker wel wat hebben, alleen ik ben gewoon veeeeeeelte nieuwsgierig
Hou alles weer binnen en heb net even boodschappen gedaan met mn moeder. Verder gewoon rustigjes aan nog, lichte huishoudelijke dingetjes en zo een afspraak in het ziekenhuis. Voel me nog niet toppie maar gaat de goede kant op. Jeetje wat was ik ellendig zeg en ook best wel bang met die koorts. Ik ben ook te nieuwsgierig om te wachten tot de geboorte! Vind het ook erg leuk het vast te weten, al lijkt de verrassing na 9 maanden me ook heel bijzonder. Mijn oude buurmeisje is net bevallen van een jongen en zij hebben ervoor gekozen het niet te willen weten tot de geboorte. Zijn jullie erg voorzichtig met schoonmaakmiddelen voor in huis? Ben steeds een beetje huiverig voor het inademen van niet zulke gezonde dampen (afgezien van alle uitlaatgassen en Pernis hier). Wil wel graag alles zo blingbling mogelijk (in ieder geval schoon!).
Moet er niet aan denken om het niet te weten.... Haha loop al de hele dag met een big smile op me gezicht.... Hahaha en vrijdag met me zusje shoppen!!!! Zo een zin in.....
Vandaag de pretecho gehad en ik vul de lijst aan het wordt een MEISJE ... wat een kippenhok zal het hier worden, beetje medelij met manlief en Sjoerd Weer een klein prinsesje
Haha tot nu toe allemaal januari 2013 meisjes dus? Gezellig Ik let wel op met schoonmaakmiddelen. Ik poets het huis een keer van top tot teen. En verder laat ik mijn schoonmoeder bij ons poetsen. Dat deed ze ook al voordat ik zwanger was. Bah, wat een weer! Heb totaal geen zin om te gaan werken! Wil in bed gaan liggen
Morge dames. ben vanmorge al druk aan shoppe geweest voor me meissie. wat nieuwe broekjes en jeggings maatje 98 alweer pfft.. had nog supergave trui gezien voor haar maar niet meegenomen. nu spijt dus die ga ik alsnog halens traks whaha. hier was superlekker weer aan begin van de ochtend maar nu komen de buien helaas.
do druk bezig geweest vandaag. heel de logeerkamer leeg gehaald en al het behang eraf gescheurd. dus het is klaar om als babykamer omgedoopt te worden hahhaa
Goed bezig! Kom hier nog steeds niet verder dan halverwege het leeghalen haha! Kringloopwinkel maar eens bellen om wat spullen op te halen eerst, scheelt al een berg! Volgens mij ben ik weer redelijk opgeknapt. Topfit voel ik me nog niet maar t begint weer ergens op te lijken, yeah! Gisteren wol besteld voor m'n babykleed dus over een paar dagen kan ik aan de slag! Weerberichten zien er ook weer beter uit, laat de zon maar komen!
Gm meiden wat lees ik aardig wat meiden...leuk luek leuk hoest hier verder met iedereen? hier alles wel ok...beetje veel gedoe aan koppie gehad en zit er nu echt goed dorheen gevoelloos ben ik alsof alle energie uit me lichaam is gezogen nu nog zo visite en hoop ze snel opgedondert is want heb er totaal geen zin in....en ml wilde n iet afbellen...nah dan niet....maar dat vrouw lief op is lekker boeiend joh bah maargoed... heb nog 50 min dan komen ze al en moet alles nog doen douchen aankleden enz...en ze zal ook niet met uur vertrkken ze hebben elkaar 9 jr niet gezien dus die kleppen wel wat bij dan denk.... nou de tyfes ik ga vanmiddag gewoon me ding doen en nr de zonnebank sorry voor me geklaag haha
Morgen dames Arual fijn dat weer beter gaat. Hartje haha heb je de ochtend overleefd>???? mooie foto trouwens. Hier hebben we vanmorgen behang gekocht voor babykamer gewoon witte glasvezel en voor charlot haar kamer ook witte glasvezel en we gaan 1muur met Pipstudio behang doen. kan nu al niet wachten hahaha..
