Morgen.. Ange bij Charlot had ik dat me placenta aan de buikwand lag toen voelde ik haar rond 15 week paar keer daarna pas weer met 18 week. dus het zal elk moment kunne gebeuren hoor vaak ligt het er ook nog wel aan hoe slank je bent vlgs mij. weet het niet zeker hoor.
Hallo dames! Mooi buikje Natascha! Hier is hij ook wel zichtbaar, mn man vindt het helemaal geweldig! Ben blij dat de temperatuur wat gezakt is, vind het zo wel lekker. Hier gaat alles wel goed. Nog wel steeds hoofdpijn maar mn stemming is een stuk beter, heb meer energie en we zijn erg bezig met uitzoeken van de spulletjes voor de kamer. Waar we eerst dachten aan een complete babykamer heb ik nu weer heeele andere ideeen haha. Ik denk dat ik de baby al wel gevoeld heb, als het sterker wordt weet ik het echt zeker maar ik denk het toch echt wel . Placenta ligt aan de achterkant bij mij en ben slank. Manlief hoopt dat hij het ook gauw kan voelen, hij blijft maar zeggen hoe geweldig hij het allemaal vindt. Gisteren naar de housewarming van vrienden geweest, was erg gezellig met veel kleine kinderen. Heb nog even de kraamverzorgster van een van hun kinderen gesproken en mogelijk doet zij de intake bij ons, ze werkt bij de kraamzorginstelling waar ik me heb ingeschreven. Heb ook een stapel kleertjes die voor de knullen van die vriendin te klein zijn gekregen en wat speeltjes en de tummy tub. Misschien had ze nog een extra maxi cosi en een borstkolf ter overname voor als dat nodig is. Ga misschien toch bellen voor een geslachtsbepaling trouwens *bloos*, kan voor 25,- hier in de buurt en ben zo nieuwsgierig... eerst maar afwachten of ze uberhaupt nog plek hebben op korte termijn. Gaan straks naar de bios, hebben nog bonnen die op moeten voor dinsdag, gaan naar batman en daarvoor gaan we heel fout naar de mac. Mn babykleed schiet ook al aardig op trouwens, 2/3 af, gauw een nieuw project voor onze beeb bedenken.
@Sampiejjj hoe was het eigenlijk bij de gynaecoloog vorige week ?? @Ange voel hier de baby ook nog niet hoor, terwijl placenta toch echt netjes achter/naast ligt. @Arual vervelend dat je nog niet helemaal de oude bent... beterschap zo ver Hoe was de film btw...?? @Hier gisteren late dienst gehad (18.30-21.30... weinig clienten op t moment), kreeg ik toch verdrie een oproep vannacht... 1.30uur... !! Ik dr uit uurtje daar geweest en weer terug... Mn collega's aangegeven dat ze me niet eerder dan na de middag mogen bellen haha. Njah valt me mee hoe wakker ik toch nu al ben... Vanavond wederom late dienst.. hoop toch werkelijk dat ik er niet weer uit moet.... Straks nog eerst een van de auto's verkopen.. (is al verkocht tenminste... ) mensen komen nog terug om te betalen (over te maken) en dan mag ie mee... Kopen caddy op de zaak van mn man en houden we 1 auto over waar we het voorlopig prima mee kunnen doen.. Fijne dag mensen
Morgen girls Ben ff niet geweest. Hier voel ik ook steeds plopjes in me buik. Ken niet wavhten tot de dag t goed ga voelen. Heb eigenlijk weinig te melden vanaf deze kant. Alles verloopt vlekke loos. Alleen de koppijn word er gek van sta er mee op en ga mee nr bed.
@hartje... kan er deels bijhoren die koppijn probeer in ieder geval genoeg te drinken Meer weet ik er ook niet van haha
@Akkoe, ben gelukkig wel weer helemaal beter hoor, die hoofdpijn was er al (tijdens de zwangerschap). Hoop voor je dat je er niet uit hoeft vannacht. Had vanmorgen om kwart over 6 iemand die aanbelde bij de benedendeur van de flat voor onze woning. Meneer G.(een buurman op de gallerij) neemt de telefoon niet op zei de beste man (ja die zit op de camping de helft vanhet jaar!!! Maar goed ga die man niet aan zijn neus hangen wanneer hij wel en niet thuis is dus gezegd 'nee meneer, die is er ook niet')... ff serieus dan bel je om kwart over 6 bij mij aan??? Wij helemaal wakker terwijl ik al een baggernacht had gehad en man late dienst heeft vandaag. Was te verbouwereerd om de man er even vriendelijk op te wijzen dat ik het geen normale tijd vind om bij een vreemde aan te bellen. Dacht minstens dat er iemand een ongeluk had gehad. Hartje, vervelend die hoofdpijn, heb er hier dus ook flink last van. Zijn periodes op een dag dat het wel redelijk gaat (helemaal weg is het nooit) maar soms kan ik gewoon niets anders dan gaan liggen met mn ogen dicht. Volgens de gyn hebben meer zwangere vrouwen het, maarja dat maakt het er natuurlijk niet prettiger op. Hoop dat het nog een beetje weg gaat trekken deze maanden bij je. Ik ga gauw even boodschappen doen en het huishouden. Rest van de dag alleen (man is morgen vrij maar moet ik werken). Ouders zijn ook op vakantie dus ga vandaag maar voor een makkelijke maaltijd. Film was leuk trouwens! en de mac ook lekker (kan echt geen genoeg krijgen van franse frietjes met mac frietsaus, maar geef er maar heel incidenteel aan toe) maar vandaag dus even een gezond dagje .
