Hai ladys Is idd rustiger hier. Leuk met die taart spannend. Hier 27 wk de 20 wk echo. Vind ook best spannend Vandaag heerlijk weer maar ben ff terug naar bed gegaan ven echt verrot Zaterdag gaan we eindelijk babypark. Er is iets anders aan de site zie over knipperde icoontjes. Vreemd. Ben verslaafd aan spel bingo bash wat een ellende.
Oei... tijdrovend hartje die Bingo Kruip hier zo ook ff mn bed weer in... De fysio hakt er wel weer in (en aangezien we een vd 2 auto's verkocht hebben... nu tijdelijk 1 auto die manllief mee heeft vandaag.... was ik op de fiets) Dus wat dat betreft wel ff mn beweging gehad. @Hartje leuk babypark!!! Vind ik een geweldige winkel (althans hier in de regio dan... ) @Arual spannend!!!
Hai dames ik heb 13 aug me 20w echo GUO type 1 kan haast niet wachten ! ik ben niet zo'n held in bakken hebben jullie misschien een idee waarmee ik me vrienden/familie mee kan verassen met het geslacht?
Hoi meiden, Weer een tijdje geleden dat ik heb gereageerd. Ik ben net een paar dagen terug uit Toscane! @Luun: Wij willen dat ook gaan doen! Ik heb al een vrouwtje gevonden die echt ontzettend mooie taarten maakt en dit graag wil doen voor ons. Van de week gaan we langs om de details te bespreken. Ik vraag me wel af hoe we het praktisch gaan regelen, want wie weet is het geslacht wel niet goed zichtbaar tijdens de echo, en dan heeft ze al spulletjes gekocht en misschien voorbereidend werk gedaan... Of wat nou als we een negatief bericht krijgen bij de echo! Maar goed, dat bespreken we van de week wel. Vanochtend weer bij de vk geweest en alles gaat goed! Kindje groeit prima! We zijn ons nu ook flink aan het verdiepen in kinderkamers en kinderwagens (vooral het laatste). Maar wat een keus heb je zeg! En ons probleem is dat we een vrij kleine achterbak hebben en de wagen er dus wel in moet passen. Ons oog is nu gevallen op de Mutsy 4 Rider Single Spoke (maar die moet ik dus nog wel even passen en meten in de auto). Zo, nu dan maar eens even verder gaan de babykamer (nu rommelkamer) opruimen!
Idd leuk idee van die taart! Erg origineel! Arual, spannend hoor! Heb je stiekem een voorkeur? Poe ik vind die 20 weken echo ook spannend! Laten we hopen dat het bij ons allen helemaal goed zit met de beebies! Laura, lekker zeg Toscane! Hoop dat je flink hebt genoten. Vandaag met paps het oude behang eraf gehaald. Wat een pokkewerk! Ik raak helemaal gefrustreerd! Vnvd eten we lekker ongezond friet! En heb vanmiddag ook al chips op. Hoeveel zijn jullie tot nu toe aangekomen? Ik 3,3 kg bij 18 + 3 wkn
Lekkere vakantie gehad Laura? Leg de situatie even uit aan de taartenbakker, dat er een mogelijkheid ia dat ze het niet kunnen zien, misschien heeft ze zelf een oplossing? Ik kleur biscuit, vulling en marsepein zelf dus dan kan je op het laatste moment de juiste kleur maken. Voorkeur voor het geslacht niet echt, heel cliché maar op dit moment kan het me alleen schelen of het goed gaat met ons kleintje. Voorkeur om te shoppen... een meisje . Vind dat meidenspul zo schattig en er is veel meer te krijgen wat me aanspreekt. Voordat ik zwanger was en men vroeg het zei ik dat als je een keuze moest maken ik een meisje zou 'kiezen'. Als het een knulletje blijkt te zijn moet ik misschien wel even wennen aan het idee want heb een beetje een meisje-gevoel op dit moment . Maar ook dan ben ik superblij hoor! Ik was tot vorige week 3,4 kilo aangekomen, hield ook al vroeg wat vocht vast, maar nu woog ik ineens een kilo meer vanmorgen maar kan ook vocht zijn want m'n gezicht en enkels zijn weer opgezet en heb niet het gevoel dat m'n buik erg hard groeit nu (borsten wel haha) en zit ook wel weer verstopt (lang leve de staaltabletten). Schrok een beetje ervan, wil wel een buik hoor en genoeg voedingsstoffen voor onze uk (krijg ik ook wel binnen omdat ik vooral vaak moet eten, steeds trek en misselijk als ik er niet aan toe geef) maar wil niet onnodig veel zwaarder worden op andere plekken. Gewoon gezond blijven eten maar en dan zal het wel goedkomen . Beweeg nu wel wat minder, spinnen doe ik niet meer en was ook te moe. Ik ga slapen! Heb de deken die ik aan het haken ben bijna afgemaakt vanavond.
