1 t/m 15 januari 2013 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door SeaShell, 15 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tumtum

tumtum Bekend lid

23 mrt 2012
    904
    0
    0
    NULL
    NULL
    Welkom miniiiii!

@natascha, wat vervelend dat jij steeds zo misselijk bent zeg! wordt het een tweeling soms? je weet iig wel heel zeker dat je flink zwanger bent!

@Onzekerheid: Op de een of andere manier kan ik mezelf gewoon niet zwanger met een dikke buik voorstellen. Daarnaast weet ik dat ik een grote kans op miskramen te heb, dus ik denk dat ik eerder stomverbaasd zou zijn als ik de 12 weken zou halen en een echo zie met een compleetje beebje. Ik ben niet heel obsessief elke keer aan het kijken of ik al bloed, maar ergens ga ik er eigenlijk al vanuit dat dit gaat gebeuren :/

Maar goed, over een uurtje hebben we intake bij de vk, en mijn vriend heeft vandaag vrij dus die gaat lekker mee. We zien het vanzelf :D

2. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Tumtum van me dochtertje was ik ook heel ziek toen moest ik continu braken.
    mar wij hebben wel veel 2lingen in de familie dus vind het wel spannend.

ooehe leuk intake bij de VK veel plezier

3. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Lijst 1 t/m 15 Januari Mama's!

1
    KimmvBritt (2e kindje,thuis,bv)
    Laura1986 (1e kindje, thuis, bv)

2

Natascha1 (2e kindje,thuis Bv)

3

Nicolioo (3e kindje,zh,bv)

4

Sher1986 (2e kindje, zh/th)
    Ik ben verliefd (4e kindje / thuis / BV)
    Sydneys (1e kindje)
    Ange84 (1e kindje)
    Luun (4e kindje, zh/th, bv)

5

Evaaatje (2e kindje, zh, bv)
    Akkoe (1e kindje, zh,bv/fv?)

6

Hartje1982 (2e kindje)
    Suuskie (1e kindje zh)
    Sweetlove (3e kindje, th/bv)
    Corinuh (1e kindje)
    Iellie (1e kindje, th?/bv)

7

Mama1987 (1e kindje)

8

9

10

Vivian (1e kindje)

11

Sarah84 (2e kindje)
    Dromenvanger (2e kindje) zkh medische indi. / BV

12

Missm (1e kindje)

13

sorien (1e kindje)

14

Arual83 (1e kindje)
    MayD (2e kindje / thuis / BV )
    daantje22 (2e kindje/zh/fv)
    Tumtum (1e kindje/ zh/ bv)

15

Afsprakenlijst:
    22-05 Daantje22 gynaecoloog echo/intake
    30-05 Sher1986 11.30 uur echo
    30-05 Arual1983 14.20 gynaecoloog/echo
    06-06 MayD intake VK + echo 8.30 uur
    11-06 KimmvBritt 2e afspraak VK + termijnecho 09.40 uur
    20-06 Mama1987 2e afspraak VK + termijnecho 14.30 uur

even de post van Arual opnieuw geplaatst, zodat de lijst weer goed gequote kan worden... denk eraan dames: de

4. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    ik heb mezelf nu al voor de 2e keer van die lijst afgehaald... sorry, maar 1 lijst waarin ik meeklets vind ik meer dan voldoende

5. nicolioo

nicolioo Bekend lid

1 dec 2008
    901
    0
    0
    dat is de lijst van de 1-15 jan meiden die ik bijhoud!! dus van deze kletskouzen hier waarbij jij ook kletst

de lijst die ik bijhoud die kun je vinden in de zwangerschapsclubs. Als je de eerste pagina's nou even doorleest dan weet je waarover ik het heb, dus aub de lijst hier niet meer kopieeren!!:D Als jet het al doiet , doe dat dan in het topic van de lijst daar sta je op en nog steeds.

of ben ik zo dement aan het worden dat je hier niet meekletst? Dan jezelf id van de lijst afhalen maar wel van de goede lijst, de lijst die jij hier neerzette was al oud, is inmiddels al aangevuld

6. nicolioo

nicolioo Bekend lid

1 dec 2008
    901
    0
    0
    oh ja en mijn echo was gelukkig goed, helemaal 7 weken zwanger .

