1 t/m 15 januari 2013 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door SeaShell, 15 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    waasauuwwww mooie taart zeg.
    die ziet er ook uit om op te eten hahaha

2. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

11 jan 2012
    3.530
    0
    0
    Zuid-Holland
    Beetje simpel maar had er 6 gemaakt dus vond het wel best haha

3. Liana1982

Liana1982 Actief lid

10 apr 2012
    307
    0
    0
    Omg. Amsterdam
    @arual83 je weet wat ik er van vind van jou taarten hahaha!

En vind het super gaaf dat jij ook een meid krijgt!

Ik ben vandaag in het ziekenhuis geweest... Ik heb al ruim een week harde buiken en ze waren gevoelig maar het ging steeds meer pijn doen en vanmorgen was het heel erg auwwie... Maar alles was goed.. Ook geen blaasontsteking, wel zetten ze weer wat op kweek maar komt toch niets uit....

Ik kreeg het advies om nog rustiger aan te doen.. ( ik doe alleen maar om de dag dweilen en stofzuigen...1 keer de hond uitlaten en het avond eten maken..) de rest doet mijn vriend...omdat ik merkte dat ik niet meer kan tillen of de vaatwasser uit/in ruimen... Voel me zoooooow nutteloos en verveel me stierlijk ....

Zucht... Wil toch echt dat ze zeker 21 weken nog blijft zitten.... Wil geen kerstkindje, 1 is er genoeg in de familie!

Weer hoop gedoe vandaag... Pffff ben er best wel een beetje klaar mee

4. Ange84

Ange84 Fanatiek lid

26 apr 2012
    1.398
    707
    113
    Vrouw
    Ambtenaar
    Noord-Brabant
    Wauw mooie taart zeg! Ik ga er van watertanden :) en leuk, een meisje! Nu shoppe shoppe shoppe...

Liana, doe rustig aan he! Ik snap je gevoel wel, maar luister aub goed naar je lichaam!

Trusten dames :)

5. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

11 jan 2012
    3.530
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hè klote zeg Liana (was al zo stil op fb ;) ). Het maakt t er niet heel veel beter op maar iets maken wat je zittend/liggend kan doen een ideetje? Moet natuurlijk wel wat voor je zijn. Wel frustrerend maar laten we wel hopen dat ze nog even blijft zitten!

Ik ben m'n concentratie zooooo kwijt, heb de spanningsboog van rauwe spaghetti! Zitten serie te kijken maar ik kan het gewoon echt niet opbrengen om rustig te zitten kijken dus zit onderwijl weer kamertjes te snuffelen en heb weer gave dingen gezien! Heerlijk dat geneus alleen moeten er binnenkort wel knopen doorgehakt aan worden natuurlijk!

6. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

@ kimmvbritt; bekkeninstabiliteit kan idd nu al :( ik heb er ook last van. vooral als ik lang stilzit/lig kan ik niet meer overeind en moet iemand me zowat helpen, erg pijnlijk..

@ arual; leuk leuk een meisje :D hier hetzelfde concentratieprobleem, vergeet alles haha. wat een mooie taart zeg, wauw!! enne die fysio vind ik echt een hork!! je bent zwanger, en hij kan echt niet verwachten dat je je longen uit je lijf fietst en dadelijk van je stokkie afvalt..

@ Liane; beterschap meid. hoop dat je je rust kan pakken, ook al is dat soms moeilijk als je geest wel wil maar je lijf niet

wat is de stand eigelijk qua meisjes en jongens in dit topic? in de 16-30 januari mama's zijn de jongens aan de overhand haha, ben eigelijk wel benieuwd hoe het hier zit. volgens mij in dit topic meer meisjes?

7. Ik ben verliefd

Ik ben verliefd Fanatiek lid

26 apr 2011
    1.576
    0
    36
    NULL
    Buitenland
    Volgens mij zijn we hier meer meisjes ... :D Ik ook een meisje ...

8. Sampiej

Sampiej Lid

29 apr 2012
    96
    0
    0
    Catering
    Utrecht
    hihi ja ik had echt zo'n geluk ! maar ik kon ook echt niet langer wachten want anders was ik echt ergens anders geslacht bepaling laten doen haha. maar omdat het gezondheid van het kindje nog veel belangrijker is heb ik echt gewacht tot ik gewoon bij me eigen gynaecoloog kon.

ja volgens mij is het hier meer roze... maar ja wie weet ;) wel grappig dat we allemaal naar hetzelfde moment toeleven en dat hier zo kunnen delen :)

morgen gaan wij hier de toekomstige babykamer helemaal leeg halen en van de week ga ik samen met een vriendin de babykamer schilderen en dan alles in elkaar zetten. Ik heb er echt zin in!!!

9. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Morgee dames ;)

10. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Goedemorgen Natascha!

