@arual cool! Veel plezier ermee @sher alvast n fijne verjaardag, geniet ervan! euh.... Hier nu af en toe pijnscheuten ter hoogte van schaamstreek.... Dit herkenbaar bij anderen....?
@ sher: Alvast een fijn feestje gewenst, hopelijk kun je zelf ook genieten van de lekkernij die je gemaakt hebt. Hier: vandaag echt intens moe, middag dutje gedaan en daarna nog steeds alleen maar gapen. Verder zegt mijn man wel humeur/emotie wisselingen te kunnen zien. En heb het idee dat ik iets (heel iets) dikker word, maar dat kan ook het eten zijn. (--> ik ben erg opzoek naar symptomen merk ik) Vanavond lekker rustig aan, vroeg op bed en morgen weer aan de studie (hard nodig, heb te veel afleiding)
Hey allemaal fijn dat het in 2-en gesplitst is.. ik kon het niet meer bijhouden! Vanavond belde ze van MvM.. dus maandag ochtend een gesprek! Ik ben erg benieuwd hoe ik het ga vinden! Nog 4 weekjes .. en dan echo!! Trouwens qua kwaaltjes valt het deze week mee.. maar jee! mijn borsten.. volgens mij al een cup groter!!
Vandaag de eerste echo gehad: een wurmpje met een mooi kloppend hartje! Sorry voor de vage foto, het is nu natuurlijk ook nog zo klein, het is moeilijk om er iets van te maken. Maar ik ben helemaal blij!
Lijst 1 t/m 15 Januari Mama's! 1 KimmvBritt (2e kindje,thuis,bv) Laura1986 (1e kindje, thuis, bv) 2 Natascha1 (2e kindje,thuis Bv) 3 Nicolioo (3e kindje,zh,bv) 4 Sher1986 (2e kindje, zh/th) Ik ben verliefd (4e kindje / thuis / BV) Sydneys (1e kindje) Ange84 (1e kindje) 5 Evaaatje (2e kindje, zh, bv) Akkoe (1e kindje, zh,bv/fv?) Luun (4e kindje, zh/th, bv) 6 Hartje1982 (2e kindje) Suuskie (1e kindje zh) Sweetlove (3e kindje, th/bv) Corinuh (1e kindje) Iellie (1e kindje, th?/bv) 7 Mama1987 (1e kindje) 8 9 10 Vivian (1e kindje) 11 Sarah84 (2e kindje) Dromenvanger (2e kindje) zkh medische indi. / BV 12 Missm (1e kindje) 13 sorien (1e kindje) 14 Arual83 (1e kindje) MayD (2e kindje / thuis / BV ) daantje22 (2e kindje/zh/fv) Tumtum (1e kindje/ zh/ bv) 15 Afsprakenlijst: 22-05 Daantje22 gynaecoloog echo/intake 30-05 Sher1986 11.30 uur echo 30-05 Arual1983 14.20 gynaecoloog/echo 06-06 MayD intake VK + echo 8.30 uur 11-06 KimmvBritt 2e afspraak VK + termijnecho 09.40 uur 20-06 Mama1987 2e afspraak VK + termijnecho 14.30 uur ***************************************
@minnii, welkom en veel plezier hier @arual, chik, mooie auto ik moet naar de garage want die van mij is een ramp @sher, proficiat, amuzeer je op je feestje, is vandaag he? geniet ervan @nicolioo, proficiat met je eerste echo, is echt iets om te bewonderen, hoe groot was je babyke? @luun, hetzelfde voor u, proficiat, leuke echo, hoe groot is het babytje op de foto? hadden jullie ook al de neiging om naar het geslacht te vragen? haha @daantje, ksnap je moeheid, kviel gisteren bijna staand in slaap opt werk, ging vanzelf wel weer over bahbah ik kan niet slapen, men vriend snurkt niet normaal, dalijk nog maar eens een poging doen men symptomen komen een beetje terug, me=happy smorgens pijn aan borsten en ik heb eindelijk weer een handje vol haha moeheid op bepaalde momenten, maar kan ook door men snurkende vriend zijn haha:x puistjes, of tja hele lichte uitslag, niet veel maar toch, dit heb ik nooit soms wat buikpijn, lichtjes, geen enge buikpijn en honger! ik was gister op het werk niet alleen aan het verzinnen wat ik die avond ging eten maar ook wat ik de dag erna allemaal kan eten haha, ik ga op zat middag altijd naar men ouders en dan neem ik frieten mee, ik was al de halve frituur aan het bestellen haha en plassen, mijn god, soms is het normaal maar heb ook momenten dat ik om de 10min moet nu heb ik geen enkel symptoom maar tzal wel zijn omdat ik net wakker ben goedemorgen allemaal, happyhappy zaterdag,maak er een leuke dag van
Mooie echo Luun!! Heel mooi bewijs dat er iets in je aan het groeien is!! @ sydneys.. lekker genieten van je friet! Krijg er nu ook zin in! Haha
Wat een mooie echo Luun, gefeliciteerd! Sydneys, wat vervelend dat je zo slecht kan slapen. Je moet je vriend gewoon een por geven Akkoe ik heb ook af en toe pijnscheuten in mijn onderbuik, richting mijn lies. Hoort er allemaal bij, het zijn groeipijnen Zijn jullie al veel aangekomen? Ik ben nu een kilo zwaarder en krijg mijn spijkerbroeken wat moeilijker dicht. Ze zitten ook niet meer zo fijn. Ik moet nu gaan bedenken wat ik wel aankan. Vandaag lekker naar een vriendinnetje in Amsterdam
haha men vriend een schop geven? heb zo al 2x zijn elleboog recht in men oog gekregen en ik mag dan ook niet vervelend doen en geen "psst" zeggen want dan heeft hij slecht geslapen door mijn gepssst, ik moet maar niet naar zijn gesnurk luisteren, ik concentreer me er teveel op zegt hij,....nou als ik beneden ben en de deur van de slaapkamer en van de living beneden zijn op een kier dan hoor ik hem nog keigoed, en dan ligt het aan mij! mannen!!! zwangere vrouwen snurken, ik hoop dat dat bij mij snel gaat gebeuren en ik hem 4/7 nachten per week wakker hou, kijken of hij het leuk vind @pijnscheuten, ze zijn normaal hoor maar het is gewoon eng, 1tip: niet niezen! kdacht dat ik pixel der bijna uit niesde, wat een pijnscheut haha kmoet alleen vaak niezen de laatste dagen maar de laatste was aauw
Hoi meiden. Wie deed de lijst nou bij houden want ik heb wat veranderingen. Krijg as di al echo omdat gister weer beetje bloed had oud bloed.