Araul83 jammer dat je zo ver woond... Lief iig dat je het zegt! En ja ik wil het graag weten wat het word.. Gok op een meisje!!!! Hihihi dus ik hoor het via pb wel Ik ben eigenlijk niets aan gekomen..... Voor de zwangerschap zat ik op de 62 kilo... Na het spugen t/m 12 weken zat ik op de 58,5 ongeveer.... En nu op schommel ik al een tijdje tussen de 60 en 61... Vet op andere plaatsen verdwijnen en komt er bij mijn buik en borsten bij! Mooi joh zo een zwangerschap Hihi..... Ik maak ook taarten... Ook gekleurd... En ook van marsepein...ook op bestelling.. Wat mijn ogen zien kunnen mijn handen maken hihihi best grappig... Gister met mijn moeder naar spakenburg geweest... Was braderie... Groot dat het was... Heerlijk gewandeld 20aug mijn 20weken echo... Op mijn 30ste verjaardag.... Mooi kadotje weer ff naar de kleine meid kijken... Over haar naam zijn we het ook al eens.... En nu ga ik me bed uit en de hond uitlaten (in de stromende regen, voor ze me huis onder piest heerlijk een loopse teef!) En lekker bank hangen en de was doen...
Ik stuur een pb hoor ! Zit toch weer gewoon op die 3,4 kilo in totaal hoor, was gewoon een schommelingetje gisteren . Wat grappig dat jij ook taarten maakt Liana! Hier ook op bestelling maar alleen voor familie/vrienden/kennissen (verdien er ook niks aan als ik mijn kosten aftrek). Voor hele goede vrienden de bruidstaart gemaakt vorig jaar als huwelijkscadeau met 4 lagen, was heel bijzonder maar wat een werk, en lekker plakken met die warmte (augustus). Kan nu alleen niet zo goed tegen de lucht van botercreme, blegh maar de 'geslachtstaartjes' wil ik wel gaan maken en als het lukt voor ik ga bevallen nog cupcakes, maar dat zien we dan wel en dan moet ik toch eerst ruimte in mn vriezer gaan maken! Hier is het droog dus ga ook de hond even doen en even een kijkje nemen in het huis van mn ouders (op vakantie).
Ik heb botercreme in de vriezer maak gewoon heel veel ineens en vries het in puntzakken in.... Met zakken met weinig bc gevuld maar ook veel... Scheelt zo veel werk...goed kneden desnoods ff eerst nog ff door mixen voor gebruik en klaar.... Ik maar ook alleen voor familie,vrienden en kennissen en idd verdien er ook niet aan... Maar het houd me bezig... Me zusje krijgt een zwangere buik voor de babyshower in okt... Hihi nu al zin in om te gaan maken....
Nu je het zegt, ik heb nog 3 zaken botercreme in de vriezer! Zwangerschapsdementie ?!? Leuk, ik wil ook zo'n buik maken! Maak je die met blandaschaaltjes of snij je het uit een groter biscuit? Ik heb trouwens een Kenwood K-mix om te mixen, ideaal (vooral als je lichaam soms niet helemaal meewerkt kan het veel energie schelen).