7. missm

missm Bekend lid

12 mrt 2012
    931
    123
    43
    nicolioo fijn zeg was je opgelucht?? gefeliciteerd iig

8. nicolioo

nicolioo Bekend lid

1 dec 2008
    901
    0
    0
    ik was enorm opgelucht. Merk wel dat ik erg nuchter ben geworden, heb op zwangerschapsgebied wel het eea meegemaakt. Maar echt supertrots op mijn lijf tot nu toe dat het er allemaal goed uitziet.

9. nicolioo

nicolioo Bekend lid

1 dec 2008
    901
    0
    0

10. tumtum

tumtum Bekend lid

23 mrt 2012
    904
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Lijst: dit topic is nou toch ook weer niet zo druk dat iedereen die er op wil dat niet gewoon zelf bij kan houden? Nou ja, het maakt mij allemaal niets uit, mijn verwachte bevaldatum staat er op, en de afspraken hoever er van mij niet heul nodig bij :)

@Nicolioo: wat fijn zeg!

@Natascha: spannend zeg, als het wel voorkomt in je familie dan is die kans er dus best wel, en ze zeggen altijd dat je zieker bent van een tweeling maar ja, als je het bij je vorige zwangerschap ook al had dan reageer jij schijnbaar gewoon heel sterk. Ben wel blij dat ik daar geen last van heb!

Wij hebben net intake gehad, en een hele stapel papieren mee naar huis. Gelukkig krijg ik toch meer dan 1 echo, ik krijg er met 10 weken een inwendige en dan rond 18 weken een gewone, valt weer mee :) Hopelijk krijgen we ook een fototje met die van 10 weken, want daarna gaan we naar Nederland en het is wel leuk om de echo te gebruiken om het bekend te maken :)

11. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Pfff meiden, wat ben ik hondsmoe
    Vind gewoon geen tijd om te reageren :(

Vorige zwangerschap helemaal niet zo moe, maar toen was er ook nog niks met m'n schildklier, misschien heeft het daar mee te maken :(
    Ook m'n borsten doen zoooo'n pijn. Helemaal opgezwollen, rood, en jeuken ontzettend :$

Maar vooral erg moe. Moet ook zeggen dat we flink aan het klussen zijn in huis, en daar ook veel meehelp. Gelukkig is alles na het weekend klaar in huis en kan ik relaxen tot de 40 weken :p

Toekomstige babykamer is nu helemaal leeg en word morgen fris wit getexed, en hoef alleen de kamer nog in + accessoires, maar dat doen we rond de 20 weken :)

Zijn jullie ook zo ontzettend moe? En ook zo'n last van je borsten? Ook lust ik nu veel minder als voor de zwangerschap ipv meer :(

12. tumtum

tumtum Bekend lid

23 mrt 2012
    904
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Daantje: Als je medicatie goed geregeld is zou je juist minder moe moeten zijn dan de meiden die geen schildklieren problemen hebben.

Die moeheid als zwangerschapskwaaltje komt bij iedereen van het feit dat de schildklier veel harder moet werken, maar omdat je dat al opvangt met medicijnen, zou het bij jou juist minder moeten zijn (mits goed ingesteld).

Ik heb 2 a 3 dagen gehad waarop ik heel moe was, maar verder helemaal niet eigenlijk. Borsten doen de ene dag meer zeer dan de andere en misselijk ben ik gelukkig helemaal niet op zo nu en dan een vlaag na da.

13. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

11 jan 2012
    3.530
    0
    0
    Zuid-Holland
    Daantje, vervelend de moeheid.
    Hier gelukkig niet heel veel last van.

Wel jeukende borsten!

Ik heb me net aangemeld voor Moeders voor moeders en we hebben een auto gekocht (maxi cosi gepast, onderstel 2 wagens gepast). Nu de hond uitlaten en dan ga ik voorlopig even op m'n gat zitten! Heb me toch de rillingen, brrrr... straks dekentje erbij en een kopje thee.

Ik heb in heel veel dingen geen trek meer. Wel in melk en dat drink ik anders nooit. Zolang het lukt gevarieerd te eten zonder erg misselijk te worden vind ik het prima. Heb ook nog 2 potten joghurt staan maar daar moet ik helemaal niet aan denken, blegh!
    Avondeten uitzoeken is ook een lastig omdat ik als ik in de winkel loop helemaal nergens zin in heb/krijg.

