Natascha, mooi behang hoor! Ik hou ervan veel succes met afkicken! Hartje, wat grappig dat je ex ook in januari een kleintje krijgt! Wat een toeval! Nog plannen voor het wknd? T wordt mooi weer! Eindelijk!!
Ik ga niet op vakantie maar mijn buuf wel, wij verzorgen de kat en garnalen. Huisje poetsen moet gewoon gebeuren, helaas . Wij zijn nog niet helemaal uit de wagen maar neigen wel naar de Joolz. Blijft lastig met mijn wensen (uhhhh eisen) lijst. Dacht gisteren even dat ik 'iets' voelde in m'n buik, maar kunnen ook m'n darmen geweest zijn. Kan niet wachten tot ik de kleine goed ga voelen . Natas dat wordt afkicken!!!
He lady's...ben ik weer een keer. Net alles bijgelezen en weet het nu al niet meer....snap nu dus die zwangerschapsdementie wel We hebben 20 aug (ben dan 19 weken) de 20-weken echo. Zooo spannend! Mijn vader is overtuigd van een meisje...geen idee waarom, maar dat is zijn gevoel. Ben erg nieuwsgierig...natuurlijk ook of alles goed is en de baby gezond is! Misschien vind ik dat nog wel spannender! Wel erg leuk om te lezen dat zoveel meiden een dochter krijgen! Mijn buik begint EINDELIJK echt vormen aan te nemen...werd tijd! Mijn ventje is helemaal trots op mijn buik haha. Hij dacht met 8 weken al wat te zien hahaha....dat wilde hij zien denk Mijn eigen broeken kan ik nog steeds aan wonderbaarlijk...hoewel het bovenste knoopje steeds even los moet als ik ga zitten haha Ik ga binnenkort ook met schoonmoeder shoppen...we gaan naar Van Asten in Tilburg en/ of Babydump in Eindhoven. Nog niet echt iets kopen, maar gewoon ideetjes opdoen. We willen de babykamer in een natuurthema. We willen een grote witte boom van hout (willen de opa's maken ) met daarin een vogelhuisje en van die leuke gehaakte uiltjes en vogeltjes. Weten jullie al precies hoe de babykamer eruit komt zien? Mijn vermoeidheid is gelukkig een stuk minder..begin echt meer energie te krijgen! Heerlijk! Vanavond misschien een rondje Kermis in Tilburg...woon zelf in Oisterwijk, dus om de hoek! Fijn weekend allen!
zo even wat bij gelezen haha. Heb even een vermoeide tijd gehad, ik had dus een nieuwe baan bij de mac donalds ben de 3e dag helemaal ingestort en de volgende dag met hart klachten bij de cardioloog gezeten. nu heb ik dus even geen werk maar ivm met situatie hoef ik niet meer fulltime te werken van het uwv en mag dus 24 uur werken en de rest word aangevuld van een uitkering. Na mijn bevalling mag ik een opleiding volgen wat het uwv ook betaald nu even over me zwangerschap. hier gaat alles wel oke ... s'avonds wel erg last van bandenpijn en de kleine word s'avonds ook erg druk en voel hem al aardig goed, en die combinatie van bandenpijn en bewegen eindigt mijn avond toch vroeg in bed met een kruikje. ben de laatste week ook erg prikkelbaar en je hoeft maar iets verkeerds te zeggen en ik huil al of word boos. en dromen... dat doe ik zo erg! ik slaap best slecht door me dromen en ik droom vooral over het geslacht haha nog 3 weekjesss ben zo benieuwd. Oja mijn babykamer is van licht kersenhout en ik wil iets doen met garfield
hey meiden! Ben ik ook weer even Deze week vanalles geklust in huis. schilderwerk is zo goed als klaar, volgende week nog 2 nieuwe deuren hangen + schilderen, dan nog de hal texen en dan zit het erop Morgen naar Jan Koning voor een echo, ook al heb ik een geslachtsbepaling gehad in Lommel, wil het toch nog eens dubbel checken Verder óntzettend klus/nesteldrang. alles moet nu gewoon piccobello in orde zijn (terwijl het dat eigelijk al was) voor de komst van de kleine, ook al duurt het nog zowat een half jaar haha Ook last van pijn langs mijn stuitje aan 1 kant. trekt helemaal door tot mijn knie en kan echt niet meer op dat ene been staan als ik teveel heb gedaan. @ Thema kamer; hier LIEF! lifestyle, en dan alles in het lovebirds thema, en verder alles fuchsia rose @ Wouw83; ik zou naar babypark in Veldhoven gaan voor inspiratie! Babydump eindhoven is heel leuk voor de grote aankopen zoals kinderwagen/kamer,etc maar voor accessoires is het 10x niks, en babypark daarentegen barst vd accessoires. @ Sampiej; klote zeg van je klachten en dat je niet meer kon op het werk! Gelukkig gaat het nu beter en mag je als de kleine er is betaald een opleiding volgen nog een fijne zondag dames! geniet van het mooie weer!