Ik doe het gewoon uitsnijden..... Lekker makkelijk... Hihi... Ben jaloers op je mixer... Maar ik kan het hier niet kwijt... Zo groot is mijn keukentje niet... Hihi
Zooo Vakantie zit erop helaas. Gyneacoloog heeft mijn baarmoederhals opgemeten en volgens hem is hij lang zat....?! Vandaag naar de Osteopaat gegaan voor mijn rug. De baby was het er niet mee eens en was aan het zwemmen en schoppen tegen haar handen hahaha. Lachen. Ze voelde hoe knokerig de baby nog is. Begin wel steeds hardere dingen te voelen, maar ik vraag me vaak af of dat de baby is. Wel heel leuk natuurlijk, zo contact. Voelen jullie gekke dingen?
Hij staat hier op de vaatwasser. Het is inderdaad wel een groot ding! Komen we gisteren thuis, staat de vriezer weer open (we hadden m gecontroleerd voor we weggingen). Inhoud (flinke voorraad) gelukkig nog bevroren maar zoveel ijsvorming dat hij ook niet meer dichtging. Meteen maar ontdooit, wat een pokkewerkje met zoveel ijs. Nouja is ook weer gebeurd, hoeft het voorlopig even niet meer en we eten maar verplicht (kale) cupcakes want die waren wel ontdooit . Hier nog even verder opruimen en poetsen en dan naar de dierentuin met vrienden (actie van de eneco, drukte met auto's was gisteren op de radio en een vriend die bij de taxicentrale werkt kon daardoor geen taxi's op tijd krijgen dus hoop dat het qua drukte te doen is!). Het weer zit in ieder geval mee, dus dat is mooi!
Middag dames hier paar drukke dagen gehad. veel aan verven en behangen geweest. Gister zijn me vent en een kamaraad boven bezig geweest hebben al het vloerbedekking eruit gesloopt en nieuwe laminaat gelegd. wat heerlijk zeg laminaat boven. veel beter schoon te houden. vandaag is de watertafel voor me meissie binnen gekomen net ff in elkaar gezet kan ze er vanmiddag mee spelen Harde bobbels in buik heb ik regelmatig. ik las van de week dat iemand ook haar buik op en neer zag gaan bij trapjes etc. ik heb erop gelet en gebeurde bij mij ook gistr aaf. de ene dag voel ik de beeb veel andere dag niet. vooral als ik druk ben voel ik niets maar als ik dan stil zit heeft de beeb een Hyper momentje haha
leuke watertafel!! Lkkr met dit weer! Hier vandaag mn man jarig.... Vieren t morgen. Hij is nu een babykamer aan t ophalen met mn vader... Gezien onze dure smaak.... (nieuwprijs 2250 euro....) Hebben we deze via marktplaats geshopt nu wordt t alleen wel tijd dat we kamers echt op gaan ruimen haha Zo n middag/avondje uit, al ga ik niet zo lang, vind mn rug niet fijn.... Voel hier nog weinig.... Laatst was mn buik 's avonds wel harde dan in de ochtend.... Zijn dat de bekende harde buiken of....? Had er geen last van, maar viel mn man wel op
Akkoe gefeliciteerd. wil wel spam het van de meubels etc. denk niet dat het een harde buik was. want die voel je zeker wel hoeft geen pijn te doen maar je voelt van binnenuit gewoon je buik zo hard worden als een bal.
Hoi dames! Hier een paar daagjes niet geweest, druk druk in de vakantie hihi. Vandaag alweer de laatste dag, dan moet m'n man weer aan het werk vakanties gaan veeeeeelste snel als het leuk is haha Hebben jullie al leuke kleertjes geshopped en andere spulletjes? De kamer komt hier in week 37, kan niet wachten haha. Het kamertje staat nu echt zowat helemaal vol met tassen en dozen met kleertjes/kussentjes/schilderijtjes, etc etc haha, ben dus blij als de kamer er is, want dan kan alles ingeruimd worden en alles opgehangen. Kamertje is verder helemaal klaar. opnieuw getext, dubbelglas gezet, en geschilderd. Wij hebben dit babykamertje uitgekozen;