1 t/m 15 januari 2013 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door SeaShell, 15 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Akkoe

Akkoe Fanatiek lid

25 apr 2012
    1.186
    0
    0
    Wijkverpleegkundige Buurtzorg Nederland
    @daantje & arual mooi dat de echo's goed waren!
    @natascha balen van je bekken, succes...

@hier behang en sauzen klaar morgen meubeltjes erin en dan kan 't shoppen beginnen :D
    Nu eerst ff rust voor mn rug & wknd houden :)

2. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Daantje nou opp zich best wel raar toch dat er geen kauwvitamines zijn voor zwangere vrouwen?!!!!!
    oohh sjit joh dat je ook zoveel last van me bekken hebt.

Akkoe shoppeeen jaaahhooeeee.
    ik ben wat wikkeldoeken aan het bestellen heb een lodger wrapper.
    maar bestel die van snoozebaby er ook ffies bij

3. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Hey meiden

Hoe gaat het?

Hier vandaag gekeken voor geboortekaartjes
    Bij de drukkerij niks leuks gezien, maar online wel bij kaartje2go
    Daar dus een leuke uitgezocht en al zover als mogelijk geschreven met de naam, versjes, adres etc

Alleen na de geboorte de datum/tijd/gewicht/lengte aanpassen :D
    Dinsdag krijgen we de gratis proefdruk thuis, erg handig zo online!

Verder bij de h&m nog wat positieshirts geshopped en het hemeltje vandaag gehangen in de kamer

4. Veerle26

Veerle26 Lid

12 okt 2011
    49
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ daantje: Hier ook voor geboortekaartjes gekeken. Nog 2 opties over. Hele tekst zover mogelijk nu net ook al uitgeschreven :) In oktober ga ik terug naar de drukker om een proefdruk te laten maken. Wel leuk om mee bezig te zijn, maar ook weer blij als ik iets van het lijstje kan afstrepe n. Ben nogal een stresskip sinds ik zwanger ben...

5. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

11 jan 2012
    3.530
    0
    0
    Zuid-Holland
    @geboortekaartjes Ik heb er online ook 4 gemaakt die we kunnen gebruiken, zijn nog niet helemaal af qua tekst maar wel qua vormgeving en tekstkleuren enzo.

Vandaag even naar het Westland gereden voor spulletjes voor 2 taarten die ik ga maken voor een vriendin. Hadden daar echt een gave winkel met positiekleding, binnenkort maar eens terug voor iets voor als het echt fris wordt want had 1 longsleeve maar die zit erg strak. Heb trouwens ook geen jas meer die nog dicht gaat! Buik groeit hard hier, baarmoeder komt ook heel hoog waardoor m'n middenrif omhoog geduwd wordt wat wat klachten geeft maar verder gaat alles goed hier. Wel wat last van m'n hormoontjes vandaag, maar dat is vooral lastig voor mezelf ;).

Ben helemaal stuk. Manlief is net uit z'n werk en ik zou het liefst in bed liggen :).
    Heb van hele dikke bijzondere wol een deken gebreid voor onze uk. Binnenkort stofjes halen om wat te kunnen knutselen achter de naaimachine.

Behang is ook uitgezocht. Maandag ga ik het bestellen! Boek ligt hier nu zodat we even goed konden kijken hoe het staat en volgende week kamertje definitief bestellen! Kan niet wachten tot het af is :).

6. SeaShell

leuk dat jullie ook al bezig zijn met de geboortekaartjes :D

@ arual; leuk het behangetje bestellen! wat voor iets word het? en nieuwe kleren is ook altijd leuk om te shoppen :D

Hier vandaag druk in de weer geweest met de hal en keuken texen. Daarna het rolgordijn van LIEF! opgehangen, was nog een hele klus om alles passend te krijgen, maar hij hangt.

Nu alleen de lamp en het vogelhuisje volgende week nog en het is klaar :D

wat moeten jullie nog allemaal halen voor de babyuitzet? Hier nu alles van kamertje, box, wagen, schommelstoel, badje, slabbetjes, waskussenhoezen, hydrofieldoeken, badcapes, kleding tot maat 74, pyama's, bedovertrekken, dekentjes, hoeslakens, kruiken en kruikenzakken, puckababy, knuffeltjes, flesjes,speentjes, magnetronsteralisator, boxspiraal, aan toe.

