We zijn alweer terug en alles is goed! Hartje, hersenen, organen, botjes, rugje, lipje, hoofdje ; perfect. Beebie is ong 22 cm en 340 gram. En gelukkig...het is nog steeds een meisje! Tenminste de echoscopiste zei: ik denk een meisje. Euhm..denken?? Ik houd van zekerheid! Potverdrie! Ze zei dat ze het wel eens beter te zien was, het was niet super goed te zien, maar wel te zien. Laten we daar dan maar vanuit gaan en verder gaan met roze inslaan!
Super Ange dat alles er goed uit ziet en je kan er vast wel vanuit gaan dat het dan een meid is! Sam hoe was t bij jou??? Weer een hoop gezien bij babypark, nog steeds niets gekocht haha maar ik weet nu wel van heel veel wat ik wil en wat ik echt MOET hebben (omdat ik er weg van ben ), dus ik ga mijn lijst even opstellen en dan binnenkort even gaan beginnen met bestellen voor de kamer! Ook even met m'n broer naar babydump voor de wagen .
Hey meiden pff wat een echo zeg ! allereerst kwam de kinder cardioloog het hele hartje van de baby bekijken en dat duurde al een uur. Het hartje ziet er helemaal normaal uit dus geen afwijkingen pfieuw daar was ik zo blij om. Daarna kwam mijn gynaecoloog en die heeft alle organen bekeken van de baby het ruggetje is goed, de hersentjes zijn goed, alles eigenlijk behalve zijn rechter nier, ze rechter nier is te groot en dat kan de oorzaak zijn van een vernauwde urineleider. Het frappante is we maakte ons zorgen om het hartje vanwege mijn hartafwijking. maar ik heb zelf ook een vernauwde urineleider gehad en dus ook een te groot nier alleen dan links. maar niet wetend dat het erfelijk was. ik moet over 5 weken terug komen en dan gaan ze kijken of het niertje wat kleiner is geworden zo niet.. dan blijf ik onder extra controle en word hij na de geboorte geopereerd. en ja .. jullie lezen het goed ! het is een jochie !!!! maar goed ik heb er alle vertrouwen in dat het goed komt tenslotte heb ik hetzelfde gehad en er totaal geen last van gehad. en ik ga nu wel genieten want ik heb weken in spanning gezeten en ben blij dat het hartje normaal is en natuurlijk dat ik een lekker jochie krijg. en verder is het afwachten ...
Goedemorgen Super dat alles goed was bij de 20weken echo!!! Sampiej bij jullie ook....?? Hier morgen... toch wel weer licht de zenuwen hoor.... pfff haha Mn broer en schoonzus komen hier zo een kast ophalen... dan ga ik die kamer stofvrij maken en behangverwijderaard ophalen...!! yeah... we kunnen aan de slag met de kamer voor onze mini We maken eerst die kamer af, dan het kantoor van mn man en dan bij slecht weer ruimen we de zolder op hehe (oftewel dat kan in het najaar nog wel....!) Kan niet wachten om leuke spulletjes te kopen voor op het kamertje.... heerlijk!! Hier nog ff n foto van mn buik... Kreeg van clienten al te horen goh dat je nog aan het werk bent.... Euh ik ben bijna op de helft... moet nog wel ff haha
Spannend Sampiej!!! Gelukkig is het hartje wel goed. En zoals je zelf zegt.. jij voelt je ook prima dus zal dit waarsc ook wel goed komen!! Op naar de controle over 5 weken meizz @Arual leuk hoor shoppen!! We hebben hier de tip gehad om niet alles in 1x te kopen.... viel het minder op dat er best wat geld uit gaat haha Onze redenatie... moet er toch komen dus maakt niet zoveel uit haha
@Akkoe: Mooi buikje hoor! Het is wat he, al dat klussen in huis. Maar de babykamer is wel hartstikke leuk om te doen! @Sampiej: Wat leuk, een jochie! Ik hoop dat het inderdaad meevalt met niertje. Hier ook net DE echo gehad! Alles was helemaal in orde! Dus ik ben al helemaal in de wolken! De foto met het geslacht hebben we ongezien in een gesloten enveloppe gebracht naar het vrouwtje die onze taart gaat maken. Om 7 uur kunnen we hem ophalen. Ik ben zo benieuwd! Oh en even een foto van zijn/haar koppie. Is het geen knapperd? Bekijk bijlage 267481
Morgen dames Sampieejjj fijn geen hartafwijking. Die Nier dat is wel sjit zeg. Maar jij hebt het dus ook gehad en het neit ernstig als ik het goed begrijp?? En een jongetje wat leukkkk Akkoe PRachtige buikfoto Laura waaauuw fijn dat alles goed is. en jullie ook al zoveel geduld om het geslacht zelf niet snel te bekijken. knap hoor. mooie echo foto zeg. @hier gister aan het shoppen geweest maar dat ging mis. ben bijna flauw gevallen, stond in de rij en voelde me echt niet goed zag ineens allemaal witte vlekken en dacht dat ik tegen de vlakte ging. gelukkig hielp het persooneel mij een stoel in en kreeg ik een natte doek en glas water. daarna ging het wel weer. het was veel ste heet joh. dus voor mij niet meer shoppen met de hitte. ik zal ook ff buikfoto spammen. was wel net wakker haha.
