1 t/m 15 januari 2013 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door SeaShell, 15 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Akkoe

Akkoe Fanatiek lid

25 apr 2012
    1.186
    0
    0
    Wijkverpleegkundige Buurtzorg Nederland
    @arual vooral je gevoel erbij volgen ;) niemand kan je 100% garantie geven, maar als t 2x gezien is..... Mag je er wel n klein beetje vanuit gaan lijkt me ;)

Hier zo naar vk voor controle, tot straks :)

2. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

11 jan 2012
    3.530
    0
    0
    Zuid-Holland
    Akkoe succes!

weet dat 100% zekerheid niet kan maar mijn hoop was dat ze het bij de 20-wekenecho konden bevestigen wat ze gezien hadden bij het echocentrum met 18 weken en dat kon ze dus niet echt. Natuurlijk is het veel belangrijker dat alles goed is met uk hoor, zullen de hormonen wel weer zijn ;).
    http://www.zwangerschapspagina.nl/attachments/onderzoeken-echos/266121d1344544471t-geslachts-echos-potty-shots-vergelijken-cmyvr.jpg (beentjes wijzen naar beneden, 3 streepjes, als je de echo goed draait wijzen beentjes naar rechts)

Marloescha, kan je me anders een emailadres pb-en want het is een wordbestandje.

3. Marloescha

Marloescha Actief lid

23 feb 2012
    427
    0
    0
    Hoogerheide
    hahaha gelukkig ben je hier niet de enige met dit soort stress momenten!

4. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

@ arual; hier ook zo'n miep die 10000x bevestiging nodig heeft of het wel echt een meisje is :)
    Bij onze zoon had ik dit niet, maar om een piemel kan je niet omheen haha, maar nu met een meisje twijfel ik wel veel :)

@Marloescha: wat leuk dat jullie het geslacht op een speciale manier bekend gaan maken :D helaas was ik daar te ongeduldig voor haha, maar vind het echt leuk met bijv een gender cake!
    ps; je banner staat denk ik verkeerd, die staat dat je 13 weken zwanger bent :p

5. Marloescha

Marloescha Actief lid

23 feb 2012
    427
    0
    0
    Hoogerheide
    hahahaha inderdaad, zie het nu ook. Das gek vorige week was het nog goed....

Heb net gekeken en de foto is wel goed? zal wel een probleempje zijn bij de banner...:$

nee zie het al het is een smal 2tje:D

6. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Ffies me buikje showen.

ben weer goed gekeurd bij de VK.
    over 4 weekjes weer.

7. SeaShell

zie nu idd dat het een smal 2tje is haha :D

natascha wat een mooi buikje zeg! fijn dat alles goed was bij de vk!

8. dropje26

dropje26 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.010
    0
    36
    Dag lieve mama to be's!

Herinneren jullie mij nog? ik dacht ga weer even spieken bij mijn
    oude clubje! zie dat jullie bijna allemaal weten wat het wordt! zoo leuk!! en zag wat mooie buikjes voorbij komen! JALOERS!

Hier gaat het goed eigenlijk! nog niet weer zwanger helaas, maar dat komt wel, ik heb goeie hoop!
    Vind het soms heeel erg moeilijk, maar probeer nu heel erg positief er mee bezig te zijn, dus daar hoort bij dat ik jullie allemaal een hart onder de riem wil steken en dat ik het zo bijzonder vind dat het goed gaat met jullie allemaal!

Ik hoop dat voordat het januari 2013 is ik jullie kan vertellen dat ik ook een minimensje in mn buik heb en dat alles goed loopt!

Dikke kus Suus

9. Marloescha

Marloescha Actief lid

23 feb 2012
    427
    0
    0
    Hoogerheide
    Hey lieve Suus,

wat fijn dat je nog even bij ons komt kijken. Gaat alles echt goed met jullie?
    Hopenlijk wordt 2013 het jaar voor jullie wondertje! Ik zal voor je duimen.

Liefs Marloes

10. missm

missm Bekend lid

12 mrt 2012
    931
    123
    43
    ik duim voor je Suus

11. SeaShell

Wat ontzettend lief van je Suus en heel knap!
    Ik duim en hoop dat jullie snel zwanger zijn van een wondertje en alles goed gaat, het is je van harte gegund meid

Dikke knuf

12. Luun

Luun Bekend lid

24 mrt 2007
    875
    0
    0
    SAHM (Stay at home mom)
    deventer
    Wat lief van je Suus, dat je toch nog komt kijken. Erg knap van je, je moet wel een sterk karakter hebben. Ik kijk uit naar je berichtje dat het ook voor jullie goed gaat. Knuffel!

13. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Morgen dames

het is hier toch wel aardig stil hoor jammer zeg..

hoe gaat het met iedereeen??

hier nu erg menstruatiepijn in me buik dus zal wel weer een groeispurt aankomen.

14. SeaShell

ja echt stil he? in het andere topic heeft al iets van 120 pagina's en wij net 57 :$

hier ook menstruatiepijn en kan m'n draai er niet van vinden in bed, heel de nacht lopen woelen haha

15. Akkoe

Akkoe Fanatiek lid

25 apr 2012
    1.186
    0
    0
    @suus we duimen voor je! Respect xxx knuffel
    @rustig... Idd rustig, geen idee of er nog veel mensen aan t werk zijn oid.... Hier volgende week weer starten.
    Zal vandaag n foto spammen van ons kamertje :)

Bij vk was alles weer oke..... jullie willen geslacht niet weten ? Nee......ze zette de echo erop.... Whoooo ik weet t al en wij zagen echt niets haha
    Ben benieuwd.. :D

16. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Daantje ik klets nu ook bij de januari mama's.. es kijken hoe het daar is ;)

Akkoe whahaha die Vk ziet dat zo snel joh kun je niets over zeggen...
    ben benieuwd naar de spam

17. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

11 jan 2012
    3.530
    0
    0
    Zuid-Holland
    Het is hier inderdaad erg rustig.

Suuskie, wat leuk dat je af en toe komt spieken, heel knap ook. Ik hoop van harte dat je gauw weer zwanger mag raken!

Hier ook een wat zeurderig gevoel in mn buik en zit ook weer verstopt dus de movicolon maar weer even goed gebruiken deze week. Vind het ook lastig soms mijn draai te vinden in bed, smijt ik mn form-fix weer uit bed omdat ik hem helemaal zat ben om hem vervolgens snachts weer te pakken. Of manlief ligt in de weg waardoor ik moeilijker kan draaien en raak ik geirriteerd omdat ik gewoon lekker wil slapen :).

Gisteren hele middag plat gelegen met flinke hoofdpijn en duizelingen, beetje jammer. Duizeligheid is nu minder, hoofdpijn is er nog wel. Voor dit weekeind nog een taart maken voor het jarige zoontje van een vriendin, gaan altijd wel wat uurtjes werk in zitten.
    Vanmiddag even paar uurtjes werken.

Hondje was gisteren beetje ziekig, aan de sch**t, maar gelukkig lijkt het weer redelijk over te zijn. Hopelijk gewoon wat verkeerds gegeten.

Nemen jullie een luieremmer zoals sangenic/diaper champ/hema, of ???. Wij wonen in een appartement dus willen poepluiers wel redelijk geurloos weg kunnen doen.

Ik ga een boterhammetje eten en de deur uit!

Kom nog wel even spieken voor de kamertjes spam zo ;).

18. Akkoe

Akkoe Fanatiek lid

25 apr 2012
    1.186
    0
    0
    Komt ie.... is een deel vd kamer... andere kant staat de kledingkast (kinderkamer Orion van Vroomshoop meubelen)
    Erg blij mee...!!

nu zo naar de kapper.... knip t er weer af hahaha

Bijgevoegde bestanden:

19. Marloescha

Marloescha Actief lid

23 feb 2012
    427
    0
    0
    Hoogerheide
    Leuke kamer!!!
    Ik ga voor de verandering maar weer eens werken...pfff wordt wel steeds zwaarder zeg. Heb geen zin...:(

20. SeaShell

leuke kamer Arual!!

Hier geen luieremmer van diaperchamp etc

vorige zwangerschap wel gehad, maar ik merk dat ik de luiers toch elke keer mee naar beneden neem en in de prullenbak buiten gooi, en die dan leeg in de grijze bak. vond die navullingen schandalig duur, en net zo makkelijk om mee naar beneden te nemen en buiten weg te gooien, maar als je in een appartement woont is het misschien wel erg handig

wij kopen gewoon geparfurmeerde luierzakjes van de action. iets van 100 voor €3. die ruiken naar zwitsal, en kun je de luier indoen en dan dichtknopen, dan ruik je hem ook niet meer.

wat klote zeg van je hoofdpijn, hopelijk trekt het gauw weg!

Deel Deze Pagina