1 t/m 15 januari 2013 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door SeaShell, 15 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

@ Minniii: welkom meid! spannend zeg morgen de geslachtsbepaling :D in het andere januari topic wel al 2 jongetjes, maar hier idd volgens mij alleen nog maar meiden :p 1tje moet de eerste zijn met een jongetje he haha

@ sabine; balen zeg dat je je niet lekker voelt! hou je niks binnen omdat je afvalt? hier tot nu toe ook nog niks aangekomen, was vorige zwangerschap wel anders, alleen was ik toen nog erg dun, en nu meer reserves :p

@missm; super dat alles goed was bij de VK!

@ Ange; jeetje dat is niet niks dat je vriend een hernia heeft! zal ook wel zwaar voor jou zijn, zwanger en je vriend die weinig kan en die je ook moet verzorgen na zijn operatie. veel sterkte en beterschap ermee! Hier idd ook last van m'n stuitje en darmbeen zoals ze het noemen, maar alleen aan de rechterkant, kan vaak niet eens meer opstaan zonder het uit te schreeuwen, zo'n pijn. :(
    Wat leuk dat jullie binnekort gaan trouwen! vorige zwangerschap zijn wij ook getrouwd, was toen 23 weken zwanger

@ liana en akkoe; jullie dus ook al rug/bekkenklachten? :(

2. Liana1982

Liana1982 Actief lid

10 apr 2012
    307
    0
    0
    Omg. Amsterdam
    @minnii ja ik weet het al een meisje... Ik dacht ook eerst dat het een jongen zou zijn....maar dat stukje vlees zit er echt niet hihihi

@daantje22 ja heel veel last van....maar ik doe ook teveel...weet ik alleen doe er zo weinig mee...

De kleine meid is erg druk in mijn buik.. (dat zei dokter papa ook Hihi hij had het best zwaar haar te volgen bij de echo) maar ik voel haar ook veel bewegen... Misschien dat ik daar zo druk van word hihihi

3. hartje1982

hartje1982 Niet meer actief

Goedemorgen meiden.

Hier was er al een met jongen. Ik hahaha jullie letten lekker op hhahahaha

Hier afgelopen ma naar vk geweest alles was goed hartje top

Hier hele week al van t weer aan t genieten. Bakken in de zon in onze tuin. Die meid heerlijk aan t spelen in t zwembad geweeldig

Zometeen gaat ze weer nr der papa is kijken hoe ik me 4 dagen door kom

Hoestt hier verder

4. Sampiej

Sampiej Lid

29 apr 2012
    96
    0
    0
    Catering
    Utrecht
    ja hier gaat het goed!

vrijdag controle en dan hoor ik wanneer ik de 20 weken echo krijg.

Ben super zenuwachtig voor de 20 weken echo omdat ik een hartafwijking heb komt bij de 20 weken echo een kindercardioloog naar het hartje van me kleintje helemaal onderzoeken op afwijkingen, en natuurlijk het geslacht! ik weet zelf niet meer wat ik voel vanaf het begin denk ik een jongen maar mijn dromen zeggen een meisje ik zie het wel haha als alles maar goed is !

verder heb ik heel erg veel hoofdpijn wat ik morgen gelijk ga bespreken want ik sta ermee op en ik ga ermee naar bed. verder begin in last te krijgen van me bekken vooral met slapen kan ik niet lang op 1 kant liggen.

en ohw ohw me buik sommige denken dat ik al bijna uitgerekend ben laat staan hoe het over een paar weken eruit ziet. :)

en gisteren voelde ik hem zo bewegen ik moest er om lachen zo grappig gevoel.

5. Liana1982

Liana1982 Actief lid

10 apr 2012
    307
    0
    0
    Omg. Amsterdam
    @hartje1982 hahaha sorry!!! Dacht echt dat er nog geen jongen..Hihi

Misschien dat er iemand is die een lijstje wil maken??? Ik kan dat niet zo handig op mijn iPad....

Ik heb d'r gisteren eindelijk met me hand gevoelt... Ook me vent heeft d'r voelen schoppen(oid).... Zooow gaaf!

6. SeaShell

@ hartje; ik twijfelde al, maar wist het niet meer zeker :D dus toch al lekker blauw in dit topic hihi

@ sampiej; krijg jij dan ook een GUO/GEO ipv een gewone SEO?. Hier ook. Moet hier ook een gynaecoloog en andere arts uitvoeren, ook voor oa het hartje. blijft spannend he! klote van je hoofdpijn! hopelijk weet de dokter wat.

@ de baby; wow, nu bijna 16 weken en las dat de baby dan al 15 centimeter lang is :$ gaat echt hard :D ik voel haar ook al sinds 1,5 week bewegen, zoooo leuk!

7. SeaShell

Mmmm raar.

Hier staat bovenaan : 16 weken, baby is 15 cm

En hier staat 16 weken , baby is 11,6 cm (en pas bij 19 weken 15 cm)

Scheelt niet zo heel veel haha

8. Sampiej

Sampiej Lid

29 apr 2012
    96
    0
    0
    Catering
    Utrecht
    @daantje

ik krijg hetzelfde als jou... waarom gaan ze bij jou het hartje nakijken als ik vragen mag?

9. SeaShell

@sampiej: omdat er veel hartafwijkingen voorkomen in de familie en ik gebruik medicatie waardoor er kans is op een gaatje in het hart :( ben dan ook echt gespannen voor de 20 weken echo
    Krijg hem pas met 20+5 dus duurt nog wel ff

10. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Middag dames heb melaptop weer terug dus als eerste hier eens lezen hoe het gaat.