Wat een mooie echo en buik foto´s weer ! Hier heb ik de 20 weken echo met 20w6d dus dan zijn we haar weer (hopen dat het een meisje blijft, heb al wat geshopt Sampiejjj - ow das niet zo fijn, sterkte ermee, maar het is niet heel erg ernstig of wel ? Waar is onze lijst gebleven ?
hey dames, ben ik ook weer @ natscha; wat een mooi buikje zeg, wauw! lijst hebben we volgens mij niet meer.. wat klote dat je niet goed werd! komt het bij jou ook door een lage bloeddruk en ijzertekort? ik heb dat namelijk ook vaak dat ik er bijna neerdraai en heb een laag hb en bloeddruk @ sampiej; wat leuk een jongetje!! gefeliciteerd!! gelukkig was het hartje goed. alleen klote van de nier zeg hopelijk is de volgende echo in orde en is er niks meer aan het niertje te zien. @ laura; fijn dat alles goed was bij de echo! en leuk zeg van die taart en spannend!! echt een verrassing vanavond haha @ akkoe; ook al zo'n mooi buikje! leuk zeg dat jullie ook aan de kamer gaan beginnen @ ange; fijn dat alles goed was bij de 20 weken echo! hele geruststelling!
Daantje balen zeg van je lage HB en bloeddruk. nee dat heb ik niet. denk dat ik echt even niet goed werd van de hitte.
Mooie echo's en buikjes! Ik zal ook gauw weer een foto plaatsen. En laura....wat is het? Was de taart lekker? Sampiej, fijn dat er niks mis is met het hartje! En met het niertje komt het ook wel goed! Gewoon lekker positief blijven Akkoe succes morgen! En ook succes met klussen! Is er al iemand begonnen met yoga of gym? Ik heb vandaag mijn tweede yogales gehad. Heel erg gericht op ontspannen, maar wel fijn.
Goeie avond meiden... Wat een mooie buikjes en echo's allemaal !! Hier gaat het opzich allemaal goed. Ben wat afwezig de laatste tijd omdat ik door de combi maagverkleining en zwangerschap wat kwaaltjes heb opgelopen. Ik krijg nu elke 4 dgn B12 injecties en daarnaast is mijn ijzer en de rest van de vitamines ook wat laag. Ben ook al een aantal keer flauwgevallen en voor de rest kan ik jullie vertellen dat bij de geslachtsbepaling eruit kwam dat we een dochter krijgen ! We hebben vrijdag de 20 weken echo en hoop dat het dan nog steeds een meisje is !! Ik hoop dat het met jullie ook allemaal nog steeds goed gaat, moet aardig wat terug lezen. Maar dat ga ik stukje bij beetje doen.
Hey hey, Nou hier istie dan! Bekijk bijlage 267760 Het wordt een meisje! We zijn echt superblij! (Maar dat waren we natuurlijk ook geweest als het een jongetje was geweest ). De 'Gender reveal party' was erg gezellig. We hebben de taart bij mijn zus aangesneden (die zelf 2 dochtertjes heeft). Mijn ouders waren erbij en 2 vrienden van ons. Daarnaast hadden we vriendlief zijn familie via 2 ipads op Skype (mijn vriend komt namelijk uit Zweden), dus die konden ook meegenieten van het moment! (jammergenoeg voor hen niet van de taart ). De taart was ook superlekker! Hij was gevuld met chocolade en mango/abrikozen bavarois! @Natascha: Wat naar zeg dat je niet goed werd van de hitte. Maar het is wel een bekende klacht. En wat een mooie buik al! @Ange: Wij gaan in oktober starten met de cursus 'Samen bevallen'. Naar wat ik begreep gewoon een lekkere praktische cursus waarbij de vader ook flink betrokken wordt. Daarnaast heb ik ook het boek gekocht over hypnobirthing. Dat vind ik ook wel heel interessant, maar het wordt wat te duur om ook die cursus te volgen.
Wow, weer 2 meiden erbij!! Wat is de stand nu? Laura, wat een mooie taart! Ik ga ervan watertanden, ik wil ook een stukje!!! Sher, wat heftig. Moet je de hele zwangerschap spuiten? Poe, niet flauwvallen hoor Dames die vandaag de echo hebben : SUCCES!!
@ Laura; jeeej wat leuk! superleuk idee ook! @ Sher; merk je al wat van de injecties? ik spuit nu elke 3 weken b12 als onderhoudsdosis en merk nu dat ik vaker moet nu ik zwanger ben, weer veel klachten. ook ijzer slik ik nu. @ yoga of gym; bij de 1e wel gedaan en nu niet. vond er niks aan Jaaa, ik ben ook zo benieuwd naar de stand jongens en meisjes Volgens mij zijn de meisjes dik in de overhand in dit topic, en in het 16-31 januari topic de jongens, raar he? zullen we een lijstje bijhouden? Daantje22: meisje Laura 1986: meisje Sher1986: meisje Ange84: meisje ik ben verliefd: meisje Sampiej: jongen wie vult hem aan?