@ ik ben verliefd; leuk, nog een meisje :D
    @ sampiej; leuk leuk aan de babykamer beginnen :D

@ all; Wat zou de naam zijn geweest als je kindje van het andere geslacht was geweest? onze zoon heet Giorgio, en als deze beeb een jongetje was ipv meisje dan zou de kleine Gino heten :D nu kan ik het toch zeggen aangezien we een meisje krijgen :p

11. Ik ben verliefd

Ik ben verliefd Fanatiek lid

26 apr 2011
    1.576
    0
    36
    NULL
    Buitenland
    Onze was Bram of Koen geweest :D

12. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    hihi Bram , koen 1 van onze mei mama's haar beide zoons heten zo

13. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Hello meiden!

@Ange: En, werkt de kuur bij jou? Ik heb nu 7 dagen gehad en nog steeds kramp in mn buik en pijn bij het plassen. Ze hebben nu mijn urine op kweek gezet om te kijken of er iets uitkomt want de test bij de HA was negatief.
    Dus afwachten maar weer.

@Kim: Mooie echo's!

@Daan; Jij ook al zulke mooie echo's! IKke wil ook 3D!! (bij 28 weken gaan we het doen)

@Kim; Nou.. BI en blaasklachten gaan heel vaak samen.. dus misschien wel handig als je je door de VK laat informeren. (Ik heb nu helaas beide)

@Arual; Het is jouw lijf he.. als je er niet goed bij voelt, gewoon niet doen!
    Leuk je taartje!!! Wij hadden 'gender reveal cakepops'.. had eeeecht geen zin om een taart te bakken :p

@Liana; Saai he..als je niet zoveel kunt.. gewoon rustig aan en lekker op je eigen tempo.. Ik vind het ook wel sneu voor mijn man hoor.. maar hij zegt ook; tis maar tijdelijk.. komt goed schat :p

@Natascha; hahaha wilde het net zeggen van die namen...'hee..die combi ken ik'!

Als mijn eerste dochter een jongen had geweest had hij Luca geheten, en als deze baby een jongen had geweest iets van Fian/Luca/Luke.. maar daar kwamen we maar niet uit.. :p
    Hierna geen kindjes meer.. dus kan het makkelijk zeggen haha :p

Jeej..met precies 20 weken heb ik de 20 weken echo.. ben weer benieuwd naar ons meisje!
    Merk nu al dat ze 's nachts heel graag in de breedte in mn buik ligt..beentjes gestrekt en slapen maar! :D

14. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Iemand trouwens nog leuke ideeën voor iets boven de commode?

We hadden bij dochter 1, plankjes boven de commode.. maar die moesten zo hoog, omdat anders mn man zn hoofd steeds stootte.. en ik kon er niet bij.. dus dat was niet handig..(en ik gebruikte die plankjes ook niet eens.. stond wat decoratie op..dat was het).

Nu willen we de hele kamer wit, en dan roze behang, alleen achter de commode.. dus 1 lange baan met behang (wel zo breed als commode).

Maar wat gaan we daar eens ophangen? Zo'n letterbak in hartvorm hebben we al ergens anders gehangen, net zoals een memo/haarklipjes bord..

Ons huis is in landelijke stijl.. en veel meubels hebben we (lees ik: zelf geschilderd) dus er mag best wat werk inzitten..

Iemand een ideetje? :D

15. Akkoe

Akkoe Fanatiek lid

25 apr 2012
    1.186
    0
    0
    Wijkverpleegkundige Buurtzorg Nederland
    @kim en daan leuke foto's!!! Prachtig om te zien.

Wat namen betreft..... Er hier nog lang niet uit haha
    Ben erg moe hier... Ff bijtanken vanavond! Morgen weer heerlijk naar de opening vh thuisseizoen van ons cluppie :) beide n jaarkaart, prachtig!
    Nog meer voetbal liefhebbers hier...?

Fijn wknd!!

16. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Tummetje balen zeg dat het nog niet beter gaat.
    misschien hoort het er ook wel bij he al die pijntjes enz.

euuhhm sorry heb echt geen idee.
    hier ook nog ander alternatief zoeken voor plank boven de commode hadden we bij Charlot wel een plank erboven maar is mega irritant.

17. Ange84

Ange84 Fanatiek lid

26 apr 2012
    1.398
    707
    113
    Vrouw
    Ambtenaar
    Noord-Brabant
    Tummetje, de kuur werkt wel. Ik heb geen last meer van steken in mijn onderbuik en rug. Pijn bij het plassen had ik sowieso niet.

Weer een paar mooie echo's gezien :) Wij mogen morgen weer spieken....de 20 weken echo! Vind het wel spannend!

Wij twijfelen nog steeds over de naam... Vind zoveel namen mooi :)

18. Sampiej

Sampiej Lid

29 apr 2012
    96
    0
    0
    Catering
    Utrecht
    goedemorgen dames

even zo een broodje eten douchen en dan...........

de 20 weken echo !!!

:D:D:D

19. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

11 jan 2012
    3.530
    0
    0
    Zuid-Holland
    Succes Sampiej! Geniet van het kijken naar jullie kleintje!

20. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

11 jan 2012
    3.530
    0
    0
    Zuid-Holland
    :D wij gaan naar Babypark ;)

Deel Deze Pagina