MOrgen dames. Heerlijk weer is het hier nog steeds gistermiddag met ons meissie naar de kermis geweest en druk aan het behangen geweest op har slaapkamertje. nu moeten we het witte glasvezel behang nog over verven. dat word Wit en daarna nog glitterverf erover. dus morgen en woensdagmiddag ben ik daar nog druk mee. maar dat is een leuk klusje.
Ik voel me kleine meid al zeker een week met de hand... Ze schopt me ook in me o.a blaas en dat vind ik minder... Maar de andere plekken ook en is niet prettig... De placenta ligt achter dus we voelen d'r goed... Vandaag met me schoonmoeder wezen shoppen... Het prinsesje is ongelovelijk verwend door oma... Ook ik kon me niet inhouden... Hihihi en nu lekker hangen!!!!
Liana heerlijlk he dat shoppen. ik ben helemaal nog niet los gegaan voor de baby. alleen maar voor onze meissie. haha nieuwe behang nieuwe meubels etc. eerst ff de focus op haar en dan komt de baby..
Leuk hoor! Hier ook nog niet echt aan t shoppen.. Al komt het nu stap voor stap wel binnen hihi. Ga straks kijken voor muur stickers (groot).... Hier ff 2 dagen vrij. De keuken is in etappes aan de beurt..... Van binnen en buiten...
Ben hier nog niet begonnen met shoppen al heb ik in m'n hoofd al wel een lijstje met dingen die ik erg graag wil! Liana als je wat dichter in de buurt woonde wilde ik graag een bakkie met je doen maar ik woon in de buurt van Rotterdam dus het is een beetje uit de slinger! Vanmorgen gewerkt, geknutseld met een aantal bewoners voor een zieke collega. Nu gaaaarrrr... Pfff dacht dat m'n energie weer terug was maar het kan nog steeds gewoon op zijn halverwege de dag . Hang nu dus al 2 uur op de bank te niksen (zp lezen). Mannetje is lekker chimichurri aan het maken, jumjum! Kan niet wachten tot het klaar is, trek! De boodschappen voor deze week zijn weer in huis, huisje is schoon. Vanavond dus even lekker niks!
ppfft wat is het hier stil zeg. haha soms vergeet ik dan andere mensen ook werken ben nu aan koken gehaktballen aardappels en spinazi a la creme lekkerrrrrrrr..
Arual nee geen murrstickers meer. zijn druk aan het verven nu op de slaapkamers. 1 muur is dus PIPstudio behang. de andere muren zijn wit. heb ik vanmiddag gedaan. en morgen komt er van "histor" de glitter rainbow verf eroverheen. hopen dat de me dat mooi egaal gaat lukken
Wow natascha, jullie zijn al goed bezig! Straks wel foto's zien he Ik heb de babykamer leeg gemaakt en het behang eraf getrokken. Morgen ga ik met mijn vader behangen. Onze slaapkamer krijgt ook een nieuw behangetje. Het is idd wat rustiger op het forum. Misschien omdat er tussen de 12 weken en 20 weken echo niet zo veel spectaculairs gebeurd, wat we met elkaar kunnen delen? Wanneer is jullie 20 weken echo? Mijne 13 augustus. Nog 2 weken... Arual hoe was de chimichurri?
Ange ja nadeel is alleen wel dat ons meissie compleet van slag is doordat er zoveel veranderd nu op haar kamertje. Ja miss is het daarom wat rustiger had ik nog niet an gedacht. hier 16 augg de 20 week echo vind het best heel spannend
29 aug pas... Volgende week komt de kringloop wat meubels ophalen die in de babykamer staan, opgeruimd staat netjes. Dan kan ik behang eraf gaan halen van 2 muurtjes. Ga m'n bedje in en nog wat lezen, manlief mag er weer om kwart over 5 uit. Morgen eind van de dag even bij m'n opaatje langs, die zit zo alleen nu iedereen op vakantie is. Hier gaat alles weer tegelijk stuk, elektrische tandenborstel, de scanner/printer eet geen papier meer en de magnetron doet raar. Komt even niet zo uit en de garantie is verlopen, beetje jammer!
Komende maandag DE echo! Ik ben zooo benieuwd of het een jongen of een meisje is! Omdat ik het een familiemomentje vind heb ik bedacht dat het wel leuk is om een taart te bestellen met blauwe of roze vulling. Dus dan kom je erachter als je de taart aansnijdt. Die ga ik dus die maandagmiddag bestellen. De echoscopist gaat het geslacht op een papiertje schrijven en die geef ik dan aan de bakker. En dan kunnen we dinsdagavond met de jongens de taart aansnijden! Haha, ik heb er nu al zin in!
@Luun wat een leuk idee!! En lekker.... Alvast veel plezier!! Hier vanmorgen weer bij de fysio geweest. Gelukkig goed getraind, rug is al wat losser. Nu nog 1x er naar toe en dan moet ik t zelf bijhouden.... (kan waarschijnlijk nog een paar weken, tot +/- 24wkn zwangerschap)... hopen dat ik in die korte tijd mijn onderrug sterker kan maken....
Leuk Luun, ik wil zelf taartjes bakken met gekleurd biscuitdeeg. We gaan maandagavond trouwens voor een geslachtsbepaling maar houden het dan nog eventjes voor onszelf op dat moment (mensen hier die het graag willen weten stuur ik even een pb totdat we het bekend hebben gemaakt, wordt hier mogelijk meegelezen ). Wat een weertje zeg! Hopelijk vanmiddag nog eventjes tijd voor een wandelingetje langs het water met de hond! Ga gauw weer verder!