Het enige wat we nu nog moeten is de maxi cosi, maar eind september komen er 2 nieuwe rose 2013 modellen uit dus daar wacht ik op, een easybase om de maxi cosi op te klikken aangezien we geen isofix hebben, een geboortebord, en babyfoon, boxkleed en muziekmobiel.

ik ben echt een controlfreak volgens mij dat ik alles nu al af heb :) ken heel veel mensen die rond de 20 weken nog een kamertje en alle spulletjes moeten uitzoeken, zou willen dat ik die rust in mn lijf had dat ik dat kon haha, ben veelste een erge zenuwpees.

7. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Daantjee WHHOOWWWWWW
    en ik maar denke dat je bij een 2de kindje juist wat minder fanatiek bent.
    vlgs mij hebben wij echt nog bijna niets joh.

Meubels staan er behang zit aan de muren rolgordijn voor het raam.
    en veel setjes kleding maatje 56 maar daar blijft het bij.
    hydrofiele handdoeken hebben we nog badje hebben we nog. kruiken en kruikezakken ook nog... hihhihi

8. SeaShell

Even ons meisje der kamer spammen dan maar :D kamertje is maar 2x3, maar toch leuk geworden vind ik

Kamertje is nog niet klaar. Volgende week komt de lamp ( ook in LIEF! livebirds, zelfde als het rolgordijn) en een vogelhuisje boven het rolgordijn in het midden

9. SeaShell

10. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Daantje heel mooi kamertje zeg.

Wij hebben behang van stoer en rolgordijn van stoer.
    is toch wel erg leuk thema he.

vooral omdat we bij onze dochter het geslacht niet wisten gaan we nu helemaal los hahah

11. SeaShell

hahaha, nee, bij de eerste hadden we het met 23 weken klaar, en nu met 21 weken :) deze zwangerschap ben ik juist erger als de 1e hahaha

Vind alles nu ook veeeeeel spannender omdat ik weet wat me allemaal te wachten staat. bij de 1e ging ik er allemaal wat onbezonnener in als nu.

maar ik moet zeggen dat ik ook wel echt erg ben in dit soort dingen haha

12. SeaShell

thnkx :D

Ja, echt een super leuk thema! Onze zoon heeft ook alles in het Stoer thema :D nu hebben we zowat een lief lifestyle huis haha

13. Sampiej

Sampiej Lid

29 apr 2012
    96
    0
    0
    Catering
    Utrecht
    hoi dames

heb een tijdje niet gereageerd omdat ik gewoon echt te moe was en nog steeds ben haha ik weet niet waar ze dat vandaan hebben gehaald dat je meer energie krijgt hoor poeh poeh. Gisteren heb ik alles afgetapet en vandaag worden de muren even schoongemaakt en het het plafond en dan ga ik morgen beginnen met schilderen.

zometeen krijg ik een extra echo omdat ik mee doe aan het zahara onderzoek ( ze doen onderzoek op zwangere vrouwen met een hart afwijking ) dus ben benieuwd. Naja ik heb hem vrijdag ook even snel mogen zien omdat ik zelf een echo moest hebben voor me hart en toen vroeg ik of ze even een stukkie naar beneden wou ;) hehe

ook me buik groeit als kool echt niet normaal mensen denken dat ik 30 weken zwanger ben maar het komt omdat ik gewoon zo klein ben ! haha

voor de rest voel ik me prima :)

14. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Morgen

Daantje ja zo kun je het ook bekijken idd haha..

Sampiejj ook goed bezig dus met de babykamer.

oeeh leuk ff extra spieken. bij mij is het spieken gebeurd tot de bevalling jammer hoor dat je maar 2x een echo krijgt.

15. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Ohh wat een lief (haha!) kamertje! :D Wij zijn ook al een heel eind.. bij de eerste MOEST het met 30 weken af.. en nu moet ik de kleertjes wassen, wieg bekleden, de radiatorombouw moet geschilderd worden en ik moet iets van een wandplankje kopen/maken... dus dat is alles.