Geen enge dingen zo te lezen bij onze dames.
    nog steeds veel meissies haha. maar de jongetjes maken vast een inhaalslag haha

Sampiejj heel spannend dan he die echo en daantje voor jou dus ook.

Sabiinne balen joh dat je ineens zo broerd ben.
    krijg je er ook medicijnen voor???

11. hartje1982

hartje1982 Niet meer actief

Heb net maar kraamzorg en kraampakket aangevraagd
    Heb veel gedaan vandaag. Die meid ja nr der papa en had vandaag een x geeen zoete inval dag zoals elke dag iedereen zit strand. Dus heb lekker me huisje gedaan gesopt. Vitrages gewassen ramen geZeemt gedweild.
    Ga nu net zitten in me tuintje.
    Heerlijk zo.
    Alleen nog ff douchen zo.

12. Akkoe

Akkoe Fanatiek lid

25 apr 2012
    1.186
    0
    0
    Wijkverpleegkundige Buurtzorg Nederland
    @Miniiii welkkom!! lkkr van genieten...!! :)
    @ Daantje... ja af en toe klachten.. valt nog mee.. is met name tijdens werk.. dus denk dat ik t morgen bij fysio wel te horen krijg....
    @Hartje.. je niet te druk maken he!! Ook lkkr relaxen, heeeerlijk!! :)

@hier.. vanmiddag extra controle VK gehad... langleve de stress op t werk, dacht ff spieken geeft me in ieder geval op dat gebied wat meer rust... kom ik bij een waarneemster... zei vond het erg leuk om echo's te maken en is bezig in opleiding/cursus voor de 20 weken echo... dus een echo gehad hihi Alles beetje doorgelopen... wauw!!! termijn klopte precies.... heerlijk nu weer wat rust....:D
    Over 2 weken weer controle en over 3 weken al de 20 weken echo bij de gyn....!!! Damn wat gaat dat snel!!

Btw... vorige week een kinderwagen gekocht... Joolz 2012... Bij dingel & Dein (Hengelo (o)), flinke korting (weliswaar zonder maxicosi erbij, maar die krijgen we van opa en oma. Toch heerlijk hoor... al die spulletjes kopen...

De kinderkamen zijn we zo goed als uit... staat een geweldig bijna nieuwe kinderkamer bij een van onze buren!! Zodra ik een foto heb zal ik hm showen.. (denk tenminste dat die het wordt!!)

Hoe ist verder met de ladys??
    Btw.... wij willen niet weten wat het wordt.. dus om en nabij januari kan ik jullie vertellen of ik mee doen met de roze of blauwe categorie :p

13. Wouw83

Wouw83 Lid

6 apr 2012
    50
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier alles rustig...lekker 6 dagen vrij, wat een luxe in de zorg/vakantieperiode. We hebben pas eind aug onze vakantie. Zo'n zin in!

Heb gisteren mijn eerste positiebroek gekocht bij de h&m....erggg fijn zeg en wat een verademing! Merk toch wel dat alles groeit nu..leuk leuk!

Van de week mijn felicitasbox opgehaald..leuk hoor al die cadeautjes :) Wordt tegenwoordig wel gespamd in de mail! Nietleuk!

Over 3,5 week de 20 weken echo...vind het zo spannend! Zou het ook een meisje zijn...;)

Welterusten allemaal!

14. Sampiej

Sampiej Lid

29 apr 2012
    96
    0
    0
    Catering
    Utrecht
    zo ik ben blij dat het morgen afgelopen is met die warmte!

als ik niet zwanger was geweest had ik het heerlijk gevonden maar nu?
    ik ben misselijkkk pfff zweten plak benen nee ik voel me honds beroerd met die hitte.

Zo voor controle naar de gynaecoloog.. ben benieuwd ik vind dat het wel erg lang duurt vanaf de 12w echo tot de 20w echo pfff :(:p

hoe is het hier? last van de warmte?

15. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Middag dames.

idd nu ik zwanger ben veel meer last van de warmte maar ik klaag nog niet.
    oke beetje dan het is nu echt benauwd en klam hier alles plakt bah.
    doe mij maar bloedheet ipv benauwd...

16. Liana1982

Liana1982 Actief lid

10 apr 2012
    307
    0
    0
    Omg. Amsterdam
    Ik vind het heerlijk... Alleen mijn benen en voeten vinden dit weer niet fijn....nou daag!!! Zit hier al een hele tijd op te wachten...Hihi de rest van al mijn spieren en gewrichten zijn blij met dit weer.. Scheelt zo veel pijn...

Zijn er trouwens meiden in omg amsterdam die het leuk vinden en gezellig een kop thee/koffie met me te willen gaan drinken? Ik merk dat ik steeds meer alleen thuis zit en verveel me dan kapot!
    Hobby's heb ik wel maar dagelijks taarten bakken is ook niet gezond hahaha

17. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Fotospam

18. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Wowwww een mooie bolle buik al!!

19. Sampiej

Sampiej Lid

29 apr 2012
    96
    0
    0
    Catering
    Utrecht
    wowww en ik dacht dat ik al een bol buikje had !

20. Ange84

Ange84 Fanatiek lid

26 apr 2012
    1.398
    707
    113
    Vrouw
    Ambtenaar
    Noord-Brabant
    Mooi buikie natascha!

Vinden jullie ook dat de tijd erg snel gaat? Ben morgen alweer 18 weken! Voel overigens nog niks. Mijn placenta ligt aan de voorkant. Zijn er nog andere dames die dit hebben (gehad)? vanaf hoeveel weken voelden jullie de beejb?

Deel Deze Pagina