Natascha, succes met het afbouwen, rot dat je zo beroerd bent!
    Nicolioo, gefeliciteerd met je goede echo!

14. Akkoe

Akkoe Fanatiek lid

25 apr 2012
    1.186
    0
    0
    Wijkverpleegkundige Buurtzorg Nederland
    Nicolioo gefeliciteerd met je echo! Lkkr hoor :)
    Mini welkom :)
    Natascha balen van je misselijkheid. Hopelijk wordt t snel beter.

Hier weer terug in nl.... Heerlijk! Voel me gelijk wat beter haha
    Vanaf morgen terug in de realiteit.... @work... Dikke prima :)

Vanavond lkkr op tijd mn bed opzoeken, ff bijtanken;)

15. Akkoe

Akkoe Fanatiek lid

25 apr 2012
    1.186
    0
    0
    Wijkverpleegkundige Buurtzorg Nederland
    Arual, wat voor auto heb je gekocht...? :) Best leuk soms wat anders uitzoeken toch...?
    Succes ermee in ieder geval . X

16. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

11 jan 2012
    3.530
    0
    0
    Zuid-Holland
    Mazda 2 uit 2010, passen een mura en een quinny in (nouja de een of de ander hè). Leuk om uit te zoeken maar financieel niet heel handig. Maarja met een 20 jaar oude 323 weet je dat het er wel aan komt :).

17. Ange84

Ange84 Fanatiek lid

26 apr 2012
    1.398
    707
    113
    Vrouw
    Ambtenaar
    Noord-Brabant
    Arual, gefeliciteerd met je nieuwe auto!

Daantje, ook ik ben moe. Mijn borsten zijn voller en voelen zwaarder, maar heb geen pijn of jeuk.

Wat doen jullie tegen misselijkheid? Ben echt de hele dag door misselijk, verschrikkelijk ! Hoef niet over te geven, maar voel me gewoon de hele dag door ziekjes. Bleeeeh!

18. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Lieffie... dit topicgedeelte hier heet BevallingsLIJST-forum... daarom staan hier de lijsten... daarom vind ik de plaats in het zwangergedeelte onligisch... ik kan wel lezen, maar snap jouw logica niet voor de plaats van de lijst

Ik probeerde ook in de andere topics van begin af al duidelijk te maken dat er een aparte lijst in dit forumgedeelte zou moeten komen en een klets-topic bij de zwangerschap-clubs...

Ik vind het nu sowieso heel onduidelijk worden zo

19. nicolioo

nicolioo Bekend lid

1 dec 2008
    901
    0
    0
    maakt mij niet uit hoor maar ik geloof dat iedereen het hier een prima idee vond....
    Laat maar weten of de lijst nog bijgehouden moet worden?

Maar je stond dus wel op de goede lijst en die lijst die jij hhier quote die is oud, daar staat niet iedereen bij. Pak anders even de lijst die ik heb gemaakt en zet die dan hier neer met jouw afspraken erbij.

het was trouwens ook niet mijn voorstel maar ik heb het wel uitgevoerd, vraag maar aan de rest wat die er van vinden, lijkt me wel zo logiosch als we allemaal hetzelfde doen, nu hebben we straks wel 4 lijsten.

Zullen wel de hormonen zijn maar ik vind het erg ingewikkeld worden zo en besteed er geen energie meer aan. Dus de lijst blijft zoals die is nu en iedereen vult gewoon zelf zijn of haar eigen gegevens aan, we zien wel...

20. Sher1986

Sher1986 Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.050
    0
    36
    Accountmanager Binnendienst
    Almere
    @ Minnii YEAHHH eindelijk ben je er hihihi..

@ Natasha vervelend zo misselijk, hier valt het nu gelukkig ff mee

@ arual WOW een splinternieuwe bak!! Wij moeten ook kijken voor een nieuwe auto.. haha want ik rijd nu in een deawoo matiz, dat word hem niet met 2 kids, een man en eventueel 2 honden die mee moeten hihihi.

@ hier: de voorbereidingen voor mijn verjaardagsfeestje voor morgen zijn klaar, pfff wat een werk zeg. Hapjes, 2 taarten, en avond eten wat ik moest voorbereiden en dat allemaal om een jaartje ouder te zijn hahahah.

Deel Deze Pagina