Heerlijk gevoel vind ik dat.. ik zat zo te stressen bij de eerste.. en nu gewoon op het gemakje alles al af.. beetje de leuke dingen doen (decoreren).. ja hoor.. helemaal mijn ding haha :D

16. SeaShell

Goedemorgen dames!

@ sampiej; balen dat je zo moe bent :( hier ook veel vermoeider dan de eerste 12 weken, toen had ik wel energie en nu 0,0. spannend dadelijk de echo, maar ook heel leuk om jullie kleintje weer te zien :D geniet ervan

@ tummetje; wat fijn dat jullie ook al zo ver zijn met het kamertje! leuk he dat decoreren? dat is ook helemaal mijn ding haha :D

Hier zojuist het boxkleed besteld. na lang twijfelen is het deze geworden
    komt van HTM Style zij maakt boxkleden en andere accessoires.

Ronde boxkleden zijn echt nauwelijks aan te komen, zoek me al weken suf, dus nu maar een laten maken. Een standaard rond boxkleed kost in de winkel net 15 euro goedkoper, dus dat viel me nog mee.

17. Akkoe

Akkoe Fanatiek lid

25 apr 2012
    1.186
    0
    0
    Wijkverpleegkundige Buurtzorg Nederland
    @daantje gaaf boxkleed!!
    @leuk om te lezen hoe n ieder metvoorbereidingen bezig is :)

Hierlaatste vakantieweek aangebroken. Niks moet alles mag :)
    Rug wel irritant, volgende week maar is kijken wat nog lukt qua werk....

18. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Daantje mooi boxkleed zeg.
    denk dat wij ook nog wel een nieuwe bestelling maar die hebbe we in de eerste paar week toch nog niet nodig dan slaapt de kleine toch in de wagenbak/wieg.

hier vanmorgen ff flinke wandeling gemaakt druk met wassen.
    net ff de stofzuiger door het huis gehaald en zo lekker lunchen met me meissie.. en dan haar in bedje doen en zelf ook in d chillmodus

19. Marloescha

Marloescha Actief lid

23 feb 2012
    427
    0
    0
    Hoogerheide
    Ik wordt al moe als ik denk aan winkelen en shoppen pfff hahahaha
    we hebben zaterdag de babykamer opgehaald en deze staat nu op zolder! Ben verder nog heel weinig bezig. Heb ook geen lijstje van dingen die ik moet aanschaffen. Zou misschien toch wel handig zijn.
    Vandaag de ramen beneden gezeemd. De glazenwasser stond vanmorgen goed izjn best te doen buiten dus moest er maar aan geloven.
    Ga een datum plannen waarop de familie mag weten welk geslacht ons beebje is :) Ik vind de gender cake wel iets, dus ga zoiets maken. lekker bakkie doen en dan taart aansnijden! :p

20. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

11 jan 2012
    3.530
    0
    0
    Zuid-Holland
    Marloescha ik stuur je mijn lijstje wel als ik thuis ben! Staan ook persoonlijke dingen op maar dan heb je een ideetje ;). Was ik al van plan maar vergeten!

Daantje had al in een ander topic gereageerd, maar wat een leuk kamertje is t geworden zeg :)!

Ik moet behang bestellen en ineens erg bang, is t wel echt een meisje :), arghhhh hormonen... Onzekere trien ;).
    Met 18 weken zei ze direct: het is een meisje! (geslachtsbepalingsecho bij pretechocentrum door zeer ervaren echoscopiste/vk die ook in het ziekenhuis werkt) en later was er nog een moment dat ze zei dat we het hier konden zien maar ik zag er niet zoveel in haha (hen wel een pottyshot-foto), echoscopiste ziekenhuis zei dat ze een meisje denkt maar dat ze niets kan bewijzen... oh waarom ben ik zo'n truthola die 6x bevestiging wil ;), controlfreak!

Zal morgen toch maar bellen voor het behang... En zaterdag even de wagen en kamer/box bestellen.

Deel Deze Pagina