Hartje, hoop dat je bezoek gauw weer opzout, voor jou dan. Kan me wel voorstellen dat manlief even wil bijbeppen als het al zolang geleden is dat ze elkaar hebben gezien. Even mn zonnebril pakken Natascha haha! Wel gaaf! springt aardig van m'n scherm af. Lekker vrolijk in ieder geval. Zo even de hond uitlaten en naar de buuf voor de instructies om de kat en de garnalen de komende 1,5 week te verzorgen (de kattenbak mag mn vent in ieder geval doen) en dan het huisje maar even poetsen en het laatste wasje nog even wegdraaien. Morgen moet manlief ook werken dus nog maar even bedenken wat ik dan ga doen.
Arual ik moet zeggen dat het zo op het scherm wel heel vel overkomt de kleur. dat vind ik dus niet als ik het behang in me handen heb
@Hartje mooie foto!!! Hopelijk heb je nu lkkr je middag voor jezelf @Natascha... Damn!! Ziet er erg fel uit zo.. maar denk dat het op een muur toch iets anders overkomt.. wel leuk trouwens!!! @Arual ga je op vakantie....?? Ivm verschonen etc...? @hier gisteren bij babydump en babypark geweest... Bij de babydump waren we snel uitgekeken... voor ons geen geschikte kamer, wagens waren we nog niet aan toe... Door gereden naar Enter, babypark...!! WAUW wat een winkel.... wat gaaf!!!!! En oh jeee.... wat heeft mn kerel een dure smaak...!! Wordt nog wat..... Maar komt denk ik wel goed haha Mensen nog tips voor een kinderwagen...?? Zitten hier aan de Joolz te denken...?? En wooooowwww alweer 16 weken zwanger!!!! Over 2 weken het hartje alweer luisteren en over 4 weken al de 20 weken echoooooooo!!! Whoeh blij blij
Als je lang bent en het fijn vind makkelijk bij je kind te kunnen vanuit een staande positie zou ik gaan voor een mutsy.... Sommige kinderwagen oa een mura ( niet lullig bedoelt natas) maar daar zit je kind heel laag en moet je dus heel laag om je kind in de bak,maxi cosi te zetten... En is als je lang bent echt killing voor je rug.... Ik Zou bij baby park diverse proberen... En let ook op de manier hoe je staat als je je kind in een bak, maxi cosi legt. Ik heb reuma dus vandaar dat ik daar op moet letten... En zijn het handige tips voor mensen die zoekende zijn Hihi
Xooooooooo. Ben ik. Heerlijk nu even alleen thuis liggent met me hondje op de bank. Vanmorgen visite. Pfff blij ze weg waren. Tussen door toen visite kwam kwam me vriendin dus dt was wel fijn en tuin gezeten heerlijk weer. Daana kwam andere vriendin erbij en me papa dus kortom drukke onloop dag weer vandaag. Hahaha Heb alleen evht koppijn nu. @ behang tering doet echt auw ogen. Maar geloof zo in echt veel minder is. @kinderwagen ik denk hier weer gewoon bugaboo daar heb ik goeie ervaringen mee en zweer der bij. Dus denk gewoon die. Ik moet as ma alweer nr vk zag ik met toevallig. 9.15 uur Had ik al verteld mijn kleine meid in januari 2 x grote zus word.exman krijgt ook kindje 2 wk later dan wij. Vind evht leuk en grappig.
hartje dat is leukkkk Liana ik ben zelf 1.70 ik heb helemaal gen problemen dat ik te ver moet bukken. vind prima hoogte
dames vanaf morgen ben ik me laptop een weekje kwijt dus kan een weekje niet komen kletsen. word afkicken zeg haha