hoi dames! vanmiddag naar Jan Koning, brrr spannend! Hopelijk is ons meisje nog steeds een meisje anders heb ik echt heeeeeel veel te ruilen
he bah! net heel erg vervelend nieuws gehad wat ik toch even wil delen net kwamen de ouders van mijn buurjongen thuis en hadden heel erg triest nieuws het kindje is vrijdag overleden ze was augustus uitgerekend en had al 1cm ontsluiting. vind dit zo erg! ben nu wel heel erg onzeker geworden zeg.
Jeetje Sampiej wat heftig pfff Net bij Jan Koning geweest en ons meisje is nog steeds een meisje Wat een verstrooide man trouwens Dubbele afspraak. Ik en nog iemand om 16.00 Naam op de echo en echofilm is niet van mij, maar van iemand anders, enz Maaaarr, de echo was wel super duidelijk en het is nog steeds een meisje ben nu 85 km naar huis aan het rijden Vond het in Lommel wel veel fijner
Breek even in, Wauw Daan, bij die laatste zie je de erg bekende 3 hamburgerstreepjes haha. Heb je toch niet voor niks ingeslagen hihi.
hey meid Ja, duidelijk he? Nee, idd gelukkig niet voor niks rose ingeslagen, hield m'n hart al vast. soms hoor je wel eens dat ze het fout hebben, dus kreeg de bibbers hihi. Nu met een gerust hart verder rose shoppen
Leuk daantje! Ben er weer ff.... Vrijdag naar fysio kijken waar mn klacht onderin de rug vandaan komt.... Hopelijk geen bi..... Mjah ff afwachten dus.... Hoe ist met de rest?
Net bij de fysio geweest... Ze vond het nogal vroeg bij mij voor bi.... Moet wat oeveningen doen en iets rustiger aan....hahaha dat eerste gaat lukken... Dat 2de.. Geen idee... Hihi.. Verder gaat het hier ze gangetje... Dus geen nieuws goed nieuws vanuit hier
Hmm zo te zien zijn er meer dames met rugklachten? Ook hier last van mijn stuitje, vooral als ik opsta en wil aanlopen. Het komt en gaat, voorlopig maar rustig aan doen. @nieuws: Gister hebben we een mooi behangetje uitgezocht voor de babykamer. Binnenkort met paps behangen. Mijn vriendje wordt donderdag geopereerd aan zijn hernia. Hoop dat hij snel hersteld omdat hij 6 weken rustig aan moet doen gaan we morgen iets leuks doen; strand en lekker eten. verder ben ik al van alles aan het regelen voor de bruiloft. Locatie hebben we, jurk heb ik ook al, nu kijken naar fotografen en dj's.
Ben net weer bij de vk geweest en we hebben een mooi kloppend hartje mogen horen. op naar de 20 weken echo.
goedemiddag hier ben ik ff weer na lange tijd even geen put meer gehad ben op moment steeds misselijk en val alleen ma af bloedruk is te laag duss nu ff rustig aaan 21 augustus de 20 week echo weten we eindelijk wat het word zal nu is ff alles terug lezen
Hoi Meiden, Ik ben Nieuw in jullie topic, ben ook een januari mama!! ben 4 janauari uitgerekend en heb morgen de geslachtbepaling.... Jeetje wat spannend he...!!!! Ben zo nieuwsgierig hahaha. Denk zelf een jongetje omdat ik daar steeds over droom, maar hier in jullie topic zie ik dat de 1t/m15 Januari mama`s wel heeeeeeeeeel veel meisjes krijgen...!!! Spannend!!! Zal vanavond weinig slapen worden hahaahaha Groetjes Samantha
@minnii allereerst welkom in dit toppic... haha tot nu toe nog geen jongen hier in het toppic je zou dan de eerste zijn.... Hihi ik ben 1 dag na jou uitgerekend... Spannend hè allemaal....
Ja super spannend!!! this allemaal zo leuk!!! Ja ben echt benieuwd hoor!! Ik droom er steeds van dat we een knul kruigen dus dan denk ik gelijk dat zal vast niet voor niets zijn hahahaha... Morgen weten we het.... Zo super gaaf idee!! hahahaah Weet jij het al?