Wauw ben je een weekje bij je broer in Tsjechië , is er een nieuw forum voor ons Hier gaat alles super goed, lekker een weekje gerelaxed , ben extreem moe, ben niet misselijk :klopt even af: Maandag echo kan niet wachten , heb nu ff geen tijd om bij te lezen .... Xxx Dorien
Mooi Luun! Sher, fijn feestje toegewenst! Hier vandaag 2 verjaardagen om naartoe te gaan, hoop dat het niet te erg opvalt (geen wijntjes voor Laura dit keer). Zo even mijn opaatje uitzwaaien want die gaat een week weg en er moet nog wel wat in huis gebeuren. Ohja en mijn autoradio er nog even uitslopen voor hij samen met m'n oude autootje gesloopt wordt. Genoeg te doen! (zolang ik bezig ben kan ik me ook wat minder zorgen maken, dat scheelt weer ) Erg last van maagzuur (heb reflux/gaatje middenrif), rennies helpen niet echt helaas. Maandag de dokter bellen of ik echt de omeprazol 40 veilig in kan nemen, ik durf dat nu niet zo goed ondanks dat de apotheek zegt dat het wel kan. Als het mag kan ik misschien een lagere dosis proberen. Mijn slokdarm doet er pijn van en ook mijn keel door het terugstromen. Hoop dat iedereen een goede zaterdag heeft!
Morgen dames. Hartje balen zeg oud bloed verliezen had ik ook alweer bijna 2 week geleden. nu wel heel erg last van witte slijm word er gek van soms haha. vanmorgen weer flink aan het spugen geweest en eten blijft heel moeilijk mja ik leg me er maar bij neer het zal vast wel een keer beter worden.. vlgs mij ben ik de laatste die een echo krijgt.
Zoo mn ochtendronde alweer gehad. Toch lkkr weer ff aan t werk te zijn na n vakantie @Ange, fijn had ff bevestiging nodig dat dit er toch af en toe bij hoort hihi thnx. @Luun, mooie echo! Gefeliciteerd! @Ik ben verliefd, veel succes & plezier maandag! @Arual, balen van je maagzuur. Helpt gaviscon ofzoiets niet? Soort drankje... En omeprazol is er ook in minder mg volgens mij.... @Hartje, succes dinsdag! Hopelijk zie je n lief klein beebje @Natascha, liever zonder aanwijsbare reden een latere echo, dan vroege echo's en er met angst naar toe gaan toch.... Hier woensdag voor de 2e echo.... Spanning stijgt.... Als t goed is gaan we t s avonds aan mn ouders vertellen
Hij of zij is geloof ik 8 mm en 6 weken en 6 dagen oud. Ik weet niet of ik het geslacht wel wil weten van tevoren deze keer. Een verrassing lijkt me ook wel erg leuk, vooral omdat het de vierde is en ik al drie jongens heb.
Aan de andere kant, als het nu een meisje is , is het ook leuk om een mierzoete rose babykamer te maken Ja ik ga iets te eten maken, vandaag even makkelijk maccaroni X Dorien
@ luun: mijn god, dat groeit snel he, ik was stipt 1week voor u en 3.2 mm, ik wist dat het snel groeit maar mijn god al 8mm, geweldig hoe snel dat dat groeit
@ikbenverliefd: een mierzoete roze babykamer...mmm....klinkt goed! Mijn man would freak out, haha! Wat leuk dat we allebei onze vierde verwachten! Heb jij het al aan veel mensen verteld? En hoe waren de reacties? Ik heb het nog niet aan veel mensen verteld, maar degenen die het weten feliciteerden me niet eens. Alleen maar veel 'wauw' en 'goh' en zo. Dat vindt ik wel erg jammer, vooral omdat we er zelf zo blij mee zijn! Ik ben dus een beetje bang voor de reacties van de rest van de mensen. @sydneys: ik hoop dat ik gelijk heb met m'n 8 mm, ik meen dat de radioloog dat zei. Maar het is echt een wonder dat dat wurmpje over een maand of 8 een volgroeide baby is! Jij ook gefeliciteerd met een mooie echo!
Goeiemorgen meiden, Na de lichtere test van 16 mei heb ik vandaag toch nog maar een test gedaan en hij is nog veel lichter geworden, dus het is echt geen toeval meer Het is echt nog veel te vroeg in de zwangerschap om mijn testen lichter te hebben, dus ik vrees toch echt dat het weer een miskraam wordt